Ja, echt wel! Haha!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Daar doe je het toch voor he.
Ik snap er niks van? Hoe werkt het bij jullie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:41 schreef QM84 het volgende:
Ik heb mijn rijlessen van de rijschool al gehad (woon in Belgie), instructeur heeft toen maar 2x in hoeven grijpen.. Zit nu in de tweede maand van mijn 3 maanden 'stage', eind oktober mag ik op voor mijn definitieve rijbewijs...
check vorige topic aan het eindequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Is er er hier iemand die zijn rijbewijs in een keer heeft gehaald zonder TTT. moet namelijk donderdag examen doen maar heb van tevoren geen TTT. kunnen doen vanwege tijd gebrek?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun rijbewijs hebben gehaald zonder TTT.
Heb mijn rijbewijs de 1ste keer gehaald zonder TTT!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Is er er hier iemand die zijn rijbewijs in een keer heeft gehaald zonder TTT. moet namelijk donderdag examen doen maar heb van tevoren geen TTT. kunnen doen vanwege tijd gebrek?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun rijbewijs hebben gehaald zonder TTT.
Ik heb dat inderdaad gedaan, en inderdaad staat mijn verhaal in het vorige topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Ik moet om 10:45 afrijden, morgen nog 4,5 uur rijden en donderdag nog 2 uur van te voren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad gedaan, en inderdaad staat mijn verhaal in het vorige topic.
Die TTT is niet echt nodig, althans dat vind ik.
Die speciale verrichtingen waarvoor je vrijstelling kunt krijgen, gingen toch altijd goed.
Succes donderdag, hoe laat en waar moet je rijden?
Bij mij waren er maar 21 van de 50 die het hadden gehaald.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:36 schreef Aurelium het volgende:
Vandaag mn theorie gehaald in een keer
Dacht even dat ik het helemaal verneukt had... bleek ik maar 3 fouten te hebben![]()
Gelukkig maar, anders had ik best wel een probleem gehad...vrijdag namelijk TTT en volgende week woensdag Examen, en zonder theorie certificaatje wil dat niet echt..
(Trouwens zo'n Turk bij ons in het examenlokaal na de uitslag: DIT IS AL DE DERDE KEER DAT IK MET 7 FOUTEN ZAK! )
Das wel heel vervelend jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Tegen alle berichten in, ben ik toch nog even op het forum... Druk doende met werk, maar moest even tussendoor "autofokken" (in het topic dan)...
Het schijnt dat ik een instructeur getroffen heb die een aantal waarschuwingen te pakken heeft van werkgever. Morgen hoor ik via via meer hierover. Eerlijkheidshalve heb ik ook het een en ander te klagen over de manier waarop het pakket wordt "afgeleverd".. Te veel klagen en je wordt genaaid met examenaanvraag e.d. Kom nog steeds niet aan mijn uren per week en voel me bekocht. De zaak goed overdacht en ga deze week stappen ondernemen in deze.
Vervelend!!
Ik heb 'm wel gedaan en ben de eerste keer gezaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef ben1986 het volgende:
Bedanktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Kijk aurelium dat zijn de toprijscholen!! Deze instructeur heeft teveel klantjes en dan klagen over dat het niet in het rooster past. Hell! Ga laten weten contact op te gaan nemen met het kantoor om mijn uren op een andere manier te regelen, zodat ik netjes de uren maak. Eventueel bij een andere instructeur. Geld terug hoeft dus niet, ik ga wel door bij deze school.
hey aurelium: gefeliciteerd trouwens!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Meld hier:[/b]wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles; wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken; of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties); hoeveel lessen je hebt gehad; hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen; natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.
Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ruzie met instructeur
Moeten we de Fok!knokploeg op 'm afsturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ruzie met instructeur
Geen probleem hoor, ik heb het zelf ook wel is gevraagd. Ik denk dat er wel wat meer speelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:42 schreef lambrusco_bianco het volgende:
vraag een instructeur eens hoeveel klantjes zij/hij heeft en of er een maximum aan gesteld is...
15quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:53 schreef lambrusco_bianco het volgende:
frasier.... hm hoeveel heeft die van jou er dan?
ja 15, is kleine 1-mans-zaak maar goed en niet duur (32 euro voor 1 uur officieel maar rij meestal een half uur a 3 kwartier langer).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
15 maar?????
Oh zo'n een ben ik er ook. Ik heb er gevoel voor volgens mijn instructeur. Maar het enige wat telt is dat roze papiertje. En die krijg je pas als het mee zit. Je kan soms nog zo goed rijden en niet slagen. Evenals andersom overigens. Het blijft een gok.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ thomas: 6 fout is goed? hmmm
;-)
vier lessen gehad en je rijdt goed? da's erg goed.... jij bent een van die jongens waar instructeur het vaak over hebt: ze stappen in en rijden weg.. ze hebben er gevoel voor.
LOL en ik? Ik ben een denker.
Ik heb nu iets van 25 lessen gehad en ik mag maandag om kwart voor 11 afrijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even vraagje voor de geslaagden die hier zitten; wat is ongeveer het gemiddelde aantal lessen (of de tijd die je gelest hebt)?
6 fout is voldoende iig... maar dat was voordat ik m'n theorieboekje had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ thomas: 6 fout is goed? hmmm
;-)
vier lessen gehad en je rijdt goed? da's erg goed.... jij bent een van die jongens waar instructeur het vaak over hebt: ze stappen in en rijden weg.. ze hebben er gevoel voor.
LOL en ik? Ik ben een denker.
Dat is wel netjes volgens mij. En hoe lang zijn die lessen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 25 lessen gehad en ik mag maandag om kwart voor 11 afrijden.
Officieel een uurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is wel netjes volgens mij. En hoe lang zijn die lessen?
Vriend van me heeft er 120 gehad
En ik voel me nog steeds erg onveilig bij hem in de autoAls hij aan het rijden is, is het ook echt hardop van... ow dan moet ik nu naar zn 2, nu richting aangeven, ow hier even oppassen en daar komt over 300 meter een auto aan dus laat ik nog maar even wachten.
Ja, zo is het bij mij ook, 33 euro alleen voor een uur, en vaak langer doorrijden, rookpauze tussendoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
ja 15, is kleine 1-mans-zaak maar goed en niet duur (32 euro voor 1 uur officieel maar rij meestal een half uur a 3 kwartier langer).
heb in totaal 33 uur aan lessen gehad....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even vraagje voor de geslaagden die hier zitten; wat is ongeveer het gemiddelde aantal lessen (of de tijd die je gelest hebt)?
En dat was de enige reden waar je direct op zakte?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Milo1 het volgende:
reden: ik stond iets teveel naar rechts bij het voorsoorteren toen ik naar links afsloeg.
Denk hier niet teveel over na. Instructeurs kunnen soms helemaal mis zitten, vreemd genoeg. Bovendien rij je de ene x beter dan de andere x. De dag voordat ik moest afrijden had ik nog 1 les. Ik kan je vertellen: zelfs mn eerste les ging beter dan die les. Ik deed alles fout wat fout kon gaan.quote:vandaag al een proefexamentje gehad, de instructeur zei dat 't op 't randje geslaagd was..
Ik ging zowat dood van de zenuwenquote:ik heb er erg veel zin in ben wel wat zenuwachtig maar dat hoort erbij he
Bij welke rijschool zit je? Voel me een beetje genaaidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef SpartaRotterdam het volgende:
2e keer gezakt ... ik reed hartstikke goed en netjes, maar doordat er een truckchauffeur zat te bellen week deze uit en ramde me bijna... Maar goed, 3x is scheepsrecht hopelijk, ik begin het nu toch echt enorm zat aan het worden.
Nahja, dankzij mijn persoontje lopen de statistieken natuurlijk op.
Ik les 1,5 voor 40¤ per uur. Ik rijd in een Volkswagen Passat en zit nu aan 42 lessen....
gemiddeld gaat 't ook steeds nogal op 't randjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Denk hier niet teveel over na. Instructeurs kunnen soms helemaal mis zitten, vreemd genoeg. Bovendien rij je de ene x beter dan de andere x. De dag voordat ik moest afrijden had ik nog 1 les. Ik kan je vertellen: zelfs mn eerste les ging beter dan die les. Ik deed alles fout wat fout kon gaan.
Kijk niet naar 1 les, kijk naar je gemiddelde. Dan heb je het meeste eerlijke beeld en kan je een beetje inschatten of je kans maakt.
Feli!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef Boink het volgende:
TuuT TuuT!!!!!
Me TTT gehaald ook al vond ik dat ik kut reed, vrijstelling nu dus terwijl ik alleen filegeparkeerd heb.. Net mijn sterkste kant
![]()
![]()
![]()
Cool. Hoe werken examens met de motor dan precies? Je doet examen per onderdeel ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef BlueEyed het volgende:
Net geslaagd voor Voertuigbeheersing (motor). Ging naar mijn idee niet echt netjes allemaal, maar de examinator was zeer tevredenNu nog ff theorie en VD en we kunnen!
![]()
Ha mede dnbfreakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
Net weer les gehad... had een andere instructeur nu en dat is een beetje een apart figuur
Zat niet echt lekker in m'n vel en hij zat een beetje op m'n nek van nu dit, en nu dit en dat moet je daar doen blabla... kan ik nooit zo goed tegen
Nee..bedenk me dat de examinator ook nog zei dat ik bij het uitvoegen mn richting te laat aanzette, ipv de 300 meter die voorgeschreven staat, deed ik 200 meterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:06 schreef H4ze het volgende:
[..]
En dat was de enige reden waar je direct op zakte?![]()
hee matequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ha mede dnbfreak![]()
Wen daar maar aan...das ook de beste manier om 't te leren hoor. Zeker de lessen voor je examen, dan gaan ze echt op alle kleine miereneukerige kutfoutjes van je letten. En das maar goed ook, serieus![]()
Je hebt drie onderdelen, theorie, AVB (voertuigbeheersing) en AVD (afrijden op de openbare weg)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef H4ze het volgende:
[..]
Cool. Hoe werken examens met de motor dan precies? Je doet examen per onderdeel ofzo?
Ik had precies 't zelfde toen ik voor de 2e keer gezakt wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef Milo1 het volgende:
Vertrouwen in eigen rijden is toegenomen, in die examinatoren is die tot het vriespunt gedaald iig.
Ah, lekker crossen op de autobahn jah?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mn rijbewijsMorgen naar duitsland!
Ja inderdaad. Ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik er niet aan wíl wennen... ik wil het gewoon kunnen
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:05 schreef Boink het volgende:
Als ik hem heb ga ik alleen maar rondjes rijden
Dank je, kan het af en toe nog steeds niet geloven, elk onderdeel eerste keer goedquote:
Success!!quote:
Ik ga tanken in duitslandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef Fwnk het volgende:
lol, met de huidiuge benzineprijzen doe ik lekker rustig aan
wat rij je trouwens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Success!!
En ja, in Duitsland mag je wat harder he! Niet dat mn 'gogo' zo hard wil, maar dat zullen we eens testen! Haha! Ik denk 140 ofzo..![]()
Nja, zo hoort 't je wel aangeleerd te worden. Maar ik vind 't maar stom dat ze je laten zakken als je je richtingaanwijzer 100 meter later aanzet. Fckn bullcrap redenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:07 schreef Ferryfan4ever het volgende:
pff en 100 m te laat richting aan, blabla. wat een b*llshit. maar als ze dingen zoeken om je te laten zakken he.. dan verzinnen ze wel allerlei shit. die regel ken ik trouwens niet van 300 m voor afslaan richting aan![]()
Ik had mijn richtingaanwijzer vergeten uit te doen na invoegen, maar verder geen probleem. Examinator deed hem uit, en zei iets van "het voorkomt verwarring".quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:42 schreef H4ze het volgende:
[..]
Nja, zo hoort 't je wel aangeleerd te worden. Maar ik vind 't maar stom dat ze je laten zakken als je je richtingaanwijzer 100 meter later aanzet. Fckn bullcrap reden![]()
Ik had het vandaag nog met m'n laatste lesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef Gelderland het volgende:
Is dit normaal of hebben andere dit ook nog bij 30 lessen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik had het vandaag nog met m'n laatste les
Maar ik heb 'mvandaag gehaald, het examen ging perfect
![]()
edit:
Na 22 lessen van 50 minuten dus
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
edit:
Dat heb ik zelfs nu na 40 uur rijden nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef Gelderland het volgende:
Is dit normaal of hebben andere dit ook nog bij 30 lessen. Het rijden etc. kan ik allemaal wel, ik laat dat ding nooit meer afslaan, maar het is vooral het kijken/reageren en daarop anticiperen wat ik nog steeds moeilijk vind én waar ik nog veel fouten maak
![]()
..... (vooral als de verkeerssituatie chaotischer/drukker wordt zoals in een stad)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
edit:
Profi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
edit:
Goedzo, proficiatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
![]()
edit:
Yeah, familiarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef Milo1 het volgende:
[..]
Nwant heb echt veel afgeslagen in dat gehucht van n Bussum. ... Vertrouwen in eigen rijden is toegenomen, in die examinatoren is die tot het vriespunt gedaald iig.
Mijn examinator lulde vooral met m'n rijleraarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Aurelium het volgende:
Ik ga bij het examen iig wel eff van te voren vragen of ie niet met me wil gaan lullen.
Wil je dit aan je examinator vragen? Dat zou ik niet doen, die is van mening dat je je aandacht moet kunnen verdelen tussen het gesprek en de weg. Als je dit van te voren vraagt maak je geloof ik niet echt een goede indruk. Als je het tegen je instructeur zegt kan het natuurlijk welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Aurelium het volgende:
Ik ga bij het examen iig wel eff van te voren vragen of ie niet met me wil gaan lullen.
Ik kan daar echt niet tegen... Ik moet me gewoon concentreren op het rijden, als ik over mn vakantie moet vertellen gaat het gewoon niet goed met kijken enzo
dank je, en ik ben geslaagt, maar me ritje met Vermeule duurde wel mooi 3 kwartierquote:
dat had ik ook tijdens me 30ste les, maar uiteindelijk toch binnen 42 lessen klaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb nu ongeveer 30 lessen (van een uur) gehad. Ik les 1x in de week. Maar toch gaat het nog niet écht zoals ik het wil hebben. Ik vind lessen ten 1e niet écht leuk....(komt niet door instructeur of wat dan ook). Maar ik maak (naar mijn gevoel) nog steeds (téveel) KIJK fouten. Soms rij ik gewoon als het een beetje druk wordt in de stad ofzo.... Ook heb ik nóg steeds ingrepen van de instructeur....(datie ineens super hard op rem moet)
dat is gewoon gewenning, kijken wat andre doen, het best is gewoon in een stad rondfietsen en kijken wat de andere den in een bepaalde situatie.quote:Is dit normaal of hebben andere dit ook nog bij 30 lessen. Het rijden etc. kan ik allemaal wel, ik laat dat ding nooit meer afslaan, maar het is vooral het kijken/reageren en daarop anticiperen wat ik nog steeds moeilijk vind én waar ik nog veel fouten maak
![]()
..... (vooral als de verkeerssituatie chaotischer/drukker wordt zoals in een stad)
lol, ik ga het vandaag wel effe proberenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jazeker.. ik kwam bijna tot 150
Was wel ff leuk! Haha!
Mijn examinator was toch een andere mening toegedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil je dit aan je examinator vragen? Dat zou ik niet doen, die is van mening dat je je aandacht moet kunnen verdelen tussen het gesprek en de weg. Als je dit van te voren vraagt maak je geloof ik niet echt een goede indruk. Als je het tegen je instructeur zegt kan het natuurlijk welSucces iig!
idd, als de instructeur het ook niet heeft gezien dan zou ik me er ook niet al te druk over maken, kan idd gebeurenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef Adsum het volgende:
Whoei, vandaag de lesauto tegen een paaltje gezet![]()
Was bezig met halve draai op de weg, maar in m'n spiegels zag ik het paaltje echt niet, was ook zo'n klein kutding...Instructeur nam het me gelukkig niet kwalijk, want hij heeft het paaltje ook niet gezien. Klein deukje in de achterbumper, shit happens![]()
@ Mar:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef marsterretje het volgende:
Alweer pagina 3, waar was ik! Anniewee: Lambrusco, hoe is het nu? Klonk niet best!
Zolang het je eigen auto maar niet isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef Adsum het volgende:
Whoei, vandaag de lesauto tegen een paaltje gezet![]()
Was bezig met halve draai op de weg, maar in m'n spiegels zag ik het paaltje echt niet, was ook zo'n klein kutding...Instructeur nam het me gelukkig niet kwalijk, want hij heeft het paaltje ook niet gezien. Klein deukje in de achterbumper, shit happens![]()
Alle lessen horen goed te zijn, misschien niet leuk maar wel goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:17 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
@ Mar:
Was een heftige week
Boze instructeur smeet leskaart tegen voorruit
Boze Lambrusco bleef volhouden
Wilde waar ik recht op had, mijn uren....
Alles is nu uiteindelijk toch netjes geregeld -------------------------------> half oktober afrijden!!
Paar dagen geleden voor het eerst een echte goede les gehad en zit tegen de 15 uur les. Is het normaal dat het dan pas een beetje begint te komen??
Vermeule? Beetje lange vent, grijs warrig haar. Want ik reed ook af bij hem, tenminste volgens mij was dat zijn naam. Gaf hij je van te voren de tip om te rijden zoals je bij de rijschool rijdt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dank je, en ik ben geslaagt, maar me ritje met Vermeule duurde wel mooi 3 kwartierdaar kwam bij dat ik de examinator moest corrigeren toen hij me vroeg als ik voorruit in wilde parkeren, maar ineens stapte iemand uit en ik pakte een andere parkeervlak. daar was ie niet zo blij mee, maar hij vond me inzicht daarom we weer beter
dat zegt elke examinator volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:12 schreef Omega het volgende:
[..]
Gaf hij je van te voren de tip om te rijden zoals je bij de rijschool rijdt?
hijs tegenwoordig kaal, maar wel lang. hij was een relaxte vent, we hebben leuk over tomtom gelultquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:12 schreef Omega het volgende:
[..]
Vermeule? Beetje lange vent, grijs warrig haar. Want ik reed ook af bij hem, tenminste volgens mij was dat zijn naam. Gaf hij je van te voren de tip om te rijden zoals je bij de rijschool rijdt?
Wel grappig als jij bij dezelfde examinator hebt af gereden.
Ik heb dan ook iet zoveel examen ervaringquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zegt elke examinator volgens mij wel hoor
Hahaa.. ja zo hard gaat mn autoooootjequote:
ik ook niet, maar bij al me vrienden die hun rijbewijs hebben gehaald zeiden de examinatoren/instructeuren voor het examen dat ze net zo moest rijden zoals ze bij hun rijschool doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:27 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb dan ook iet zoveel examen ervaring![]()
ye, ik wou eerst richting bremen, maar dat was afgesloten oid, toen effe verdwaald, en over de A31 naar Nordhorn, en toen over de B403 naar emlichheim en de grens weer over, schoonoord - nw amsterdam - emmenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa.. ja zo hard gaat mn autoooootjeniet meer.. maar vind het wel best zo! Ik kom van a naar b en dat is belangrijk!
Haha, leuk! Ik rij nu echt elke dag.. vaak korte stukjes maar dan nogquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ye, ik wou eerst richting bremen, maar dat was afgesloten oid, toen effe verdwaald, en over de A31 naar Nordhorn, en toen over de B403 naar emlichheim en de grens weer over, schoonoord - nw amsterdam - emmen
Veel succesquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Oke, morgen voor het eerst examen. Kwart voor 11 is het zover. Ik ben benieuwd.
succesquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Maak er wat van!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Probeer niks te rakenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
veel succes!quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
balen zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Gezakt, jammer maar helaas.
ten eerste: balen! Drie keer kut roepen, vanavond bier en balen, en morgen weer verder.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Beetje halve ingreep volgens mij, ik remde wel, maar die man had zn voet ook al op de rem volgens mij. Tis moeilijk een foutloze rit neer te zetten en volgens mij (en zogenaamd volgens hun) is t niet mogelijk. Ik weet gewoon niet goed wat erg zwaar weegt en wat niet. Ik weet niet goed wat ik moet doen met rustpauze enzo, maar t kost ook verschrikkelijk veel geld.
De 3e keer gaat het zeker lukkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef marsterretje het volgende:
[..]
(zei het meisje dat woendag voor de derde maal mag))
Mocht jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging, zou dat idd een prettig vooruitzicht zijn!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De 3e keer gaat het zeker lukkenIs het mij ook gelukt!
Ik bedoelde het goed hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Is jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging? Dat zou mooi zijn!
beter dat je het nu hebt dan op je examen toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Is jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging? Dat zou mooi zijn!
Vandaag laatste les. Krijg ik een ingreep, al tijden niet gebeurd! In klein weggetje een obsakal aan mijn kant van de weg. Vergat ik te stoppen voor de tegenligger die voorrang had. Beetje jammer....
op zich hoeft het ook niet foutloos, maar het hangt van soort fout aan. zo'n halve ingreep is echt pech hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Beetje halve ingreep volgens mij, ik remde wel, maar die man had zn voet ook al op de rem volgens mij. Tis moeilijk een foutloze rit neer te zetten en volgens mij (en zogenaamd volgens hun) is t niet mogelijk. Ik weet gewoon niet goed wat erg zwaar weegt en wat niet. Ik weet niet goed wat ik moet doen met rustpauze enzo, maar t kost ook verschrikkelijk veel geld.
Ik ook!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[edit] oke dann.. succes [/edit]
En en en?! Ben je geslaagd?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
quote:
hahaha 2 zielen, 1 gedachtequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
FRASIERTJE: BEN JE GESLAAGD???? HOOP HET VAN HARTE
3 keer examen doen???quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ik begrijp die regeling niet waar je het over hebt?
volgens mij is het enige wat gaat veranderen het examen. dat willen ze in 3en gaan doen ofzo.
Mijne zei "Nou, maak geen ongelukken en veel succes"quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ook niet, maar bij al me vrienden die hun rijbewijs hebben gehaald zeiden de examinatoren/instructeuren voor het examen dat ze net zo moest rijden zoals ze bij hun rijschool doen
niet 3 keer. in 3 keer.quote:
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator (quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
FRASIERTJE: BEN JE GESLAAGD???? HOOP HET VAN HARTE
Wou net zeggen... kunnen zij weer meer geld verdienen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
niet 3 keer. in 3 keer.
weet niet precies wat er elke keer van je verwacht wordt. ik heb er alleen vaag iets over gehoord.
het moet helpen tegen stress en weet ik wat. maar in wezen kost het alleen maar meer geld he.
ik zal het eens opzoeken. moment.
Jah, ipv van 1 eindexamen moet je er dan 3 doen. En elk examen behandelt een bepaald onderdeel van 't autorijden. Als je alle drie deze examens hebt gehaald ontvang je je rijbewijs. Zoiets iig.quote:
hoezo niet goed?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator () maar het uitvoegen bij een klaverblad was niet voldoende voor 'm, reden voor hem om me te laten zakken.
ik zal eens onderzoeken of het wel klopt..ik hoop van nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ik begrijp die regeling niet waar je het over hebt?
volgens mij is het enige wat gaat veranderen het examen. dat willen ze in 3en gaan doen ofzo.
Damn... gaar voor je manquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator () maar het uitvoegen bij een klaverblad was niet voldoende voor 'm, reden voor hem om me te laten zakken.
Daar ga ik ook zeker van uit eigenljikquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef Sylvana het volgende:
Balen zeg FrasierEn als je verder wel goed reed dan ga je het de volgende keer gewoon halen hoor
inderdaad, echt zonde van je geld als je op zo'n manier zakquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar ga ik ook zeker van uit eigenljik. Door dit soort onzin krijg je op een of andere manier alleen maar meer vertrouwen in je eigen kunnen. Maar toch weer even een kleine 190 euro in de prullenbak.
Iemand zei dit een paar pagina's terug ook, en ik heb dit zelf ook (ben 2 keer gezakt nu). Kan 't toch niet helemaal verklaren, je zou er eigenlijk juist onzekerder van moeten worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Frasier het volgende:
Door dit soort onzin krijg je op een of andere manier alleen maar meer vertrouwen in je eigen kunnen.
Ik heb 27 lessen gehad van 1,5 uur en k heb PRECIES hetzelfde als jij hebt. Ik zie ook nog heel vaak dingen over het hoofd, neem afritten soms nog steeds in de verkeerde versnelling ( soms kan het gewoon in zijn 4, soms moet je in zijn 3) en als een bijzondere verrichting niet helemaal lekker gaat of ik een kruispunt verkeerd beoordeel dan heb ik ook nog dat ik de rest van de les hartstikke chaotisch gaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:03 schreef Gelderland het volgende:
Mijn 'probleem' is dat een soms erg onzeker kan rijden. Kom ik een kruising aan. Dan denk ik: ja ik ga maar, en net als ik iets weg op de kruising zit denk ik van, ownee, had ik beter niet kunnen doen (er kwam bijvoorbeeld een auto aan en die had voorrang i.v.m korte bocht). Dan rij ik niet gewoon snel door maar wil ik eigenlijk in een reactie stoppen....![]()
Dat is natuurlijk erg gevaarlijk want dan sta je zo midden op de kruising stil
(En moet ik in alle haast tóch doorrijden van mijn instructeur, logisch). Herkent iemand dit? Zo ja wat heb je er aan gedaan, gewoon steeds bewust zekerder gaan rijden?
Dus ik moet oppassen ALS ik examen ga doen dat ik niet zak op onzeker rijdenEn natuurlijk opassen voor 'ingrepen' (en kijkfouten)want na 26 lessen krijg ik die nog steeds....(dat ik dingen niet zie etc..)
![]()
Ook is mijn 'valkuil' dat ALS er iets fout ga ik nogal chaotisch kan zijn en een beetje in 'paniek' raak (niet echt paniek, maar wil ik alles snel oplossen...) Ik moet ook daar wat meer rust daar in zien te krijgen....![]()
Veel succesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb morgen mn examen![]()
Als ik het haal dan is heel augustus precies gegaan zoals gepland en is het succesvolste maand van mn leven
als je het vergeet moet je die standaard dingetjes in je hoofd hardop zeggen. Net zoals bij het kijken in de spiegels (binnenspiegel tel1, buitenspiegel tel 2, schouder tel 3) Moet je gewoon hardop in je hoofd zeggen op den duur gaat het dan automatisch, zelfde als je bij een kruising aankomt. ( links kijken, rechts kijken) gewoon allemaal hardop in je hoofd zeggen. Bij mij hielp et wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Sylvana het volgende:
Tja, maar dat logisch nadenken en inzicht schort erbij mij dus aan
Ik kijk bijvoorbeeld heel vaak alleen naar rechts, omdat ik die mensen voorrang moet geven en dan vergeet ik naar links te kijken
Of ik kijk te lang naar links, waardoor ik auto's die van rechts komen te laat zie
Dankjewel, het ging al een stuk beter. Was even naar Schiphol gereden, snelweg is wel lekker als je erop rijdt, al moet ik nog wel wat constantere snelheid rijden. Denk soms ook iets teveel na hoe ik andere weggebruikers niet in de weg rijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Ferryfan4ever het volgende:
hmm das wel beetje vervelend, maar goed, ff de grenzen onderzoeken van de versnellingen toch?![]()
veel succes in de binnenstad van amsterdam
Succes, waar en hoe laat moet je rijden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb morgen mn examen![]()
Als ik het haal dan is heel augustus precies gegaan zoals gepland en is het de succesvolste maand van mn leven
BALEN!!!!! Wanneer mag je weer op?? En ga je tussentijds nog lessen??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Breda, om 9:50 . Na de spits en voor het warme-weer-genieters-volk hoop ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Succes, waar en hoe laat moet je rijden?
Vergeet je echt naar links te kijken? Of heb je geen tijd meer om naar links te kijken? Probeer anders gewoon echt ver vooruit te kijken en alle handelingen consequent uit te voeren. Mijn instructeur heeft me op dat ver vooruit kijken echt doodgehamerd, maar 't heeft wel geholpen. Het inschatten van verkeerssituaties gaat ook zoveel makkelijker wanneer je ver voor je uit kijkt en gewoon lekker de tijd hebt om al je handelingen te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Sylvana het volgende:
Tja, maar dat logisch nadenken en inzicht schort erbij mij dus aan
Ik kijk bijvoorbeeld heel vaak alleen naar rechts, omdat ik die mensen voorrang moet geven en dan vergeet ik naar links te kijken
Of ik kijk te lang naar links, waardoor ik auto's die van rechts komen te laat zie
Inderdaad, je verteld niks nieuws, pas ook met invoegen op de snelweg, ik reed 90 en wilde invoegen, me instructeur echt 10 keer roepen: Kijk eens voor je! Kijk eens voor je! Dus ik voor me kijken, maar drong niet echt tot me door wat er aan de hand was, maar stond er dus iets verderop een file en had het dus weinig zin als ik met 90 km/u wilde gaan invoegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef H4ze het volgende:
[..]
Vergeet je echt naar links te kijken? Of heb je geen tijd meer om naar links te kijken? Probeer anders gewoon echt ver vooruit te kijken en alle handelingen consequent uit te voeren. Mijn instructeur heeft me op dat ver vooruit kijken echt doodgehamerd, maar 't heeft wel geholpen. Het inschatten van verkeerssituaties gaat ook zoveel makkelijker wanneer je ver voor je uit kijkt en gewoon lekker de tijd hebt om al je handelingen te doenDan gaat 't rijden ook lekker vloeiend.
Maar ik heb je vast niets nieuws verteld...je instructeur heeft 't ook al vast 9999 keer verteld![]()
Heel veel succes verder iig!
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:03 schreef Gelderland het volgende:
Herkent iemand dit? Zo ja wat heb je er aan gedaan,
Thx, bij welke rijschool les jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
AURELIUM: GOOD LUCK (WE RIJDEN IN DEZELFDE STAD....)
THE VIPER: OOK VEEL SUCCES!
MORGEN ZELF EEN LESJE RIJDEN
Thxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Tjabbo het volgende:
gefeliciteerd!
Heb je nog tijd (gehad) om je bewijs op te halen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd![]()
![]()
!
!
Ik rijles(te) bij Blom
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf
ook geslaagd
Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijstHet was de 2e keer afrijden
Congratsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf
ook geslaagd
Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijstHet was de 2e keer afrijden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd![]()
![]()
!
!
Ik rijles(te) bij Blom
Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Avani het volgende:
Het gaat vandaag goed met afrijden geloof ik. Ik heb ook m'n rijbewijs.![]()
![]()
Eigenlijk had ik het niet verwacht, maar ik had goed gehandeld in een moeilijke situatie.Bij een korte invoegstrook was er een vrouw achter mij die hem er snel opgooide en naast mij ging rijden.
Maar het kwam nog goed.
Toen ik daar bij het CBR was zei ze nog: Bij deze situatie had je de vluchtstrook mogen gebruiken, maar je hebt het goed opgelost.
Ik dacht dat ik daardoor eigenlijk gezakt was, want ik raakte daar best wel in de stress. En nog een keer voor het stoplicht gewoon compleet vergeten om hem in z'n 1 te zetten, maar ik kwam nog wel weg in z'n 2.
![]()
Bij Rob van de Casteelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:
avani: proficiat!!
aurelium: wowowowow geslaagd.. YES! Psst bij wie bij blom rij je... ken er een aantal rijinstructeurs via via ;-)
Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:22 schreef Ferryfan4ever het volgende:
pff m1rr1e,das schrikken! veel succes dan! gelukkig kan je donderdag nog lessen. wel gek dat je er niet eerder van op de hoogte bent gesteld. zeker ivm je vakantie.![]()
Ik heb het ook zo gepland om hier in Breda mn rijbewijs nog te halen. In een andere stad nog gaan lessen is echt kut. Zeker in een stad als Utrechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwacht
offtopic: Aurelium en Avani gefeliciteerd! zijn jullie ook zo blij dat je in Utrecht alleen je rijbewijs hoeft op te halen, en niet hoeft af te rijden daarzo? Ik weet niet hoe het zit in de plaatsen waar jullie voor Utrecht woonden, maar in zwolle vind ik de verkeerssituaties iig echt wel minder heftig dan in Utrecht!
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef U.F.O het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!
Alles ging goed vandaag; de bijz. verrichtingen, invoegen, kijken. Ik heb mijn rijbewijs maar meteen opgehaald.
het wordt hier idd wel erg stil, maar ik moet nog hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
die van mij zei tegen me, "op je examen he... moet je je wel aan de snelheid houden"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zegt elke examinator volgens mij wel hoor
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
gefeliciteerd avaniheb je je papiertje nog kunnen halen? en heb je een auto om in te toeren?
Mja, de eerste keer reed ik voor m'n gevoel veel beter en vandaag dacht ik dat ik het niet gehaald had. Misschien ook door de zenuwen die opeens kwamen en omdat ik het idee had dat ik echt helemaal foutloos moest rijden, gezien de vorige keer dat ik gezakt was op "te vlot" rijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?
Ik kan echt niet wachten
succes ermee joh.. en net als al gezegd, ook al lijkt de 2e keer echt slecht te gaan, je kan hem toch wel halen dan (spreek uit ervaringquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
Gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn.
Ik mag het binnen uiterlijk 3 weken weer proberen en dan gaat het wel lukken.
1 voor je theorie certificaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....
Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken![]()
Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.
In totaal heb je er dus 4 nodig.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
de een komt op het examenbewijs en de ander krijg je terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....
Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken![]()
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.![]()
Jep, hetzelfde tijdstip. Ik moest alleen van Rijswijk (zegt je vast niksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?
Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.![]()
Thnx voor de uitlegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.
In totaal heb je er dus 4 nodig.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef marsterretje het volgende:
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:
Geslaagd!Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
tatatatadaaaaaaaa
U.F.O.
= geslaagd
MOOOOOOOI GEDAAN!!!
Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
Bedankt iedereen.quote:
en dan vergeet je mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Omega het volgende:
Avani![]()
U.F.O.![]()
Aurelium![]()
marsterretje![]()
Allemaal gefeliciteerd
jim wie?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste!
De eerste keer had ik een vrouw waarvan ik de naam niet meer weet. Deze keer weer een vrouw, Annie de Rooij? Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 08:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??![]()
en naar welk dorpje moest je dan trug?![]()
![]()
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!!
HIEP HOI
![]()
![]()
Sjj... iedereen haalt het ineensquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Tha_Mars het volgende:
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaaldWOEI
B heb ik al op zak, sinds 1999. Toen ben ik in 1 keer geslaagd, ik hoop dus een goed gemiddelde vast te kunnen houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:
@dribbel heb je al rijbewijs B? of gaat A je eerste worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |