15quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:53 schreef lambrusco_bianco het volgende:
frasier.... hm hoeveel heeft die van jou er dan?
ja 15, is kleine 1-mans-zaak maar goed en niet duur (32 euro voor 1 uur officieel maar rij meestal een half uur a 3 kwartier langer).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
15 maar?????
Oh zo'n een ben ik er ook. Ik heb er gevoel voor volgens mijn instructeur. Maar het enige wat telt is dat roze papiertje. En die krijg je pas als het mee zit. Je kan soms nog zo goed rijden en niet slagen. Evenals andersom overigens. Het blijft een gok.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ thomas: 6 fout is goed? hmmm
;-)
vier lessen gehad en je rijdt goed? da's erg goed.... jij bent een van die jongens waar instructeur het vaak over hebt: ze stappen in en rijden weg.. ze hebben er gevoel voor.
LOL en ik? Ik ben een denker.
Ik heb nu iets van 25 lessen gehad en ik mag maandag om kwart voor 11 afrijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even vraagje voor de geslaagden die hier zitten; wat is ongeveer het gemiddelde aantal lessen (of de tijd die je gelest hebt)?
6 fout is voldoende iig... maar dat was voordat ik m'n theorieboekje had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ thomas: 6 fout is goed? hmmm
;-)
vier lessen gehad en je rijdt goed? da's erg goed.... jij bent een van die jongens waar instructeur het vaak over hebt: ze stappen in en rijden weg.. ze hebben er gevoel voor.
LOL en ik? Ik ben een denker.
Dat is wel netjes volgens mij. En hoe lang zijn die lessen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 25 lessen gehad en ik mag maandag om kwart voor 11 afrijden.
Officieel een uurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is wel netjes volgens mij. En hoe lang zijn die lessen?
Vriend van me heeft er 120 gehad
En ik voel me nog steeds erg onveilig bij hem in de autoAls hij aan het rijden is, is het ook echt hardop van... ow dan moet ik nu naar zn 2, nu richting aangeven, ow hier even oppassen en daar komt over 300 meter een auto aan dus laat ik nog maar even wachten.
Ja, zo is het bij mij ook, 33 euro alleen voor een uur, en vaak langer doorrijden, rookpauze tussendoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
ja 15, is kleine 1-mans-zaak maar goed en niet duur (32 euro voor 1 uur officieel maar rij meestal een half uur a 3 kwartier langer).
heb in totaal 33 uur aan lessen gehad....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even vraagje voor de geslaagden die hier zitten; wat is ongeveer het gemiddelde aantal lessen (of de tijd die je gelest hebt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |