abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29935591
en toen reageerde hij zo? wat een gefrustreerd figuur zeg en wat gebeurde er daarna?
mijn leraar had t erover dat hij t zo rustig had. minder leerlingen laatste tijd etc. nooit specifiek gevraagd, maar ik wilde ook liever niet lessen
"Trust can kill you, or set you free"
pi_29935675
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:53 schreef lambrusco_bianco het volgende:
frasier.... hm hoeveel heeft die van jou er dan?
15
X
X
X
pi_29935757
15 maar?????
pi_29935820
die van mij zou ook zoiets gehad kunnen hebben. volgens mij had ie echt niet veel. zag veel dezelfde gezichten ook. maar denk wel iets meer. denk 20.
pi_29935844
ferry: nee er speelt meer... maar da's niet voor op fok
pi_29935906
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
15 maar?????
ja 15, is kleine 1-mans-zaak maar goed en niet duur (32 euro voor 1 uur officieel maar rij meestal een half uur a 3 kwartier langer).
X
X
X
pi_29936017
Bij sommige grote rijscholen schijnen instructeurs op een soort provisie basis te werken... Ze werken wel voor rijschool maar zijn niet in loondienst. Betekent dat hoe meer klantjes je dan aanneemt hoe meer je verdient. Toch???
pi_29936023
Ik heb nu 4 lessen gehad sinds begin augustus. Ik woon in een boerendorpje dus we moeten altijd wat verder rijden voor de interessante plekken dus die lessen zijn 1,5 uur. Vind het wel veel beter... want autorijden is gewoon heel erg master
Volgens m'n instructrice doe ik het goed. Geen geouwehoer... kon meteen achter het stuur en even later mocht ik ook schakelen. Ze heeft geloof ik 1 keer naar m'n stuur gegrepen omdat ik een beetje een rare inhaalmanouvre deed maar verder niet echt volgens mij. Theorie vind ik ook wel simpel... had zo'n test op internet gedaan en ik had 6 fout dus das goed. Maargoed, ik heb bij mijn instructrice thuis ook nog een soort van extra theorieles. Heel relaxed is dat. Gewoon met een groepje doen we dan een examen met dia's enzo... kopje koffie erbij, goeie uitleg... kost ook niks extras. Alleen toen had ik 12 fout
Morgen weer blazen iig

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2005 22:07:18 ]
pi_29936225
ik zat bij een kleine rijschool, maar mn leraar werkte zeg maar wel voor zichzelf, dus niet in loondienst. op zich betekent dat inderdaad hoe meer je hebt, hoe meer je verdient (maar rijschool verdient dat ook meer he). dus misschien heeft het daarmee te maken.
ik reed nooit langer, eerder minuutje of 5 korter vaak. weleens langer gereden omdat we ineens ergens anders heen moesten, verkeerslichten tegen hadden, of file.

mail me maar? of ook niet
pi_29936233
@ thomas: 6 fout is goed? hmmm

;-)

vier lessen gehad en je rijdt goed? da's erg goed.... jij bent een van die jongens waar instructeur het vaak over hebt: ze stappen in en rijden weg.. ze hebben er gevoel voor.
LOL en ik? Ik ben een denker.
pi_29936272
Even vraagje voor de geslaagden die hier zitten; wat is ongeveer het gemiddelde aantal lessen (of de tijd die je gelest hebt)?
pi_29936334
ik ongeveer 40 uur. 2x examen (voor 1e denk ik zo'n 30. toen had ik t moeten halen jaja zegt vast iedereen, maar goed echt waar dus)
maar denk dat veel mensen er wel korter over doen. uurtje of 30
pi_29936364
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:

;-)

vier lessen gehad en je rijdt goed? da's erg goed.... jij bent een van die jongens waar instructeur het vaak over hebt: ze stappen in en rijden weg.. ze hebben er gevoel voor.
Oh zo'n een ben ik er ook. Ik heb er gevoel voor volgens mijn instructeur. Maar het enige wat telt is dat roze papiertje. En die krijg je pas als het mee zit. Je kan soms nog zo goed rijden en niet slagen. Evenals andersom overigens. Het blijft een gok.
X
X
X
pi_29936414
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Even vraagje voor de geslaagden die hier zitten; wat is ongeveer het gemiddelde aantal lessen (of de tijd die je gelest hebt)?
Ik heb nu iets van 25 lessen gehad en ik mag maandag om kwart voor 11 afrijden.
X
X
X
pi_29936444
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:

;-)

6 fout is voldoende iig... maar dat was voordat ik m'n theorieboekje had.
Nou ik zal ook wel niet GOED goed rijden, maar gemiddeld wel oke
pi_29936575
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb nu iets van 25 lessen gehad en ik mag maandag om kwart voor 11 afrijden.
Dat is wel netjes volgens mij. En hoe lang zijn die lessen?
Vriend van me heeft er 120 gehad
En ik voel me nog steeds erg onveilig bij hem in de auto Als hij aan het rijden is, is het ook echt hardop van... ow dan moet ik nu naar zn 2, nu richting aangeven, ow hier even oppassen en daar komt over 300 meter een auto aan dus laat ik nog maar even wachten.
pi_29936860
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:15 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat is wel netjes volgens mij. En hoe lang zijn die lessen?
Vriend van me heeft er 120 gehad
En ik voel me nog steeds erg onveilig bij hem in de auto Als hij aan het rijden is, is het ook echt hardop van... ow dan moet ik nu naar zn 2, nu richting aangeven, ow hier even oppassen en daar komt over 300 meter een auto aan dus laat ik nog maar even wachten.
Officieel een uur . Maar het kwam ook meer door theorie wat en hele tijd niet wilde vlotten dat het uiteindelijk zo lang duurde voordat ik examen kon gaan doen.
X
X
X
pi_29941800
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef Frasier het volgende:

[..]

ja 15, is kleine 1-mans-zaak maar goed en niet duur (32 euro voor 1 uur officieel maar rij meestal een half uur a 3 kwartier langer).
Ja, zo is het bij mij ook, 33 euro alleen voor een uur, en vaak langer doorrijden, rookpauze tussendoor Ook een stuk of 15 leerlingen maar. In dienst bij een grotere school.
Heb vandaag 2 uur erop zitten, m'n 4e les, en vooral leren kijken in de spiegels vandaag. En verder afslaan en terugschakelen ben ik nu mee bezig. Dinsdag mag ik pas weer...
Ik rij trouwens in een Baby Benz
Back in business.
pi_29942083
mm dan ben ik nog best duur uit... ik betaal 55 per anderhalf uur. Meestal is het een paar minuten meer, maar meer ook niet. En helaas geen rookpauzes
Ik les in een Golfje. 't is een kleine rijschool... gewoon 1 auto'tje.
pi_29942101
33 lesUREN

en ik kreeg of 1, of 1,5 uur les.
pi_29948144
Ik heb het ruim 2 jaar geleden, in 19 uur gehaald, met 1x theorie en 1x praktijk examen, en had daar in totaal 1000 euro voor betaald. Gelukkig kon ik goed opschieten met mn instructeurs (had er 2) hij had ook een wachtlijst voor klanten welke wouden lessen bij hem, maar gelukkig is hij een goede bekende waardoor ik tussendoor mocht.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_29950025
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
heb in totaal 33 uur aan lessen gehad....
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_29951755
2e keer gezakt ... ik reed hartstikke goed en netjes, maar doordat er een truckchauffeur zat te bellen week deze uit en ramde me bijna... Maar goed, 3x is scheepsrecht hopelijk, ik begin het nu toch echt enorm zat aan het worden.

Nahja, dankzij mijn persoontje lopen de statistieken natuurlijk op.
Ik les 1,5 voor 40¤ per uur. Ik rijd in een Volkswagen Passat en zit nu aan 42 lessen....
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:17:46 #74
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_29951840
mja, hij vond dat ik had moeten zien dat ie opeens opzij kwam zetten ... beetje vreemd. Maar goed, hij moest zeker zn percentage halen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')