abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zondag 28 augustus 2005 @ 19:19:15 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30058430
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Oke, morgen voor het eerst examen. Kwart voor 11 is het zover. Ik ben benieuwd .
succes
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_30059457
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
pi_30059883
Frasier, er zit wat op je neus!

Succes jongen
pi_30059964
quote:
Oke, morgen voor het eerst examen. Kwart voor 11 is het zover. Ik ben benieuwd .
Maak er wat van!
pi_30060761
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
Probeer niks te raken
De status 'bagger-user' voorbij
pi_30060807
Succes!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_30060967
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
veel succes!
pi_30061106
Oke, de zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Hopen dat ik ze morgen een beetje onder controle kan houden.
X
X
X
pi_30068364
Gezakt, jammer maar helaas.
pi_30068821
waarop ben je gezakt?
"Trust can kill you, or set you free"
pi_30069034
Eh (vorige keer op te traag rijden) logischerwijs ging ik nu ietsje harder en tsja ietsje te hard over drempels. Verder reageerde ik wat laat op n auto van rechts uit n straatje en negeerde ik een stopbord.

Ik ben het examendoen/lessen beetje zat nu. Al 2 keer gezakt. Ga over een maandje ofzo wel weer verder.
pi_30069285
Ik hoop maar dat Frasier slaagt, ik wens niemand die NSB eeeh CBR'ers toe (flauw grapje).
pi_30069936
balen zeg dat gevoel had ik ook, als ik voor 2e keer zou zakken zou ik ook rustpauze nemen. gelukkig was niet nodig. maar tis irritant als ze eerst zeggen dat je te langzaam rijdt en daarna ga je harder en is t weer niet goed.
stopte je wel op tijd voor die auto van rechts of kreeg je een ingreep?
pi_30070038
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Gezakt, jammer maar helaas.
balen zeg maar 3 keer is scheepsrecht he, veel succes de volgende keer
pi_30070401
Beetje halve ingreep volgens mij, ik remde wel, maar die man had zn voet ook al op de rem volgens mij. Tis moeilijk een foutloze rit neer te zetten en volgens mij (en zogenaamd volgens hun) is t niet mogelijk. Ik weet gewoon niet goed wat erg zwaar weegt en wat niet. Ik weet niet goed wat ik moet doen met rustpauze enzo, maar t kost ook verschrikkelijk veel geld.
pi_30070430
Zou geen rustpauze nemen hoor.. gewoon even doorzetten

3 x is scheepsrecht! Maar het blijft balen dat je gezakt bent!
pi_30070589
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Beetje halve ingreep volgens mij, ik remde wel, maar die man had zn voet ook al op de rem volgens mij. Tis moeilijk een foutloze rit neer te zetten en volgens mij (en zogenaamd volgens hun) is t niet mogelijk. Ik weet gewoon niet goed wat erg zwaar weegt en wat niet. Ik weet niet goed wat ik moet doen met rustpauze enzo, maar t kost ook verschrikkelijk veel geld.
ten eerste: balen! Drie keer kut roepen, vanavond bier en balen, en morgen weer verder.

Te hard over een drempel is beetje 'roekeloos', maar geen zakfout. Niet stoppen voor een stopbord wel. En voorrang is nu eenmaal cruciaal, altijd op anticiperen.

En als het even kan, doorgaan! Als je weer opnieuw begint later, moet je weer meer lessen nemen om op hetzelfde niveau te komen. Natuurlijk is het duur... ontegenzeggelijk.

(zei het meisje dat woendag voor de derde maal mag ))
pi_30070742
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef marsterretje het volgende:

[..]
(zei het meisje dat woendag voor de derde maal mag ))
De 3e keer gaat het zeker lukken Is het mij ook gelukt!
pi_30071623
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

De 3e keer gaat het zeker lukken Is het mij ook gelukt!
Mocht jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging, zou dat idd een prettig vooruitzicht zijn!

Vandaag laatste les. Krijg ik een ingreep, al tijden niet gebeurd! In klein weggetje een obsakal aan mijn kant van de weg. Vergat ik te stoppen voor de tegenligger die voorrang had . Beetje jammer....

[ Bericht 9% gewijzigd door marsterretje op 29-08-2005 15:08:44 (internet en intonatie) ]
pi_30071848
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef marsterretje het volgende:

[..]
Is jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging? Dat zou mooi zijn!
Ik bedoelde het goed hoor
pi_30072727
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Is jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging? Dat zou mooi zijn!

Vandaag laatste les. Krijg ik een ingreep, al tijden niet gebeurd! In klein weggetje een obsakal aan mijn kant van de weg. Vergat ik te stoppen voor de tegenligger die voorrang had . Beetje jammer....
beter dat je het nu hebt dan op je examen toch?
kom op even slagen !!! en dan
pi_30072812
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
op zich hoeft het ook niet foutloos, maar het hangt van soort fout aan. zo'n halve ingreep is echt pech hebben maar hij zal wel gevoeld hebben dan dat je geremd had. zakken zal wel ook te maken hebben met stopbord.
maar wat zwaar weegt: op zich weegt snelheid niet zwaar, tenzij zij het gevaarlijk vinden.. te hard dus als er veel bochten zijn en zijstraten enzo (ook als je voorrang hebt). of te langzaam invoegen. verder is voorrang wel belangrijk.
tis soms ook gewoon zo dat je een examinator hebt die heel streng op allerlei dingen let.
pi_30072898
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik bedoelde het goed hoor
Ik ook!
Typisch een staaltje "op internet zijn de intonaties van berichten anders dan irl" Ik doe ffeen edit .

Wacht, ik gooi er wat smileys overheen om het goed te maken:
Wij allen lessers zijn ondanks het zakken nu en dan toch zeker geen als het gaat om otorijden . Komt tijd, komt rijbewijs
pi_30073227
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

[edit] oke dann.. succes [/edit]
pi_30073978
Ik word zo weer opgehaald om te lessen... En op de een of andere manier ben ik weer bijna zenuwlappig :S. Het is namelijk weer mn eerste les na een hele tijd. Ben voor de zomer 1x gezakt voor mn 1e poging rijexamen, toen ging ik 2 maanden op reis, en in totaal heb ik nu dus al meer dan drie maanden niet gereden.. ik weet volgens mij echt niet meer hoe het moet Iemand tips?
pi_30074085
in het begin is het wel ff wennen, maar daarna rijdt je weer gewoon alsof je nooit een pauze heb gehad M1RR1E Autorijden verleer je echt niet
pi_30074289
ja daar sluit ik me bij aan. je moet gewoon even inkomen, maar meer dan 1 les zal het zeker niet kosten. succes he!
pi_30075197
Net weer gereden. itt tot vorige keer ging het nu weer gewoon heel relaxed Gewoon een beetje door de polder blazen in het zonnetje, airco aan... alles rustig aan. Beetje flink doortrappen hier en daar... fantastisch
pi_30075275
wie weet hoe dat zit met een of andere nieuwe regeling voor mensen die na 2006 slagen? mag je dan in de avond niet meer naast iemand rijden die minder dan 5 jaar het rijbewijs heeft!?
ik wordt op 8 november 18, dus ik wil VOOOOR 2006 mijn rijbewijs hebben.. ik zie zo'n soort regeling namelijk echt niet zitten!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_30075940
ik begrijp die regeling niet waar je het over hebt?
volgens mij is het enige wat gaat veranderen het examen. dat willen ze in 3en gaan doen ofzo.
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:07:43 #191
51748 H4ze
wait...what?
pi_30076385
quote:
En en en?! Ben je geslaagd?!
*BURP*
pi_30076391
FRASIERTJE: BEN JE GESLAAGD???? HOOP HET VAN HARTE
pi_30076487
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef H4ze het volgende:

[..]

En en en?! Ben je geslaagd?!
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:

hahaha 2 zielen, 1 gedachte
maar ben ook benieuwd ja
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:14:50 #194
51748 H4ze
wait...what?
pi_30076677
Tja, of Frasier is nu lekker aan 't rondtoeren, of hij zit in een hoekje te janken
*BURP*
pi_30079414
ik ben ook wel benieuwd offie hem nou heeft of niet
pi_30079680
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ik begrijp die regeling niet waar je het over hebt?
volgens mij is het enige wat gaat veranderen het examen. dat willen ze in 3en gaan doen ofzo.
3 keer examen doen???
pi_30080399
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ook niet, maar bij al me vrienden die hun rijbewijs hebben gehaald zeiden de examinatoren/instructeuren voor het examen dat ze net zo moest rijden zoals ze bij hun rijschool doen
Mijne zei "Nou, maak geen ongelukken en veel succes"
pi_30080626
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

3 keer examen doen???
niet 3 keer. in 3 keer.
weet niet precies wat er elke keer van je verwacht wordt. ik heb er alleen vaag iets over gehoord.
het moet helpen tegen stress en weet ik wat. maar in wezen kost het alleen maar meer geld he.
ik zal het eens opzoeken. moment.
pi_30080674
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator ( ) maar het uitvoegen bij een klaverblad was niet voldoende voor 'm, reden voor hem om me te laten zakken.
X
X
X
pi_30080688
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

niet 3 keer. in 3 keer.
weet niet precies wat er elke keer van je verwacht wordt. ik heb er alleen vaag iets over gehoord.
het moet helpen tegen stress en weet ik wat. maar in wezen kost het alleen maar meer geld he.
ik zal het eens opzoeken. moment.
Wou net zeggen... kunnen zij weer meer geld verdienen.
Ik vertrouw dat hele CBR gebeuren niet echt met hun fijne monopolie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')