succesquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Oke, morgen voor het eerst examen. Kwart voor 11 is het zover. Ik ben benieuwd.
Maak er wat van!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Probeer niks te rakenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
veel succes!quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
balen zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Gezakt, jammer maar helaas.
ten eerste: balen! Drie keer kut roepen, vanavond bier en balen, en morgen weer verder.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Beetje halve ingreep volgens mij, ik remde wel, maar die man had zn voet ook al op de rem volgens mij. Tis moeilijk een foutloze rit neer te zetten en volgens mij (en zogenaamd volgens hun) is t niet mogelijk. Ik weet gewoon niet goed wat erg zwaar weegt en wat niet. Ik weet niet goed wat ik moet doen met rustpauze enzo, maar t kost ook verschrikkelijk veel geld.
De 3e keer gaat het zeker lukkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef marsterretje het volgende:
[..]
(zei het meisje dat woendag voor de derde maal mag))
Mocht jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging, zou dat idd een prettig vooruitzicht zijn!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De 3e keer gaat het zeker lukkenIs het mij ook gelukt!
Ik bedoelde het goed hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Is jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging? Dat zou mooi zijn!
beter dat je het nu hebt dan op je examen toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Is jouw slaaggedrag doorslaggevend voor het succes van mijn volgende examen-poging? Dat zou mooi zijn!
Vandaag laatste les. Krijg ik een ingreep, al tijden niet gebeurd! In klein weggetje een obsakal aan mijn kant van de weg. Vergat ik te stoppen voor de tegenligger die voorrang had. Beetje jammer....
op zich hoeft het ook niet foutloos, maar het hangt van soort fout aan. zo'n halve ingreep is echt pech hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Beetje halve ingreep volgens mij, ik remde wel, maar die man had zn voet ook al op de rem volgens mij. Tis moeilijk een foutloze rit neer te zetten en volgens mij (en zogenaamd volgens hun) is t niet mogelijk. Ik weet gewoon niet goed wat erg zwaar weegt en wat niet. Ik weet niet goed wat ik moet doen met rustpauze enzo, maar t kost ook verschrikkelijk veel geld.
Ik ook!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[edit] oke dann.. succes [/edit]
En en en?! Ben je geslaagd?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
quote:
hahaha 2 zielen, 1 gedachtequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
FRASIERTJE: BEN JE GESLAAGD???? HOOP HET VAN HARTE
3 keer examen doen???quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ik begrijp die regeling niet waar je het over hebt?
volgens mij is het enige wat gaat veranderen het examen. dat willen ze in 3en gaan doen ofzo.
Mijne zei "Nou, maak geen ongelukken en veel succes"quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ook niet, maar bij al me vrienden die hun rijbewijs hebben gehaald zeiden de examinatoren/instructeuren voor het examen dat ze net zo moest rijden zoals ze bij hun rijschool doen
niet 3 keer. in 3 keer.quote:
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator (quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
FRASIERTJE: BEN JE GESLAAGD???? HOOP HET VAN HARTE
Wou net zeggen... kunnen zij weer meer geld verdienen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
niet 3 keer. in 3 keer.
weet niet precies wat er elke keer van je verwacht wordt. ik heb er alleen vaag iets over gehoord.
het moet helpen tegen stress en weet ik wat. maar in wezen kost het alleen maar meer geld he.
ik zal het eens opzoeken. moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |