hijs tegenwoordig kaal, maar wel lang. hij was een relaxte vent, we hebben leuk over tomtom gelultquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:12 schreef Omega het volgende:
[..]
Vermeule? Beetje lange vent, grijs warrig haar. Want ik reed ook af bij hem, tenminste volgens mij was dat zijn naam. Gaf hij je van te voren de tip om te rijden zoals je bij de rijschool rijdt?
Wel grappig als jij bij dezelfde examinator hebt af gereden.
Ik heb dan ook iet zoveel examen ervaringquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zegt elke examinator volgens mij wel hoor
Hahaa.. ja zo hard gaat mn autoooootjequote:
ik ook niet, maar bij al me vrienden die hun rijbewijs hebben gehaald zeiden de examinatoren/instructeuren voor het examen dat ze net zo moest rijden zoals ze bij hun rijschool doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:27 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb dan ook iet zoveel examen ervaring![]()
ye, ik wou eerst richting bremen, maar dat was afgesloten oid, toen effe verdwaald, en over de A31 naar Nordhorn, en toen over de B403 naar emlichheim en de grens weer over, schoonoord - nw amsterdam - emmenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa.. ja zo hard gaat mn autoooootjeniet meer.. maar vind het wel best zo! Ik kom van a naar b en dat is belangrijk!
Haha, leuk! Ik rij nu echt elke dag.. vaak korte stukjes maar dan nogquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ye, ik wou eerst richting bremen, maar dat was afgesloten oid, toen effe verdwaald, en over de A31 naar Nordhorn, en toen over de B403 naar emlichheim en de grens weer over, schoonoord - nw amsterdam - emmen
Veel succesquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Oke, morgen voor het eerst examen. Kwart voor 11 is het zover. Ik ben benieuwd.
succesquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Maak er wat van!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Frasier het volgende:
Probeer niks te rakenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
veel succes!quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik ga morgen om 9.00 weer es proberen, de 2e keer. Iemand nog handige tips voor het laatste moment?
balen zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Gezakt, jammer maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |