En dat was de enige reden waar je direct op zakte?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Milo1 het volgende:
reden: ik stond iets teveel naar rechts bij het voorsoorteren toen ik naar links afsloeg.
Denk hier niet teveel over na. Instructeurs kunnen soms helemaal mis zitten, vreemd genoeg. Bovendien rij je de ene x beter dan de andere x. De dag voordat ik moest afrijden had ik nog 1 les. Ik kan je vertellen: zelfs mn eerste les ging beter dan die les. Ik deed alles fout wat fout kon gaan.quote:vandaag al een proefexamentje gehad, de instructeur zei dat 't op 't randje geslaagd was..
Ik ging zowat dood van de zenuwenquote:ik heb er erg veel zin in ben wel wat zenuwachtig maar dat hoort erbij he
Bij welke rijschool zit je? Voel me een beetje genaaidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef SpartaRotterdam het volgende:
2e keer gezakt ... ik reed hartstikke goed en netjes, maar doordat er een truckchauffeur zat te bellen week deze uit en ramde me bijna... Maar goed, 3x is scheepsrecht hopelijk, ik begin het nu toch echt enorm zat aan het worden.
Nahja, dankzij mijn persoontje lopen de statistieken natuurlijk op.
Ik les 1,5 voor 40¤ per uur. Ik rijd in een Volkswagen Passat en zit nu aan 42 lessen....
gemiddeld gaat 't ook steeds nogal op 't randjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Denk hier niet teveel over na. Instructeurs kunnen soms helemaal mis zitten, vreemd genoeg. Bovendien rij je de ene x beter dan de andere x. De dag voordat ik moest afrijden had ik nog 1 les. Ik kan je vertellen: zelfs mn eerste les ging beter dan die les. Ik deed alles fout wat fout kon gaan.
Kijk niet naar 1 les, kijk naar je gemiddelde. Dan heb je het meeste eerlijke beeld en kan je een beetje inschatten of je kans maakt.
Feli!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef Boink het volgende:
TuuT TuuT!!!!!
Me TTT gehaald ook al vond ik dat ik kut reed, vrijstelling nu dus terwijl ik alleen filegeparkeerd heb.. Net mijn sterkste kant
![]()
![]()
![]()
Cool. Hoe werken examens met de motor dan precies? Je doet examen per onderdeel ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef BlueEyed het volgende:
Net geslaagd voor Voertuigbeheersing (motor). Ging naar mijn idee niet echt netjes allemaal, maar de examinator was zeer tevredenNu nog ff theorie en VD en we kunnen!
![]()
Ha mede dnbfreakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
Net weer les gehad... had een andere instructeur nu en dat is een beetje een apart figuur
Zat niet echt lekker in m'n vel en hij zat een beetje op m'n nek van nu dit, en nu dit en dat moet je daar doen blabla... kan ik nooit zo goed tegen
Nee..bedenk me dat de examinator ook nog zei dat ik bij het uitvoegen mn richting te laat aanzette, ipv de 300 meter die voorgeschreven staat, deed ik 200 meterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:06 schreef H4ze het volgende:
[..]
En dat was de enige reden waar je direct op zakte?![]()
hee matequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ha mede dnbfreak![]()
Wen daar maar aan...das ook de beste manier om 't te leren hoor. Zeker de lessen voor je examen, dan gaan ze echt op alle kleine miereneukerige kutfoutjes van je letten. En das maar goed ook, serieus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |