abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29952432
14.40 afrijden voor voertuigbeheersing, en klote weer hier

Maar komt allemaal goed!

[ Bericht 5% gewijzigd door BlueEyed op 25-08-2005 12:49:27 ]
Live it!
pi_29952493
Speciaal voor dit topic aangemeld hier Eergisteren 1e x gezakt reden: ik stond iets teveel naar rechts bij het voorsoorteren toen ik naar links afsloeg. Daar had die examinator wel gelijk in maar toen ik naar links ging, wel netjes in mn spiegel en dooie hoek gekeken..verder echt een perfecte rit neergezet, zelfs dingen gezien die examinator niet zag, iedereen die voorrang had, dat netjes gegeven, bijz verrichtingen gingen goed, en alle andere keren afslaan, gingen ook perfect met alle kijktechnieken. zelfs mn rijinstructeur fluisterde toen we terugliepen naar het cbr dattie dacht dat ik geslaagd was
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:47:28 #78
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_29952582
Wat een naaiacties

13:00 ff uurtje rijden nog en daarna me TTT, jullie horen het wel
pi_29953235
succes
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:24:47 #80
88233 Steve
Still the best.
pi_29953864
Vanmorgen weer even gelest. Heerlijk als alles goed gaat zeg. Het regende alleen keihard hier, en op de snelweg zag je echt geen hand voor ogen. Heel irritant.

Succes trouwens iedereen die op is
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:06:28 #81
51748 H4ze
wait...what?
pi_29955392
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Milo1 het volgende:
reden: ik stond iets teveel naar rechts bij het voorsoorteren toen ik naar links afsloeg.
En dat was de enige reden waar je direct op zakte?
*BURP*
pi_29955486
verdomme je hoort van zoveel mensen dat ze zakken op zulke kleine dingetjes, Het CBR zuigt ze doen er alles aan om hun industrie te spekken
pi_29956586
Nogal wisselend, die verhalen over het CBR. Ik ben geslaagd eerste keer, terwijl ik voor mn gevoel niet super reed. (achteraf zag ik in dat ik niet verkeerd had gereden) Maarja, ik maakte ook kleine foutjes destijds, maar weinig. Bovendien reed ik lekker vlot en trapte lekker door enzo. Soms btje brutaal zijn en ergens voor gooien. Maarja, dat moet je bij sommige examinatoren cker niet doen. Afrijden... het blijft een gok!
En voor gokken heb je o.a geluk nodig.

38 uur gelest trouwens in totaal. Theorie in 1 x met 0 fout, praktijk ook in 1 x. Woohoo, owned

[ Bericht 20% gewijzigd door Floriz87 op 25-08-2005 14:50:34 ]
Woei!
pi_29956588
Ik heb morgen examen heb nu 20 lessen gehad (ā 50 minuten)
morgen nog 1 les, totaal dus 21 lessen ik doe een 5 daagse cursus

om 8.55 uur heb ik examen!

vandaag al een proefexamentje gehad, de instructeur zei dat 't op 't randje geslaagd was..

spannend dus!

edit:
ik heb er erg veel zin in ben wel wat zenuwachtig maar dat hoort erbij he
pi_29956718
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
1e les, dag na m'n verjaardag. Echt lessen op 22 augustus begonnen

wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
morgen dus, mentale steun welkom, maar of 't ook helpt?

of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
dat horen jullie dus morgen

hoeveel lessen je hebt gehad;
had ik al gezegd 20

hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
Heel vaak al en ik moest van hem wat meer vooruit kijken, want 't waren vooral inschattingsfouten.

natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft
m'n bromcertificaat hoop ik morgen in de versnipperaar te kunnen gooien
pi_29956725
quote:
vandaag al een proefexamentje gehad, de instructeur zei dat 't op 't randje geslaagd was..
Denk hier niet teveel over na. Instructeurs kunnen soms helemaal mis zitten, vreemd genoeg. Bovendien rij je de ene x beter dan de andere x. De dag voordat ik moest afrijden had ik nog 1 les. Ik kan je vertellen: zelfs mn eerste les ging beter dan die les. Ik deed alles fout wat fout kon gaan.
Kijk niet naar 1 les, kijk naar je gemiddelde. Dan heb je het meeste eerlijke beeld en kan je een beetje inschatten of je kans maakt.
Woei!
pi_29956780
quote:
ik heb er erg veel zin in ben wel wat zenuwachtig maar dat hoort erbij he
Ik ging zowat dood van de zenuwen . Hele nacht ervoor niet geslapen, maar wel geslaagd
Woei!
pi_29957068
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef SpartaRotterdam het volgende:
2e keer gezakt ... ik reed hartstikke goed en netjes, maar doordat er een truckchauffeur zat te bellen week deze uit en ramde me bijna... Maar goed, 3x is scheepsrecht hopelijk, ik begin het nu toch echt enorm zat aan het worden.

Nahja, dankzij mijn persoontje lopen de statistieken natuurlijk op.
Ik les 1,5 voor 40¤ per uur. Ik rijd in een Volkswagen Passat en zit nu aan 42 lessen....
Bij welke rijschool zit je? Voel me een beetje genaaid
Of is het gewoon een turk die bijklust?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2005 14:54:03 ]
pi_29957249
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Denk hier niet teveel over na. Instructeurs kunnen soms helemaal mis zitten, vreemd genoeg. Bovendien rij je de ene x beter dan de andere x. De dag voordat ik moest afrijden had ik nog 1 les. Ik kan je vertellen: zelfs mn eerste les ging beter dan die les. Ik deed alles fout wat fout kon gaan.
Kijk niet naar 1 les, kijk naar je gemiddelde. Dan heb je het meeste eerlijke beeld en kan je een beetje inschatten of je kans maakt.
gemiddeld gaat 't ook steeds nogal op 't randje maargoed, heb pas 20 lessen gehad, dus in korte tijd redelijk veel moeten leren...
pi_29958628
Net geslaagd voor Voertuigbeheersing (motor). Ging naar mijn idee niet echt netjes allemaal, maar de examinator was zeer tevreden Nu nog ff theorie en VD en we kunnen!
Live it!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:35:50 #91
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_29958783
TuuT TuuT!!!!!
Me TTT gehaald ook al vond ik dat ik kut reed, vrijstelling nu dus terwijl ik alleen filegeparkeerd heb.. Net mijn sterkste kant

pi_29958967
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef Boink het volgende:
TuuT TuuT!!!!!
Me TTT gehaald ook al vond ik dat ik kut reed, vrijstelling nu dus terwijl ik alleen filegeparkeerd heb.. Net mijn sterkste kant

Feli!
Live it!
pi_29960202
pff wat een naaiacties allemaal zeg. dat van die vrachtwagen was stom. kan je echt niet zien aankomen zoiets. ben ook een keer bijna geramd door zo'n asociaal busje, ging in de bocht naar mij toe sturen. kan je niet veel aan doen. en dat je niet goed genoeg voorsorteert pff... zaten echt al aan hun quota!
verder had ik 36 euro voor een uur, 54 voor 1,5 uur, en voor 2 uur was het iets in de 60. weet niet meer goed, 68 ofzo.
succes iedereen die examen moet doen!!
"Trust can kill you, or set you free"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:46:19 #94
51748 H4ze
wait...what?
pi_29963814
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef BlueEyed het volgende:
Net geslaagd voor Voertuigbeheersing (motor). Ging naar mijn idee niet echt netjes allemaal, maar de examinator was zeer tevreden Nu nog ff theorie en VD en we kunnen!
Cool. Hoe werken examens met de motor dan precies? Je doet examen per onderdeel ofzo?
*BURP*
pi_29964025
Net weer les gehad... had een andere instructeur nu en dat is een beetje een apart figuur
Zat niet echt lekker in m'n vel en hij zat een beetje op m'n nek van nu dit, en nu dit en dat moet je daar doen blabla... kan ik nooit zo goed tegen
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 18:14:16 #96
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_29964638
Geslaagd! zojuist, voor m'n A (onbeperkt, duh, ik ben 36)

wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
begonnen 28 juni (AVB, examen 1 juli) en 1 augustus (AVD, examen vandaag)

of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
Youbetcha!

hoeveel lessen je hebt gehad;
10 uur AVB, 16 uur AVD

hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
Ingrijpen gaat een beetje lastig maar laatst, bij een mooie bocht de snelweg af had hij me best wat harder willen laten remmen terwijl ik het wel lekker vond gaan

natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft
Ik heb al en paar weken een Suzuki GS550 uit '77 voor de deur staan die ik rijdend aan het maken ben. 't Is een mooie oldtimer die, als ze eenmaal rijden, ook niet stuk gaan. Heeft alleen te lang stilgestaan om meteen rijklaar te zijn. Vermogen is 36 kW, niet veel maar leuk voor een beginner als ik. Als ik een jaartje heel blijf ga ik 'ns naar wat snellers kijken
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:40:47 #97
51748 H4ze
wait...what?
pi_29965420
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
Net weer les gehad... had een andere instructeur nu en dat is een beetje een apart figuur
Zat niet echt lekker in m'n vel en hij zat een beetje op m'n nek van nu dit, en nu dit en dat moet je daar doen blabla... kan ik nooit zo goed tegen
Ha mede dnbfreak

Wen daar maar aan...das ook de beste manier om 't te leren hoor. Zeker de lessen voor je examen, dan gaan ze echt op alle kleine miereneukerige kutfoutjes van je letten. En das maar goed ook, serieus
*BURP*
pi_29968197
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:06 schreef H4ze het volgende:

[..]

En dat was de enige reden waar je direct op zakte?
Nee..bedenk me dat de examinator ook nog zei dat ik bij het uitvoegen mn richting te laat aanzette, ipv de 300 meter die voorgeschreven staat, deed ik 200 meter Iig vind ik het overdreven om een onvoldoende aant e kruizen voor een onderdeel die 25x goed ging en 1x iets minder (stukje teveel naar rechts dus), want heb echt veel afgeslagen in dat gehucht van n Bussum. ... Vertrouwen in eigen rijden is toegenomen, in die examinatoren is die tot het vriespunt gedaald iig.
pi_29969017
Lullig dat je zakt op zo'n foutje met vrachtwagen.. en een beetje raar Soms denk ik echt dat ze een bepaald percentage moeten halen!

Ik ben nog steeds erg blij met mn rijbewijs Morgen naar duitsland!
pi_29969431
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ha mede dnbfreak

Wen daar maar aan...das ook de beste manier om 't te leren hoor. Zeker de lessen voor je examen, dan gaan ze echt op alle kleine miereneukerige kutfoutjes van je letten. En das maar goed ook, serieus
hee mate
Het probleem is dat ik er niet aan wíl wennen... ik wil het gewoon kunnen
Maar hij zei ook... het is pas je vijfde les... je HOORT fouten te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')