Inderdaad, je verteld niks nieuws, pas ook met invoegen op de snelweg, ik reed 90 en wilde invoegen, me instructeur echt 10 keer roepen: Kijk eens voor je! Kijk eens voor je! Dus ik voor me kijken, maar drong niet echt tot me door wat er aan de hand was, maar stond er dus iets verderop een file en had het dus weinig zin als ik met 90 km/u wilde gaan invoegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef H4ze het volgende:
[..]
Vergeet je echt naar links te kijken? Of heb je geen tijd meer om naar links te kijken? Probeer anders gewoon echt ver vooruit te kijken en alle handelingen consequent uit te voeren. Mijn instructeur heeft me op dat ver vooruit kijken echt doodgehamerd, maar 't heeft wel geholpen. Het inschatten van verkeerssituaties gaat ook zoveel makkelijker wanneer je ver voor je uit kijkt en gewoon lekker de tijd hebt om al je handelingen te doenDan gaat 't rijden ook lekker vloeiend.
Maar ik heb je vast niets nieuws verteld...je instructeur heeft 't ook al vast 9999 keer verteld![]()
Heel veel succes verder iig!
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:03 schreef Gelderland het volgende:
Herkent iemand dit? Zo ja wat heb je er aan gedaan,
Thx, bij welke rijschool les jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
AURELIUM: GOOD LUCK (WE RIJDEN IN DEZELFDE STAD....)
THE VIPER: OOK VEEL SUCCES!
MORGEN ZELF EEN LESJE RIJDEN
Thxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Tjabbo het volgende:
gefeliciteerd!
Heb je nog tijd (gehad) om je bewijs op te halen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd![]()
![]()
!
!
Ik rijles(te) bij Blom
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf
ook geslaagd
Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijstHet was de 2e keer afrijden
Congratsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf
ook geslaagd
Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijstHet was de 2e keer afrijden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd![]()
![]()
!
!
Ik rijles(te) bij Blom
Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Avani het volgende:
Het gaat vandaag goed met afrijden geloof ik. Ik heb ook m'n rijbewijs.![]()
![]()
Eigenlijk had ik het niet verwacht, maar ik had goed gehandeld in een moeilijke situatie.Bij een korte invoegstrook was er een vrouw achter mij die hem er snel opgooide en naast mij ging rijden.
Maar het kwam nog goed.
Toen ik daar bij het CBR was zei ze nog: Bij deze situatie had je de vluchtstrook mogen gebruiken, maar je hebt het goed opgelost.
Ik dacht dat ik daardoor eigenlijk gezakt was, want ik raakte daar best wel in de stress. En nog een keer voor het stoplicht gewoon compleet vergeten om hem in z'n 1 te zetten, maar ik kwam nog wel weg in z'n 2.
![]()
Bij Rob van de Casteelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:
avani: proficiat!!
aurelium: wowowowow geslaagd.. YES! Psst bij wie bij blom rij je... ken er een aantal rijinstructeurs via via ;-)
Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:22 schreef Ferryfan4ever het volgende:
pff m1rr1e,das schrikken! veel succes dan! gelukkig kan je donderdag nog lessen. wel gek dat je er niet eerder van op de hoogte bent gesteld. zeker ivm je vakantie.![]()
Ik heb het ook zo gepland om hier in Breda mn rijbewijs nog te halen. In een andere stad nog gaan lessen is echt kut. Zeker in een stad als Utrechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwacht
offtopic: Aurelium en Avani gefeliciteerd! zijn jullie ook zo blij dat je in Utrecht alleen je rijbewijs hoeft op te halen, en niet hoeft af te rijden daarzo? Ik weet niet hoe het zit in de plaatsen waar jullie voor Utrecht woonden, maar in zwolle vind ik de verkeerssituaties iig echt wel minder heftig dan in Utrecht!
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef U.F.O het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!
Alles ging goed vandaag; de bijz. verrichtingen, invoegen, kijken. Ik heb mijn rijbewijs maar meteen opgehaald.
het wordt hier idd wel erg stil, maar ik moet nog hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
die van mij zei tegen me, "op je examen he... moet je je wel aan de snelheid houden"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zegt elke examinator volgens mij wel hoor
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
gefeliciteerd avaniheb je je papiertje nog kunnen halen? en heb je een auto om in te toeren?
Mja, de eerste keer reed ik voor m'n gevoel veel beter en vandaag dacht ik dat ik het niet gehaald had. Misschien ook door de zenuwen die opeens kwamen en omdat ik het idee had dat ik echt helemaal foutloos moest rijden, gezien de vorige keer dat ik gezakt was op "te vlot" rijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?
Ik kan echt niet wachten
succes ermee joh.. en net als al gezegd, ook al lijkt de 2e keer echt slecht te gaan, je kan hem toch wel halen dan (spreek uit ervaringquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
Gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn.
Ik mag het binnen uiterlijk 3 weken weer proberen en dan gaat het wel lukken.
1 voor je theorie certificaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....
Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken![]()
Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.
In totaal heb je er dus 4 nodig.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
de een komt op het examenbewijs en de ander krijg je terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....
Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken![]()
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.![]()
Jep, hetzelfde tijdstip. Ik moest alleen van Rijswijk (zegt je vast niksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?
Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.![]()
Thnx voor de uitlegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.
In totaal heb je er dus 4 nodig.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef marsterretje het volgende:
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:
Geslaagd!Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
tatatatadaaaaaaaa
U.F.O.
= geslaagd
MOOOOOOOI GEDAAN!!!
Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
Bedankt iedereen.quote:
en dan vergeet je mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Omega het volgende:
Avani![]()
U.F.O.![]()
Aurelium![]()
marsterretje![]()
Allemaal gefeliciteerd
jim wie?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste!
De eerste keer had ik een vrouw waarvan ik de naam niet meer weet. Deze keer weer een vrouw, Annie de Rooij? Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 08:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??![]()
en naar welk dorpje moest je dan trug?![]()
![]()
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!!
HIEP HOI
![]()
![]()
Sjj... iedereen haalt het ineensquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Tha_Mars het volgende:
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaaldWOEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |