abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30104214
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef H4ze het volgende:

[..]

Vergeet je echt naar links te kijken? Of heb je geen tijd meer om naar links te kijken? Probeer anders gewoon echt ver vooruit te kijken en alle handelingen consequent uit te voeren. Mijn instructeur heeft me op dat ver vooruit kijken echt doodgehamerd, maar 't heeft wel geholpen. Het inschatten van verkeerssituaties gaat ook zoveel makkelijker wanneer je ver voor je uit kijkt en gewoon lekker de tijd hebt om al je handelingen te doen Dan gaat 't rijden ook lekker vloeiend.

Maar ik heb je vast niets nieuws verteld...je instructeur heeft 't ook al vast 9999 keer verteld

Heel veel succes verder iig!
Inderdaad, je verteld niks nieuws, pas ook met invoegen op de snelweg, ik reed 90 en wilde invoegen, me instructeur echt 10 keer roepen: Kijk eens voor je! Kijk eens voor je! Dus ik voor me kijken, maar drong niet echt tot me door wat er aan de hand was, maar stond er dus iets verderop een file en had het dus weinig zin als ik met 90 km/u wilde gaan invoegen

Thnx
pi_30105672
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:03 schreef Gelderland het volgende:
Herkent iemand dit? Zo ja wat heb je er aan gedaan,
ja 't is simpel, een beslissing die je maakt gewoon uitvoeren. tenzij het echt gevaarlijk zou kunnen zijn. maar dat zal niet zo zijn, anders had je instructeur al wel ingegrepen...

Ik heb een paar keer gereden zonder instructeur/examinator en het rijdt zoooo veel makkelijker ik maak soms nog wel foutjes, maar niets ernstigs ofzo ik vind 't iig wel leuk
pi_30107405
Ik had dus maandag weer mn eerste rijles na een hele poos, viel eigenlijk best mee hoe het ging, na vijf minuten had ik er wel weer vertrouwen in.
En toen vertelde mn instructeur me doodleuk dat dat maar goed ook was, want dat gaf vertrouwen voor vrijdag.. ik wist dus niet wat hij bedoelde, maar blijkt dus dat hij mn examen vrijdag gepland heeft, en dacht dat ik dat wel wist . Niet dus..
Best wel geschrokken dus, en donderdag nog maar even een lesje gepland.. en dan maar hopen dat ik geluk heb vrijdag
pi_30109975
Ik heb morgenvroeg mijn rij-examen om 9.00 uur. Vantevoren om 8 uur nog even een lesje om in te komen en wakker te worden.
Daarna bij de CBR een kop koffie drinken en dan ga ik er maar voor. Met de TTT gingen de volgende dingen fout:
- één keer ging ik bijna rechtdoor waar ik rechtsaf moest, dit was toen ik zelf op de borden moest letten.
- ik kijk niet ver genoeg vooruit
- ik moest op de snelweg rechtsaf over een halve km ofzo. Ga ik nog even lekker 2 auto's inhalen die op zo'n afstand van elkaar afreden dat je er niet kon tussenvoegen. Dus daar reedt ik naast 2 auto's terwijl ik na een paar honderd meter moest afslaan op de snelweg al rijdend met een snelheidje van 125.......
- daarna was ik dus afgeslagen en moest ik vervolgens linksaf weer de snelweg op. Alleen op dat moment keek ik niet goed naar rechts of er ook auto's met hoge snelheid van de snelweg áf kwamen. Dus ik zo met 50 km/h in de drie die bocht maken, kwam daar net een auto aan!! Ik wist dit pas bij de debriefing.... Gelukkig was het nog nét geen gevaarlijke situatie.
-En op het einde maakte ik nog een vooruit-inparken foutje, gevolg: de auto stond schuin in het parkeervlak.. Ik kon wel janken
-En bij het uitstappen heb ik niet goed in spiegels en over de schouder gekeken...

Wonder boven wonder heb ik wel vrijstelling gekregen van de speciale verrichtingen. Blijkbaar telde het vooruitinparken niet omdat je hiermee áltijd eindigt, dus ook met het examen.

Moet dus morgenvroeg 9.00 uur in Sneek afrijden met de CBR-baas van het Sneek-kantoor als examinator..... Hoeveel pech kan ik hebben.

So wish me luck!!!

btw, iemand nog tips voor rustig worden ed? Ben nu nog vrij rustig, maar ik denk dat als ik eenmaal in bed lig en bégin te beseffen dat ik morgenvroeg een !!rijexamen!! heb dat ik erg onrustig wordt.

pi_30110121
AURELIUM: GOOD LUCK (WE RIJDEN IN DEZELFDE STAD....)

THE VIPER: OOK VEEL SUCCES!

MORGEN ZELF EEN LESJE RIJDEN
pi_30110162
Thx!!!
pi_30113942
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
AURELIUM: GOOD LUCK (WE RIJDEN IN DEZELFDE STAD....)

THE VIPER: OOK VEEL SUCCES!

MORGEN ZELF EEN LESJE RIJDEN
Thx, bij welke rijschool les jij?
Jupiler is goed
pi_30113977
The_Viper, heel veel succes morgen

M1RR1E, ook lekker vaag dat jij het niet wist, naja, je gaat het vast wel halen als het nou zo goed ging, succes
pi_30114914
ff tussenstand voor mij:

Ik ben begonnen op 12 mei met lessen, na 10 lessen, theorie-examen gedaan waar ik op 10 fout ben gezakt . Ik dacht er te makkelijk over (ben best wel eigenwijs ) Afgelopen maandag had ik weer theorie-examen en ben geslaagd met 0 fout
Nu heb ik 19 lessen gehad (van 1.5 uur) en hoop toch binnen 5 lessen te kunnen afrijden.

Ik ben best wel zeker in het verkeer, neem vaak de goede beslissingen maar vertik het vaak om nog een keer om te kijken voordat ik afslaat ofzo, en bij file-parkeren enz kijk ik ook nog te weinig, dat is dus nog het punt waar ik die laatste lessen aan moet werken; KIJKEN
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:56:54 #235
81890 Jarkie
Pussy power
pi_30116125
Hoi, ik heb morgen mijn eerste les in een simulator, zijn er meer mensen die ervaring met een simulatior hebben?
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
pi_30118909
waarom moet je bij de baas afrijden dan viper? heb je familielid/kennis/vriend die examinator is?

pff m1rr1e,das schrikken! veel succes dan! gelukkig kan je donderdag nog lessen. wel gek dat je er niet eerder van op de hoogte bent gesteld. zeker ivm je vakantie.

morgen krijgt mn moeder haar nieuwe auto!! dus lekker stukje rijden. hopelijk mag ik m vrijdag ff lenen en misschien morgen ook nog even naar uni ermee. maar waarschijnlijk ga ik fietsen ivm het lekkere weer
"Trust can kill you, or set you free"
pi_30121624
aurelium: lol gezien de shit die ik heb gehad bij mijn school hou ik de school even voor me... moet eerst nog netjes zien af te rijden. ;-)
waar les jij?

Ferry: rij ze vandaag!!
pi_30125069
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd !

!

Ik rijles(te) bij Blom
Jupiler is goed
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:26:30 #239
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30125853
gefeliciteerd!

Heb je nog tijd (gehad) om je bewijs op te halen?
pi_30126416
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Tjabbo het volgende:
gefeliciteerd!

Heb je nog tijd (gehad) om je bewijs op te halen?
Thx !

Ik ben net eff langs het gemeentehuis geweest, al mn pasfoto's verknipt voor dat rijbewijs, postcode van breda erop stempeld: "oh sorry meneer, maar ik zie dat u in Utrecht woont"
Tja mn eigen fout, ben een week geleden ingeschreven in Utrecht en daar had ik niet helemaal meer aan gedacht. Maar goed, dan haal ik em morgen in Utrecht op, ben daar dan toch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aurelium op 31-08-2005 11:51:36 ]
Jupiler is goed
pi_30126761
Ik moet om 3 uur ongeveer afrijden, voor de tweede keer. Vorige keer gezakt op "te vlot rijden". Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig of ook maar enigszins mee bezig dat ik bijna moet rijden, alleen het is wel super warm en de auto heeft geen airco. Hopelijk haal ik het dit keer wel.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30126824
Gefeliciteerd Aurelium. Als ik hem haal, zal het gemeentehuis wel net dicht zijn. Ach ja, haal ik hem morgen met m'n OV-kaart op.
pi_30128688
gefeliciteerd aurelium!!! succes avani!
Ik heb ff gereden in die auto, was ff wennen, maar hij rijdt best oke wordt wel gek van mn moeder die zich zeeer gestresst gedroeg bij mij in de auto, argh. ze zat op gegeven moment achterin en toen moest ik stevig in de ankers voor een auto die ineens afsloeg (reed nog een auto tussen die laat remde) en toen zag ik haar zich krampachtig vasthouden in mn achteruitkijkspiegel pffff zo gevaarlijk rijd ik toch niet dacht ik LOL
pi_30129317
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:

!

Ik rijles(te) bij Blom
Gefeliciteerd

Avani veel succes
pi_30129713
Thx allemaal en voor degene die nog moeten: Veel succes!
Jupiler is goed
pi_30133586
Ol nrm ppl hrd;sshf

ook geslaagd

Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijst Het was de 2e keer afrijden
pi_30133654
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf

ook geslaagd

Gefeliciteerd
pi_30134364
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf

ook geslaagd

Congrats
Jupiler is goed
pi_30135531
Het gaat vandaag goed met afrijden geloof ik. Ik heb ook m'n rijbewijs.

Eigenlijk had ik het niet verwacht, maar ik had goed gehandeld in een moeilijke situatie. Bij een korte invoegstrook was er een vrouw achter mij die hem er snel opgooide en naast mij ging rijden. Maar het kwam nog goed. Toen ik daar bij het CBR was zei ze nog: Bij deze situatie had je de vluchtstrook mogen gebruiken, maar je hebt het goed opgelost. Ik dacht dat ik daardoor eigenlijk gezakt was, want ik raakte daar best wel in de stress. En nog een keer voor het stoplicht gewoon compleet vergeten om hem in z'n 1 te zetten, maar ik kwam nog wel weg in z'n 2.
pi_30135676
Jij ook gefeliciteerd Avani
pi_30135959
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Sylvana het volgende:
Jij ook gefeliciteerd Avani
Jupiler is goed
pi_30136040
gefeliciteerd avani heb je je papiertje nog kunnen halen? en heb je een auto om in te toeren?
pi_30136364
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:

!

Ik rijles(te) bij Blom
Gefeliciteerd
pi_30136442
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Avani het volgende:
Het gaat vandaag goed met afrijden geloof ik. Ik heb ook m'n rijbewijs.

Eigenlijk had ik het niet verwacht, maar ik had goed gehandeld in een moeilijke situatie. Bij een korte invoegstrook was er een vrouw achter mij die hem er snel opgooide en naast mij ging rijden. Maar het kwam nog goed. Toen ik daar bij het CBR was zei ze nog: Bij deze situatie had je de vluchtstrook mogen gebruiken, maar je hebt het goed opgelost. Ik dacht dat ik daardoor eigenlijk gezakt was, want ik raakte daar best wel in de stress. En nog een keer voor het stoplicht gewoon compleet vergeten om hem in z'n 1 te zetten, maar ik kwam nog wel weg in z'n 2.
Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?

Ik kan echt niet wachten
pi_30137088
avani: proficiat!!

aurelium: wowowowow geslaagd.. YES! Psst bij wie bij blom rij je... ken er een aantal rijinstructeurs via via ;-)
pi_30137528
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:
avani: proficiat!!

aurelium: wowowowow geslaagd.. YES! Psst bij wie bij blom rij je... ken er een aantal rijinstructeurs via via ;-)
Bij Rob van de Casteel
Jupiler is goed
pi_30137657
goeie dus??

joh ik word zo helemaal gek van die van mij....

vraag me af of die instructeur het werk wel leuk vindt om te doen...
pi_30138387
Ik ben ook geslaagd!!!

Alles ging goed vandaag; de bijz. verrichtingen, invoegen, kijken. Ik heb mijn rijbewijs maar meteen opgehaald.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_30138556
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:22 schreef Ferryfan4ever het volgende:

pff m1rr1e,das schrikken! veel succes dan! gelukkig kan je donderdag nog lessen. wel gek dat je er niet eerder van op de hoogte bent gesteld. zeker ivm je vakantie.
Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwacht

offtopic: Aurelium en Avani gefeliciteerd! zijn jullie ook zo blij dat je in Utrecht alleen je rijbewijs hoeft op te halen, en niet hoeft af te rijden daarzo ? Ik weet niet hoe het zit in de plaatsen waar jullie voor Utrecht woonden, maar in zwolle vind ik de verkeerssituaties iig echt wel minder heftig dan in Utrecht!
pi_30138595
tatatatadaaaaaaaa

U.F.O.

= geslaagd

MOOOOOOOI GEDAAN!!!

Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
pi_30138605
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef M1RR1E het volgende:

[..]

Ja hij dacht dat hij het me vertelt had, maar ik ben gewoon 2 maanden weggeweest dus dat kon ook helemaal niet. Nouja gelukkig heb ik deze week niet zoveel gepland, dus eigenlijk komt het wel goed uit.. tis alleen wat sneller dan verwacht

offtopic: Aurelium en Avani gefeliciteerd! zijn jullie ook zo blij dat je in Utrecht alleen je rijbewijs hoeft op te halen, en niet hoeft af te rijden daarzo ? Ik weet niet hoe het zit in de plaatsen waar jullie voor Utrecht woonden, maar in zwolle vind ik de verkeerssituaties iig echt wel minder heftig dan in Utrecht!
Ik heb het ook zo gepland om hier in Breda mn rijbewijs nog te halen. In een andere stad nog gaan lessen is echt kut. Zeker in een stad als Utrecht
Jupiler is goed
pi_30138619
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef U.F.O het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!

Alles ging goed vandaag; de bijz. verrichtingen, invoegen, kijken. Ik heb mijn rijbewijs maar meteen opgehaald.
gefeliciteerd
pi_30138631
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:

het wordt hier idd wel erg stil, maar ik moet nog hoor
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:09:03 #264
51748 H4ze
wait...what?
pi_30138679
Damn! veel mensen geslaagd lees ik!

Congratz allemaal!!! Ik ga moet dinsdag weer op (derde keer )
*BURP*
pi_30138741
kweenie, ik heb in den haag gelest, dus dan ben je het gewoon gewend en later zul je daar ook moeten rijden misschien, toch? dus dan kun je het maar beter al gehad hebben op les
ja maar dat maakt toch niet uiT? zolang niet iedereen ineens weggaat van t forum blijft t gezelli toch? :p
pi_30139039
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat zegt elke examinator volgens mij wel hoor
die van mij zei tegen me, "op je examen he... moet je je wel aan de snelheid houden"
pi_30139184
en heb je dat gedaan?
pi_30139303
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Ferryfan4ever het volgende:
en heb je dat gedaan?
eerste keer wel (te erg) 2e keer iets minder toen wel geslaagd
pi_30139581
Net gereden in onze eigen berlingo... benzineauto, en dat is toch wel heel anders dan een diesel polo tdi :p

Maar afgezien van 1 keer afslaan ging het goed
pi_30140373
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
gefeliciteerd avani heb je je papiertje nog kunnen halen? en heb je een auto om in te toeren?
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.
pi_30140477
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:49 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar verhalen dat ze echt lopen te mierenneuken om ieder klein foutje. Gefeliciteerd iig. Was het je eerste keer examen?

Ik kan echt niet wachten
Mja, de eerste keer reed ik voor m'n gevoel veel beter en vandaag dacht ik dat ik het niet gehaald had. Misschien ook door de zenuwen die opeens kwamen en omdat ik het idee had dat ik echt helemaal foutloos moest rijden, gezien de vorige keer dat ik gezakt was op "te vlot" rijden. Maar ik vind het eigenljik meer geluk hebben met examinator.

Succes alvast.
pi_30141199
Gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn .

Ik mag het binnen uiterlijk 3 weken weer proberen en dan gaat het wel lukken .
X
X
X
pi_30141838
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef Frasier het volgende:
Gefeliciteerd voor degene die geslaagd zijn .

Ik mag het binnen uiterlijk 3 weken weer proberen en dan gaat het wel lukken .
succes ermee joh.. en net als al gezegd, ook al lijkt de 2e keer echt slecht te gaan, je kan hem toch wel halen dan (spreek uit ervaring )

Het zal idd zijn dat je het idee krijgt dat je totaal foutloos moet rijden.
pi_30144036
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:

Geslaagd! Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.

Nog geen roze papiertje. Mijn papa is (pas) fotograaf, en morgen gaan we 30 pogingen doen voor een foto die 10 jaar op dat ding moet zitten. Maar van het weekend mag ik rijden!
pi_30144746
@ mar: allereerst gefeliciteerd....

foto's heb ik al... ik sta er als een onwijs stuk op

maar waar is dat rijbewijs in godsnaam??

wie weet half oktober
pi_30145448
Nou, als deze dag een voorbode mag zijn voor alle Fokkers die afrijden, dan zit het wel snor in oktober voor Lambrusco!

4 Mensen geslaagd, terig zeg...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:46:53 #277
51748 H4ze
wait...what?
pi_30146005
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....

Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken
*BURP*
pi_30146144
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....

1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.

In totaal heb je er dus 4 nodig.
Jupiler is goed
pi_30146542
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]

2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.

Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
X
X
X
pi_30147178
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Frasier het volgende:

[..]

Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
Nee.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_30147301
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:

de een komt op het examenbewijs en de ander krijg je terug ( cbr ) bij gemeente huis / stadsdeel nemen ze ze beide in
pi_30147348
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Avani het volgende:

[..]

Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?

Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.
(__/)
(O.o )
(> < )
pi_30147680
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef U.F.O het volgende:

[..]

Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?

Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.
Jep, hetzelfde tijdstip. Ik moest alleen van Rijswijk (zegt je vast niks ) weer terug naar mijn eigen dorpje zeg maar. Dat duurde wel weer even en gemeentehuis gaat hier 4 uur dicht.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:38:15 #284
51748 H4ze
wait...what?
pi_30148154
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Thnx voor de uitleg
*BURP*
pi_30148309
Avani
U.F.O.
Aurelium
marsterretje

Allemaal gefeliciteerd

[ Bericht 17% gewijzigd door Omega op 31-08-2005 22:47:09 ]
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_30148818
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef marsterretje het volgende:
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:

Geslaagd! Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.
Gefeliciteerd
pi_30150798
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
tatatatadaaaaaaaa

U.F.O.

= geslaagd

MOOOOOOOI GEDAAN!!!

quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd
Bedankt iedereen.
(__/)
(O.o )
(> < )
pi_30151729
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Omega het volgende:
Avani
U.F.O.
Aurelium
marsterretje

Allemaal gefeliciteerd
en dan vergeet je mij

Nouja met zoveel geslaagden sta ik alweer een paar pagina's terug
pi_30156417
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??
en naar welk dorpje moest je dan trug?
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!! HIEP HOI
pi_30157551
pff gister wat meegemaakt hoor. ik ging gister ritje maken naar een vriend in voorschoten. er stond file bij de afslag naar leidschendam. dus onze banen mocht 70, naast ons 50. alleen reed men langzamer daar. voegt er een rijlesauto in met +- 30. ik reed netjes 70, maar ik moest toch vol in de ankers (kon niet naar linkerbaan en reed toch niemand achter mij). dus het kwam nog goed. leswagen was overigens echt raar aan t doen, hele tijd richting links aan, dan rechts. heel vreemd , dat zie je auto's weleens doen om te bedanken, maar dat doe je dan 1x. nou goed ik was geschrokken, maar nog niet heel erg. dus ik rijd verder, voegt er een of andere oude vent in terwijl ik naast hem rijd!!!!!! hij schoof gewoon op (zonder te kijken of hij is gestoord ). ik schrok me dood, ik had geen tijd om te kijken en d8 dan pak ik maar een stukje van de linkerbaan. ik d8 ik kan beetje uitwijken, dus auto naast me vast ook. ik toeteren, maar die vent had volgens mij niets door. pff schrok me echt dood. nee was niet blij mee. dat was het moment waarop ik besloot maar onnodig links te gaan rijden, want ik vond het veel te gevaarlijk in die rechterbaan. zat toen wel constant mn binnenspiegel in de gaten te houden voor mogelijk snelrijdend verkeer.
er voegt een redelijk oude opel naast me in met een jonge gast erin. ik reed inmiddels weer 70 dus ik wilde inhalen, gaat die gast ineens ook veel harder rijden. ik d8 oh jee, dit gaat weer zo'n wedstrijdje worden en daar heb ik geen zin in. heb wel meegemaakt dat is zooooo irritant... dus ik kijk in binnenspiegel, trap m op de rem en gooi m erachter (invoegstrook waar die file stond waren we net gepasseerd). wow ging er toch nog iets goed. en toen vooruit ingeparkeerd in zo'n parkeervak, ik stond echt netjes vond ik gezien t feit dat ik tussen auto's moest parkeren en toen ik naar huis ging moest ik daar parkeren, ik was ook daar zeer tevreden over

pff lang verhaal geworden
pi_30161680
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste !
Jupiler is goed
pi_30162816
Damn, echt een topdag dus gister

Hopelijk is het als ik moet afrijden ook zo'n topdag
pi_30163248
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste !
jim wie?
  donderdag 1 september 2005 @ 13:03:22 #294
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30163367
Zozo, afgelopen maandag mijn eerste motorrijles gehad, wat was dat leuk zeg!!!
Eerst de do's and don'ts doorgenomen, "wie wat waar" gespeeld (alsof je onbekend bent met motoren als je gaat lessen ), toen maar eens gaan rijden, echt gaaf!!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_30163598
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:59 schreef Ra-z het volgende:

[..]

jim wie?
dat jochie dat met Idols mee deed en 2e was geworden
pi_30168950
thettes
Gefeliciteerd
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_30169105
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??
en naar welk dorpje moest je dan trug?
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!! HIEP HOI
De eerste keer had ik een vrouw waarvan ik de naam niet meer weet. Deze keer weer een vrouw, Annie de Rooij? Geen idee Maar ze was wel aardig. En naar 's Gravenzande terug. Gisteren zeker veel geslaagd
pi_30169679
ah ok, de rooij ken ik niet, ik had bij mn ttt ene mevr keulker oid die was wel aardig. daarna had ik 2x een man. bertrand. was op zich wel ok. maar vond hem niet geweldig aardig (en hij mij ook niet denk ik zo.) LOL
's gravenzande, dat ken ik wel heb vroeger zelf in monster gewoond

@dribbel heb je al rijbewijs B? of gaat A je eerste worden?
  donderdag 1 september 2005 @ 17:07:55 #299
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_30171343
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaald WOEI
Maximaal 4 regels
pi_30171655
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Tha_Mars het volgende:
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaald WOEI
Sjj... iedereen haalt het ineens
Vanmiddag had ik les en voor mij was een meisje die ook net geslaagd was... na 4 keer
Gefeliciteerd iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')