pff gister wat meegemaakt hoor. ik ging gister ritje maken naar een vriend in voorschoten. er stond file bij de afslag naar leidschendam. dus onze banen mocht 70, naast ons 50. alleen reed men langzamer daar. voegt er een rijlesauto in met +- 30. ik reed netjes 70, maar ik moest toch vol in de ankers (kon niet naar linkerbaan en reed toch niemand achter mij). dus het kwam nog goed. leswagen was overigens echt raar aan t doen, hele tijd richting links aan, dan rechts. heel vreemd
![]()
, dat zie je auto's weleens doen om te bedanken, maar dat doe je dan 1x. nou goed ik was geschrokken, maar nog niet heel erg. dus ik rijd verder, voegt er een of andere oude vent in terwijl ik naast hem rijd!!!!!! hij schoof gewoon op (zonder te kijken of hij is gestoord
![]()
). ik schrok me dood, ik had geen tijd om te kijken en d8 dan pak ik maar een stukje van de linkerbaan. ik d8 ik kan beetje uitwijken, dus auto naast me vast ook. ik toeteren, maar die vent had volgens mij niets door.
![]()
pff schrok me echt dood. nee was niet blij mee. dat was het moment waarop ik besloot maar onnodig links te gaan rijden, want ik vond het veel te gevaarlijk in die rechterbaan. zat toen wel constant mn binnenspiegel in de gaten te houden voor mogelijk snelrijdend verkeer.
er voegt een redelijk oude opel naast me in met een jonge gast erin. ik reed inmiddels weer 70 dus ik wilde inhalen, gaat die gast ineens ook veel harder rijden. ik d8 oh jee, dit gaat weer zo'n wedstrijdje worden en daar heb ik geen zin in. heb wel meegemaakt dat is zooooo irritant...
![]()
dus ik kijk in binnenspiegel, trap m op de rem en gooi m erachter
![]()
(invoegstrook waar die file stond waren we net gepasseerd). wow ging er toch nog iets goed.
![]()
en toen vooruit ingeparkeerd in zo'n parkeervak, ik stond echt netjes vond ik gezien t feit dat ik tussen auto's moest parkeren
![]()
en toen ik naar huis ging moest ik daar parkeren, ik was ook daar zeer tevreden over
pff lang verhaal geworden