1 voor je theorie certificaatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....
Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken![]()
Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.
In totaal heb je er dus 4 nodig.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
de een komt op het examenbewijs en de ander krijg je terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....
Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken![]()
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.![]()
Jep, hetzelfde tijdstip. Ik moest alleen van Rijswijk (zegt je vast niksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?
Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.![]()
Thnx voor de uitlegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.
In totaal heb je er dus 4 nodig.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef marsterretje het volgende:
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:
Geslaagd!Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
tatatatadaaaaaaaa
U.F.O.
= geslaagd
MOOOOOOOI GEDAAN!!!
Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
Bedankt iedereen.quote:
en dan vergeet je mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Omega het volgende:
Avani![]()
U.F.O.![]()
Aurelium![]()
marsterretje![]()
Allemaal gefeliciteerd
jim wie?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste!
De eerste keer had ik een vrouw waarvan ik de naam niet meer weet. Deze keer weer een vrouw, Annie de Rooij? Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 08:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??![]()
en naar welk dorpje moest je dan trug?![]()
![]()
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!!
HIEP HOI
![]()
![]()
Sjj... iedereen haalt het ineensquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Tha_Mars het volgende:
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaaldWOEI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |