abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30145448
Nou, als deze dag een voorbode mag zijn voor alle Fokkers die afrijden, dan zit het wel snor in oktober voor Lambrusco!

4 Mensen geslaagd, terig zeg...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:46:53 #277
51748 H4ze
wait...what?
pi_30146005
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....

Anyway, ik moet zaterdag ff nieuwe laten maken
*BURP*
pi_30146144
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:
Owja pasfoto's...je moet er 2 meenemen naar 't rijexamen. Maar waarvoor nu precies? Toch 1 die je examinator op het bewijs van 't CBR dat je rijvaardig bent plakt, indien je geslaagd bent? En de ander houden ze zelf ofzo? Of is die alvast voor op 't gemeentehuis....

1 voor je theorie certificaat
1 voor je praktijk certificaat
2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.

In totaal heb je er dus 4 nodig.
Jupiler is goed
pi_30146542
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]

2 voor in het gemeentehuis, waarvan er dan 1 op je rijbewijs gaat. Wat er met die andere gebeurt weet ik niet.

Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
X
X
X
pi_30147178
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Frasier het volgende:

[..]

Oh shit, moet de foto die op je praktijk-certificaat gaat dezelfde zijn als degene die uiteindelijk op je rijbewijs komt?
Nee.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_30147301
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef H4ze het volgende:

de een komt op het examenbewijs en de ander krijg je terug ( cbr ) bij gemeente huis / stadsdeel nemen ze ze beide in
pi_30147348
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Avani het volgende:

[..]

Nee, ik was te laat terug. Ik ga hem morgen dus ophalen en dan natuurlijk gelijk autorijden. Ik kan in die van m'n zus rijden. Zij rijdt ook niet extreem veel, dus dat komt goed uit.
Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?

Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_30147680
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef U.F.O het volgende:

[..]

Jij moest toch ook om 14.55 afrijden?

Ik wel iig. Ik was om 15.45 klaar, dus ik kon het nog ophalen. Het rijbewijs ligt nu naast mij.
Jep, hetzelfde tijdstip. Ik moest alleen van Rijswijk (zegt je vast niks ) weer terug naar mijn eigen dorpje zeg maar. Dat duurde wel weer even en gemeentehuis gaat hier 4 uur dicht.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:38:15 #284
51748 H4ze
wait...what?
pi_30148154
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Thnx voor de uitleg
*BURP*
pi_30148309
Avani
U.F.O.
Aurelium
marsterretje

Allemaal gefeliciteerd

[ Bericht 17% gewijzigd door Omega op 31-08-2005 22:47:09 ]
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_30148818
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef marsterretje het volgende:
Nou, om de serie dan maar even compleet te maken:

Geslaagd! Ik ben er heeeel heel erg content mee, nog iets om dit rotjaar mee goed te maken.
Driemaal is idd scheepsrecht.
Gefeliciteerd
pi_30150798
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef lambrusco_bianco het volgende:
tatatatadaaaaaaaa

U.F.O.

= geslaagd

MOOOOOOOI GEDAAN!!!

Man we houden hier geen forummer over die zonder rijbewijs rondrijdt.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd
Bedankt iedereen.
(__/)
(O.o )
(> < )
pi_30151729
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Omega het volgende:
Avani
U.F.O.
Aurelium
marsterretje

Allemaal gefeliciteerd
en dan vergeet je mij

Nouja met zoveel geslaagden sta ik alweer een paar pagina's terug
pi_30156417
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??
en naar welk dorpje moest je dan trug?
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!! HIEP HOI
"Trust can kill you, or set you free"
pi_30157551
pff gister wat meegemaakt hoor. ik ging gister ritje maken naar een vriend in voorschoten. er stond file bij de afslag naar leidschendam. dus onze banen mocht 70, naast ons 50. alleen reed men langzamer daar. voegt er een rijlesauto in met +- 30. ik reed netjes 70, maar ik moest toch vol in de ankers (kon niet naar linkerbaan en reed toch niemand achter mij). dus het kwam nog goed. leswagen was overigens echt raar aan t doen, hele tijd richting links aan, dan rechts. heel vreemd , dat zie je auto's weleens doen om te bedanken, maar dat doe je dan 1x. nou goed ik was geschrokken, maar nog niet heel erg. dus ik rijd verder, voegt er een of andere oude vent in terwijl ik naast hem rijd!!!!!! hij schoof gewoon op (zonder te kijken of hij is gestoord ). ik schrok me dood, ik had geen tijd om te kijken en d8 dan pak ik maar een stukje van de linkerbaan. ik d8 ik kan beetje uitwijken, dus auto naast me vast ook. ik toeteren, maar die vent had volgens mij niets door. pff schrok me echt dood. nee was niet blij mee. dat was het moment waarop ik besloot maar onnodig links te gaan rijden, want ik vond het veel te gevaarlijk in die rechterbaan. zat toen wel constant mn binnenspiegel in de gaten te houden voor mogelijk snelrijdend verkeer.
er voegt een redelijk oude opel naast me in met een jonge gast erin. ik reed inmiddels weer 70 dus ik wilde inhalen, gaat die gast ineens ook veel harder rijden. ik d8 oh jee, dit gaat weer zo'n wedstrijdje worden en daar heb ik geen zin in. heb wel meegemaakt dat is zooooo irritant... dus ik kijk in binnenspiegel, trap m op de rem en gooi m erachter (invoegstrook waar die file stond waren we net gepasseerd). wow ging er toch nog iets goed. en toen vooruit ingeparkeerd in zo'n parkeervak, ik stond echt netjes vond ik gezien t feit dat ik tussen auto's moest parkeren en toen ik naar huis ging moest ik daar parkeren, ik was ook daar zeer tevreden over

pff lang verhaal geworden
pi_30161680
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste !
Jupiler is goed
pi_30162816
Damn, echt een topdag dus gister

Hopelijk is het als ik moet afrijden ook zo'n topdag
pi_30163248
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb gisteren vernomen bij show nieuws dat ook Jim Baccum zijn rijbewijs heeft gehaald op woensdag de 31ste !
jim wie?
  donderdag 1 september 2005 @ 13:03:22 #294
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30163367
Zozo, afgelopen maandag mijn eerste motorrijles gehad, wat was dat leuk zeg!!!
Eerst de do's and don'ts doorgenomen, "wie wat waar" gespeeld (alsof je onbekend bent met motoren als je gaat lessen ), toen maar eens gaan rijden, echt gaaf!!!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_30163598
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:59 schreef Ra-z het volgende:

[..]

jim wie?
dat jochie dat met Idols mee deed en 2e was geworden
pi_30168950
thettes
Gefeliciteerd
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_30169105
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:39 schreef Ferryfan4ever het volgende:
rijswijk, avani. bij welke examinator zat jij??
en naar welk dorpje moest je dan trug?
wat een pechdag voor het cbr gna gna zoveel mensen geslaagd!! HIEP HOI
De eerste keer had ik een vrouw waarvan ik de naam niet meer weet. Deze keer weer een vrouw, Annie de Rooij? Geen idee Maar ze was wel aardig. En naar 's Gravenzande terug. Gisteren zeker veel geslaagd
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30169679
ah ok, de rooij ken ik niet, ik had bij mn ttt ene mevr keulker oid die was wel aardig. daarna had ik 2x een man. bertrand. was op zich wel ok. maar vond hem niet geweldig aardig (en hij mij ook niet denk ik zo.) LOL
's gravenzande, dat ken ik wel heb vroeger zelf in monster gewoond

@dribbel heb je al rijbewijs B? of gaat A je eerste worden?
  donderdag 1 september 2005 @ 17:07:55 #299
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_30171343
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaald WOEI
Maximaal 4 regels
pi_30171655
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Tha_Mars het volgende:
Jaja, vandaag voor de 2e keer praktijk examen gedaan en heb het nu wel gehaald WOEI
Sjj... iedereen haalt het ineens
Vanmiddag had ik les en voor mij was een meisje die ook net geslaagd was... na 4 keer
Gefeliciteerd iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')