Jah, ipv van 1 eindexamen moet je er dan 3 doen. En elk examen behandelt een bepaald onderdeel van 't autorijden. Als je alle drie deze examens hebt gehaald ontvang je je rijbewijs. Zoiets iig.quote:
hoezo niet goed?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator () maar het uitvoegen bij een klaverblad was niet voldoende voor 'm, reden voor hem om me te laten zakken.
ik zal eens onderzoeken of het wel klopt..ik hoop van nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ik begrijp die regeling niet waar je het over hebt?
volgens mij is het enige wat gaat veranderen het examen. dat willen ze in 3en gaan doen ofzo.
Damn... gaar voor je manquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haaha helaas ben ik gezakt. Volgende keer beter. Ik reed zeer goed en verzorgt volgens examinator () maar het uitvoegen bij een klaverblad was niet voldoende voor 'm, reden voor hem om me te laten zakken.
Daar ga ik ook zeker van uit eigenljikquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef Sylvana het volgende:
Balen zeg FrasierEn als je verder wel goed reed dan ga je het de volgende keer gewoon halen hoor
inderdaad, echt zonde van je geld als je op zo'n manier zakquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar ga ik ook zeker van uit eigenljik. Door dit soort onzin krijg je op een of andere manier alleen maar meer vertrouwen in je eigen kunnen. Maar toch weer even een kleine 190 euro in de prullenbak.
Iemand zei dit een paar pagina's terug ook, en ik heb dit zelf ook (ben 2 keer gezakt nu). Kan 't toch niet helemaal verklaren, je zou er eigenlijk juist onzekerder van moeten worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef Frasier het volgende:
Door dit soort onzin krijg je op een of andere manier alleen maar meer vertrouwen in je eigen kunnen.
Ik heb 27 lessen gehad van 1,5 uur en k heb PRECIES hetzelfde als jij hebt. Ik zie ook nog heel vaak dingen over het hoofd, neem afritten soms nog steeds in de verkeerde versnelling ( soms kan het gewoon in zijn 4, soms moet je in zijn 3) en als een bijzondere verrichting niet helemaal lekker gaat of ik een kruispunt verkeerd beoordeel dan heb ik ook nog dat ik de rest van de les hartstikke chaotisch gaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:03 schreef Gelderland het volgende:
Mijn 'probleem' is dat een soms erg onzeker kan rijden. Kom ik een kruising aan. Dan denk ik: ja ik ga maar, en net als ik iets weg op de kruising zit denk ik van, ownee, had ik beter niet kunnen doen (er kwam bijvoorbeeld een auto aan en die had voorrang i.v.m korte bocht). Dan rij ik niet gewoon snel door maar wil ik eigenlijk in een reactie stoppen....![]()
Dat is natuurlijk erg gevaarlijk want dan sta je zo midden op de kruising stil
(En moet ik in alle haast tóch doorrijden van mijn instructeur, logisch). Herkent iemand dit? Zo ja wat heb je er aan gedaan, gewoon steeds bewust zekerder gaan rijden?
Dus ik moet oppassen ALS ik examen ga doen dat ik niet zak op onzeker rijdenEn natuurlijk opassen voor 'ingrepen' (en kijkfouten)want na 26 lessen krijg ik die nog steeds....(dat ik dingen niet zie etc..)
![]()
Ook is mijn 'valkuil' dat ALS er iets fout ga ik nogal chaotisch kan zijn en een beetje in 'paniek' raak (niet echt paniek, maar wil ik alles snel oplossen...) Ik moet ook daar wat meer rust daar in zien te krijgen....![]()
Veel succesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb morgen mn examen![]()
Als ik het haal dan is heel augustus precies gegaan zoals gepland en is het succesvolste maand van mn leven
als je het vergeet moet je die standaard dingetjes in je hoofd hardop zeggen. Net zoals bij het kijken in de spiegels (binnenspiegel tel1, buitenspiegel tel 2, schouder tel 3) Moet je gewoon hardop in je hoofd zeggen op den duur gaat het dan automatisch, zelfde als je bij een kruising aankomt. ( links kijken, rechts kijken) gewoon allemaal hardop in je hoofd zeggen. Bij mij hielp et wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Sylvana het volgende:
Tja, maar dat logisch nadenken en inzicht schort erbij mij dus aan
Ik kijk bijvoorbeeld heel vaak alleen naar rechts, omdat ik die mensen voorrang moet geven en dan vergeet ik naar links te kijken
Of ik kijk te lang naar links, waardoor ik auto's die van rechts komen te laat zie
Dankjewel, het ging al een stuk beter. Was even naar Schiphol gereden, snelweg is wel lekker als je erop rijdt, al moet ik nog wel wat constantere snelheid rijden. Denk soms ook iets teveel na hoe ik andere weggebruikers niet in de weg rijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Ferryfan4ever het volgende:
hmm das wel beetje vervelend, maar goed, ff de grenzen onderzoeken van de versnellingen toch?![]()
veel succes in de binnenstad van amsterdam
Succes, waar en hoe laat moet je rijden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb morgen mn examen![]()
Als ik het haal dan is heel augustus precies gegaan zoals gepland en is het de succesvolste maand van mn leven
BALEN!!!!! Wanneer mag je weer op?? En ga je tussentijds nog lessen??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Breda, om 9:50 . Na de spits en voor het warme-weer-genieters-volk hoop ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Succes, waar en hoe laat moet je rijden?
Vergeet je echt naar links te kijken? Of heb je geen tijd meer om naar links te kijken? Probeer anders gewoon echt ver vooruit te kijken en alle handelingen consequent uit te voeren. Mijn instructeur heeft me op dat ver vooruit kijken echt doodgehamerd, maar 't heeft wel geholpen. Het inschatten van verkeerssituaties gaat ook zoveel makkelijker wanneer je ver voor je uit kijkt en gewoon lekker de tijd hebt om al je handelingen te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Sylvana het volgende:
Tja, maar dat logisch nadenken en inzicht schort erbij mij dus aan
Ik kijk bijvoorbeeld heel vaak alleen naar rechts, omdat ik die mensen voorrang moet geven en dan vergeet ik naar links te kijken
Of ik kijk te lang naar links, waardoor ik auto's die van rechts komen te laat zie
Inderdaad, je verteld niks nieuws, pas ook met invoegen op de snelweg, ik reed 90 en wilde invoegen, me instructeur echt 10 keer roepen: Kijk eens voor je! Kijk eens voor je! Dus ik voor me kijken, maar drong niet echt tot me door wat er aan de hand was, maar stond er dus iets verderop een file en had het dus weinig zin als ik met 90 km/u wilde gaan invoegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef H4ze het volgende:
[..]
Vergeet je echt naar links te kijken? Of heb je geen tijd meer om naar links te kijken? Probeer anders gewoon echt ver vooruit te kijken en alle handelingen consequent uit te voeren. Mijn instructeur heeft me op dat ver vooruit kijken echt doodgehamerd, maar 't heeft wel geholpen. Het inschatten van verkeerssituaties gaat ook zoveel makkelijker wanneer je ver voor je uit kijkt en gewoon lekker de tijd hebt om al je handelingen te doenDan gaat 't rijden ook lekker vloeiend.
Maar ik heb je vast niets nieuws verteld...je instructeur heeft 't ook al vast 9999 keer verteld![]()
Heel veel succes verder iig!
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:03 schreef Gelderland het volgende:
Herkent iemand dit? Zo ja wat heb je er aan gedaan,
Thx, bij welke rijschool les jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
AURELIUM: GOOD LUCK (WE RIJDEN IN DEZELFDE STAD....)
THE VIPER: OOK VEEL SUCCES!
MORGEN ZELF EEN LESJE RIJDEN
Thxquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:26 schreef Tjabbo het volgende:
gefeliciteerd!
Heb je nog tijd (gehad) om je bewijs op te halen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaagdddd![]()
![]()
!
!
Ik rijles(te) bij Blom
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf
ook geslaagd
Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijstHet was de 2e keer afrijden
Congratsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef thettes het volgende:
Ol nrm ppl hrd;sshf
ook geslaagd
Voeg mijn naam dus ook maar toe aan de lijstHet was de 2e keer afrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |