Je hebt drie onderdelen, theorie, AVB (voertuigbeheersing) en AVD (afrijden op de openbare weg)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef H4ze het volgende:
[..]
Cool. Hoe werken examens met de motor dan precies? Je doet examen per onderdeel ofzo?
Ik had precies 't zelfde toen ik voor de 2e keer gezakt wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef Milo1 het volgende:
Vertrouwen in eigen rijden is toegenomen, in die examinatoren is die tot het vriespunt gedaald iig.
Ah, lekker crossen op de autobahn jah?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mn rijbewijsMorgen naar duitsland!
Ja inderdaad. Ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik er niet aan wíl wennen... ik wil het gewoon kunnen
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:05 schreef Boink het volgende:
Als ik hem heb ga ik alleen maar rondjes rijden
Dank je, kan het af en toe nog steeds niet geloven, elk onderdeel eerste keer goedquote:
Success!!quote:
Ik ga tanken in duitslandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef Fwnk het volgende:
lol, met de huidiuge benzineprijzen doe ik lekker rustig aan
wat rij je trouwens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Success!!
En ja, in Duitsland mag je wat harder he! Niet dat mn 'gogo' zo hard wil, maar dat zullen we eens testen! Haha! Ik denk 140 ofzo..![]()
Nja, zo hoort 't je wel aangeleerd te worden. Maar ik vind 't maar stom dat ze je laten zakken als je je richtingaanwijzer 100 meter later aanzet. Fckn bullcrap redenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:07 schreef Ferryfan4ever het volgende:
pff en 100 m te laat richting aan, blabla. wat een b*llshit. maar als ze dingen zoeken om je te laten zakken he.. dan verzinnen ze wel allerlei shit. die regel ken ik trouwens niet van 300 m voor afslaan richting aan![]()
Ik had mijn richtingaanwijzer vergeten uit te doen na invoegen, maar verder geen probleem. Examinator deed hem uit, en zei iets van "het voorkomt verwarring".quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:42 schreef H4ze het volgende:
[..]
Nja, zo hoort 't je wel aangeleerd te worden. Maar ik vind 't maar stom dat ze je laten zakken als je je richtingaanwijzer 100 meter later aanzet. Fckn bullcrap reden![]()
Ik had het vandaag nog met m'n laatste lesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef Gelderland het volgende:
Is dit normaal of hebben andere dit ook nog bij 30 lessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |