Als jij dit gelezen zou hebben, als jij die dvd bekeken zou hebben, zou je anders gereageerd hebben. Dit is serious business.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:12 schreef nietzman het volgende:
Je vervuilt nieuws. Hier zijn we serieus.
Schopje naar de conspiracy nut playgrounds?
En mag ik je er nogmaals op wijzen dat het WTC niet had kunnen instorten door een vliegtuig, omdat de brand die door die aanslag vrijkwam, niet heet genoeg was om de rest van het gebouw aan te tasten. Of beter; om de structurele integriteit van het staal waarmee het gebouw gemaakt was, aan te tasten en dat het dus niet in het kunnen storten?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:12 schreef nietzman het volgende:
Je vervuilt nieuws. Hier zijn we serieus.
Schopje naar de conspiracy nut playgrounds?
Kom eens even op met dat papiertje waarop staat dat jij een deskundige bent op bouwkundig gebied?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:14 schreef Blessed het volgende:
En mag ik je er nogmaals op wijzen dat het WTC niet had kunnen instorten door een vliegtuig, omdat de brand die door die aanslag vrijkwam, niet heet genoeg was om de rest van het gebouw aan te tasten. Of beter; om de structurele integriteit van het staal waarmee het gebouw gemaakt was, aan te tasten en dat het dus niet in het kunnen storten?
Sluiten??quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:18 schreef sp3c het volgende:
ze zullen hem wel sluiten maar toch verplaats ik hem
Mijn bron: Mr. Jeff King, 8 jaar gewerkt als ingenieur en is nu Research Scientist.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kom eens even op met dat papiertje waarop staat dat jij een deskundige bent op bouwkundig gebied?
Dat is ook gedaan maar dat wordt niet toegelaten door de MAINSTREAM MEDIA - waar jij naar kijkt dus?quote:Als dat écht onmogelijk was geweest had élke bouwkundige die het wist wel moord en brand geschreeuwd, en niet alleen die toevallige debiel met een drankprobleem en een té levendige fantasie.
Dat klopt en die statement wordt ook mooi onderuit gehaald op die dvd. Bestel m dan, hij kost niks!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Laatst was er een mooie documentaite op Discovery, waarin ze lieten zien dat het gebouw wél instortte door verzwakking van de structuur.
Je loopt zelf anders vrij mak achter ene Mr. Jeff King aan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:23 schreef Blessed het volgende:
Mak kutschaapje dat je bent.
Ik begon zelf anders nogal sceptisch aan die dvd. Maar het is niet enkel Jeff King, het zijn vele experts die er aan 't woord komen op die dvd. Ze laten ook documenten zien, ook officiële documenten, structuurtekeningen, etc.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je loopt zelf anders vrij mak achter ene Mr. Jeff King aan.
De vloeren konden niet instorten, die zaten goed vast en waren goed beschermd tegen brandgevaar. Ik heb de foto's van de structurele bouw van het gebouw gezien. Staat ook op die dvd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:44 schreef T1andonly het volgende:
Mag ik dan even verklappen hoe het ingestort is, er storte een vloer in omdat de spanten van de vloer niet goed afgedekt waren met brandwerend materiaal, de verzwakte constructie kon te vloeren simpelweg niet dragen
Niet genoeg dus. Op die dvd komen experts aan het woord, researchers. Ze hebben officiële documenten ingezien en in bezit, ze leggen alles van voren naar achteren uit.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:43 schreef sp3c het volgende:
die dvd is niet de enige bron van informatie over het onderwerp ... dat ik geen behoeft heb aan nog meer nonsense wil nog niet zeggen dat ik me er niet in heb verdiept.
Diezelfde foto's en ook bouwtekeningen heb ik ook in een documantaire gezien en daar werd juist uitgelegd dat het wel mogelijk was. Dus wie heeft echte en wie heeft nep bouwtekeningen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:49 schreef Blessed het volgende:
[..]
De vloeren konden niet instorten, die zaten goed vast en waren goed beschermd tegen brandgevaar. Ik heb de foto's van de structurele bouw van het gebouw gezien. Staat ook op die dvd.
dat heb ik ook gezien. Het brandwerende materiaal zat op de betreffende vloeren niet juist en/of volledig waardoor dit mogelijk was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:04 schreef splendor het volgende:
[..]
Diezelfde foto's en ook bouwtekeningen heb ik ook in een documantaire gezien en daar werd juist uitgelegd dat het wel mogelijk was. Dus wie heeft echte en wie heeft nep bouwtekeningen?
Daarbij, hoezo bevat een computer 2 - 5kilogram lood?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:07 schreef Mirage het volgende:
Wel verdorie,
1 er zijn tig 9/11 topics, en als het niet de spuigaten uitloopt en er serieus verschillende kanten van de zaak belicht worden ben ik de beroerdste niet om ze open te houden.
2 wat ik níet begrijp is waarom mensen agresssief worden als ze erachterkomen dat niet iedereen dezelfde (veelal saaie onoriginele) mening is toegedaan. Ik word niet goed van die agressieve toon die ik her en der tegenkom. Dat moet afgelopen zijn. Klik op het krusje (zelfs als het je eigen topic is) of spreek fatsoendelijk. Dus ook geen hoofdletters als die niet nodig zijn !!
schitterend dit antwoord.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:23 schreef Blessed het volgende:
Je bent gewoon te dom en te lui en te kortzichtig om eens je ogen open te doen en je wat meer zorgen te maken dan over onderwerpen als, hoe je aardappels smaken bij het avondeten.
Mak kutschaapje dat je bent.
Die fotos en die bouwtekeningen die jij hebt gezien, je noemt ze 'diezelfde', maar het zijn niet dezelfde. Die foto's die jij hebt gezien, heb ik ook gezien and they neglected to mention dat de vloeren op stalen zuilen rustten, die in het midden van het WTC wat de hele stalen structuur was, en dat daarom de 'Pannekoek-theorie' niet mogelijk is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:04 schreef splendor het volgende:
[..]
Diezelfde foto's en ook bouwtekeningen heb ik ook in een documantaire gezien en daar werd juist uitgelegd dat het wel mogelijk was. Dus wie heeft echte en wie heeft nep bouwtekeningen?
Dat is het punt! Er wordt gezocht maar er wordt niks gevonden!quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:15 schreef koentjuh18 het volgende:
IK heb al diverse dvd's hierover gezien, en inderdaad, als je zoekt zul je altijd wat vinden!!! maar
Dat is nonsense want FBI heet Federal Bureau of Investigations, wat dus betekent dat ze onderzoeken zouden moeten doen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:18 schreef Deetch het volgende:
De FBI werkt uit principe elk onderzoek tegen dat betrekking heeft op de nationale gebeurtenissen omdat dat nl. hun werk is.
Staal wordt inderdaad zachter bij HELE hoge temperaturen, en gaat pas buigen als het bijna op het smeltpunt is. De zwarte rook die je ziet, betekent dat het vuur NIET voldoende zuurstof heeft voor de hoeveelheid brandstof. Het vuur was dus niet heet genoeg om die stalen zuilen aan te tasten.quote:Verder wordt staal wel zachter bij hoge temperaturen waardoor het gaat doorbuigen onder gewichten die het normaal makkelijk moet houden. Er zijn foto's van tussenvloeren van het WTC waaruit blijkt dat de vuurbescherming vrijwel nergens dik genoeg is aangebracht en de constructiemethode van de vloer (zogeheten truss vloeren) erg gevoelig is voor falen door brand.
Ja, er zijn véél belangrijkere dingen in de wereld dan duizenden mensen die sterven omdat één of andere gek de macht over de olie wil (weet wel dat die olie zo'n 14 tot 15 biljard zou opleveren).quote:Oh ja en verder zal het mij aan mijn reet roesten dat we door politici worden voorgelogen want dat is een waarheid zo oud als de weg naar rome. Er zijn belangrijker dingen in de wereld en daar zullen we buiten de politiek om oplossingen voor moeten vinden want polititc zijn tegenwoordig veelal bezig met het redden van hun baantje ipv een land besturen.
Nee, dan nog niet want wáár het gat zit, zou suggereren dat die Boeing 757 enkel met zijn neus (?) het gebouw heeft geraakt. Dat betekent dat het vliegtuig OF heeft moeten komen aanrollen, OF heel laag moeten hebben gevlogen - which is not possible.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:25 schreef Deetch het volgende:
Oh ja een boeing heeft idd een spanwijdte van 38 m ( link ) maar de vleugels zijn een redelijk slappe constructie die dus zal versplinteren bij contact met een betonnen kolos als het pentagon.
De grootste massa bevindt zich in de romp en die heeft een diameter van ca. 7 meter ( link ) wat een gat zoals in het pentagon heel goed mogelijk maakt.
Jouw uitspraak geeft toch meer aan dat jij graag bijzonder wilt zijn, door mensen te vertellen dat ze gaag bijzonder willen zijn. Bekijk die dvd nou maar gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap dat je graag bijzonder wilt zijn en ik zeg ook niet dat je kritiekloos alles over moet nemen wat de normale media over ons uitstrooien, maar je moet aan de andere kant ook niet alles geloven wat op een dvd'tje verschijnt.
Ik zou zeggen lees het volgende verhaal.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:00 schreef Blessed het volgende:
[..]
Nee, dan nog niet want wáár het gat zit, zou suggereren dat die Boeing 757 enkel met zijn neus (?) het gebouw heeft geraakt. Dat betekent dat het vliegtuig OF heeft moeten komen aanrollen, OF heel laag moeten hebben gevlogen - which is not possible.
Kan jij ergens foto's vinden van het Pentagon met brokstukken van het vliegtuig ervoor?
Het Pentagon stond al in de fik voordat er ook maar een gat te zien was, en daar zijn zat foto's van.
Mooi dan lieten ze dit weekend op discovery valse foto's zien, want daar werd duidelijk vastgesteld dat bij onderzoek (in volgens mij 1994) al duidelijk te zien was dat al op de onderste etages de brandwerende bescherming op bepaalde spanten ontbrak of slecht aangebracht was. Daarbij was de brandwerende stof op de pijlers er vanaf gevallen omdat de pijlers waren gaan roestenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:49 schreef Blessed het volgende:
[..]
De vloeren konden niet instorten, die zaten goed vast en waren goed beschermd tegen brandgevaar. Ik heb de foto's van de structurele bouw van het gebouw gezien. Staat ook op die dvd.
Dan vraag ik me af waar Discovery zijn informatie vandaan haalt, want, zoals al eerder gezegd:quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:42 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Mooi dan lieten ze dit weekend op discovery valse foto's zien, want daar werd duidelijk vastgesteld dat bij onderzoek (in volgens mij 1994) al duidelijk te zien was dat al op de onderste etages de brandwerende bescherming op bepaalde spanten ontbrak of slecht aangebracht was. Daarbij was de brandwerende stof op de pijlers er vanaf gevallen omdat de pijlers waren gaan roesten
Dus ergens klopt er hier iets niet.
Hehe.... ik wou dezelfde link gaan postenquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:12 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het volgende verhaal.
Ik wil niet zeggen dat hij gelijk heeft maar het is ontegenzeggelijk een redelijk gefundeerd en doordacht verhaal.
er zijn inderdaad 911 topics , allemaal in truth GEDUMPTquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:07 schreef Mirage het volgende:
Wel verdorie,
1 er zijn tig 9/11 topics, en als het niet de spuigaten uitloopt en er serieus verschillende kanten van de zaak belicht worden ben ik de beroerdste niet om ze open te houden.
2 wat ik níet begrijp is waarom mensen agresssief worden als ze erachterkomen dat niet iedereen dezelfde (veelal saaie onoriginele) mening is toegedaan. Ik word niet goed van die agressieve toon die ik her en der tegenkom. Dat moet afgelopen zijn. Klik op het krusje (zelfs als het je eigen topic is) of spreek fatsoendelijk. Dus ook geen hoofdletters als die niet nodig zijn !!
Hehe, ik kan over deze man eigenlijk helemaal niks vinden op internet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:59 schreef Fliepke het volgende:
Btw, google vindt erg weinig over zo'n hoge pief, behalve op wat complot sites...
Je zou toch verwachten dat er wel wat meer pagina's over hem zouden bestaan...
Het is niet erg slim om zomaar blind achter iemand en zijn mening aan te lopen terwijl je het verder niet eens gecontroleerd hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:49 schreef Blessed het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar Discovery zijn informatie vandaan haalt, want, zoals al eerder gezegd:
Mathis Levi, de hoofdingenieur van Weidlinger & Associates, is een expert op het gebied van ingestorte gebouwen. Hij zei nadrukkelijk dat het niet kon dat de vloeren zomaar in elkaar zakten.
Het laatste officiële verslag over het instorten van het WTC komt van the National Institute of Standards and Technology, waarin staat dat ze het idee afwijzen dat de vloeren het zouden hebben begeven.
Ja, ergens klopt er iets niet en dat is dus precies wat reopen911.org beweert. Het heet ook niet voor niets 'reopen', ze willen een nieuw en eerlijk onderzoek.
Ik heb niets tegen de 9/11 topics dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
er zijn inderdaad 911 topics , allemaal in truth GEDUMPT
men wil de waarheid nieteens uitzoeken , men dumpt en dumpt , en soms is er nog iemand die de MOEITE neemt , om nog een topic te maken voor NWS , omdat het FEITEN zijn.
Tegen TS ?quote:2 :
omdat je zwaar uitgelachen word , er staan feiten en als mensen dan je topic naar de *nuts bak* gooien , het zelf ook zo betitelen , (dit hoort in de Conspiracy nuts etc) dan wil je nog wel eens wat geirriteerd raken , ik kan het de Ts niet kwalijk nemen , en ik snap werkelijk niet Mirage , jou een beetje kennende , waarom jij dat wel schijnt te doen ,
ik denk idd dat het proberen te voorkomen dat mensen een topic verknallen door negatief te doen zeker een must is voor een mod.quote:of is dit wat iemand MOD maakt?
Is dat niet wat de andere partij ook doet ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:33 schreef splendor het volgende:
[..]
Het is niet erg slim om zomaar blind achter iemand en zijn mening aan te lopen terwijl je het verder niet eens gecontroleerd hebt.
Er zijn dus ook mensen die dat beweren, waaronder brandweermannen.quote:Stel dat de torens niet zijn ingestort door de vliegtuigen, hoe zijn ze dan wel ingestort? Ontploffingen zouden gehoord moeten zijn en waarschijnlijk zelfs gezien.
Als er meerdere bronnen waren of mensen die hetzelfde zeiden dan geef ik je helemaal gelijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Is dat niet wat de andere partij ook doet ?
"zomaar" blind achter de officiele theorie aanlopen zonder zelf even ter plaatse de boel te onderzoeken ?
Pot ketel verhaal denk ik
[..]
Er zijn dus ook mensen die dat beweren, waaronder brandweermannen.
zeg jongeman , welk vliegtuig? ...wtc 7 werd niet geraakt vriend.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar wil toch even reageren.
Het is algemeen bekend dat stalen gebouwen t.a.v. de brandveiligheid nog kwetsbaarder zijn dan een boomhut. Beton en hout behouden hun stijfheid bij brand, staal daarentegen niet. Staal wordt doorgaans tegen brand beschermt door er omheen te metselen of gipsplaten, en een brandwerende coating op het staal. Voorheen werden ook wel asbestvezels gebruikt voor brandwerendheid. Waarschijnlijk zijn voor het WTC gipsplaten gebruikt, die door de impact van het vliegtuig kapot gesprongen zijn, waardoor staal zijn brandwerende bescherming kwijt was en zijn stijfheid verloor.
Een analyse die gebaseerd is op een aantal teksten, maar hetgeen in die teksten staat, met name over het instorten van WTC7, heb ik nergens terug kunnen zien op foto's of filmpjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef Wombcat het volgende:
9/11...... de officiële versie!
Daar heb ik al een uitgebreide analyse geplaatst. Veel leesplezier zou ik zeggen.
WTC 7 stond al enkele uren in brand vanwege gesprongen gasleidingen (door de klap, WTC 7 stond net als WTC 5 zeer dicht bij de torens zelf), daarnaast was er al een tijdje gestopt met blussen, voornamelijk omdat de situatie van het gebouw WTC 7 zo goed als hopeloos was. Verder is er geen enkele reden om je druk te maken over WTC 7, er is niemand in omgekomen omdat het gebouw al geëvacueerd was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zeg jongeman , welk vliegtuig? ...wtc 7 werd niet geraakt vriend.
volgende keer toch maar even lezen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
WTC 7 stond al enkele uren in brand vanwege gesprongen gasleidingen
quote:(door de klap, WTC 7 stond net als WTC 5 zeer dicht bij de torens zelf), daarnaast was er al een tijdje gestopt met blussen, voornamelijk omdat de situatie van het gebouw WTC 7 zo goed als hopeloos was.
quote:Verder is er geen enkele reden om je druk te maken over WTC 7, er is niemand in omgekomen omdat het gebouw al geëvacueerd was.
Jouw neem ik al niet meer serieus sinds je "WE ZIJN ERUIT!!!!" topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Oversight het volgende:
Wáánzinnige Openings-Post! Heel goed werk!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jouw neem ik al niet meer serieus sinds je "WE ZIJN ERUIT!!!!" topic.
Kerel ga de dvd 9/11 Confronting the evidence eens kijken!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik lees en bekijk gelukkig meer dat dit soort propaganda en ik kan eigenlijk voorspellen dat deze complottheorie op midden-lange termijn de prullenbak in gaat net zoals de "we were never on the moon" samenzweringen. De overeenkomsten zijn groot.Er wordt een samenzwering geïmpliceerd die te groot is om lang geheim te houden.
Het contra-bewijs voor bewijs het van de samenzweerders beweren stapeld zich op.
De mensen die zelf op de samenzweringen wijzen hebben er zelf ook een extern belang bij.
Het "bewijs" voor het tegenovergestelde van de officiële lezing wordt enkel onderbouwd door mensen die zelf op geen enkele manier officieel betrokken waren bij de echte gebeurtenissen.
De aanhangers van de samenzweringtheorie zelf zijn nogal dubieus (understatement).
De aanhangers van de vermeende samenzweringen zelf diskwalificeren zichzelf doordat ze alles zeggen te kunnen verklaren. Dit kan gewoon niet. Er zullen altijd losse eindjes blijven.
Waar zijn de doden dan gebleven? in een speciale amerikaanse basis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Oversight het volgende:
... De onverklaarbare afwezigheid van lichamen van de slachtoffers
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar zijn de doden dan gebleven? in een speciale amerikaanse basis?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef SokSok het volgende:
Bekijk de volgende website eens en Google daarna met wat trefwoorden hieruit, misschien gaat er een lichtje branden.
http://www.newamericancentury.org/
Sorry voor deze dubbel Finger trouble.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef SokSok het volgende:
De VS heeft zo'n 280 mln inwoners en het belangrijkste deel daarvan een zeer hoge levensstandaard (consumptieniveau). China en India zijn zich in razend tempo aan het ontwikkelen (samen zo'n 2,3 mld inwoners) en zullen zeer spoedig hun deel gaan opeisen. Als die de Amerikaanse levenswijze als voorbeeld nemen (wat toch niet onwaarschijnlijk is) moet er een andere verdeling van de koek, die de onze aarde is, komen. Het kan niet anders zijn dat Amerika naar een veel lagere standaard moet. Voor de neo-cons is dit ondenkbaar. Dus: wereldhegemonie. En dat is ook de rode lijn door het PNAC verhaal: de USA is,en moet blijven, de enige supermacht en alles dat in de wereld voorvalt mag geen aantasting zijn van de "American way of life". American Supremacy lees je regelmatig.
De gebeurtenissen op 9/11 zijn een katalisator geweest om dit proces te versnellen. Vergeet niet dat toen Bush (op zeer discutabele wijze) in 2000 president werd zijn populariteit hard achteruit holde, hij zou het Amerikaanse volk nooit hebben kunnen motiveren om een preventieve oorlog te beginnen. Na 9/11 stond 90% van de Amerikanen achter Bush. Kan natuurlijk toeval zijn zoals zoveel rondom de gebeurtenissen van die dramatische dag. Wel toevallig zijn vrijwel al die moeilijk verklaarbare onduidelijkheden ten gunste van de Bush regering.
Wat te denken van ene Larry Silverstein die vlak voor 9/11 eigenaar werd van het WTC complex en een verzekeraar wist te vinden die wel 3,55 mld wilde wilde uitkeren bij een terroristische aanslag. Hij procedeert nu tegen de verzekeraar omdat die niet meer dan die 3,55 wil uitkeren maar Larry vindt dat er 2 aanslagen zijn gepleegd en wil 7,1 mld. In de brand, uit de brand. Toeval? Kan natuurlijk.
Schiet mij maar lek, het stinkt, en mijn neus dicht houden helpt niet.
En daar heb je natuurlijk ook bewijs van dat er zelfs geen delen gevonden zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
wat er nooit was, hoeft ook niet te worden opgeborgen,...
Er zijn géén lichamen gevonden die aan de "inzittenden" toebehoorden, zelfs geen délen ervan.
Baajguardian, wat is Ceasar's model, een soort omgekeerde psychologie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef BaajGuardian het volgende:
sommigen gebruiken als tegenargument dat een grote samenzwering niet geheim te houden is...
nu dan , waarom het uberhaupt geheimhouden als iedereen er als Caesars model toch in meegaat.
Deze onzin is al zo vaak weerlegt dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Geloof je dit echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Oversight het volgende:
... de ooggetuigen die volhouden dat de boeing in de zon verdween, terwijl een raket het pentagon binnenvloog...
... De onverklaarbare afwezigheid van wrakstukken van een Boeing
... De onverklaarbare afwezigheid van lichamen van de slachtoffers
... De onverklaarbare afwezigheid van bagage uit het toestel
... De onverklaarbare afwezigheid van schade aan het grasveld.
... De onverklaarbare afwezigheid een inslagpunt dat eerste onderzoek doorstaat
... De onverklaarbare afwezigheid van beveiliging in het luchtruim
..De onverklaarbare aanwezigheid van een (drone)raketmotor.
.. De onverklaarbare aanwezigheid van een landingsgestel van een drone-raket.
Misschien omdat er geen discussie ís? De aanhangers van de alternatieve 9/11 theoriën voeren in feite een verloren strijd, aangezien zonder echte nieuwe informatie het onderzoek nooit en ten nimmer zal worden heropend door elke willekeurige Amerikaanse regering, nu en in de toekomst.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef Kwaaie_Pief het volgende:
Want inderdaad, waarom helpen ze alle discussie niet de wereld uit door enkele van die beelden te laten zien?
jij en andere Bush-fans leven in een eigen wereld.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen discussie ís? De aanhangers van de alternatieve 9/11 theoriën voeren in feite een verloren strijd, aangezien zonder echte nieuwe informatie het onderzoek nooit en ten nimmer zal worden heropend door elke willekeurige Amerikaanse regering, nu en in de toekomst.
De revisionisten kunnen DVD's versturen wat ze willen, maar zolang ze geen echte nieuwe dingen openbaren (als in: dingen die al niet 10.000x herhaald zijn) zal er geen nieuw onderzoek zijn. Nu niet, nooit niet. De officiële versie zal worden opgetekend in de geschiedenisboeken en de volgende generatie zal niet beter weten dan deze versie van de gebeurtenissen. Het aantal aanhangers van de alternatieve versies van wat gebeurde op 9/11 zal dus eerder slinken dan toenemen.
Ja, dat klopt. Ik leef op aarde.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jij en andere Bush-fans leven in een eigen wereld.
OK, die is wel leukquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik leef op aarde.
Die discussie is er duidelijk wel (en niet alleen op dit forum) en duurt al bijna 4 jaar. Een zegening van internet. Miljoenen internetters kunnen ongecensureerd lezen en zien wat er gaande is. Niet meer afhankelijk van de media die de mainstream volgen. Als er een complot is rond 9/11 is internet de zaag die in de poten zaagt van de stoelen waarop de daders zitten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen discussie ís? De aanhangers van de alternatieve 9/11 theoriën voeren in feite een verloren strijd, aangezien zonder echte nieuwe informatie het onderzoek nooit en ten nimmer zal worden heropend door elke willekeurige Amerikaanse regering, nu en in de toekomst.
De revisionisten kunnen DVD's versturen wat ze willen, maar zolang ze geen echte nieuwe dingen openbaren (als in: dingen die al niet 10.000x herhaald zijn) zal er geen nieuw onderzoek zijn. Nu niet, nooit niet. De officiële versie zal worden opgetekend in de geschiedenisboeken en de volgende generatie zal niet beter weten dan deze versie van de gebeurtenissen. Het aantal
aanhangers van de alternatieve versies van wat gebeurde op 9/11 zal dus eerder slinken dan toenemen.
Nee hoor, als ik een hulpverlener in verslagen hoor praten over de lichamen die hij moest bergen en verslagen lees van anderen die de slachtoffers uit het vliegtuig hebben geïndentificeerd lijkt mij de claim dat iets anders het Pentagon heeft geraakt vrij onzinnig. Tel daarbij op het gecrashde vliegtuig wat zijn doel niet bereikte en de waarheid komt aan het licht. Het was gewoon een vliegtuig, iedereen die wat anders beweerd heeft te vaak op conspiracy-websites gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef SokSok het volgende:
Ook die weerleggingen zijn alweer weerlegd.
Op wat voor een manier heeft Bush geprofiteerd van 9/11? Het enige wat ik kan bedenken is een kortstondig succes in de peilingen, met de verkiezingen was het een taboe om over 9/11 te beginnen waar zelfs de democraten zich niet aan waagden.quote:Kijk niet alleen naar dat Pentagon maar het hele gebeuren van vóór tot ver ná 9/11, trek dan je (voorlopige?) conclusie. Wie heeft er uiteindelijk het meest geprofiteerd van die rampdag.
Ik heb juist het idee dat de groep mensen die jij 'aanhangers van de alternatieve versies' noemt eerder toeneemt dan slinkt. Want ik denk dat er nog steeds meer mensen bijkomen die, door bepaalde tegenstrijdigheden en mogelijke valse motieven, zich gedwongen voelen om zich in te lezen in de materie. Alleen al het idee dat we door allerlei valse inlichtingen en beloftes de oorlog in Irak zijn begonnen, kan er toe leiden dat mensen bij zichzelf afvragen waar ze nog meer over opgelicht worden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De revisionisten kunnen DVD's versturen wat ze willen, maar zolang ze geen echte nieuwe dingen openbaren (als in: dingen die al niet 10.000x herhaald zijn) zal er geen nieuw onderzoek zijn. Nu niet, nooit niet. De officiële versie zal worden opgetekend in de geschiedenisboeken en de volgende generatie zal niet beter weten dan deze versie van de gebeurtenissen. Het aantal aanhangers van de alternatieve versies van wat gebeurde op 9/11 zal dus eerder slinken dan toenemen.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:58 schreef Elusive het volgende:
hahaha wat fucking kansloos is dit zeg.
Wat zou er op de video van de beveiligingscamera's staan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:19 schreef SokSok het volgende:
Er zijn ook ooggetuigen die iets anders verklaren.
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/bart.html
Ik heb ze niet allemaal gelezen hoor.
Het hele gezeur rond dat welles nietes rondom het Pentagon zou in één keer de wereld uit zijn als de FBI de opnames vrij geeft van de vele beveiligings camera's die op dat deel van het gebouw gericht stonden. Hebben ze nog steeds niet gedaan (behalve dan de 5 onduidelijke frames, hadden ze niet wat beters?).
Maargoed, ik denk dat dit een eindeloze discussie is.
Als ik al die vreemde onverklaarbaarheden en toevalligheden die rondom die dag voorgevallen zijn op een hoop gooi moet ik heeel veel moeite doen om het officieële verhaal te geloven. De complottheoriedenkers komen in de meeste gevallen met veel steekhoudender argumenten.
Degeen met het meeste profijt is wat mij betreft het verdachtst.
Ik snap überhaupt niet waarom men energie verspild aan mongolen die de propaganda nablaten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ach ja zolang het nooit nieuws (nws) word , juist omdat een paar zakken friet het altijd maar in truth dumpen wat *zij* niet logisch vinden in *hun* terroristen zijn gevaarlijke vrijheidshatende moslims die ons aanvallen realiteitje
zullen dit soort topics alleen fungeren als een kermisje voor mensen als johan de with om even te laten zien hoe dom en geschift hij mensen vind die niet de officiele versie als kinderlokkersnoepjes vreten.
persoonlijk denk ik dat johan de with vaak in plantsoenen komt.
bron: http://www.hereinreality.com/johnoneill.htmlquote:Released in November 2001, Brisard and Dasquie's book was mostly ignored by the US media. But it is beginning to cause a stir. Just two days ago, the story aired for the first time on US television when CNN's Paula Zahn interviewed former Iraqi chief U.N. weapons inspector Richard Butler. (Read CNN transcript) "The most explosive charge, Paula, is that the Bush administration -- the present one, just shortly after assuming office slowed down FBI investigations of al Qaeda and terrorism in Afghanistan in order to do a deal with the Taliban on oil -- an oil pipeline across Afghanistan" Butler said.
Maybe part of the reason Paula left Faux news is because she knew her right wing bosses would never let her run a story like this one. But what Paula didn't explore, or even mention, was that O'Neill was not alive to confirm or refute those charges. What CNN didn't find interesting was the fact that John P. O'Neill was in his 34th-floor office in the World Trade Tower when the first of two hijacked planes hit the building, or that he phoned a son and a friend to reassure them he was fine.
What the US media have apparently found less interesting than the death of Clinton's dog is that we have only the government's version of what happened next. O'Neill is reported to have called FBI headquarters, and then re-entered one of the towers to help others. The official story is that O'Neill was inside when the buildings collapsed.
How convenient for the Bush administration that Mr. O'Neill would not only die in the attack, but also that he would make such a call. Not only was the Bush administration's most dangerous critic forever silenced, but he also provided the administration the perfect story to explain his death.
In de laatste alinea staat dat het de regering erg goed uitkomt dat O'Neill omkwam in de aanval. Want hierdoor zijn ze verlost van grootste criticus die ze zouden kunnen hebben na 11 september. Ook staat er dat het goed uitkwam dat hij nog een telefoontje pleegde naar het FBI hoofdbureau en o.a. liet weten weer naar binnen te gaan om mensen te helpen. Dit geeft ze een goede verklaring voor zijn dood.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
bron: http://www.hereinreality.com/johnoneill.html
dit vond ik wel interessant. maar ik begrijp het laatste deel niet zo goed![]()
kan iemand het samenvatten in het Nederlands?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk ook bewijs van dat er zelfs geen delen gevonden zijn.
Bron ?quote:What some experts have called "the most comprehensive forensic investigation in U.S. history" ended Nov. 16 with the identification of 184 of the 189 who died in the terrorist attack on the Pentagon.
quote:A multidisciplinary team of more than 50 forensic specialists, scientists, and support personnel from the Armed Forces Institute of Pathology, with headquarters at Walter Reed, played a major role in Operation Noble Eagle investigations, officials said.
Many of the casualties were badly burned and difficult to identify, an official said. Of the 189 killed, 125 worked at the Pentagon and 64 were passengers on American Airlines Flight 77. Only one of those who died made it to the hospital. The rest were killed on site, and for some, only pieces of tissue could be found.
Moore had geen gelijk; hij zet Bush en zijn regering af als onschuldigen. Bush is dom en een idioot volgens Moore, en als je dom en idoot bent ben je DUS onschuldig aan iets gigantisch als 911.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:35 schreef SlimShady het volgende:
Lang geleden heb ik Fahrenheit 9/11 gezien.
Dat verhaal geloofde ik, maar was nog niet zeker.
Afgelopen weekend heb ik Fahrenhype 9/11 gezien, ik werd moe van de leugens.
ik kreeg bijna kotsneigingen.
Nu weet ik zeker dat Moore gelijk had. En dit topic heeft daarbij geholpen.
Is die foto nog ergens te bezichtigen? En kan ik wat meer informatie krijgen over die opstandige generaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Arvid het volgende:
[..]
. Ik heb een foto waarop te zien is dat Bush al een kwartier eerder tv aan het kijken is in een andere zaal en ziet wat er gebeurde. Of laat ik het zeggen, zien of het wel goed ging. Helaas niet helemaal, want 1 vliegtuig werd neergeschoten bij Pennsylviania door een opstandige generaal.
Dit is een heel interessant verhaal, met foto's: http://www.cooperativeres(...)ninterestingday.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is die foto nog ergens te bezichtigen? En kan ik wat meer informatie krijgen over die opstandige generaal?
Volledig met eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Arvid het volgende:
[..]
Moore had geen gelijk; hij zet Bush en zijn regering af als onschuldigen. Bush is dom en een idioot volgens Moore, en als je dom en idoot bent ben je DUS onschuldig aan iets gigantisch als 911.
Ik geloof in het tegenovergestelde. Bush weet heel goed waar hij mee bezig is, en zijn regering wisten niet alleen wat er ging gebeuren op 911, maar hebben hier ook aan meegewerkt.
er lagen wel heel veel documenten die een paar mensen liever kwijt dan rijk warenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
WTC 7 stond al enkele uren in brand vanwege gesprongen gasleidingen (door de klap, WTC 7 stond net als WTC 5 zeer dicht bij de torens zelf), daarnaast was er al een tijdje gestopt met blussen, voornamelijk omdat de situatie van het gebouw WTC 7 zo goed als hopeloos was. Verder is er geen enkele reden om je druk te maken over WTC 7, er is niemand in omgekomen omdat het gebouw al geëvacueerd was.
ah sweet smell of mystery ,... reminds me of the smells of conspiracyquote:The circumstances surrounding part of the gold that was recovered offer clues to what may have happened to the unrecovered gold. According to reports, two truckloads of gold were found in a delivery tunnel under 5 World Trade Center in a 10-wheel lorry which had been crushed by falling steel. The vault was under 4 World Trade Center, which was closer to the South Tower, and more heavily damaged. There were no bodies discovered with the lorry, suggesting that whoever was removing the gold was warned of the imminent collapse of the South Tower.
quote:PAUSE FOR A MOMENT!
The North Tower antenna weighed 353 TONS! Thus, the 47 core columns would need to be strong enough to not only support that weight, but be able to endure the effect of wind (100 Knots - plus) swaying the antenna, in addition to some value for earthquake shock. Any such 'safety factor' would have otherwise served to also guard against thermal damage (loss of vertical support) from a fire.
On the engineering end of the antenna mounting, its weight would have rested upon some type of "plate," thereby distributing its weight over a broad area. The antenna weight would not be limited to something on the order of a single 'pole.' In some fashion, that 'supporting plate' area would have been distributed over a high percentage of the 47 columns. That design would protect against both gravity (vertical forces) and wind (lateral forces). Thus, the early - and near vertical - antenna collapse singly attests to nearly the ENTIRE 47-column core collapsing FIRST!
Additionally, later images attest to the antenna landing almost vertically; it didn't topple. (The top of the antenna was standing so vertically that the fire fighters used it for a flag pole.) That image attests to the LACK of any significant resistance until reaching the ground. Such does NOT attest to a "progressive" one-floor-at-a-time collapse, versus a near simultaneous collapse of ALL floors - the core!
en dan daarna nog iets lager om de uiteindelijke plek te raken ,ongeveer deze schetsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Oversight het volgende:
(duikvlucht mét een bocht van 270 graden, naar een hoogte van 35 meter, en die hoogte dan honderden meters vólhouden ((wat technisch onmogelijk is)) zónder de lanteren-palen die je op dat pad zou tegenkomen omver te vliegen)
..die het toestel volgens de USA noet hebben gemaakt om het pentagon precies in het enige leegstaande deel te kunnen raken, terwijl het oorspronkelijk aanvloog op een "belangrijk" deel, waar het met een simpele rechte lijn op af had kunnen vliegen.....
Ik wil niet kiezen, ik wil de url van de website waarvan je die wijsheid vandaan hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:36 schreef coz het volgende:
[..]
er lagen wel heel veel documenten die een paar mensen liever kwijt dan rijk waren
(iets met olie , ook al zelden in verband gebracht met 911)
de verzekering was toevallig juist met 300% verhoogd door de eigenaar ...
er is een half miljard aan goud verdwenen
kies maar welke reden je leuk vind![]()
Dus je hebt zelf geen bewijs? Dus Je komt met een claim en ik vraag om bron en jij zegt mail eens een nabestaande. Ook lekker makkelijk he, je moet je mening niet als feit presenteren. Trouwens DNA opvragen is absoluut niet het startpunt bij de identificatie van slachtoffers van vliegtuigongelukken en voor die claim zal je ook geen bewijs hebben. Eerst wordt er gekeken of visuele identificatie mogelijk is afhankelijk van de staat van het slachtoffer. Daarna wordt er gekeken naar gebitgegevens, vingerafdrukken. Pas al dat allemaal niet mogelijk is wordt er gekeken naar identificatie mbv DNA.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mail eens een nabestaande van de 77 flight, en vraag naar ervaringen.
er is nooit DNA-vergelijkingsmatriaal opgevraagd voor identificatie.
Dat is het startpunt bij ieder vliegtuigongeluk.
quote:Bron ?
Nee tuurlijk ga je er niet op in omdat je dat niet kan. In plaats daarvan kom je met de opmerking mail eens met een nabestaande. Als je zo overtuigd bent van je gelijk kon je dat simpel in je post onderbouwen maar nee je vraagt mij om een bron terwijl ik mijn bron wel er gewoon inzet? Als je wat verder redeneert dan jou kortzichtige mening kom je al snel tot de conclusie dat wat jij beweert totaal onzinnig is en onmogelijk is.Maar je zal vast wel weer in allemaal bochten wringen zonder je mening echt te kunnen onderbouwen.quote:ga ik hier niet uitgebreid op in,..zinloos,...... kom maar eens kijken op de wiki binnenkort...
Nee, dat impliceert Moore niet. Moore zegt dat 911 kon gebeuren omdat de CIA enzo fouten hebben gemaakt en dat Bush teveel vakantie had genomen en niks doorhad. Dit is dus een ideale cover-up. De film werd neergezet als 'onthullend', maar het gaf de Bush regering juist het beeld van onschuld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:43 schreef SlimShady het volgende:
Is het zo dat Moore impliceert dat de Saoedies het (Bin Laden steunen) hebben gedaan, met toestemming van de VS in ruil voor geld en olie?
Maar jullie zien het zo dat de VS ...
edit: geen idee hoe jullie het zien. kunnen jullie vertellen hoe jullie erover denken?
Zeg maar 'geen democratie meer'.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:49 schreef Arvid het volgende:
[..]
Na de WTC aanslag in '93 en de Oklahoma bombings in '95 kon 911 dan het moment worden waarop de regering 'Martial Law' kon afkondigen. Onder Martial law zijn er geen verkiezingen meer, is er geen contitution en bill of rights meer en is Bush officieel dictator. Dat is niet gebeurd (scheelde weinig) maar het kan altijd nog bij een volgende aanslag, zie http://www.newsmax.com/archives/articles/2003/11/20/185048.shtml
Het is inderdaad een hard verhaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zeg maar 'geen democratie meer'.
Dat is toch de wereld op z'n kop? Bush roept in elke toespraak het woord 'democracy'.
Hoe wil hij ons overtuigen dat democratie geen oplossing meer zou zijn, terwijl hij er nog steeds in gelooft?
Zie mijn post van 21:35quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef SlimShady het volgende:
oh, wat ik nu tegenkwam...
een flash-filmpje over de 'er was geen Boeing 757' theorie:
http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php
Vertel wat jullie ervan vinden.
Mijn mening heb ik niet eens gegeven. Komt ie dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef Arvid het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hard verhaal.
Wat Bush zegt en doet zijn twee heel verschillende dingen.
En wie zegt dat hij in democratie gelooft? Omdat hij het zegt? Hahaha.
Je weet toch hoe hij aan de macht is gekomen in 2000. Amerika wordt al minder een democratie onder zijn leiding. Kijk naar de resultanten, en niet naar zijn polariserende kletsverhalen.
quote:
Israel is zó een racistische staat. Van oud-collega's (100% Nederlands) heb ik vreselijke dingen erover gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef Arvid het volgende:
Of er wel of geen vliegtuig in het Pentagon is gecrasht is een non-issue.
Het gaat erom wie de daders zijn, welke motieven ze hadden, wie ervan geprofiteerd hebben en wat de verdere implicaties kunnen zijn.
Het was een aanslag, wat maakt het uit of het een vliegtuig was of een truck?
Laat je niet meeslepen in die draaikolk van disinformatie wel of geen vliegtuig, dat doet er verder niet toe. (mijn mening is dat het wel een vliegtuig was, ik heb eens een filmpje gezien waarop te zien was dat er een vliegtuig in crashte, was eens op israelische tv, staat ergens op internet weet zelf niet meer waar).
De term die we daar voor gebruiken = Al-Cia-qaedaquote:Op donderdag 1 september 2005 09:28 schreef GedachtenPolitie het volgende:
There is No Al-Qaeda; It's a Code Name for a CIA Operation
Nese Duzel:"The world lives in an Al-Qaeda panic [?] What does someone [involved in] intelligence [likeyou] think about an organization that is present everywhere, yet cannot be seen or found anywhere?"
Mahir Kaynak: "[I would think] that there is no such organization."
Duzel:"So, isn't there an organization called Al-Qaeda? Are others carrying out the terrorism, while we all look for a non-existent organization?"
Kaynak: "There is no such organization as Al-Qaeda. When you talk about a [terrorist] organization, it should have political goals. There is no answer to the question of what the goals of Al-Qaeda are. Nobody knows what it wants to achieve. Whereas terrorist organizations like the IRA and ETA all have concrete goals and well-defined geographic areas. Al-Qaeda has none of these. No staff and no geographic area. The whole world is their battleground."
lees verder............
http://memri.org/bin/latestnews.cgi?ID=SD97405
Vergeet Tom Osman niet die zich voordoet als de terroristische Internationale met als Secretaris-Generaal Osama Bin Laden die tijdens de Algemene Vergadering van Al-Qaida beslist over de toekomst van de wereld.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef francorex het volgende:
[..]
De term die we daar voor gebruiken = Al-Cia-qaeda![]()
bedankt voor de mooie link.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef francorex het volgende:
Zou wel kunnen... maar ik ben een Vlaming. Die hebben een apart taaltje![]()
En een vliegtuig kan slalommen tussen lantaarnpalen ?quote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Broodbeleg het volgende:
De mensen die twijfelen aan de Pentagon crash hebben volgens mij nooit eerder vliegtuigcrashes gezien. Wanneer een vliegtuig met zo'n snelheid iets "hard" raakt verpulvert het vaak compleet. Er blijft echt helemaal niets over, kijk naar de vele andere crashes tegen bv bergen. Er is overigens ook een filmpje op internet te vinden waarin dit gedemonstreerd wordt waarin ze een F4 tegen een betonnen muur laten vliegen, die letterlijk in stof opgaat. Er blijft NIETS van over.
En los daarvan, waar zou het toestel anders moeten zijn?
Waarom zouden ze een raket op het Pentagon schieten? Om de boel erger te maken? Denk je dat het WTC niet genoeg aanleiding zou zijn?quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
En een vliegtuig kan slalommen tussen lantaarnpalen ?
Nee:quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
En een vliegtuig kan slalommen tussen lantaarnpalen ?
waarom kom ik jou nou tegen terwijl ik net offline gaquote:Op maandag 12 september 2005 01:59 schreef BaajGuardian het volgende:
toch knap dat je zon vliegtuig 1 meter over de grond kan scheren , ga ik ook eens proberen na een jaarje of 50 vlieglessen
Staal buigt, maar dat betekent niet dat het gebouw daarom schuin wegvalt, daar is namelijk enorm veel kracht voor nodig.quote:Op maandag 12 september 2005 02:16 schreef Glinzdorff het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is de manier hoe die gebouwen instorten.
Zowiso 2 gebouwen op precies diezelfde manier vind ik raar.
Een staalconstructie buigt toch?
De bovenliggende verdiepingen hadden toch kracht genoeg ? Die hadden het gebouw evengoed schuin kunnen doen vallen, zeker als je ziet hoe die ene top schuin valt ...quote:Op maandag 12 september 2005 08:31 schreef Wombcat het volgende:
Staal buigt, maar dat betekent niet dat het gebouw daarom schuin wegvalt, daar is namelijk enorm veel kracht voor nodig.
Het eindresultaat was uiteindelijk hetzelfde bij de 2 torens, wat toch merkwaardig is gezien het feit dat ze verschillend beschadigd werden.quote:Sowieso zijn ze niet op precies dezelfde manier ingestort en zijn er wel degelijk aardig wat brokstukken rondgevlogen.
Nee, de krachten die je er voor nodig hebt om een gebouw schuin te doen vallen, zijn zo groot, dat het gebouw er niet genoeg massa voor heeft. Ook dat is al eerder langsgekomen.quote:Op maandag 12 september 2005 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De bovenliggende verdiepingen hadden toch kracht genoeg ? Die hadden het gebouw evengoed schuin kunnen doen vallen, zeker als je ziet hoe die ene top schuin valt ...
[..]
Het eindresultaat was uiteindelijk hetzelfde bij de 2 torens, wat toch merkwaardig is gezien het feit dat ze verschillend beschadigd werden.
Ik ook niet ... het blijft toch een eindeloze discussie ...quote:Op maandag 12 september 2005 09:30 schreef Wombcat het volgende:
En voor de rest is deze discussie al vaak genoeg langsgekomen en heb ik geen zin om het weer op te zoeken.
Verwacht maar niet dat iemand uit USA opstaat. Journalisten (van kranten) worden daar gecensoreerd.quote:Op maandag 12 september 2005 12:20 schreef SokSok het volgende:
Wat zou het mooi zijn als eens een goede onbevooroordeelde journalist uit de main stream media zich erin zou verdiepen.
Dat zeiden ze toch ook bij die documentaire en volgens mij waren de meeste "actual recordings" afkomstig van de onboard telefoons (die gewoon in de rugleuning zitten en die je kunt gebruiken met cc) en niet van mobieltjes.quote:Op maandag 12 september 2005 12:38 schreef Vincent2601 het volgende:
ik heb ook die docu gezien, wat betreft die actual recordings van de mensen ik moet zeggen die reageren wel heel erg kalm zeg, je vliegtuig is gekaapt er zijn al 2 passagiers dood of ernstig gewond en dan zo kalm telefoneren. ik vond het een erg "gemaakte" docu.
Het bellen met een mobiel uit een vliegtuig is zo goed als onmogelijk trouwens.
quote:Mijn grote vraag is: wat is er met die vliegtuigen en mensen gebeurd als het officiële verhaal niet klopt?
Berusting, instinct wat het overneemt etc.quote:Op maandag 12 september 2005 12:44 schreef Vincent2601 het volgende:
nou ik heb er toch een aantal in die docu gezien die met een mobiel zaten te bellen. ik vraag me af of je zo kalm kan blijven als zoiets gebeurt.
Waar geloof jij dan in?quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef WWSK het volgende:
Bestaan er nog steeds zoveel mensen die het 'officiële verhaal' slikken? Hahaha. Ongelofelijk. Ik had nog wel stiekem hoop dat de aanslagen van 9-11 een hoop kuddedieren zou kunnen wakker maken, aangezien er zoveel bewijzen en feiten zijn verzameld om overduidelijk aan te tonen dat op z'n minst er helemaal niets klopt van het 'officiële verhaal'. Kun je nagaan hoe tam en mak het gemiddelde schaap is geworden. Grappig en treurig tegelijk.
Even een korte persoonlijke notitie: hij heeft rechten gedaan op de uni van Heidelberg. Die universiteit staat (zeker qua rechten) heel hoog aangeschreven. Die von Bülow is dus zeker geen dom persoon.quote:Andreas von Bülow werd geboren op 17 juli 1937 in Dresden. Na zijn middelbare schooltijd volgde Von Bülow een Universitaire opleiding Rechten in Heidelberg en Munchen. In 1964 deed hij goed gevolg staatsexamen.
In 1966 begon hij zijn juridische carriere als advocaat in Baden-Württenburg. In 1969 promoveerde Andreas von Bülow aan de Universiteit van Heidelberg.
Ook hier: London School of Economics. Zonder een uitstekende cijferlijst kom je hier niet bij. Deze man is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Klik hier voor zijn interview (ongemonteerd).quote:Michael Meacher werd geboren in 1939. Hij genoot zijn onderwijs op de Berkhamstead School, New College Oxford en de London School of Economics.
In 1962 werd hij lid van de Labour partij en werd parlementslid voor labour vanaf 1970. Momenteel is hij de langst zittende Britse parlementarier van Groot Brittanië.
Verwijderd speciaal voor Markman, tijd niet waard, ik ga er niet eens op in.quote:Op maandag 12 september 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoi, ik ben WWSK, idealist uit zelfbevrediging. Ik spuug op anderen om mijn ego vlekkeloos te maken. Mijn pogingen tot belediging zijn nimmer concreet en eigenlijk net zo gezichts-en karakterloos als de kuddedieren waar ik mij tegen afzet. Maar dat heeft niets, want ik heb gelijk.
Man, verruil je dedain eens voor analyse en toon aan waarom uitgerekend wij* in een wolk van niet-weten zouden verkeren.
* ''Wij'' - allen die ''slikken''.
er wordt nooit beweerd dat het niet is voorgekomen. Slechts de motieven om het te laten gebeuren worden behandeld. En oud-ministers zeggen niet zoveel.. als ex-president Carter nog serieus wordt genomen. Of LPF oud-ministers...quote:Op maandag 12 september 2005 22:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kijkt niemand van jullie TV?
Twee oud-ministers Michael Meacher en Andreas von Bülow trekken zoals veel mensen in dit topic het officiële verhaal in twijfel. Dat is mijns inziens de eerste keer dat twee serieuze politici hiermee in de openbaarheid treden.
En 2 vandaag maakte er een uitstekende reportage over.
Korte bio's van de twee:
[..]
Even een korte persoonlijke notitie: hij heeft rechten gedaan op de uni van Heidelberg. Die universiteit staat (zeker qua rechten) heel hoog aangeschreven. Die von Bülow is dus zeker geen dom persoon.
bron 2 Vandaag Hier kan je ook ongemonteerd zijn interview zien die 2 Vandaag met hem had.
[..]
Ook hier: London School of Economics. Zonder een uitstekende cijferlijst kom je hier niet bij. Deze man is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Klik hier voor zijn interview (ongemonteerd).
Wat mij persoonlijk aanspreekt is dat de twee hun mening op de feiten baseren. En niet op overloos gelul als in "het waren aliens" of wat dan ook.
Mijns inziens had ik er ook voorgezet he. En wat heeft Carter dan over 9-11 gezegd. En welke LPF ministers?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:32 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
er wordt nooit beweerd dat het niet is voorgekomen. Slechts de motieven om het te laten gebeuren worden behandeld. En oud-ministers zeggen niet zoveel.. als ex-president Carter nog serieus wordt genomen. Of LPF oud-ministers...
dan zou je de reacties van Johan of Piet (weet niet meer welk van de 2 ..zijn bijde even irrietant ) eens moeten lezen toen ik deze gasten een half jaar eerder al aankaartenquote:Wat mij persoonlijk aanspreekt is dat de twee hun mening op de feiten baseren. En niet op overloos gelul als in "het waren aliens" of wat dan ook.
Sorry, mijn geheugen laat me even in de steek. Maar die 2 knapen vonden de argumenten van de oud-ministers niet gebaseerd op feiten? Wat flauw.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:22 schreef merlin693 het volgende:
[..]
dan zou je de reacties van Johan of Piet (weet niet meer welk van de 2 ..zijn bijde even irrietant ) eens moeten lezen toen ik deze gasten een half jaar eerder al aankaarten
O nee, het is niet erg, ik kan me voorstellen dat mijn naam valt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:34 schreef merlin693 het volgende:
als dat zo is mijn exuses aan jouw Johan voor het noemen van je naam in dit geval !
Is dat niet een beetje pot ketel zwart?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef merlin693 het volgende:
ergo het heeft bij die lui geen zin ze steken liever hun kop in het zand...
U heeft gelijkquote:Is dat niet een beetje pot ketel zwart?
waarom heeft hij het dan over PNAC ? (inside job betekend hier "Met medeweten of medewerken van" wat in dit geval de situatie goed zou kunnen verklaren )quote:misbruikt worden om de hier geldende theorie van de inside-job te verdedigen. Terwijl dit absoluut niet uit de uitlatingen van deze politici en PoN te halen is.
Lees anders de reacties in de honderden voorgaande topics nog eens door, verreweg de meeste believers gingen of gaan er van uit dat deze aanslagen opgezet zijn door de huidige regering/enkele prominenten daarvan etc.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:04 schreef merlin693 het volgende:
[..]
waarom heeft hij het dan over PNAC ? (inside job betekend hier "Met medeweten of medewerken van" wat in dit geval de situatie goed zou kunnen verklaren)
volgens mij denk jij dat met inside job we Bush in het vliegtuig en als bedenker van het plan bedoelen ! nee dat doen de meesten niet geloof ik !
in een bepaalde manier komt laten gebeuren terwijl je het weet (met oog op de PNAC agenda van de NEOCONS ) op hetzelfde neerquote:verreweg de meeste believers gingen of gaan er van uit dat deze aanslagen opgezet zijn door de huidige regering/enkele prominenten daarvan etc.
dan zou ik m nog maar een keer luisteren ! vooral het geld en mohamed Atta gedeelte en ISIquote:Kortom ook door deze 2 politici wordt niet ontkend of betwijffeld dat dit een terroristische aanslag was uit extremistische moslimhoek.
Lastig, het is (mij) nog steeds niet helemaal duidelijk tot op welk niveau er eventueel voorkennis was en dat werd in die uitzending ook niet duidelijker. Wel werd er weer aangetoond dat de samenwerking tussen de verschillende diensten toen nog steeds een puinhoop was (en wellicht nog steeds is), wat ook een verklaring kan zijn voor het niet doorspelen van informatie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef merlin693 het volgende:
[..]
in een bepaalde manier komt laten gebeuren terwijl je het weet (met oog op de PNAC agenda van de NEOCONS ) op hetzelfde neer
Zal ik doen maar ik begreep er vooral uit dat zoals boven vermeldt de verschillende diensten er een puinhoop van gemaakt hadden.quote:dan zou ik m nog maar een keer luisteren ! vooral het geld en mohamed Atta gedeelte en ISI
Ik heb het interview met Von Bülow eens bekeken en moet toch zeggen dat ik dit al heel wat anders vind dan wat er werd uitgezonden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef Chewie het volgende:
Zal ik doen maar ik begreep er vooral uit dat zoals boven vermeldt de verschillende diensten er een puinhoop van gemaakt hadden.
er is een reden dat ze dat niet hebben uitgezonden; de geloofwaardigheid van hun eigen journalistiek zou dan in twijfel worden gebracht. En terecht overigens, en dit sluit ook weer aan op mijn eerdere post dat een ministerschap geen reden geeft tot verstand hebben van zaken, want het natuurlijk complete kul.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef gorgg het volgende:
Alhoewel ik dit persoonlijk allemaal maar onzin vind, vind ik wel dat tweevandaag dit ook had moeten uitzenden. Als men pretendeert de mening van deze man te geven, moet men ook maar durven uitzenden wat hij bedoelt. In de uitzending was het allemaal maar erg vaag, terwijl dat in het interview helemaal niet het geval is.
En dat zou idd. terecht zijn imo. Maar ook dit trekt hun geloofwaardigheid in twijfel. Ze moeten imo gewoon de beslissing nemen om uit te zenden of niet uit te zenden. Niet iets er tussen in zoals dit. Nu hebben ze het afgevlakt, waardoor ze de mening van Von Bülow gewoon opzettelijk verkeerd laten overkomen/ in het ongewisse laten. Dit spreekt ook niet in hun voordeel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:06 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
er is een reden dat ze dat niet hebben uitgezonden; de geloofwaardigheid van hun eigen journalistiek zou dan in twijfel worden gebracht.
Toch is het relevant. Die onzin die erna gezegd wordt, zegt waarschijnlijk ook iets over de geloofwaardigheid van wat er nu wel is uitgezonden.quote:De informatie die hij nu geeft in het programma komen nog enigzins geloofwaardig over, met die onzin daarna zou het gewoon niet meer geloofwaardig zijn.
hoe heet die dvdquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:37 schreef peppieenkokkie het volgende:
hoe heet die dvd
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 12 september 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoi, ik ben WWSK, idealist uit zelfbevrediging. Ik spuug op anderen om mijn ego vlekkeloos te maken. Mijn pogingen tot belediging zijn nimmer concreet en eigenlijk net zo gezichts-en karakterloos als de kuddedieren waar ik mij tegen afzet. Maar dat heeft niets, want ik heb gelijk.
Man, verruil je dedain eens voor analyse en toon aan waarom uitgerekend wij* in een wolk van niet-weten zouden verkeren.
draai het eens om ! waarom worden bepaalde cruciale bewijzen niet vrijgegeven onder het mom van National securatie of 'te erg voor de nabestaande' ? .quote:Met allerlei vaagheden proberen aan te tonen dat het wel zo is getuigt naar mijn mening van een totaal gebrek aan respect voor de slachtoffers.
ja, en dan kom je op het geniale idee om eerst 2 passagiersvliegtuigen te kapen en net doen alsof extremistische Arabieren ze het WTC inboren en dan nog eens vervolgens (alsof het WTC niet genoeg is) 1 in het Pentagon te vliegen en nog 1 een weiland. Heeeeeel geloofwaardig... puur en alleen om meer controle te kunnen inzetten. En je denkt niet dat de inlichtingendiensten van Saudi Arabie, of dat andere (echte) extremistische groeperingen in opspraak komen om te bewijzen dat de VS dit zichzelf aandoet. Oh wacht... die zijn zekers ook allemaal opgezet door de CIA. En de CIA weer door blablablabla...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef coz het volgende:
macht, meer controle kunnen inzetten, reden nodig om patriot act erdoor te drukken, pretext voor aanvallen midden oosten, paar rechtsgangen blokkeren waarvan beijs in wtc 7 lag , dollar herwaarderen door nog wat goud vlak vooraf te jatten uit wtc1 ... en tig andere redenen .. zijn allemaal al wel eens aangedragen hoor![]()
JCS=Joint Chiefs of Staffquote:The suggestions of Northwoods include:
Start rumors about Cuba by using clandestine radios.
Stage mock attacks, sabotages and riots at Guantanamo Bay and blame it on Cuban forces
Sink an American ship at the Guantanamo Bay American military base - reminiscent of the USS Maine incident at Havana in 1898, which started the Spanish-American War - or destroy American aircraft and blame it on Cuban forces. (The document refers to unmanned drones, fake funerals etc.)
"Harassment of civil air, attacks on surface shipping and destruction of US military drone aircraft by MIG type [sic] planes would be useful as complementary actions."
Destroy an unmanned drone masquerading as a commercial aircraft supposedly full of "college students off on a holiday". This proposal was the one supported by the JCS.
Stage a "terror campaign", including the "real or simulated" sinking of Cuban refugees:
"We could develop a Communist Cuban terror campaign in the Miami area, in other Florida cities and even in Washington. The terror campaign could be pointed at Cuban refugees seeking haven in the United States. We could sink a boatload of Cubans enroute [sic] to Florida (real or simulated). We could foster attempts on lives of Cuban refugees in the United States even to the extent of wounding in instances to be widely publicized."
Burn crops by dropping incendiary devices in Haiti, Dominican Republic or elsewhere.
Ik ben het hier met jou eens, naar mijn mening hebben ze zelfs de bewijslast express afgezwakt en selectieve keuzes gemaakt in wat nog wel uitgezonden kon worden. In zijn interview komt hij heel sterk naar voren en bespreekt hij veel meer wat voor veel mensen werkelijk nieuwe informatie zou zijn en mensen toch wel aan het denken zou zetten. Wel goed van tweevandaag dat ze ook de volledige interviews beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef gorgg het volgende:
[..]
En dat zou idd. terecht zijn imo. Maar ook dit trekt hun geloofwaardigheid in twijfel. Ze moeten imo gewoon de beslissing nemen om uit te zenden of niet uit te zenden. Niet iets er tussen in zoals dit. Nu hebben ze het afgevlakt, waardoor ze de mening van Von Bülow gewoon opzettelijk verkeerd laten overkomen/ in het ongewisse laten. Dit spreekt ook niet in hun voordeel.
[..]
Toch is het relevant. Die onzin die erna gezegd wordt, zegt waarschijnlijk ook iets over de geloofwaardigheid van wat er nu wel is uitgezonden.
Het feit dat hij zoveel ervaring heeft in de politiek, Staatsecretaris van Defensie is ook niet niks, en daarnaast veel kennis heeft genomen van de werkingen van de Oost-Duitse Geheimedienst en dan op deze rustige en heldere wijze stuk voor stuk rechtvaardige vragen stelt bij de officiele verklaring van 9/11 en alles daaromheen geeft hem voor mij veel geloofwaardigheid. (naast dat ik al die dingen die hij verteld ook al had onderzocht en dus niet onbekend was met deze vragen)quote:Andreas von Bülow werd geboren op 17 juli 1937 in Dresden. Na zijn middelbare schooltijd volgde Von Bülow een Universitaire opleiding Rechten in Heidelberg en Munchen. In 1964 deed hij goed gevolg staatsexamen.
In 1966 begon hij zijn juridische carriere als advocaat in Baden-Württenburg. In 1969 promoveerde Andreas von Bülow aan de Universiteit van Heidelberg.
Politiek:
- Lid van de SPD 1960- heden
- Parlementslid voor de SPD 1969- 1994
- Staatssecretaris van Defensie 1976-1980
- Minister van Onderzoek en Techniek 1980-1982
- Ontmanteling van de Oost-Duitse Geheimedienst De Stasi.
Publicaties:
- Im Namen des Staates
- Die CIA und der 11 September: Terreur en de rol van geheime diensten.
Andreas von Bülow is getrouwd en heeft vier kinderen.
Tegenwoordig werkt hij als advocaat in Bonn.
Aub een stukje vliegtuig in het Pentagonquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:29 schreef Blessed het volgende:
[..]
Ik begon zelf anders nogal sceptisch aan die dvd. Maar het is niet enkel Jeff King, het zijn vele experts die er aan 't woord komen op die dvd. Ze laten ook documenten zien, ook officiële documenten, structuurtekeningen, etc.
Heb jij foto's van brokstukken van die Boeing 757 bij het Pentagon gezien? ...ik niet
En denk je dat een Boeing 757 past in een gat van 4 bij 5 meter, wat er eerst in het Pentagon zat voordat het Pentagon instortte en het gat 20 meter breed werd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |