abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29866050
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:23 schreef Blessed het volgende:
Je bent gewoon te dom en te lui en te kortzichtig om eens je ogen open te doen en je wat meer zorgen te maken dan over onderwerpen als, hoe je aardappels smaken bij het avondeten.
Mak kutschaapje dat je bent.
schitterend dit antwoord.
alleen daarom al mag deze zoveelste 9-11 topic van mij open blijven.
sorry mirage, ik kan de reactie van de topicstarter heel goed begrijpen..soms moet het gewoon,

kutschapen....is dat het gem. niveau van nws omdat het topic daar begonnen is?
is maar goed dat ik daar nooit kom..hmm misschien binnenkort even rellen daar..
oh nee dat mag niet he..
voor de rest reageer ik niet meer in dit topic voor zolang het nog duurt (denk ik) maar volg het wel.
pi_29866218
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:04 schreef splendor het volgende:

[..]

Diezelfde foto's en ook bouwtekeningen heb ik ook in een documantaire gezien en daar werd juist uitgelegd dat het wel mogelijk was. Dus wie heeft echte en wie heeft nep bouwtekeningen?
Die fotos en die bouwtekeningen die jij hebt gezien, je noemt ze 'diezelfde', maar het zijn niet dezelfde. Die foto's die jij hebt gezien, heb ik ook gezien and they neglected to mention dat de vloeren op stalen zuilen rustten, die in het midden van het WTC wat de hele stalen structuur was, en dat daarom de 'Pannekoek-theorie' niet mogelijk is.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_29866238
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:15 schreef koentjuh18 het volgende:

IK heb al diverse dvd's hierover gezien, en inderdaad, als je zoekt zul je altijd wat vinden!!! maar
Dat is het punt! Er wordt gezocht maar er wordt niks gevonden!
Geen logische verklaring, geen antwoorden op de vragen van het volk, geen volledige verslagen, niks!
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
Fotoboek
pi_29866260
Zelfs het bewijsmateriaal is grotendeels vernietigd! (FEMA: Federal Emergency Management Authority)
Fotoboek
pi_29866334
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:18 schreef Deetch het volgende:

De FBI werkt uit principe elk onderzoek tegen dat betrekking heeft op de nationale gebeurtenissen omdat dat nl. hun werk is.
Dat is nonsense want FBI heet Federal Bureau of Investigations, wat dus betekent dat ze onderzoeken zouden moeten doen.

Dit werd ook gedaan, maar het werd op het hoofdkantoor tegengehouden door 3 bepaalde mensen, die later ook nog eens promotie ontvingen. Ik heb de namen als je ze wilt.
quote:
Verder wordt staal wel zachter bij hoge temperaturen waardoor het gaat doorbuigen onder gewichten die het normaal makkelijk moet houden. Er zijn foto's van tussenvloeren van het WTC waaruit blijkt dat de vuurbescherming vrijwel nergens dik genoeg is aangebracht en de constructiemethode van de vloer (zogeheten truss vloeren) erg gevoelig is voor falen door brand.
Staal wordt inderdaad zachter bij HELE hoge temperaturen, en gaat pas buigen als het bijna op het smeltpunt is. De zwarte rook die je ziet, betekent dat het vuur NIET voldoende zuurstof heeft voor de hoeveelheid brandstof. Het vuur was dus niet heet genoeg om die stalen zuilen aan te tasten.

Het WTC was wel degelijk een goed beschermd gebouw, en ik haal graag even the American Scientist aan, quote uit 2001: "They just don't build them as tough as the WTC."
quote:
Oh ja en verder zal het mij aan mijn reet roesten dat we door politici worden voorgelogen want dat is een waarheid zo oud als de weg naar rome. Er zijn belangrijker dingen in de wereld en daar zullen we buiten de politiek om oplossingen voor moeten vinden want polititc zijn tegenwoordig veelal bezig met het redden van hun baantje ipv een land besturen.
Ja, er zijn véél belangrijkere dingen in de wereld dan duizenden mensen die sterven omdat één of andere gek de macht over de olie wil (weet wel dat die olie zo'n 14 tot 15 biljard zou opleveren).
Fotoboek
pi_29866343
Ik snap dat je graag bijzonder wilt zijn en ik zeg ook niet dat je kritiekloos alles over moet nemen wat de normale media over ons uitstrooien, maar je moet aan de andere kant ook niet alles geloven wat op een dvd'tje verschijnt.
pi_29866373
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:25 schreef Deetch het volgende:
Oh ja een boeing heeft idd een spanwijdte van 38 m ( link ) maar de vleugels zijn een redelijk slappe constructie die dus zal versplinteren bij contact met een betonnen kolos als het pentagon.
De grootste massa bevindt zich in de romp en die heeft een diameter van ca. 7 meter ( link ) wat een gat zoals in het pentagon heel goed mogelijk maakt.
Nee, dan nog niet want wáár het gat zit, zou suggereren dat die Boeing 757 enkel met zijn neus (?) het gebouw heeft geraakt. Dat betekent dat het vliegtuig OF heeft moeten komen aanrollen, OF heel laag moeten hebben gevlogen - which is not possible.

Kan jij ergens foto's vinden van het Pentagon met brokstukken van het vliegtuig ervoor?

Het Pentagon stond al in de fik voordat er ook maar een gat te zien was, en daar zijn zat foto's van.
Fotoboek
pi_29866411
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 15:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap dat je graag bijzonder wilt zijn en ik zeg ook niet dat je kritiekloos alles over moet nemen wat de normale media over ons uitstrooien, maar je moet aan de andere kant ook niet alles geloven wat op een dvd'tje verschijnt.
Jouw uitspraak geeft toch meer aan dat jij graag bijzonder wilt zijn, door mensen te vertellen dat ze gaag bijzonder willen zijn. Bekijk die dvd nou maar gewoon.
Fotoboek
pi_29866521
Mathis Levi, de hoofdingenieur van Weidlinger & Associates, is een expert op het gebied van ingestorte gebouwen. Hij zei nadrukkelijk dat het niet kon dat de vloeren zomaar in elkaar zakten.

Het laatste officiële verslag over het instorten van het WTC komt van the National Institute of Standards and Technology, waarin staat dat ze het idee afwijzen dat de vloeren het zouden hebben begeven.
Fotoboek
pi_29866533
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:00 schreef Blessed het volgende:

[..]

Nee, dan nog niet want wáár het gat zit, zou suggereren dat die Boeing 757 enkel met zijn neus (?) het gebouw heeft geraakt. Dat betekent dat het vliegtuig OF heeft moeten komen aanrollen, OF heel laag moeten hebben gevlogen - which is not possible.

Kan jij ergens foto's vinden van het Pentagon met brokstukken van het vliegtuig ervoor?

Het Pentagon stond al in de fik voordat er ook maar een gat te zien was, en daar zijn zat foto's van.
Ik zou zeggen lees het volgende verhaal.
Ik wil niet zeggen dat hij gelijk heeft maar het is ontegenzeggelijk een redelijk gefundeerd en doordacht verhaal.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_29866911
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:49 schreef Blessed het volgende:

[..]

De vloeren konden niet instorten, die zaten goed vast en waren goed beschermd tegen brandgevaar. Ik heb de foto's van de structurele bouw van het gebouw gezien. Staat ook op die dvd.
Mooi dan lieten ze dit weekend op discovery valse foto's zien, want daar werd duidelijk vastgesteld dat bij onderzoek (in volgens mij 1994) al duidelijk te zien was dat al op de onderste etages de brandwerende bescherming op bepaalde spanten ontbrak of slecht aangebracht was. Daarbij was de brandwerende stof op de pijlers er vanaf gevallen omdat de pijlers waren gaan roesten

Dus ergens klopt er hier iets niet.
pi_29867011
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:42 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Mooi dan lieten ze dit weekend op discovery valse foto's zien, want daar werd duidelijk vastgesteld dat bij onderzoek (in volgens mij 1994) al duidelijk te zien was dat al op de onderste etages de brandwerende bescherming op bepaalde spanten ontbrak of slecht aangebracht was. Daarbij was de brandwerende stof op de pijlers er vanaf gevallen omdat de pijlers waren gaan roesten

Dus ergens klopt er hier iets niet.
Dan vraag ik me af waar Discovery zijn informatie vandaan haalt, want, zoals al eerder gezegd:

Mathis Levi, de hoofdingenieur van Weidlinger & Associates, is een expert op het gebied van ingestorte gebouwen. Hij zei nadrukkelijk dat het niet kon dat de vloeren zomaar in elkaar zakten.

Het laatste officiële verslag over het instorten van het WTC komt van the National Institute of Standards and Technology, waarin staat dat ze het idee afwijzen dat de vloeren het zouden hebben begeven.

Ja, ergens klopt er iets niet en dat is dus precies wat reopen911.org beweert. Het heet ook niet voor niets 'reopen', ze willen een nieuw en eerlijk onderzoek.
Fotoboek
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:59:23 #38
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29867134
Discovery channel hoort natuurlijk gewoon bij het complot en hun experts verzinnen ze

Btw, google vindt erg weinig over zo'n hoge pief, behalve op wat complot sites...
Je zou toch verwachten dat er wel wat meer pagina's over hem zouden bestaan...
  maandag 22 augustus 2005 @ 17:00:29 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29867156
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:12 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ik zou zeggen lees het volgende verhaal.
Ik wil niet zeggen dat hij gelijk heeft maar het is ontegenzeggelijk een redelijk gefundeerd en doordacht verhaal.
Hehe.... ik wou dezelfde link gaan posten Duidelijk verhaal
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29867211
Ik begrijp gerust dat er twijfel bestaat, ik zal vanavond misschien even zoeken wat/wie de bron was van Discovery. Maar de vloeren storten zo op zichzelf niet in, maar als een deel van een spant verzwakt was dan zakt het in en dat zorgde volgens mij weer voor druk om andere delen.

Het WTC is heel erg snel gebouwt en daarbij zijn vast wel enkele steekjes laten vallen. Veel van het WTC werd van te voren gemaakt en later aan het gebouw gezet, zo ook met de vloeren. Het was een vrij simpele, doch sterke constructie. Maar door de snelheid waarmee gebouwt is, is de zorgvuldigheid van het aanbrengen van brandwerend materiaal niet overal evengoed geweest. Dit is volgens mij in het jaar 1994 aangekaart in een van de torens (volgens mij de zuidelijke).

Ik vond de instorting van de torens trouwens heel spectaculair (wie vond dat niet) maar ook heel goed omdat ze niet omkiepte maar gewoon op elkaar instorte dat is gewoon goed in bouw van het WTC.
  maandag 22 augustus 2005 @ 17:06:05 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29867225
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:07 schreef Mirage het volgende:
Wel verdorie,
1 er zijn tig 9/11 topics, en als het niet de spuigaten uitloopt en er serieus verschillende kanten van de zaak belicht worden ben ik de beroerdste niet om ze open te houden.
2 wat ik níet begrijp is waarom mensen agresssief worden als ze erachterkomen dat niet iedereen dezelfde (veelal saaie onoriginele) mening is toegedaan. Ik word niet goed van die agressieve toon die ik her en der tegenkom. Dat moet afgelopen zijn. Klik op het krusje (zelfs als het je eigen topic is) of spreek fatsoendelijk. Dus ook geen hoofdletters als die niet nodig zijn !!
er zijn inderdaad 911 topics , allemaal in truth GEDUMPT
men wil de waarheid nieteens uitzoeken , men dumpt en dumpt , en soms is er nog iemand die de MOEITE neemt , om nog een topic te maken voor NWS , omdat het FEITEN zijn.

2 :
omdat je zwaar uitgelachen word , er staan feiten en als mensen dan je topic naar de *nuts bak* gooien , het zelf ook zo betitelen , (dit hoort in de Conspiracy nuts etc) dan wil je nog wel eens wat geirriteerd raken , ik kan het de Ts niet kwalijk nemen , en ik snap werkelijk niet Mirage , jou een beetje kennende , waarom jij dat wel schijnt te doen ,

of is dit wat iemand MOD maakt?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29867539
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:59 schreef Fliepke het volgende:
Btw, google vindt erg weinig over zo'n hoge pief, behalve op wat complot sites...
Je zou toch verwachten dat er wel wat meer pagina's over hem zouden bestaan...
Hehe, ik kan over deze man eigenlijk helemaal niks vinden op internet.
Het bedrijf waar hij hoodingenieur van zou moeten zijn, heeft wel meegewerkt met een studie omtrent de instorting van het WTC. (5/2002 - World Trade Center Building Performance Study)
Maar op het eerste zicht onderschrijft die vrij gedetailleerd het officiële verhaal volledig.
pi_29867664
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:49 schreef Blessed het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waar Discovery zijn informatie vandaan haalt, want, zoals al eerder gezegd:

Ja, ergens klopt er iets niet en dat is dus precies wat reopen911.org beweert. Het heet ook niet voor niets 'reopen', ze willen een nieuw en eerlijk onderzoek.
Het is niet erg slim om zomaar blind achter iemand en zijn mening aan te lopen terwijl je het verder niet eens gecontroleerd hebt.

Stel dat de torens niet zijn ingestort door de vliegtuigen, hoe zijn ze dan wel ingestort? Ontploffingen zouden gehoord moeten zijn en waarschijnlijk zelfs gezien.

Verder zeg je ergens dat het om de olie gaat wat 15bilioen moet opleveren, bedoel je hier geen mijard en heb je het letterlijk vertaald uit het amerikaans? (billion = miljard en niet biljoen).

Wat ik ook erg vreemd vind, gesteld dat jou theorie waar is, ze willen dus olie hebben en daarom hebben ze dit in scene gezet, maar deze hele ramp heeft de amerikaanse staat meer geld gekost als dat ze ooit met de olie op gaan halen, althans dat idee heb ik.
En daarbij, als je dan zo sneaky bezig kan zijn door dit in scene te zetten dan kun je ook wel een ander sneaky iets doen om de olie daar weg te jatten. Ik denk dat er dan minder mensen iets achter gaan zoeken dan wat ze nu zouden hebben gedaan. Als het waar is komt het een keer uit en was het zelfs misschien al eerder uitgekomen.

Trouwens, voor 15miljard dollar kan ik heel wat onderzoek doen naar kernfusie en andere energiebronnen zodat ik over enkele jaren geen olie meer nodig heb.
-
  maandag 22 augustus 2005 @ 17:35:50 #44
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29869072
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

er zijn inderdaad 911 topics , allemaal in truth GEDUMPT
men wil de waarheid nieteens uitzoeken , men dumpt en dumpt , en soms is er nog iemand die de MOEITE neemt , om nog een topic te maken voor NWS , omdat het FEITEN zijn.
Ik heb niets tegen de 9/11 topics dat moge duidelijk zijn.
Zoals je waarschijnlijk heb tkunnen zien heb ik in andere topics zelfs het (of een) dvd gepromoot.
quote:
2 :
omdat je zwaar uitgelachen word , er staan feiten en als mensen dan je topic naar de *nuts bak* gooien , het zelf ook zo betitelen , (dit hoort in de Conspiracy nuts etc) dan wil je nog wel eens wat geirriteerd raken , ik kan het de Ts niet kwalijk nemen , en ik snap werkelijk niet Mirage , jou een beetje kennende , waarom jij dat wel schijnt te doen ,
Tegen TS ?
Ik meende dat ik in zijn algemeenheid sprak.
Ik vond de manier waarop de eerste mensen reageerde niet correct (alhoewel we dat toch inmiddels wel gewend zijn ).
Maar ik vond het nog meer jammer dat ook de mensen die wél wat van dit soort topics zouden (moeten) willen maken zich ook beroepen op schreeuwen en negatief gedrag. Dergelijk gedrag helpt een topic om zeep. En juist als je een statement wil maken met een topic als dit denk ik dat je dat moet proberen te voorkomen.
Met de hoofdletters doelde ik zowel op Ts (ik geloof dat die het was) en op de mod van NEWS sp3c.
quote:
of is dit wat iemand MOD maakt?
ik denk idd dat het proberen te voorkomen dat mensen een topic verknallen door negatief te doen zeker een must is voor een mod.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29869139
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:33 schreef splendor het volgende:

[..]

Het is niet erg slim om zomaar blind achter iemand en zijn mening aan te lopen terwijl je het verder niet eens gecontroleerd hebt.
Is dat niet wat de andere partij ook doet ?
"zomaar" blind achter de officiele theorie aanlopen zonder zelf even ter plaatse de boel te onderzoeken ?
Pot ketel verhaal denk ik
quote:
Stel dat de torens niet zijn ingestort door de vliegtuigen, hoe zijn ze dan wel ingestort? Ontploffingen zouden gehoord moeten zijn en waarschijnlijk zelfs gezien.
Er zijn dus ook mensen die dat beweren, waaronder brandweermannen.

[quote]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29869354
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

Is dat niet wat de andere partij ook doet ?
"zomaar" blind achter de officiele theorie aanlopen zonder zelf even ter plaatse de boel te onderzoeken ?
Pot ketel verhaal denk ik
[..]

Er zijn dus ook mensen die dat beweren, waaronder brandweermannen.
Als er meerdere bronnen waren of mensen die hetzelfde zeiden dan geef ik je helemaal gelijk Maar ik bedoelde eigenlijk dat hij niet de hele tijd 1 persoon of bron moet quoten zonder dat er verder nog bewijs is dat die persoon gelijk heeft, dat komt een beetje dom over, net alsof je gewoon niet wilt geloven dat het anders is als je in eerste instantie dacht.

Dat van die brandweermensen wist ik niet, heb je daar een bron van? Lijkt me wel intressant om eens te lezen.
-
pi_29869512
Lang geleden heb ik Fahrenheit 9/11 gezien.
Dat verhaal geloofde ik, maar was nog niet zeker.
Afgelopen weekend heb ik Fahrenhype 9/11 gezien, ik werd moe van de leugens.
ik kreeg bijna kotsneigingen.
Nu weet ik zeker dat Moore gelijk had. En dit topic heeft daarbij geholpen.
pi_29869947
Ik heb niet alles gelezen, maar wil toch even reageren.

Het is algemeen bekend dat stalen gebouwen t.a.v. de brandveiligheid nog kwetsbaarder zijn dan een boomhut. Beton en hout behouden hun stijfheid bij brand, staal daarentegen niet. Staal wordt doorgaans tegen brand beschermt door er omheen te metselen of gipsplaten, en een brandwerende coating op het staal. Voorheen werden ook wel asbestvezels gebruikt voor brandwerendheid. Voor het WTC zijn gipsplaten gebruikt, die door de impact van het vliegtuig kapot gesprongen zijn, waardoor staal zijn brandwerende bescherming kwijt was en zijn stijfheid verloor.
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:03:42 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29869956
ach ja zolang het nooit nieuws (nws) word , juist omdat een paar zakken friet het altijd maar in truth dumpen wat *zij* niet logisch vinden in *hun* terroristen zijn gevaarlijke vrijheidshatende moslims die ons aanvallen realiteitje
zullen dit soort topics alleen fungeren als een kermisje voor mensen als johan de with om even te laten zien hoe dom en geschift hij mensen vind die niet de officiele versie als kinderlokkersnoepjes vreten.

persoonlijk denk ik dat johan de with vaak in plantsoenen komt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')