jaaaa, mijn excuses..... beat mequote:
Ik heb het nog niet veel meegemaakt dat het wel er over ging eik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
dus het gaat niet specifiek over truth dingetjes?
En ik maar werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
okee dan
Ben wel blij, vanmiddag vrij en het is gewoon mooi weer
Ja, ik werk full-time.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:12 schreef Enyalius het volgende:
werk? alweer
hmmm wat te doen met dit weer
Klinkt wel heel gezellig! Afrikaanse outfit kan ook heel mooi zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie jullie over een paar uurtjes wel weer.
Ben nu Afrikaans uitgedost om op een school een Afrikaanse dansworkshop te gaan geven. Vrijwilligers iets, dus rijk worden doe ik er niet van. Maar het is wel heel leuk![]()
fulltime modquote:
Ik zit financieel momenteel niet in een positie dat dat er in zit, dus voorlopig blijft het even zo vrees ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:16 schreef Enyalius het volgende:
hehe daar gaat het om. als je het maar naar je zin hebt
full-time wat een eng woord. gelukkig hoef ik maar tussen de 12-32 uur per week te werken. flexibel/part timer. maarja ik studeer nog
Dat ken ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat doe ik dan nog tussen mijn andere activiteiten door.
Echt saai is mijn werk niet, maar op termijn wil ik wel iets heel anders.. Verder komt er veel (korte tijden) wachten in mijn werk voor..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ken ik(ben alleen geen mod
)
maarja, combinatie saai werk en toegang tot fok ......
Ook weer niet helemaal.. Heeft ook te maken met een financiele puinhoop die opgeruimd moet worden. Daarna veranderen perspectieven weer..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Enyalius het volgende:
tja dat zijn de vaste laste en verantwoordelijkheden die je na een bepaalde leeftijd meekrijgt of je het wil of niet
Ik zit op een helpdesk dus als er niet gebeld wordt en er ligt geen werk meer dan heb ik gewoon niks te doen, en dan fok ik me sufquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Echt saai is mijn werk niet, maar op termijn wil ik wel iets heel anders.. Verder komt er veel (korte tijden) wachten in mijn werk voor..
Ik heb daar geen plannen voor, ik transformeer soms gewoon opeens in een konijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:20 schreef Enyalius het volgende:
en tijdens het wachten kom je hier weer voorbereiden op je fluffy changeling bunny killing earth saving plannen?
Weinig problemen dus aan jouw kant?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zit op een helpdesk dus als er niet gebeld wordt en er ligt geen werk meer dan heb ik gewoon niks te doen, en dan fok ik me suf
yupquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weinig problemen dus aan jouw kant?
Da's vreemd, want meestal heeft een helpdesker geen directe invloed op de calls, omdat de helpdesker niet de oorzaak is van het probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
yup
Zolang ik mijn werk gewoon doe hoor ik ze hier niet
hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's vreemd, want meestal heeft een helpdesker geen directe invloed op de calls, omdat de helpdesker niet de oorzaak is van het probleem.
Ik werd vanochtend om half 7 ruw gewekt door mijn wekker. Schandalig!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:30 schreef RSH11 het volgende:
Ik wordt vanmorgen gewoon om KWART OVER ACHT ruw gewekt door m'n vader die met de dakgoot bezig is. Schandalig!
M'n welverdiende rust wat doe je?
Dat je als helpdesker maar in beperkte mate preventief kunt werken. Hoe goed je je werk ook doet, er zullen altijd gebruikers blijven bellen.quote:
oh ja dat is ook zo, maar ik bedoel meer dat ze van hogerhand niet gaan zeuren dat ik fok als ik gewoon mijn werk doequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je als helpdesker maar in beperkte mate preventief kunt werken. Hoe goed je je werk ook doet, er zullen altijd gebruikers blijven bellen.
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
oh ja dat is ook zo, maar ik bedoel meer dat ze van hogerhand niet gaan zeuren dat ik fok als ik gewoon mijn werk doe
mijn wekker gaat om 6 uur alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om half 7 ruw gewekt door mijn wekker. Schandalig!
En dat terwijl ik rust zo hard verdien en nodig heb!
Ik word anders chagrijnig en hypergevoelig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 6 uur al![]()
en ik heb mijn slaap altijd erg hard nodigmaarja.
Wat voor werk doe jij?quote:
niet goed knippen en plakkenquote:
Ik ben blauw, maar moet ik daar gebruik van maken om de plaatjes toe te voegen is de vraag?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef coz het volgende:
[..]
niet goed knippen en plakken
... jij bent toch blauw![]()
toen sliep ik net ... en de komende vier dagen zal ongeveer hetzelfde kunnen zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om half 7 ruw gewekt door mijn wekker. Schandalig!
En dat terwijl ik rust zo hard verdien en nodig heb!
Als je er niet vroeg uit hoeft is dat te doen.. Hoewel mijn biologische klokje toch niet toestaat dat ik later dan 10 uur wakker word, zelfs als ik 9 uur pas ga slapen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:40 schreef coz het volgende:
[..]
toen sliep ik net ... en de komende vier dagen zal ongeveer hetzelfde kunnen zijn![]()
![]()
je had toch niks te doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben blauw, maar moet ik daar gebruik van maken om de plaatjes toe te voegen is de vraag?
dat las ik tenminstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben blauw, maar moet ik daar gebruik van maken om de plaatjes toe te voegen is de vraag?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TRUScquote:Dus wat mij betreft zijn: pas em gerust aan
ik ben er nu weer uit ... nuff saidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er niet vroeg uit hoeft is dat te doen.. Hoewel mijn biologische klokje toch niet toestaat dat ik later dan 10 uur wakker word, zelfs als ik 9 uur pas ga slapen.
[FO] [BUG] modereren van posts met /me --> verkeerde *naamquote:* Alicey was te lui om voor dit deel iets leuks te verzinnen (het zou leuk zijn als de topic starter hier standaard iets nieuws en leuks neer zet)
Ik zou willen dat ik gemiddeld 8 pak, maar het schiet er vaak bij in doordat ik te vroeg weer wakker word.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:44 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben er nu weer uit ... nuff said![]()
mijn bioritme stoort zich niet aan tijden en wil het liefst 8 uurtjes pakken![]()
Ruilen voor een weekje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef Enyalius het volgende:
bioritmes? klokjes? ik slaap hier 4 uur en daar nog 6 en dan pak hier en daar nog een uurtje of 2 er bij. die 8 uur op een dag kom ik wel aan uiteindelijk
Have fun coz!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef coz het volgende:
ow wacht , ik moet nog ff iets doen en dan rap andere dingen doen om op tijd met de groep aan te sluiten ... dussss goed weekend![]()
ik weet niet. ga je me uit mijn slaap houden?quote:
Welnee. Ik slaap zelf snel, en als ik slaap heb je niet veel meer last van me dan dat ik je wegdruk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik weet niet. ga je me uit mijn slaap houden?
Best wel jaquote:als het moet slaap ik zelfs op het werk. hmmm eigenlijk heb ik best een relaxte levensstijl nu ik er zo over na denk
Wel prettig als je trek krijgt ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik een ontbijtje kan scoren het is al 10 uur
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik een ontbijtje kan scoren het is al 10 uur
daar kan ik geen 22kg zware tas van slepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]mijn ontbijt bestaat uit een kop koffie en een wasa cracker
Als je naast me ligt wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef Enyalius het volgende:
er was bijna geen beleg meerff creatief geweest met pindakaas en jam
dus je gaat me wegdrukken als je slaapt huh
Dat helpt misschien ja.quote:ik duw trug mwahahaha.
Ik denk dat je met touw en ketting verder komt, het is vooral mijn lichaam dat duwt, en niet zo zeer mijn handen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
je mag wel de lakens jatten dat vind ik niet zo erg...maar NIET DUWEN!!!
mischien dat mirage's handboeien van pas komen dan. kan ik rustig verder slapen mwahahah![]()
Geen idee, maar zo erg lastig ben ik nou ook weer niet als ik slaap hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:13 schreef Enyalius het volgende:
waarom denk ik nu opeens aan zo'n ziekenhuis bed met van die dwangbuizen?
harde klap op gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
me pc is ook lastig. zometeen es ff herstarten. telkens als ik de pagina laad hapert de muziek *Sniff*
Hmmm je kunt niet gewoon wat processen die veel geheugen vreten afschieten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
me pc is ook lastig. zometeen es ff herstarten. telkens als ik de pagina laad hapert de muziek *Sniff*
Het zou niet mogen uitmaken, maar helaas is de praktijk bij sommige OS'en anders inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef Enyalius het volgende:
nou...denk eerder dat het komt omdat ie al bijna een maand onafgebroken aanstaat
Het is dan ook niet de meest lichte applicatie, en misschien dat het ook flink lekt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:20 schreef Enyalius het volgende:
uhu als je veel doet raakt ie beetje vol na een tijdje. maar het vreemde is. heb het alleen als ik regelmatig mediaplayer troep gebruik :S
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:58 schreef Enyalius het volgende:
ben er weerff helemaal opgeruimd en netjes nu
MUUS is uit de crew, dit kun je ook in diverse topics lezen. Mirage is er nog gewoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Stenny het volgende:
Om nog even te ouwehoeren over Muus. Is er iets gebeurd met Muus en Mirage?Ik wil graag weten of hier iets aan is. Zou toch jammer zijn als een van de twee hierom niet meer zou moden.
Sten
Klinkt als een geslaagde dagbestedingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik weer. Het zit er al weer op.![]()
Was leuk.... leuke groepen, gemotiveerde kids van verschilende leeftijdscategorieen. Ze deden lekker mee en leerden snel.
Dat krijg je ook niet overal. Soms zijn ze zo traag als dikke stront en moet ik werkelijk alles uit de kast halen om ze aan het bewegen te krijgen terwijl ik enthousiast rpobeer te dansen.![]()
Het weer werkt goed mee. Hete zon en Afrikaanse muzien. Hugh Masekela en Brenda Fassie. Moderne Township muziek en een dans met traditionele elementen in een modern jasje. Ze vonden het cool![]()
Ja, dat weet ik, maar ik vroeg me af of er onmin is tussen Muus en Mirage, omdat ik het jammer zou vinden als dit de reden is van Muus' vertrek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
MUUS is uit de crew, dit kun je ook in diverse topics lezen. Mirage is er nog gewoon.
Nee, dat is niet de reden van MUUS' vertrek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik vroeg me af of er onmin is tussen Muus en Mirage, omdat ik het jammer zou vinden als dit de reden is van Muus' vertrek.![]()
Hoe moet ik dat nou uitleggen?quote:
hier kunnen we wat mee. waar is coz als je hulp nodig hebt om een goeie conspiracy op te zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Stenny het volgende:
Om nog even te ouwehoeren over Muus. Is er iets gebeurd met Muus en Mirage?Ik wil graag weten of hier iets aan is. Zou toch jammer zijn als een van de twee hierom niet meer zou moden.
Sten
Alicey is crew en zal de reden dan eerder weten dan wij niet-blauwen. Zij zegt dat onmin niet de reden is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik vroeg me af of er onmin is tussen Muus en Mirage, omdat ik het jammer zou vinden als dit de reden is van Muus' vertrek.![]()
Incidenteel. Begon per toeval. Iemand wist dat ik mijn leven lang al dans en vroeg me ervoor. De meeste mensen weten dat ik schilder, of haren vlecht, of dans, maar bijna nooit dat ik het allemaal doe. Langzamerhand kan ik dus verschillende workshops gaan aanbieden. En het gaat gewoon via mond tot mond reclame. Meestal valt er niets of niet veel aan te verdienen. Maar het is gewoon vreselijk leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef Enyalius het volgende:
uhm de reden staat ook vermeld in het topic gewijd aan muus dus beetje lezen en je weet ook dat er niks aan de hand was
maar hoe vaak geef je die danslessen?
Ja, zit wat in: misschien is het wel een complot. Maar de vraag is: van wie, en wie zitten er allemaal in het complot? Gaat het tot de hoogste FOK rangen of blijft het beperkt tot FOK Truth? Wanneer is het complot begonnen en is het complot ten einde nu Muus op raadselachtige wijze en zonder eigen uitleg hier verdwenen is?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hier kunnen we wat mee. waar is coz als je hulp nodig hebt om een goeie conspiracy op te zetten
Worden wij als dom klootjesvolk misschien in het ongewisse gehouden door de FOK Mods? Is het een complot tegen de Truthjes?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden van MUUS' vertrek.
toe maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Incidenteel. Begon per toeval. Iemand wist dat ik mijn leven lang al dans en vroeg me ervoor. De meeste mensen weten dat ik schilder, of haren vlecht, of dans, maar bijna nooit dat ik het allemaal doe. Langzamerhand kan ik dus verschillende workshops gaan aanbieden. En het gaat gewoon via mond tot mond reclame. Meestal valt er niets of niet veel aan te verdienen. Maar het is gewoon vreselijk leuk.
Toch nog een afbeelding van een sixolo gevonden.... de Zuluhoed
[afbeelding]
Ik vind het gewoon vaag en iets wat vaag is, triggert mij tot onderzoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alicey is crew en zal de reden dan eerder weten dan wij niet-blauwen. Zij zegt dat onmin niet de reden is.
Blijkbaar heeft MUUS haar eigen reden en zolang zij er niet voor kiest om die openbaar te maken zullen we het ook niet weten.
En al zou er onmin zijn, dan zou dat tussen de onminnenden zijn en blijft het nog steeds een keuze om al dan niet te blijven modden. Lijkt me dat we dat wel moeten respecteren.
Natuurlijk, ik houd jullie dom, dat heb ik zo afgesproken met de FA's.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Worden wij als dom klootjesvolk misschien in het ongewisse gehouden door de FOK Mods?
Uiteraard.quote:Is het een complot tegen de Truthjes?![]()
Doe ik toch mijn werk niet goed.quote:Maar ik ben helemaal niet dom.![]()
De MED lijkt mij voor zich spreken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vaag en iets wat vaag is, triggert mij tot onderzoek.
Maar iemand die niet dom is, kun je niet dom houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik houd jullie dom, dat heb ik zo afgesproken met de FA's.
[..]
Uiteraard.
[..]
Doe ik toch mijn werk niet goed.
Hmm, ik voel mij pas verlicht als ik de zaak doorgrond heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
De MED lijkt mij voor zich spreken?
Dat zijn zo van die dingen waar je achter komt met mijn missie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar iemand die niet dom is, kun je niet dom houden.Maar dat had je zelf ook al beseft.
![]()
Wat valt er ign aan de doorgronden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hmm, ik voel mij pas verlicht als ik de zaak doorgrond heb.
Philips zorgt er voor dat ik me verlicht voel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:29 schreef Enyalius het volgende:
ik voel me pas verlicht als ik mezelf ophijs aan een paar vleeshaken. dan kom je pas echt los van de grond
Daarom was mijn vader zijn hele leven onderzoeker bij Philips Licht. Hij gaf me het goede voorbeeld, ik streef ook naar verlichting.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Philips zorgt er voor dat ik me verlicht voel.
philipsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Philips zorgt er voor dat ik me verlicht voel.
Ik denk dat muus@fok.nl nog wel werktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Stenny het volgende:
Is het mogelijk Muus te mailen: weet iemand dit?
Het knopje aanzetten is toch genoeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Daarom was mijn vader zijn hele leven onderzoeker bij Philips Licht. Hij gaf me het goede voorbeeld, ik streef ook naar verlichting.
ik weet niet. maar geloof dat als je het bericht gelezen had dat muus niet reageerd op menig vorm van contact. telefoon noch mail. maar kan altijd proberenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Stenny het volgende:
Is het mogelijk Muus te mailen: weet iemand dit?
het knopje omzetten is wel de belangrijkste eerste stap hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het knopje aanzetten is toch genoeg?
Absoluut.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:35 schreef Enyalius het volgende:
[..]
het knopje omzetten is wel de belangrijkste eerste stap hoor![]()
Muus woont in dezelfde stad als ik: misschien loop ik haar wel tegen het lijf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik weet niet. maar geloof dat als je het bericht gelezen had dat muus niet reageerd op menig vorm van contact. telefoon noch mail. maar kan altijd proberen
Weet je dit dan niet zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat muus@fok.nl nog wel werkt
Wat ben je toch een bloederig typje af en toequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:29 schreef Enyalius het volgende:
ik voel me pas verlicht als ik mezelf ophijs aan een paar vleeshaken. dan kom je pas echt los van de grond
Aan de juiste knopjes zitten leidt immer tot verlichtingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het knopje aanzetten is toch genoeg?
Een trouwe Truth hier is zonder eigen verklaring vertrokken. (PS 'TRUT' betekent oorspronkelijk 'schoonheid')quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat valt er ign aan de doorgronden?
Is Coz de expert in verdwijningen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Enyalius het volgende:
coz is al sinds vanochtend weg geloof ik
Maar die is hier niet, dus hebben we een Truthje nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef Enyalius het volgende:
nee david copperfield is de expert
Je trekt het licht daar ahw naar je toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:36 schreef Enyalius het volgende:
vraag me af hoe het gaat als je in een oud huis woont waar je geen schakelaar hebt maar aan een touwtje moet trekken
"ik ga ff het licht trekken - zo ik voel me opeens verlicht zeg"
Voor zover ik weet blijven @fok.nl adressen actief nadat iemand uit de crew gaat, maar er zijn hier wel weer wat uitzonderingen op. Je krijgt het echter als het goed is gebounced als het niet aankomt..quote:
Aha..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Een trouwe Truth hier is zonder eigen verklaring vertrokken. (PS 'TRUT' betekent oorspronkelijk 'schoonheid')
Dat boeit mij.
Dan wil ik weten waarom.
klinkt als commerciele verlichting...kun je bakken met geld mee verdienen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je trekt het licht daar ahw naar je toe.
Hmm, okay...ik zal het testen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover ik weet blijven @fok.nl adressen actief nadat iemand uit de crew gaat, maar er zijn hier wel weer wat uitzonderingen op. Je krijgt het echter als het goed is gebounced als het niet aankomt..
daarom hangen we meerdere touwtjes met meerdere lampen. elk die een andere kleur van verlichting brengt. ook verschillende wattage lampen zodat de 1 warmer aanvoelt als de anderquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Maar als je dan weer zegt trek maar aan het touwtje, dan wordt het vanzelf licht, gaan ze een wolf zoeken.
Jeetje Sten...... MUUS kon ook in ONZ posten nadat ze inmiddels weer zwart was.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hmm, okay...ik zal het testen...
LET OP! De MUUS die daar post is een cloon. Het kan een cloon van haar zelf zijn, maar het is een cloon.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeetje Sten...... MUUS kon ook in ONZ posten nadat ze inmiddels weer zwart was.
Zie hier: MUUSje
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
LET OP! De MUUS die daar post is een cloon. Het kan een cloon van haar zelf zijn, maar het is een cloon.
Dat was nog es een donderdagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:58 schreef Mirage het volgende:
Donderdag... de 11e !
Ik ging ervanuit dat die posts van vandaag waren
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was nog es een donderdag
EW 12...... En vandaag gaat ie voor het eerst naar een concert. Hij zit al helemaal aangekleed klaar![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
hij wordt gróót !!!!!
ziet hij eruit als een vrouwenmagneet ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 2 !
See for yourself..... ik heb reeds een Fok!king schoondochter
En nu ziet ie er gewoon cool uit![]()
Tuurlijk ben ik trots op hem. Altijd en hoe dan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik had nog niet door dat hij al zo zijn plekje had gemaakt
![]()
Hoe voelt dat als moeder om dit te kunnen volgen ?
trots ?
Twee???quote:
Whehehe...... precies.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:05 schreef Enyalius het volgende:
ach je weet tenminste wie met wie fokt en waar en wanneer
Ow..... maar de gore details wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
ergens begrijp ik hem wel. ik vertel mijn ouders ook niks wat persoonlijk is en voor zover hun weten ben ik nog steeds maagd terwijl ik door onoplettendheid bijna vader was geweest
K heb gemaild, het is niet gebounced, maar antwoord heb ik niet gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeetje Sten...... MUUS kon ook in ONZ posten nadat ze inmiddels weer zwart was.
Zie hier: MUUSje
Dus als ze iets had willen uitleggen had ze dat best kunnen doen.
Dat heeft ze niet gedaan. Ik heb haar in Thruth niet meer gezien. Dan zal ze daar zo haar eigen reden voor hebben. Misschien wil ze die dan gewoon niet vertellen.
Euhhhh.....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef Enyalius het volgende:
zo en wanneer zal ik die kleine es mee op stap nemen
Vastgebonden aan een boom gaat nog wel, maar gevangen konijntjes bloederig aan een vleeshaak aan en tak laten bungelen is wreed!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhhhh.....![]()
Dan vind ik hem, samen met Alicey, vastgebonden aan een boom terug, terwijl jij daar samen met je gevangen konijntje bloederig aan een vleeshaak aan een tak bungelt.![]()
Neu.... doe maar nie. Hij krijgt van mij al meer dan voldoende trauma´s.![]()
Neeeeeee. Enyalius bungelt bloederig aan de vleeshaak en doet tegelijk met het gevangen konijntje waar hij het beestje dan ook voor gevangen heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vastgebonden aan een boom gaat nog wel, maar gevangen konijntjes bloederig aan een vleeshaak aan en tak laten bungelen is wreed!
Nee, als ik dat moet aanschouwen wil ik weer niet aan een boom gebonden zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeeeee. Enyalius bungelt bloederig aan de vleeshaak en doet tegelijk met het gevangen konijntje waar hij het beestje dan ook voor gevangen heeft.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef RSH11 het volgende:
Ik vertrouw erop dat nokwanda niet op je aanbod ingaat...
hey meid......mogguh.quote:
Prima! Die heeft er plotseling 2 verdiepingen bij gekregen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hey meid......mogguh.
Hoe is het met je nieuwe bungalowtent?![]()
Whehehe... heb ook een paars plafond. Ook zo´n soort lila dat de paarse kant op gegaan is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Prima! Die heeft er plotseling 2 verdiepingen bij gekregen!
Ennuh.... lila is lichtelijk paars geworden, best leuk hoor, maar wel ff wennen.... een paarse woonkamer!
Ach, zo lang we er niet door opgeslokt worden vind ik het prima!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Whehehe... heb ook een paars plafond. Ook zo´n soort lila dat de paarse kant op gegaan is.
Mijn ervaring is dat dat overdag best leuk is maar ´s avonds wat somber kan zijn. Kan leuk zijn maar dan raad ik je wel aan je verlichting erop aan te passen door vooral warm licht te gebruiken.
Bijzondere tent daaroGroeit vanzelf. Je lijkt te leven in een gigantisch organisme.
Jouw tijd wordt er iig op het moment wel door opgesloktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach, zo lang we er niet door opgeslokt worden vind ik het prima!
Dat heb ik weer in mijn huiskamerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:58 schreef Enyalius het volgende:
wat en kleuren...net zoals fel rood.
ik houd meer van wat zachtere kleuren zoals zacht groen
Ik houd het zelf liever bij kamers met een beetje rustgevende kleuren, dus niet van alles door elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:05 schreef Enyalius het volgende:
heb al plannen klaar voor mijn eigen apartementje als het er van gaat komen. wordt feudal japans meet sterile futuristic met zacht groen en veel bos kleuren en hier en daar wat kleine plantjes in de kamer
en 1 kamer waar je helemaal gestoord word van de kleuren
Zoiets had ik gisteravond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:20 schreef Mirage het volgende:
Ik ga nu eerst maar even mijn huskamer stofzuigen, dan de vloeren dweilen, wat troepjes opruimen want het is een púinhoop hier.
Goed idee! Het is ook een tijdje geleden dat ik er iets mee heb gedaan.quote:Later vandaag zal ik mijn kaarten weer eens pakken, het voelt als een dag om dat te doen![]()
U commandeert onze gewaardeerde FA's?quote:Als ik hier binnen een uur post dan heb ik mijn huishouden nog niet gedaan, ik verwacht dan dat ik een ban krijg voor de rest van vandaag !
Ah, zodoende.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef Enyalius het volgende:
het word ook rustgevend maar ik combineer dan 2 stijlen
Neuh helaas maar ik zag wel zo'n lekker ding en toen ik haar net vroeg om te dansen stond ze tegen iemand anders zijn lul te dansen :S.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:59 schreef Enyalius het volgende:
tja ik vroeg je moeder of ik je es mee mocht nemen naar een echte toko of concert maar ze zei nee. helaas en er zijn nog wel zoveel goeie metal concerten binnenkort
maar uh...voor de rest was de date wel geslaagd? die meid ff vol op der bek gepakt en bij de deur van haar huis weer afgezet en zo?
Nou.... lekker ding dan.... wat zou je uberhaupt met zo´n griet moeten die er dat soort streken op na houdtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
[..]
Neuh helaas maar ik zag wel zo'n lekker ding en toen ik haar net vroeg om te dansen stond ze tegen iemand anders zijn lul te dansen :S.
VERNEDERING![]()
![]()
Introduceer je hier een nieuwe mode?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef Enyalius het volgende:
je moet je lul ook uit je broek hangen. als afrikaan zou jij dan een voordeel moeten hebben . en zolang jij niet "psst...psst...HEY HOER" naar meiden roept dan zit het wel goed
En het lijkt dan ook heel watquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Enyalius het volgende:
nieuwe mode doe je zo'n afrikaanse koker er over heen. blijft het nog warm ook
Moet je ook niet laten hangen maar omhoog vastbinden. Lijkt me niet echt lekker nee. Maar ja..... de mode, he. Wie mooi wilt zijn........quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef RSH11 het volgende:
Zou dat nou lekker zitten... hangen?
Dus van jou zou het hier ook wel ingevoerd mogen worden? Zodat wij ook eens kunnen lijden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook niet laten hangen maar omhoog vastbinden. Lijkt me niet echt lekker nee. Maar ja..... de mode, he. Wie mooi wilt zijn........
Tis eigenlijk wel een leuk mannelijk alternatief voor alles wat vrouwen zichzelf aandoen om er smakelijk uit te zien. BH´s, hoge hakken en noem nog maar wat shit.
Weer juist. Wat ben je toch scherp de afgelopen paar dagen. Ligt dat ook aan de volle maan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dus van jou zou het hier ook wel ingevoerd mogen worden? Zodat wij ook eens kunnen lijden?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:53 schreef Enyalius het volgende:
we missen een smily warin hij zijn broek naar beneden trekt voor een volle maan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe
dan woon je aan de verkeerde kant van het land. Hier is het tot nu toe droog.quote:
Ja, maar ik was wel van plan vandaag ook weer een keer te stoppen met werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dan woon je aan de verkeerde kant van het land. Hier is het tot nu toe droog.
En trouwens... als je moet werken maakt het toch niet echt veel uit. Zit je toch binnen.
Het weer gaat zoals het gaat, en eigenlijk is ieder weer mooi weer omdat het weer representatief is voor de stand van zaken in het klimaat en ons humeur. Het weer gaat nog veranderen misschien ooit en zich aanpassen aan de behoeftes van de mensen maar dan moet eerst een heleboel zooi worden opgeruimd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel van plan vandaag ook weer een keer te stoppen met werken.
En ik word gewoon chagrijnig van dat soort weer.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Solse Gat deeltje zoveel![]()
------->Dit is wat Mirage met jullie gaat doen. Spankspankspank.
Onschuld? Jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
die draad gaat helemaal de verkeerde kant op
mijn onschuld...wat doe je!!!
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.
jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Enyalius het volgende:
hey ik kan heel geloofwaardig zijn.
krijg nog steeds rooie oortjes![]()
![]()
![]()
Ik ben te eerlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of miragequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Jullie geloven vast niet in mijn onschuld.
Uiteindelijk is alles wat er gebeurt een logisch gevolg op de toestand zoals die was. m.a.w. : Het was voorbestemd dat ik die opmerkingen zou maken, en ben derhalve onschuldig.
neuj. lees manga comicsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjes
[afbeelding]
O, nou hebben wij het gedaan... lekker danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of mirage
het zijn altijd dezelfde die ons in bekoring leiden /Tiesemans
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*quote:
Wat dacht je van kokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen aan het mediteren?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*
Je bent wel erg toegeeflijkquote:
Alcohol en medicatie.... lijkt mij een big NONOquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Iedereen in slaap gevallen?
Ik was aan het denken over alcohol en de invloed die het uitoefent. Ik krijg een slechte dronk van alcohol. Het verstoort mijn denken dusdanig dat ik ernstig twijfel of ik niet beter kan stoppen ermee. Of iets anders kan gaan drinken zoals redbull-wodka.
Gisteren 2 soorten bier door elkaar gedronken en dan ontstaat er weer chaos in mijn hoofd. Helemaal niet de bedoeling van alcohol. 4 kleine flesjes leffe van 8,5 procent dus naast 3 halve liters bier, eigenlijk veels te veel gezien ik ook medicatie heb die me in evenwicht moet houden
Waarschijnlijk kan ik beter niet meer drinken voorlopig. Totdat ik alles beter op orde heb.
Vanmorgen 3 red-bull moeten drinken om enigszins bij te komen![]()
Maar ik kom wel bij
Maar toch moet ik het alcohol-gebruik anders aanpakken dus.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Sint Jans kruid mag ik ook niet hebben. Gisteren gesproken met mijn spv en de psychiaters zijn aan het uitzoeken wat kruiden voor invloed hebben op een bipolaire stoornis. Ook thee met kruiden heeft invloed op de stemming.
Dus in principe zou ik alleen de medicatie mogen innemen zonder extra middeltjes. En dat zou ook voldoende moeten zijn.
Red-bull heb ik nu ff nodig om bij positieven te komenEn daarnaast koffie
Maar je hebt gelijk met alcohol en dat zie ik zelf ook in. Vroeger kon ik ook meer hebben maar toen nam ik geen medicatie in
En ik kan nog altijd een kwade dronk krijgen van alcohol. Op de een of andere manier haalt alcohol het verleden naar boven op een slechte manier. Ze zeggen toch wel eens dat alchol de drank van de duivel is/kan zijn?
En red-bull...is lekkerRed-bull wordt ik ook niet druk van. Die ene Carpe Diem drank is misschien zelfs niet goed voor me.
Ik kan beter op het wetenschappelijke vertrouwen.
Ik denk dat ik ga stoppen met alchol nuttigen want het voegt niet veel toe, ik raak ontspoort ervan en nog meer. Ik zeg altijd dat ik rechtlijnig wil denken en toch neem ik drank in die me alle kanten op doet zetten. Die alcohol die drink ik dus omdat ik denk dat het lekker is zo'n biertje en omdat ik al vanaf mijn 15e ben begonnen ermee.
Misschien kan ik beter zorgen dat ik te weinig tijd heb om een biertje te drinken. Of ik hou het bij 3 glazen of 4 glazen.
Toen ik vanmorgen opstond wist ik dus ook niet meer allesEn het opstaan was van, uhhh, waar ben ik nu, is het al 's morgens en ik moest de draad helemaal oppakken weer. Terwijl het een hele maand vanzelf is gegaan.
Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:46 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik voel precies wanneer ik moet stoppen met drinken als ik een bepaalde tinteling in mijn bovenlip voel![]()
Als ik vanaf dat moment verder drink zal de volgende dag niet okay zijn. Niet eens een zwart gat zoals je eerder beschreef maar gewoon een hangerig gevoel.
Ik heb maar een keer in mijn leven zoveel gedronken dat er een zwart gat ontstond. Ik vond dat helemaal niet fijn en heb het dus ook niet meer gedaan. Ken je grenzen.
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Welkom terug
Fijne tijd gehad in Spanje?
Dus je bent weer opgeladenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...
Echt ontspannen zat er dus niet in ...![]()
Maar lekker warm weer ... zwembad ... strand en zee ... all-in hotel ... deed toch es deugd
Nog leuker zijn de tafel-perikelen ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderen, hier in de speeltuin achterom hoor ik ze ook vaker van : "MAMAAAAH KIJK EENS, mamaaaah kijk eens wat ik kan" En dan hoor je de moeder van : " Nou dat is goed" en daarna weer en weer " Mamaaah kijk eens kijk eens" Op een gegeven moment beginnen die moeders zich wat te ergeren
Laat ons zeggen dat ik goe bruin ziequote:
Genieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:59 schreef BaajGuardian het volgende:
soms ben ik jaloers op dromenvager , ik wil ook wel eens genieten
van mijn lichamelijke lasten af zijn , verdomde hel atmquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Genieten.
Vertel eens waar jij van zou kunnen genieten.
veel mensen denken te weten wat ze leuk vullen dus ze hebben heel veel hobbies e.d. om hun tijd te vullen. maar eigenlijk weten heel veel mensen niet wat ze echt willen. ze doen het maar omdat de rest ook zoveel dingen doen omdat ze anders het idee hebben dat ze "saai" bezig zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Enyalius?? Hoezo zou je dingen "zogenaamd" leuk vinden. Je vindt dingen leuk of je vindt dingen niet leuk. Zogenaamd leuk vinden bestaat niet volgens mij.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
Olla![]()
Sinds gister terug van een weekje Spanje met wife en kids.
Amai wat een weer is me dat hier zeg![]()
En met al die vliegtuigcrashes van de laatste week was ik blij dat we geland waren in Brussel ...
Kunnen we terug ouwehoeren![]()
Heb niet eens de puf om door te zakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.
Dus écht doorzakken zoals vroeger lukt gewoon niet meer
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Mirage het volgende:
@Dromenvanger.... sssssssst..... het is nog vroeg....... zelfs die koter van mij zit nu nog even rustig zonder gespring op en neer naast mij.
Adem in....
adem uit....
Toen was ie al binnen. Hij houdt niet op met kletsen. Net heft ie wel 1,5 uur naast me gelegen. Achterpootjes uit elkaar, buikje naar boven, bovenlijfje zo gedraaid dat ie zijn voorpootje om mijn knie kon slaan en ik zijn koppie en buikje tegelijk kon kroelen. Daarbij lag ie met zijn bekje tegen mijn knie te kwijlen van puur genot onder een mekker hier en daar met een katteglimlach. Hij wil weer bij me zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef Electro-Worm het volgende:idd maar wou george naar binnen of wasie al binen ?
Ow, dat dacht ik al. Wilde er eik nog een grapje over maken maar vond dat ook weer zielig voor jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:20 schreef Mirage het volgende:
Oei, nog mijn excuses voor begin van gisteravond nokwanda.
Ik ben weggerent midden in ons gesprek voor welkbekende redenen, en toen mijn lichaam eindeljik weer rustig was ben ik een poos in slaap getuimeld !
Ja, da´s waar ook.... gember. Vergeten. Dat vertelde een Afrikaanse vriendin me eens. Mijn tante maakte gemberthee (niet teveel gember. Tis wat scherp) met een sinaasappelschil erin voor me.quote:Ik ga maandag toch maar even langs een arts, wantikbeginmij nu toch wel zorgen te maken. Mijn bui groeit enorm maar mijn gewicht wordt minder.
Dit herken ik niet van de vorige zwangerschappen. Ik vind het eng. En mijn maag/slokdarm/keel doen pijn van het spugen.
Ik ga zo maar gember halen en thee zetten ofzo, dat schijnt te kunnen helpen ?
Messen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Gezien ik in TRU ben vraag ik maar eens of vervloekte broodmessen bestaan. Ik heb me zojuist voor de zoveelste keer gesneden met dat mes, en diverse bezoekers hebben zich ook al opengehaald met dat mes.
Wat moet ik dan? Mijn brood doormidden mediteren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Messen!Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Mijn brood doormidden mediteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |