Neuh helaas maar ik zag wel zo'n lekker ding en toen ik haar net vroeg om te dansen stond ze tegen iemand anders zijn lul te dansen :S.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:59 schreef Enyalius het volgende:
tja ik vroeg je moeder of ik je es mee mocht nemen naar een echte toko of concert maar ze zei nee. helaas en er zijn nog wel zoveel goeie metal concerten binnenkort
maar uh...voor de rest was de date wel geslaagd? die meid ff vol op der bek gepakt en bij de deur van haar huis weer afgezet en zo?
Nou.... lekker ding dan.... wat zou je uberhaupt met zo´n griet moeten die er dat soort streken op na houdtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
[..]
Neuh helaas maar ik zag wel zo'n lekker ding en toen ik haar net vroeg om te dansen stond ze tegen iemand anders zijn lul te dansen :S.
VERNEDERING![]()
![]()
Introduceer je hier een nieuwe mode?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef Enyalius het volgende:
je moet je lul ook uit je broek hangen. als afrikaan zou jij dan een voordeel moeten hebben . en zolang jij niet "psst...psst...HEY HOER" naar meiden roept dan zit het wel goed
En het lijkt dan ook heel watquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Enyalius het volgende:
nieuwe mode doe je zo'n afrikaanse koker er over heen. blijft het nog warm ook
Moet je ook niet laten hangen maar omhoog vastbinden. Lijkt me niet echt lekker nee. Maar ja..... de mode, he. Wie mooi wilt zijn........quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef RSH11 het volgende:
Zou dat nou lekker zitten... hangen?
Dus van jou zou het hier ook wel ingevoerd mogen worden? Zodat wij ook eens kunnen lijden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook niet laten hangen maar omhoog vastbinden. Lijkt me niet echt lekker nee. Maar ja..... de mode, he. Wie mooi wilt zijn........
Tis eigenlijk wel een leuk mannelijk alternatief voor alles wat vrouwen zichzelf aandoen om er smakelijk uit te zien. BH´s, hoge hakken en noem nog maar wat shit.
Weer juist. Wat ben je toch scherp de afgelopen paar dagen. Ligt dat ook aan de volle maan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dus van jou zou het hier ook wel ingevoerd mogen worden? Zodat wij ook eens kunnen lijden?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:53 schreef Enyalius het volgende:
we missen een smily warin hij zijn broek naar beneden trekt voor een volle maan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe
dan woon je aan de verkeerde kant van het land. Hier is het tot nu toe droog.quote:
Ja, maar ik was wel van plan vandaag ook weer een keer te stoppen met werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dan woon je aan de verkeerde kant van het land. Hier is het tot nu toe droog.
En trouwens... als je moet werken maakt het toch niet echt veel uit. Zit je toch binnen.
Het weer gaat zoals het gaat, en eigenlijk is ieder weer mooi weer omdat het weer representatief is voor de stand van zaken in het klimaat en ons humeur. Het weer gaat nog veranderen misschien ooit en zich aanpassen aan de behoeftes van de mensen maar dan moet eerst een heleboel zooi worden opgeruimd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel van plan vandaag ook weer een keer te stoppen met werken.
En ik word gewoon chagrijnig van dat soort weer.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Solse Gat deeltje zoveel![]()
------->Dit is wat Mirage met jullie gaat doen. Spankspankspank.
Onschuld? Jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
die draad gaat helemaal de verkeerde kant op
mijn onschuld...wat doe je!!!
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.
jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Enyalius het volgende:
hey ik kan heel geloofwaardig zijn.
krijg nog steeds rooie oortjes![]()
![]()
![]()
Ik ben te eerlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of miragequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Jullie geloven vast niet in mijn onschuld.
Uiteindelijk is alles wat er gebeurt een logisch gevolg op de toestand zoals die was. m.a.w. : Het was voorbestemd dat ik die opmerkingen zou maken, en ben derhalve onschuldig.
neuj. lees manga comicsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjes
[afbeelding]
O, nou hebben wij het gedaan... lekker danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of mirage
het zijn altijd dezelfde die ons in bekoring leiden /Tiesemans
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*quote:
Wat dacht je van kokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen aan het mediteren?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*
Je bent wel erg toegeeflijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |