Twee???quote:
Whehehe...... precies.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:05 schreef Enyalius het volgende:
ach je weet tenminste wie met wie fokt en waar en wanneer
Ow..... maar de gore details wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
ergens begrijp ik hem wel. ik vertel mijn ouders ook niks wat persoonlijk is en voor zover hun weten ben ik nog steeds maagd terwijl ik door onoplettendheid bijna vader was geweest
K heb gemaild, het is niet gebounced, maar antwoord heb ik niet gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeetje Sten...... MUUS kon ook in ONZ posten nadat ze inmiddels weer zwart was.
Zie hier: MUUSje
Dus als ze iets had willen uitleggen had ze dat best kunnen doen.
Dat heeft ze niet gedaan. Ik heb haar in Thruth niet meer gezien. Dan zal ze daar zo haar eigen reden voor hebben. Misschien wil ze die dan gewoon niet vertellen.
Euhhhh.....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef Enyalius het volgende:
zo en wanneer zal ik die kleine es mee op stap nemen
Vastgebonden aan een boom gaat nog wel, maar gevangen konijntjes bloederig aan een vleeshaak aan en tak laten bungelen is wreed!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhhhh.....![]()
Dan vind ik hem, samen met Alicey, vastgebonden aan een boom terug, terwijl jij daar samen met je gevangen konijntje bloederig aan een vleeshaak aan een tak bungelt.![]()
Neu.... doe maar nie. Hij krijgt van mij al meer dan voldoende trauma´s.![]()
Neeeeeee. Enyalius bungelt bloederig aan de vleeshaak en doet tegelijk met het gevangen konijntje waar hij het beestje dan ook voor gevangen heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vastgebonden aan een boom gaat nog wel, maar gevangen konijntjes bloederig aan een vleeshaak aan en tak laten bungelen is wreed!
Nee, als ik dat moet aanschouwen wil ik weer niet aan een boom gebonden zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeeeee. Enyalius bungelt bloederig aan de vleeshaak en doet tegelijk met het gevangen konijntje waar hij het beestje dan ook voor gevangen heeft.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef RSH11 het volgende:
Ik vertrouw erop dat nokwanda niet op je aanbod ingaat...
hey meid......mogguh.quote:
Prima! Die heeft er plotseling 2 verdiepingen bij gekregen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hey meid......mogguh.
Hoe is het met je nieuwe bungalowtent?![]()
Whehehe... heb ook een paars plafond. Ook zo´n soort lila dat de paarse kant op gegaan is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Prima! Die heeft er plotseling 2 verdiepingen bij gekregen!
Ennuh.... lila is lichtelijk paars geworden, best leuk hoor, maar wel ff wennen.... een paarse woonkamer!
Ach, zo lang we er niet door opgeslokt worden vind ik het prima!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Whehehe... heb ook een paars plafond. Ook zo´n soort lila dat de paarse kant op gegaan is.
Mijn ervaring is dat dat overdag best leuk is maar ´s avonds wat somber kan zijn. Kan leuk zijn maar dan raad ik je wel aan je verlichting erop aan te passen door vooral warm licht te gebruiken.
Bijzondere tent daaroGroeit vanzelf. Je lijkt te leven in een gigantisch organisme.
Jouw tijd wordt er iig op het moment wel door opgesloktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach, zo lang we er niet door opgeslokt worden vind ik het prima!
Dat heb ik weer in mijn huiskamerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:58 schreef Enyalius het volgende:
wat en kleuren...net zoals fel rood.
ik houd meer van wat zachtere kleuren zoals zacht groen
Ik houd het zelf liever bij kamers met een beetje rustgevende kleuren, dus niet van alles door elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:05 schreef Enyalius het volgende:
heb al plannen klaar voor mijn eigen apartementje als het er van gaat komen. wordt feudal japans meet sterile futuristic met zacht groen en veel bos kleuren en hier en daar wat kleine plantjes in de kamer
en 1 kamer waar je helemaal gestoord word van de kleuren
Zoiets had ik gisteravond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:20 schreef Mirage het volgende:
Ik ga nu eerst maar even mijn huskamer stofzuigen, dan de vloeren dweilen, wat troepjes opruimen want het is een púinhoop hier.
Goed idee! Het is ook een tijdje geleden dat ik er iets mee heb gedaan.quote:Later vandaag zal ik mijn kaarten weer eens pakken, het voelt als een dag om dat te doen![]()
U commandeert onze gewaardeerde FA's?quote:Als ik hier binnen een uur post dan heb ik mijn huishouden nog niet gedaan, ik verwacht dan dat ik een ban krijg voor de rest van vandaag !
Ah, zodoende.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef Enyalius het volgende:
het word ook rustgevend maar ik combineer dan 2 stijlen
Neuh helaas maar ik zag wel zo'n lekker ding en toen ik haar net vroeg om te dansen stond ze tegen iemand anders zijn lul te dansen :S.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:59 schreef Enyalius het volgende:
tja ik vroeg je moeder of ik je es mee mocht nemen naar een echte toko of concert maar ze zei nee. helaas en er zijn nog wel zoveel goeie metal concerten binnenkort
maar uh...voor de rest was de date wel geslaagd? die meid ff vol op der bek gepakt en bij de deur van haar huis weer afgezet en zo?
Nou.... lekker ding dan.... wat zou je uberhaupt met zo´n griet moeten die er dat soort streken op na houdtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
[..]
Neuh helaas maar ik zag wel zo'n lekker ding en toen ik haar net vroeg om te dansen stond ze tegen iemand anders zijn lul te dansen :S.
VERNEDERING![]()
![]()
Introduceer je hier een nieuwe mode?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef Enyalius het volgende:
je moet je lul ook uit je broek hangen. als afrikaan zou jij dan een voordeel moeten hebben . en zolang jij niet "psst...psst...HEY HOER" naar meiden roept dan zit het wel goed
En het lijkt dan ook heel watquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Enyalius het volgende:
nieuwe mode doe je zo'n afrikaanse koker er over heen. blijft het nog warm ook
Moet je ook niet laten hangen maar omhoog vastbinden. Lijkt me niet echt lekker nee. Maar ja..... de mode, he. Wie mooi wilt zijn........quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef RSH11 het volgende:
Zou dat nou lekker zitten... hangen?
Dus van jou zou het hier ook wel ingevoerd mogen worden? Zodat wij ook eens kunnen lijden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je ook niet laten hangen maar omhoog vastbinden. Lijkt me niet echt lekker nee. Maar ja..... de mode, he. Wie mooi wilt zijn........
Tis eigenlijk wel een leuk mannelijk alternatief voor alles wat vrouwen zichzelf aandoen om er smakelijk uit te zien. BH´s, hoge hakken en noem nog maar wat shit.
Weer juist. Wat ben je toch scherp de afgelopen paar dagen. Ligt dat ook aan de volle maan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dus van jou zou het hier ook wel ingevoerd mogen worden? Zodat wij ook eens kunnen lijden?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:53 schreef Enyalius het volgende:
we missen een smily warin hij zijn broek naar beneden trekt voor een volle maan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe
dan woon je aan de verkeerde kant van het land. Hier is het tot nu toe droog.quote:
Ja, maar ik was wel van plan vandaag ook weer een keer te stoppen met werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dan woon je aan de verkeerde kant van het land. Hier is het tot nu toe droog.
En trouwens... als je moet werken maakt het toch niet echt veel uit. Zit je toch binnen.
Het weer gaat zoals het gaat, en eigenlijk is ieder weer mooi weer omdat het weer representatief is voor de stand van zaken in het klimaat en ons humeur. Het weer gaat nog veranderen misschien ooit en zich aanpassen aan de behoeftes van de mensen maar dan moet eerst een heleboel zooi worden opgeruimd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel van plan vandaag ook weer een keer te stoppen met werken.
En ik word gewoon chagrijnig van dat soort weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |