Ben er wel eens doorheen gekomen onderweg naar Schotland, ja. En die ff-ing Engelse ponden zijn zo duur. Maar het is mooi en oud.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De boot is idd nogal prijzig en dan moet je nog een paar uur rijden vanaf Hull. Maar het schijnt enorm haunted te zijn, ze hebben leuke ghostwalks en veel van die snoezige kleine kerkjes en evrvallen begraafplaatsjes. Misschien dat ik volgend jaar weer ga(studiereisje)
Dat is trouwens de beschrijving naar het grote Solse Gat, als je naar het andere Solse Gat wil, kan ik daar ook wel een beschrijving voor maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:56 schreef Enyalius het volgende:
[..]
denk dat ik hier wel een eind mee kom. hoe lang schat je wandeling in van de halte bakkerstraat tot het gat?
Ja, ik dacht er niet bij na dat er nog een gat was, voor mij is die ene HET Solse Gat, die valt het meest op namelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
2 gaten huhandere route is ook prettig
Ik ben ervan overtuigd dat Enayluis daar een antwoord op kan geven als hij er geweest is, en er een nachtje heeft gezeten. Wanneer ga je erheen, E? Ik ben heel benieuwd naar het verslagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef Lynx666 het volgende:
Dat kleine "Solse Gaatje" ligt toch niet meer dan 50 a 60m ten zuidoosten van het grote Solse Gat? Of ligt er nóg een Gat legendig te wezen?
50-60 meter stond er, geen kilometersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:
maar 50-60 km naar het andere gat lopen is erg veel. dan zit je niet eens meer in de omgeving van putten volgens mij
Normaal gesproken ben jij toch juist van het overdrijven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
50-60 meter stond er, geen kilometers
..en dat zegt degene die zich zo gedragen heeft zoals ze zich gedragen heeft tijdens die laatste meet..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
Normaal gesproken ben jij toch juist van het overdrijven?
Ok, weer iets wat mij dus levenslang zal blijven achtervolgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
..en dat zegt degene die zich zo gedragen heeft zoals ze zich gedragen heeft tijdens die laatste meet..iemand die als een hallucinerend hert door het bos liep, en diverse bomen ineens als spook interpreteerde...
althans, dit is wat ik begrepen heb uit de diverse commentaren..
Hey 1 van die vrienden is ook een trouwe fokkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:
ik ga er volgende week zondag heen met nog 1 iemand die regelmatig hier op fok lurkt met nog 2 vrienden van haar. maar ik ben er nog nooit geweest dus of ik de weg naar alle gaten in de grond ga vinden weet ik nietalicey waarschuwde me al wel vanwege moerassige omstandigheden. maar 50-60 km naar het andere gat lopen is erg veel. dan zit je niet eens meer in de omgeving van putten volgens mij
maar ik zit te twijfelen in hoeverre ik alles zal vertellen wat ik tegen kom aangezien sommige reacties in het verleden nu niet echt motiverend zijn. als ik niks tegen kom maakt het nog makkelijker
ik ga beetje ronddwalen kijken of er inderdaad zoveel energien zijn. zo ja wat voor energien en wat voor geesten/entiteiten ik eventueel kan oppikken. en ik heb alicey belooft om te proberen achterhalen wat zij vorig week zag/voelde. dan een plekje zoeken om tegen een boom te zitten, kleed om me heen en lekker relaxen tot het weer tijd is om de trein te pakken.
Alicey vermelde ook dat ze hier en daar plekken had waar ze veel negatieve energie voelde zoals bij een bepaald hekje. es kijken wat daar zit. we moeten natuurlijk niet naar de rustige vreedzamere plekjes gaan zoeken als je wat op camera wil proberen vast te leggen
niet zo gevaarlijk doen. je liet me schrikkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey 1 van die vrienden is ook een trouwe fokker![]()
hier dus![]()
Ow ja.... da´s waar ook.. de voetstappen die je rugzak bleek te producerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, weer iets wat mij dus levenslang zal blijven achtervolgen.
Ik hoorde toevallig wel echte dingen zo bleek later.
Niet dat het op iets bijzonders duidde, maar dat zijn details.![]()
Vergeet je touw niet (en de vleeshaak en het konijnenschepnetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:
[..]
niet zo gevaarlijk doen. je liet me schrikken
ach ja kunnen we in ieder geval lekker gaan fokken daar o
Ownee... dat met die vleeshaken moet je daar juist niet doen want je schreef dat je daar verlicht van werd. En het Gat is leuker in het donkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
hey bob...een kwartetje doen...is weer es wat anders dan een trioalthans als bosding ook mee gaat. en dan bind ik jullie vast en ga ik met me vleeshaken spelen
Ik verbied je niks. Ik ga toch niet mee. Dat overleg je maar fijn met de aneren die wel gaan deze keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:54 schreef Enyalius het volgende:
bah...ik mag ook nooit es wat leuks doen. dalijk zeg je nog dat ik me hockeymasker ook thuis moet laten samen met me mes
En toen ben ik in mijn Solse gat genomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:25 schreef Enyalius het volgende:
een neuk je medefokker meet....hmm wat een aparte wending. ik neem de camera dan wel mee
hahaha een ghostly gangbang in het solse gat
en die mensen in de stad... "zo we hoorden toch rare geluiden. we zijn nu overtuigd dat het bos haunted is hoor"
Het liefst zwart/wit geruitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
dit gaat helemaal de verkeerde kant op...ok ok mijn beurt weer
* Enyalius wijst zijn vinger
ja jongens en meisjes je moet je wel goed schilden voor al die entiteiten die daar ronddwalen. dus neem een lading condooms mee voor de zekerheid
De enige entiteit die ik ken die daadwerkelijk iemand heeft bezwangerd is de heilige geest. Volgens mij valt het wel mee met entiteiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
dit gaat helemaal de verkeerde kant op...ok ok mijn beurt weer
* Enyalius wijst zijn vinger
ja jongens en meisjes je moet je wel goed schilden voor al die entiteiten die daar ronddwalen. dus neem een lading condooms mee voor de zekerheid
Ik heb ze gewaarschuwd in ouwehoerquote:
We zijn al geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef Viperdesign het volgende:
Hey, hip topic. Ik ben sowieso van de partij..
Foto´s van de afgelopen meet: Solse Gat Meetingquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:57 schreef nikky het volgende:.
Maareuh ik mis de foto's in dit topic..
En mag ik mijn belofte bij Iteejer gaan inleveren.
Ik heb weer tijd en een auto.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:57 schreef nikky het volgende:.
Maareuh ik mis de iteejer's foto's in dit topic..
En mag ik mijn belofte bij Iteejer gaan inleveren.
Ik heb weer tijd en een auto.
Thnx.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Foto´s van de afgelopen meet: Solse Gat Meeting
Zeg even precies wanneer, zet ik het in mijn agendaquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
![]()
![]()
*gaat volgende week naar de solse gatzou wat zijn als er geen geesten rondhangen pff
De sfeer in zo'n donker bos is natuurlijk al super en zeker met de historie van dat "speciale gat". Ik ben heel benieuwd, vertellen hehquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef -starseed-mayo- het volgende:
haha ja hoor..zal vast wel niks merken ben niet echt paranormaal begaafd... we zullen zien
![]()
Laat ik nu net volgende week een feest hebben, en daarom later naar Garderen gaan, waardoor ik ongeveer om 0.00 uur langs het Solse Gat kom.. ik denk dat ik maar eens wat vrienden ga informeren..quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
![]()
![]()
*gaat volgende week naar de solse gatzou wat zijn als er geen geesten rondhangen pff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |