Oh ja das waar ook..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:09 schreef Mirage het volgende:
Omdat er vast en zeker een vervolg komt en we nog Solse Gat foto's van de vórigemeet tegoed hebben van iteejer.....
Doorwe3rth..... Is dat niet heel dichtbij voor mij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben ook best vóór een nachtelijk bezoek met evt overnachting in een 'beladen'' kasteel.. Doorwerth en Ammersoyen zijn misschien dan wel de bekendsten..
Ja dat staat me nog wel bij..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, iteejer.. De vorige keer zou je ze echt die dag sturen.
Wat denk je weer moeilijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Xitami het volgende:
Lynx, tijd om je rijbewijs en een vehikel te regelen![]()
Makkelijker dan een zootje spookjes importeren hoor, moet je eerst van die GhostBusters pakken bouwen, dan 't spul vangen, en dan weer vrijlaten.. nee dank je, dan doe ik wel gewoon met m'n auto naar hun toe gaanquote:
Ik hoop in ieder geval op een beetje een rustige groep, zodat de sfeer goed te proeven is. Als we van plan zijn er de nacht door te brengen, zal ik me wel weer als een marmot ontpoppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:05 schreef Mirage het volgende:
Móchten we een plek bedenken waar we naartoe willen. (bv één van de kastelen, misschien wel een nog minder bekend kasteel ? of een spookhuis.. de boerderij met het kruis b.v.)
hóe zien jullie dit bezoek dan voor jullie ?
* Mirage wil even peilen/ is nieuwsgierig.
Het liefst iets relatief onbekends waar geen hordes mensen op af komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:05 schreef Mirage het volgende:
Móchten we een plek bedenken waar we naartoe willen. (bv één van de kastelen, misschien wel een nog minder bekend kasteel ? of een spookhuis.. de boerderij met het kruis b.v.)
hóe zien jullie dit bezoek dan voor jullie ?
* Mirage wil even peilen/ is nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
Doorwerth is zeker een mooi kasteel en misschien bekender, maar zelf wordt ik extreem aangetrokken door Kasteel Ammersoyen.
Ik zou hier dolgraag een nachtje ronddwalen.
Stuur er een foto bij of een linkje naar je fotoboek en hij zegt niet alleen "ja" maar smeekt je of je als-je-blieft wilt komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Een email in jouw stijl naar de beheerder, en hij zegt vást ja !
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stuur er een foto bij of een linkje naar je fotoboek en hij zegt niet alleen "ja" maar smeekt je of je als-je-blieft wilt komen![]()
Ga weg jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Een email in jouw stijl naar de beheerder, en hij zegt vást ja !
om de spoken weg te jagen !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stuur er een foto bij of een linkje naar je fotoboek en hij zegt niet alleen "ja" maar smeekt je of je als-je-blieft wilt komen![]()
Dan lijk jij vast niet op je vaderquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
om de spoken weg te jagen !![]()
Doet mijn vader altijd in de schuur met de muizen.![]()
Die laatste dan maar, Tutquote:
die zijn beide te overbruggen denk ik (mits het geen reis naar Amerika isquote:
Juist, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
die zijn beide te overbruggen denk ik (mits het geen reis naar Amerika is), een groter obstakel is het bewoond zijn van een huis/boerderij/kasteel.
Naar bos?? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:30 schreef Enyalius het volgende:
even een serieuze vraag tussen door. maar weet iemand of er een bus van utrecht NS naar bos gaat?
Je kunt zelfs met de trein tot aan Putten komen. Vanaf Putten moet je een eindje met de bus. Maar er zijn wel anderen die je daar mer over kunnen vertellen, denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef Enyalius het volgende:
yup een bus die het dichst bij stopt
York is erg aan te raden als je zou gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
ja lekker met zijn allen weekendje naar engeland
Als je info wil van de omgeving ofzo, of wat betreft bussen, campings, weet ik veel.. ik woon er in de buurt dus kan je (bijna) alles vertellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef Enyalius het volgende:
yup een bus die het dichst bij stopt
Je moet de bus vanuit Putten (wel een stukje lopen naar de bushalte, vervangingsbushalte op dit moment) naar Garderen nemen. Je stapt uit aan de Bakkerstraat. Vandaar zul je een eindje moeten lopen (valt mee). Je loopt terug in de richting van waaruit de bus gekomen is, je gaat bij de T kruising rechts, dus niet waar de bus vandaan gekomen is. Je loopt alsmaar rechtdoor, langs de Spar en de Shell, langs het Smulhuis, langs Kloezeman, langs de begraafplaats, je loopt alsmaar rechtdoor, tussen de weilanden door, dan krijg je een scherpe bocht die linksom gaat, na de bocht heb je meteen na dat huis rechts een zijweggetje, daar voorbij lopen, klein eindje het heuveltje oplopen en aan je rechterhand heb je dan het Solse Gat. Weet niet precies hoe je op de plek komt, maar ik vermoed dat je het brede pad naar beneden kunt nemen met het witte hek ervoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met de trein tot aan Putten komen. Vanaf Putten moet je een eindje met de bus. Maar er zijn wel anderen die je daar mer over kunnen vertellen, denk ik.
Lekker.... maar dan mag ik wel vast gaan sparen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
York is erg aan te raden als je zou gaan![]()
denk dat ik hier wel een eind mee kom. hoe lang schat je wandeling in van de halte bakkerstraat tot het gat?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:22 schreef Uddel het volgende:
[..]
Je moet de bus vanuit Putten (wel een stukje lopen naar de bushalte, vervangingsbushalte op dit moment) naar Garderen nemen. Je stapt uit aan de Bakkerstraat. Vandaar zul je een eindje moeten lopen (valt mee). Je loopt terug in de richting van waaruit de bus gekomen is, je gaat bij de T kruising rechts, dus niet waar de bus vandaan gekomen is. Je loopt alsmaar rechtdoor, langs de Spar en de Shell, langs het Smulhuis, langs Kloezeman, langs de begraafplaats, je loopt alsmaar rechtdoor, tussen de weilanden door, dan krijg je een scherpe bocht die linksom gaat, na de bocht heb je meteen na dat huis rechts een zijweggetje, daar voorbij lopen, klein eindje het heuveltje oplopen en aan je rechterhand heb je dan het Solse Gat. Weet niet precies hoe je op de plek komt, maar ik vermoed dat je het brede pad naar beneden kunt nemen met het witte hek ervoor.
Meer info nodig? Vraag gerust
spreekt Char! (hoort die ! erbij? een Fok!medium ofzo) nederlands? Ik heb haar nooit gezien. Wel een goed idee, ze heeft minder hoon over zich dan Jomanda.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Char!
Pff.. 10 minuten, kwartiertje ofzo..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:56 schreef Enyalius het volgende:
[..]
denk dat ik hier wel een eind mee kom. hoe lang schat je wandeling in van de halte bakkerstraat tot het gat?
De boot is idd nogal prijzig en dan moet je nog een paar uur rijden vanaf Hull. Maar het schijnt enorm haunted te zijn, ze hebben leuke ghostwalks en veel van die snoezige kleine kerkjes en evrvallen begraafplaatsjes. Misschien dat ik volgend jaar weer gaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker.... maar dan mag ik wel vast gaan sparen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |