abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29688667
Omdat er vast en zeker een vervolg komt en we nog Solse Gat foto's van de vórige meet tegoed hebben van iteejer.....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29689335
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:09 schreef Mirage het volgende:
Omdat er vast en zeker een vervolg komt en we nog Solse Gat foto's van de vórige meet tegoed hebben van iteejer.....
Oh ja das waar ook..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:45:37 #3
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29689545
als je inderdaad veel interesse hebt om haunted kastelen e.d. te bezoeken zouden we mischien naar Doorwerth kunnen of iets dergelijks. doen je gewoon een inzamelings actie onder degene die allemaal mee willen. en dan kun je de betere plekjes opzoeken.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29691064
Ik ben ook best vóór een nachtelijk bezoek met evt overnachting in een 'beladen'' kasteel. . Doorwerth en Ammersoyen zijn misschien dan wel de bekendsten..
pi_29692259
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben ook best vóór een nachtelijk bezoek met evt overnachting in een 'beladen'' kasteel. . Doorwerth en Ammersoyen zijn misschien dan wel de bekendsten..
Doorwe3rth..... Is dat niet heel dichtbij voor mij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:26:50 #6
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29692465
http://www.kasteleningelderland.nl/Kastelen/doorwerth.htm

geen idee

Ongeveer 4 km ten westen van Oosterbeek, voorbij Heveadorp, niet ver van de Rijn.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_29692875
Inderdaad, iteejer.. De vorige keer zou je ze echt die dag sturen.
pi_29693666
Voor mij is alles een roteind weg .

Tijd om wat legendes en geesten te importeren.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:31:32 #9
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_29694469
Lynx, tijd om je rijbewijs en een vehikel te regelen
From the ashes...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:34:38 #10
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_29694556
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, iteejer.. De vorige keer zou je ze echt die dag sturen.
Ja dat staat me nog wel bij..

Effe offtopic-ontopic, uit 't vorige topic, knijpen doe je dus alleen als je schrikt, dus mja, dat kan ik wel overleven lijkt me
From the ashes...
pi_29694557
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:31 schreef Xitami het volgende:
Lynx, tijd om je rijbewijs en een vehikel te regelen
Wat denk je weer moeilijk. .
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:38:32 #12
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_29694646
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Wat denk je weer moeilijk. .
Makkelijker dan een zootje spookjes importeren hoor, moet je eerst van die GhostBusters pakken bouwen, dan 't spul vangen, en dan weer vrijlaten.. nee dank je, dan doe ik wel gewoon met m'n auto naar hun toe gaan
From the ashes...
pi_29695032
Doorwerth is zeker een mooi kasteel en misschien bekender, maar zelf wordt ik extreem aangetrokken door Kasteel Ammersoyen.

Ik zou hier dolgraag een nachtje ronddwalen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29695337
Móchten we een plek bedenken waar we naartoe willen. (bv één van de kastelen, misschien wel een nog minder bekend kasteel ? of een spookhuis.. de boerderij met het kruis b.v.)

hóe zien jullie dit bezoek dan voor jullie ?

* Mirage wil even peilen/ is nieuwsgierig.
Sir Winston Churchill
pi_29695423
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:05 schreef Mirage het volgende:
Móchten we een plek bedenken waar we naartoe willen. (bv één van de kastelen, misschien wel een nog minder bekend kasteel ? of een spookhuis.. de boerderij met het kruis b.v.)

Ik hoop in ieder geval op een beetje een rustige groep, zodat de sfeer goed te proeven is. Als we van plan zijn er de nacht door te brengen, zal ik me wel weer als een marmot ontpoppen.
pi_29695603
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:05 schreef Mirage het volgende:

Het liefst iets relatief onbekends waar geen hordes mensen op af komen.
Liefst echt in het donker. Liefst een kleine ploeg mensen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:23:30 #17
19194 Oversight
◢◤
pi_29695711
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
Doorwerth is zeker een mooi kasteel en misschien bekender, maar zelf wordt ik extreem aangetrokken door Kasteel Ammersoyen.

Ik zou hier dolgraag een nachtje ronddwalen.
Een email in jouw stijl naar de beheerder, en hij zegt vást ja !
◢◤
pi_29695794
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:23 schreef Oversight het volgende:

[..]

Stuur er een foto bij of een linkje naar je fotoboek en hij zegt niet alleen "ja" maar smeekt je of je als-je-blieft wilt komen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:30:39 #19
19194 Oversight
◢◤
pi_29695854
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Stuur er een foto bij of een linkje naar je fotoboek en hij zegt niet alleen "ja" maar smeekt je of je als-je-blieft wilt komen

◢◤
pi_29695901
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:23 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ga weg jij.
Jij zou de telefoonrekening betalen weet je nog ?!
Sir Winston Churchill
pi_29695913
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

om de spoken weg te jagen !

Doet mijn vader altijd in de schuur met de muizen.
Sir Winston Churchill
pi_29695957
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

om de spoken weg te jagen !

Doet mijn vader altijd in de schuur met de muizen.
Dan lijk jij vast niet op je vader
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29695986
ontopic of naar ouwehoer

voorzichtige
Sir Winston Churchill
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:38:13 #24
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29696018
zou stoer zijn om naar kastelen/burchten/ruines/grotten e.d. te gaan of ze nu bekend of onbekend zijn. als het maar zogenaamd haunted is. wat ik verwacht is dat we een goed gebalanceerde en rustige groep hebben. deels met sceptici en deels met believers
en dat we heel lang mogen ronddwalen daar en niet dat we na 2-3 uur al weg moeten

maar mirage ik stuur je van de week nog wel een e-mail met wat meer zooi
pi_29696083
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:36 schreef Mirage het volgende:
ontopic of naar ouwehoer

voorzichtige
Die laatste dan maar, Tut and bloody hell, take a compliment

Ontopic dan:
In andere spookhuizen topics staan best een zooi plekken om naartoe te gaan. Laten we een lijst maken van aantrekkelijke plaatsen en daarna een selectie maken van haalbare plekken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:47:07 #26
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29696239
haalbaar qua prijs of reis afstand?
pi_29696281
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:47 schreef Enyalius het volgende:
haalbaar qua prijs of reis afstand?
die zijn beide te overbruggen denk ik (mits het geen reis naar Amerika is ), een groter obstakel is het bewoond zijn van een huis/boerderij/kasteel.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:54:09 #28
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29696392
ja lekker met zijn allen weekendje naar engeland

ik persoonlijk zit meer met de dag waarop jullie er meestal naar toe willen aangezien ik altijd moet werken op zaterdag:(
pi_29696998
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

die zijn beide te overbruggen denk ik (mits het geen reis naar Amerika is ), een groter obstakel is het bewoond zijn van een huis/boerderij/kasteel.
Juist, dat bedoelde ik.

Anders kan ik net zo goed vragen of ik bij de buuf mag logeren want die heeft ook een paar spoken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:30:59 #30
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29697279
even een serieuze vraag tussen door. maar weet iemand of er een bus van utrecht NS naar bos gaat?
pi_29697628
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:30 schreef Enyalius het volgende:
even een serieuze vraag tussen door. maar weet iemand of er een bus van utrecht NS naar bos gaat?
Naar bos?? Wat bedoel je?

Bedoel je naar het Solse gat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:48:17 #32
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29697717
yup een bus die het dichst bij stopt
pi_29698008
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef Enyalius het volgende:
Je kunt zelfs met de trein tot aan Putten komen. Vanaf Putten moet je een eindje met de bus. Maar er zijn wel anderen die je daar mer over kunnen vertellen, denk ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29698675
Maargoed, wie heeft nog enkele interessante plekken in NL die we aan die lijst kunnen toevoegen? Ikzelf ben nl niet zo heel erg op de hoogte van beladen plekken binnen de landsgrenzen...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:54:31 #35
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29699319
  woensdag 17 augustus 2005 @ 03:24:15 #36
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29709966
6pack had toch gekampeerd bij het Solse gat ?
pi_29716994
Ja.
pi_29735998
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
ja lekker met zijn allen weekendje naar engeland
York is erg aan te raden als je zou gaan
Tap tap tap
pi_29751921
Solse Gat?

Een topic over het Solse Gat..? Omg.. daar woon ik..

Wat is er mee trouwens?
pi_29752015
Toch geen enge dingen hè, het Solse Gat ligt tussen Garderen en Uddel (mijn woonplaats). Ik kom vaak in Garderen, en ga dus vaak in het donker langs het Solse Gat naar huis.. brrr

[/onzinmodus]
pi_29752075
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef Enyalius het volgende:
Als je info wil van de omgeving ofzo, of wat betreft bussen, campings, weet ik veel.. ik woon er in de buurt dus kan je (bijna) alles vertellen
pi_29752230
Nou, download een aflevering Most Haunted, schrijf een vernederlandsd concept en stuur het naar John de Mol, lijkt me een typische talpa Knaller. Halen we een beetje vergeten icoon van vroeger van stal, een Birgit Ganzert of zo, of ellen brusse. En dan een week, geen nacht, maar een week. We hebben hier volgens mij niet zo gek veel haunted castles dus je bent snel uitgehaunt, maar toch. Als medium vragen we jomanda, die heeft toch niets meer te doen. Ok misschien niet jomanda, maar dat is de enige die ik ken hier.
pi_29752546
Char!
Tap tap tap
pi_29752948
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je kunt zelfs met de trein tot aan Putten komen. Vanaf Putten moet je een eindje met de bus. Maar er zijn wel anderen die je daar mer over kunnen vertellen, denk ik.
Je moet de bus vanuit Putten (wel een stukje lopen naar de bushalte, vervangingsbushalte op dit moment) naar Garderen nemen. Je stapt uit aan de Bakkerstraat. Vandaar zul je een eindje moeten lopen (valt mee). Je loopt terug in de richting van waaruit de bus gekomen is, je gaat bij de T kruising rechts, dus niet waar de bus vandaan gekomen is. Je loopt alsmaar rechtdoor, langs de Spar en de Shell, langs het Smulhuis, langs Kloezeman, langs de begraafplaats, je loopt alsmaar rechtdoor, tussen de weilanden door, dan krijg je een scherpe bocht die linksom gaat, na de bocht heb je meteen na dat huis rechts een zijweggetje, daar voorbij lopen, klein eindje het heuveltje oplopen en aan je rechterhand heb je dan het Solse Gat. Weet niet precies hoe je op de plek komt, maar ik vermoed dat je het brede pad naar beneden kunt nemen met het witte hek ervoor.

Meer info nodig? Vraag gerust
pi_29753805
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

York is erg aan te raden als je zou gaan
Lekker.... maar dan mag ik wel vast gaan sparen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:56:30 #46
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29754001
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:22 schreef Uddel het volgende:

[..]

Je moet de bus vanuit Putten (wel een stukje lopen naar de bushalte, vervangingsbushalte op dit moment) naar Garderen nemen. Je stapt uit aan de Bakkerstraat. Vandaar zul je een eindje moeten lopen (valt mee). Je loopt terug in de richting van waaruit de bus gekomen is, je gaat bij de T kruising rechts, dus niet waar de bus vandaan gekomen is. Je loopt alsmaar rechtdoor, langs de Spar en de Shell, langs het Smulhuis, langs Kloezeman, langs de begraafplaats, je loopt alsmaar rechtdoor, tussen de weilanden door, dan krijg je een scherpe bocht die linksom gaat, na de bocht heb je meteen na dat huis rechts een zijweggetje, daar voorbij lopen, klein eindje het heuveltje oplopen en aan je rechterhand heb je dan het Solse Gat. Weet niet precies hoe je op de plek komt, maar ik vermoed dat je het brede pad naar beneden kunt nemen met het witte hek ervoor.

Meer info nodig? Vraag gerust
denk dat ik hier wel een eind mee kom. hoe lang schat je wandeling in van de halte bakkerstraat tot het gat?
pi_29754229
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Char!
spreekt Char! (hoort die ! erbij? een Fok!medium ofzo) nederlands? Ik heb haar nooit gezien. Wel een goed idee, ze heeft minder hoon over zich dan Jomanda.

En dan dat vrouwtje van Klokhuis, die blonde, hoe heet ze. Of Sillie Dartel. Alleen om de naam he dan. Dat iemand aan Char vraagt 'was that a ghost' 'Ahh ghost? Oh don't be Sillie'
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:05:03 #48
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29754257
waarom gebruiken we niet gewoon Fok! members als medium
pi_29755148
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:56 schreef Enyalius het volgende:

[..]

denk dat ik hier wel een eind mee kom. hoe lang schat je wandeling in van de halte bakkerstraat tot het gat?
Pff.. 10 minuten, kwartiertje ofzo..
pi_29758518
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lekker.... maar dan mag ik wel vast gaan sparen.
De boot is idd nogal prijzig en dan moet je nog een paar uur rijden vanaf Hull. Maar het schijnt enorm haunted te zijn, ze hebben leuke ghostwalks en veel van die snoezige kleine kerkjes en evrvallen begraafplaatsjes. Misschien dat ik volgend jaar weer ga (studiereisje)
Tap tap tap
pi_29758835
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De boot is idd nogal prijzig en dan moet je nog een paar uur rijden vanaf Hull. Maar het schijnt enorm haunted te zijn, ze hebben leuke ghostwalks en veel van die snoezige kleine kerkjes en evrvallen begraafplaatsjes. Misschien dat ik volgend jaar weer ga (studiereisje)
Ben er wel eens doorheen gekomen onderweg naar Schotland, ja. En die ff-ing Engelse ponden zijn zo duur. Maar het is mooi en oud.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29759862
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:56 schreef Enyalius het volgende:

[..]

Dat is trouwens de beschrijving naar het grote Solse Gat, als je naar het andere Solse Gat wil, kan ik daar ook wel een beschrijving voor maken.

Dit is het Solse Gat aan de kant van het kamp, dus tegenover het Solletje, het andere Solse Gat is achter het Solletje, of wat eerder het Solletje was, nu is het een huis..
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:26:40 #53
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29759971
2 gaten huh andere route is ook prettig
pi_29764424
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Enyalius het volgende:
2 gaten huh andere route is ook prettig
Ja, ik dacht er niet bij na dat er nog een gat was, voor mij is die ene HET Solse Gat, die valt het meest op namelijk

Het andere gat is iets moeilijker te beschrijven, maar ik doe m'n best. Je komt met diezelfde bus uit Putten, je stapt bij dezelfde bushalte uit (een halte eerder kan ook maar dat is lastiger te beschrijven, dus we houden het op dezelfde bushalte, Bakkerstraat dus). Dan loop je terug in de richting waar de bus vandaan kwam, je gaat nu bij de T kruising linksaf, richting Putten, dus waar de bus ook vandaan kwam (bij m'n vorige beschrijving ging je daar rechts, richting Uddel ). Je loopt rechtdoor, langs Schildersbedrijf vd Pol, langs de Keurslager, en even later heb je weer een T kruising, waar "de IJstijd" ook zit. Hier ga je rechtsaf richting Speuld. Je loopt alsmaar rechtdoor, langs Ebbo van Engelen, Munthandel Kevelam. Op een gegeven moment zit er aan de rechterkant de tandartspraktijk, te herkennen aan het bruggetje, veel water, een modern gebouw. Hiervoor loopt een weg naar rechts, de Paleisweg. Daar ga je in, en die loop je alsmaar rechtdoor, veel bochten, tot er een bocht scherp naar rechts gaat en een grindpad rechtdoor (weggetje naar rechts heet Solseweg). Je gaat hier rechtdoor het grindpad op, je gaat het bos in, en precies nadat je het bos in gaat, loopt er een klein paadje naar beneden aan de rechterkant. Deze leidt naar het gat.

Succes, en als je nog vragen hebt, ask me
pi_29764501
Weet overigens niet hoe dat kleine gat heet, of dat ook het Solse Gat heet, volgens m'n ma wel (die komt oorspronkelijk uit Garderen, ging er eerder kikkervisjes vangen , ik ben alleen maar bijna 7 dagen per week in Garderen bij vrienden )
pi_29765733
Dat kleine "Solse Gaatje" ligt toch niet meer dan 50 a 60m ten zuidoosten van het grote Solse Gat? Of ligt er nóg een Gat legendig te wezen?
pi_29773855
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef Lynx666 het volgende:
Dat kleine "Solse Gaatje" ligt toch niet meer dan 50 a 60m ten zuidoosten van het grote Solse Gat? Of ligt er nóg een Gat legendig te wezen?
Ik ben ervan overtuigd dat Enayluis daar een antwoord op kan geven als hij er geweest is, en er een nachtje heeft gezeten. Wanneer ga je erheen, E? Ik ben heel benieuwd naar het verslag
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:43:02 #58
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29774238
ik ga er volgende week zondag heen met nog 1 iemand die regelmatig hier op fok lurkt met nog 2 vrienden van haar. maar ik ben er nog nooit geweest dus of ik de weg naar alle gaten in de grond ga vinden weet ik niet alicey waarschuwde me al wel vanwege moerassige omstandigheden. maar 50-60 km naar het andere gat lopen is erg veel. dan zit je niet eens meer in de omgeving van putten volgens mij

maar ik zit te twijfelen in hoeverre ik alles zal vertellen wat ik tegen kom aangezien sommige reacties in het verleden nu niet echt motiverend zijn. als ik niks tegen kom maakt het nog makkelijker

ik ga beetje ronddwalen kijken of er inderdaad zoveel energien zijn. zo ja wat voor energien en wat voor geesten/entiteiten ik eventueel kan oppikken. en ik heb alicey belooft om te proberen achterhalen wat zij vorig week zag/voelde. dan een plekje zoeken om tegen een boom te zitten, kleed om me heen en lekker relaxen tot het weer tijd is om de trein te pakken.

Alicey vermelde ook dat ze hier en daar plekken had waar ze veel negatieve energie voelde zoals bij een bepaald hekje. es kijken wat daar zit. we moeten natuurlijk niet naar de rustige vreedzamere plekjes gaan zoeken als je wat op camera wil proberen vast te leggen

[ Bericht 15% gewijzigd door Enyalius op 19-08-2005 10:18:33 ]
pi_29774960
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:
maar 50-60 km naar het andere gat lopen is erg veel. dan zit je niet eens meer in de omgeving van putten volgens mij
50-60 meter stond er, geen kilometers
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:24:02 #60
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29774972
ok verkeerd gelezen. is nog vroeg. net wakker
zou wel een goeie wandel route zijn of niet?
pi_29776890
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

50-60 meter stond er, geen kilometers
Normaal gesproken ben jij toch juist van het overdrijven?
pi_29777124
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
Normaal gesproken ben jij toch juist van het overdrijven?
..en dat zegt degene die zich zo gedragen heeft zoals ze zich gedragen heeft tijdens die laatste meet.. iemand die als een hallucinerend hert door het bos liep, en diverse bomen ineens als spook interpreteerde...
althans, dit is wat ik begrepen heb uit de diverse commentaren..
pi_29777227
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef iteejer het volgende:

[..]

..en dat zegt degene die zich zo gedragen heeft zoals ze zich gedragen heeft tijdens die laatste meet.. iemand die als een hallucinerend hert door het bos liep, en diverse bomen ineens als spook interpreteerde...
althans, dit is wat ik begrepen heb uit de diverse commentaren..
Ok, weer iets wat mij dus levenslang zal blijven achtervolgen.

Ik hoorde toevallig wel echte dingen zo bleek later.

Niet dat het op iets bijzonders duidde, maar dat zijn details.
pi_29777313
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef iteejer het volgende:

hallucinerend hert
Maar je moet toegeven dat ik me in veel dieren kan transformeren.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:53:23 #65
101809 BObNL
Je bent top!
pi_29777370
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:
ik ga er volgende week zondag heen met nog 1 iemand die regelmatig hier op fok lurkt met nog 2 vrienden van haar. maar ik ben er nog nooit geweest dus of ik de weg naar alle gaten in de grond ga vinden weet ik niet alicey waarschuwde me al wel vanwege moerassige omstandigheden. maar 50-60 km naar het andere gat lopen is erg veel. dan zit je niet eens meer in de omgeving van putten volgens mij

maar ik zit te twijfelen in hoeverre ik alles zal vertellen wat ik tegen kom aangezien sommige reacties in het verleden nu niet echt motiverend zijn. als ik niks tegen kom maakt het nog makkelijker

ik ga beetje ronddwalen kijken of er inderdaad zoveel energien zijn. zo ja wat voor energien en wat voor geesten/entiteiten ik eventueel kan oppikken. en ik heb alicey belooft om te proberen achterhalen wat zij vorig week zag/voelde. dan een plekje zoeken om tegen een boom te zitten, kleed om me heen en lekker relaxen tot het weer tijd is om de trein te pakken.

Alicey vermelde ook dat ze hier en daar plekken had waar ze veel negatieve energie voelde zoals bij een bepaald hekje. es kijken wat daar zit. we moeten natuurlijk niet naar de rustige vreedzamere plekjes gaan zoeken als je wat op camera wil proberen vast te leggen
Hey 1 van die vrienden is ook een trouwe fokker

hier dus
Leuter mee!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:53:28 #66
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29777375
uhu dat wilde ik net ook zeggen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:54:47 #67
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29777420
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef BObNL het volgende:

[..]

Hey 1 van die vrienden is ook een trouwe fokker

hier dus
niet zo gevaarlijk doen. je liet me schrikken
ach ja kunnen we in ieder geval lekker gaan fokken daar o
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:05:36 #68
101809 BObNL
Je bent top!
pi_29777760
met ze 3e
Leuter mee!!
pi_29778025
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok, weer iets wat mij dus levenslang zal blijven achtervolgen.

Ik hoorde toevallig wel echte dingen zo bleek later.

Niet dat het op iets bijzonders duidde, maar dat zijn details.
Ow ja.... da´s waar ook.. de voetstappen die je rugzak bleek te produceren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29778077
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:

[..]

niet zo gevaarlijk doen. je liet me schrikken
ach ja kunnen we in ieder geval lekker gaan fokken daar o
Vergeet je touw niet (en de vleeshaak en het konijnenschepnetje )
Veel plezier!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:16:15 #71
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29778110
hey bob...een kwartetje doen...is weer es wat anders dan een trio althans als bosding ook mee gaat. en dan bind ik jullie vast en ga ik met me vleeshaken spelen
pi_29779096
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
hey bob...een kwartetje doen...is weer es wat anders dan een trio althans als bosding ook mee gaat. en dan bind ik jullie vast en ga ik met me vleeshaken spelen
Ownee... dat met die vleeshaken moet je daar juist niet doen want je schreef dat je daar verlicht van werd. En het Gat is leuker in het donker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:54:39 #73
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29779202
bah...ik mag ook nooit es wat leuks doen. dalijk zeg je nog dat ik me hockeymasker ook thuis moet laten samen met me mes
pi_29779597
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:54 schreef Enyalius het volgende:
bah...ik mag ook nooit es wat leuks doen. dalijk zeg je nog dat ik me hockeymasker ook thuis moet laten samen met me mes
Ik verbied je niks. Ik ga toch niet mee. Dat overleg je maar fijn met de aneren die wel gaan deze keer.
Mijn vorige commentaar was slechts een aanrader.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29781281
Was dit een Solse gat meet ( interpeteer als geniet en ervaar het bos ) of hebben we het nu opeens over een neuk je medefokker meet ?

Op zich ook niet verkeerd hoor, maar dan liever een ander topicje openen

* Mirage is erg benieuwd naar de ervaring waar Enyalius mee thuis komt over ene paar dagen.
Sir Winston Churchill
pi_29781716
Misschien dat ik over enkele weken al er eens een nacht in mn eentje doorbreng.

Verder ben ik ook benieuwd wat jouw ervaringen er zijn Enyalius.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:25:49 #77
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784137
een neuk je medefokker meet....hmm wat een aparte wending. ik neem de camera dan wel mee

hahaha een ghostly gangbang in het solse gat
en die mensen in de stad... "zo we hoorden toch rare geluiden. we zijn nu overtuigd dat het bos haunted is hoor"
pi_29784316
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:25 schreef Enyalius het volgende:
een neuk je medefokker meet....hmm wat een aparte wending. ik neem de camera dan wel mee

hahaha een ghostly gangbang in het solse gat
en die mensen in de stad... "zo we hoorden toch rare geluiden. we zijn nu overtuigd dat het bos haunted is hoor"
En toen ben ik in mijn Solse gat genomen.

Jaja....
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:37:16 #79
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784471
dit gaat helemaal de verkeerde kant op...ok ok mijn beurt weer

* Enyalius wijst zijn vinger

ja jongens en meisjes je moet je wel goed schilden voor al die entiteiten die daar ronddwalen. dus neem een lading condooms mee voor de zekerheid
pi_29785043
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:

ja jongens en meisjes je moet je wel goed schilden voor al die entiteiten die daar ronddwalen. dus neem een lading condooms mee voor de zekerheid
Het liefst zwart/wit geruit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29785122
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:

De enige entiteit die ik ken die daadwerkelijk iemand heeft bezwangerd is de heilige geest. Volgens mij valt het wel mee met entiteiten.
pi_29789053
Sir Winston Churchill
pi_29789152
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:31 schreef Mirage het volgende:
Ik heb ze gewaarschuwd in ouwehoer

mail
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29789201
pi_29823149
Hey, hip topic. Ik ben sowieso van de partij. .
pi_29846381
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:41 schreef Viperdesign het volgende:
Hey, hip topic. Ik ben sowieso van de partij. .
We zijn al geweest
  Milf zondag 21 augustus 2005 @ 19:57:17 #87
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_29848292
.

Maareuh ik mis de foto's in dit topic. .

En mag ik mijn belofte bij Iteejer gaan inleveren .
Ik heb weer tijd en een auto .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_29849155
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:57 schreef nikky het volgende:
.

Maareuh ik mis de foto's in dit topic. .

Foto´s van de afgelopen meet: Solse Gat Meeting
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29849557
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:57 schreef nikky het volgende:
.

Maareuh ik mis de iteejer's foto's in dit topic. .

Sir Winston Churchill
  Milf zondag 21 augustus 2005 @ 20:29:38 #90
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_29849597
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Foto´s van de afgelopen meet: Solse Gat Meeting
Thnx. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_29851353
Over dat kleine Solse gaatje, die zit idd heel dichtbij het grote gat, gisteravond toen ik er langs kwam fietsen keek ik een keer naar de andere kant vd weg en daar liep het idd naar beneden, was me nog nooit opgevallen.
pi_29852894
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef Lynx666 het volgende:
We zijn al geweest
Doelde op een kasteeltje. .
pi_29857006
pi_29857368
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:40 schreef Arby het volgende:
[afbeelding]

*gaat volgende week naar de solse gat zou wat zijn als er geen geesten rondhangen pff
pi_29857530
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:

[..]

*gaat volgende week naar de solse gat zou wat zijn als er geen geesten rondhangen pff
Zeg even precies wanneer, zet ik het in mijn agenda

*wil best even komen spoken

Sorry, ik ga me alweer gedragen Ik denk dat ik er volgend jaar in het voorjaar dichtbij zit qua vakantie dus dan wil ik er wel heen. Alleen wil mannetje dan mee en dat wordt lastig met jonge spruitjes. Misschien ga ik dan alleen, lijkt me ook wel zo bijzonder. Helemaal alleen in dat gat..........whieoe

Kom je wel ff melden wat je meemaakte daar -starseed- mayo-
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29857852
haha ja hoor..zal vast wel niks merken ben niet echt paranormaal begaafd ... we zullen zien
pi_29857916
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef -starseed-mayo- het volgende:

haha ja hoor..zal vast wel niks merken ben niet echt paranormaal begaafd ... we zullen zien
De sfeer in zo'n donker bos is natuurlijk al super en zeker met de historie van dat "speciale gat". Ik ben heel benieuwd, vertellen heh
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29868326
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:

[..]

Laat ik nu net volgende week een feest hebben, en daarom later naar Garderen gaan, waardoor ik ongeveer om 0.00 uur langs het Solse Gat kom.. ik denk dat ik maar eens wat vrienden ga informeren..
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:21:00 #99
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29868409
kijk uit, ik neem namelijk mijn athame mee en i'm not affraid to use it
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:03:53 #100
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29968346
de trip naar het solse gaat is 1 week verlaat naar de nacht van 4 op 5 september zodat het beter uitkomt voor BoB. ik wil zooooo graag...maar 1 weekje wachten moet lukken
pi_29969988
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
de trip naar het solse gaat is 1 week verlaat naar de nacht van 4 op 5 september zodat het beter uitkomt voor BoB. ik wil zooooo graag...maar 1 weekje wachten moet lukken
Dit voor alle liefhebbers van een athame-prikje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:08:40 #102
128334 Takhen
dragonology
pi_30212259
maar er zijn dus geen haunted places bezoekbaar in Zuid-Holland begrijp ik zo?
pi_30213113
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
Ik zal mijn agenda op de hoogte stellen.
pi_30213161
Huh, zondag op maandag? Is dat handig?
pi_30213618
Ik ga denk ik over een week of 2 er eens alleen heen
  maandag 5 september 2005 @ 15:50:15 #106
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30290122
*Kimske wacht af*
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30290475
Jaaaa, Enyalius !!
Hoe heb je het gevonden ? (letterlijk en figuurlijk )

Als je "gat" 1 hebt gevonden, heb je "gat" 2 ook gevonden ?
Ervaarde je het als rustig en mooi, of ervaarde je het als druk ?
iets meegemaakt of juist niets en alleen maar genoten van de natuur ?

Vertel vertel

foto's ?
Sir Winston Churchill
pi_30290763
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:
Jaaaa, Enyalius !!
Hoe heb je het gevonden ? (letterlijk en figuurlijk )

Als je "gat" 1 hebt gevonden, heb je "gat" 2 ook gevonden ?
Ervaarde je het als rustig en mooi, of ervaarde je het als druk ?
iets meegemaakt of juist niets en alleen maar genoten van de natuur ?

Vertel vertel

foto's ?
Ja, zeg.... waar is ie gebleven? Al dagen niet gespot. Toch niet in een gat blijven steken, hoop ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30290866
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, zeg.... waar is ie gebleven? Al dagen niet gespot. Toch niet in een gat blijven steken, hoop ik.
Hij is ws net terug . Laat 'm ook eens even slapen ofzo.

aw, fsck it

Enya, laat eens wat van je horen man. Hoe was het? Foto's? Filmpjes? Verhalen?
pi_30424466
Heb ik het verslag nou gemist of blijft het angstvallig stil hier?
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:35:11 #111
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30447979
niks angstvalligs aan.

maar waarom zou ik het moeten melden? jullie gaan er ook heen en zeggen ook van alles te kunnen waarnemen. jullie hebben de jager walter op zijn paard waarschijnlijk ook gezien, de gozer die tussen 1880-1910 daar gestorven is. of die lading leylijnen elk met hun eigen guardian. de boselementaal die er rond hangt. en weet ik wat nog meer.

en al die legendes...die zijn zo zwak aanwezig daar dat het nauwelijks noemenswaardig is. er zitten wel anderen geesten en entiteiten die actiever aanwezig zijn en de legendes gewoon overstemmen.

daar tegen over zeg ik zo wie zo weinig in dit deel van het forum omdat ik toch alleen maar belachelijk wordt gemaakt en dat ik een slechte invloed ben waardoor dit deel van de forum meer onz is dan tru.

ben trouwens ook met me gedachten elders bezig dus paranormaal bezig zijn staat laag op mijn doen lijstje de laatste tijd. dus sluit goed op elkaar aan

[ Bericht 11% gewijzigd door Enyalius op 10-09-2005 11:41:04 ]
pi_30449736
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
niks angstvalligs aan.

maar waarom zou ik het moeten melden? jullie gaan er ook heen en zeggen ook van alles te kunnen waarnemen. jullie hebben de jager walter op zijn paard waarschijnlijk ook gezien, de gozer die tussen 1880-1910 daar gestorven is. of die lading leylijnen elk met hun eigen guardian. de boselementaal die er rond hangt. en weet ik wat nog meer.

en al die legendes...die zijn zo zwak aanwezig daar dat het nauwelijks noemenswaardig is. er zitten wel anderen geesten en entiteiten die actiever aanwezig zijn en de legendes gewoon overstemmen.

daar tegen over zeg ik zo wie zo weinig in dit deel van het forum omdat ik toch alleen maar belachelijk wordt gemaakt en dat ik een slechte invloed ben waardoor dit deel van de forum meer onz is dan tru.

ben trouwens ook met me gedachten elders bezig dus paranormaal bezig zijn staat laag op mijn doen lijstje de laatste tijd. dus sluit goed op elkaar aan
Leuk dat je toch geweest bent !
Weer een gedeelde ervaring

Heb je je broek niet opengehaald aan het prikkeldraad toen je over het hek heen klom ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:14 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30451747
nee want ik had teveel geld uitgegeven deze maand dus ben alleen astraal geweest. althans ik dacht dat ik te weinig geld had aangezien ik nog wat aan de kant had liggen voor vaste lasten. maar die komen pas de 22e en dan heb ik al nieuw loon. heb dus net een paar boeken gekocht met het geld wat ik over had :S

van de natuur zelf heb ik dus niks meegekregen. nu komen de koude wintermaanden dus denk niet dat ik voorlopig ga. met alleen een deken is het te koud lijkt me :S
pi_30462177
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef Enyalius het volgende:
nee want ik had teveel geld uitgegeven deze maand dus ben alleen astraal geweest. althans ik dacht dat ik te weinig geld had aangezien ik nog wat aan de kant had liggen voor vaste lasten. maar die komen pas de 22e en dan heb ik al nieuw loon. heb dus net een paar boeken gekocht met het geld wat ik over had :S

van de natuur zelf heb ik dus niks meegekregen. nu komen de koude wintermaanden dus denk niet dat ik voorlopig ga. met alleen een deken is het te koud lijkt me :S
Weet je, ik probeer tegen allerlei betweters en semi-religieuze rationele dogmatici in, dit forum overeind te houden als een serieuze plek voor serieuze mensen. En die pogingen worden dus NIET geholpen door allerlei complete onzin hier neer te kwakken!

Zet je benen op de grond, das voor iedereen en voor jou in de eerste plaats het beste.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:04:11 #115
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30462646
zulke reacties bedoel ik dus. "ik kan het niet en daarom is het complete onzin". ik ben prima geaard dus ik sta met me benen diep genoeg in de aarde. en zal dus niet onderuit gehaald worden door zulke ontwetende reacties. voor de rest beslis ik zelf wel wat ik doe en zolang jij mij niet kent en mijn levenstijl niet weet zou ik voorstellen om je "adviezen" voor je te houden.

en voordat je weer allerlei dingen gaat inbeelden zoals een mogelijk toon die jezelf concludeerd uit mijn manier van typen...doe maar niet. er zit helemaal geen toon in behalve een neutrale.
pi_30462770
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:
zulke reacties bedoel ik dus. "ik kan het niet en daarom is het complete onzin". ik ben prima geaard dus ik sta met me benen diep genoeg in de aarde. en zal dus niet onderuit gehaald worden door zulke ontwetende reacties. voor de rest beslis ik zelf wel wat ik doe en zolang jij mij niet kent en mijn levenstijl niet weet zou ik voorstellen om je "adviezen" voor je te houden.

en voordat je weer allerlei dingen gaat inbeelden zoals een mogelijk toon die jezelf concludeerd uit mijn manier van typen...doe maar niet. er zit helemaal geen toon in behalve een neutrale.
Enyalius, ik vraag je hier hetzelfde als via de mail...
stop met onzin posten.

Je bent ongeloofwaardig, geweldadig en eerlijk gezegd vind ik je posts om van m'n stoel te rollen.

Géén van bovenstaand is wat mij betreft gewenst in truth.
Sir Winston Churchill
pi_30462783
Solse Gat is gewoon een bijzondere plek.

* Natalie wacht intussen nog steeds op de foto's van Iteejer.
(shame on you)
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:09:46 #118
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30462822
zoals ik zeg: zolang jullie me niet kennen boeit het op zich weinig wat jullie willen van mij
maar ga vooral door met conclusies te trekken. heb ik ook wat om te lachen
enige manier om mij stil te krijgen is een ban en daar zou ik niet wakker van liggen eerlijk gezegd
pi_30463042
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef Natalie het volgende:
Solse Gat is gewoon een bijzondere plek.

* Natalie wacht intussen nog steeds op de foto's van Iteejer.
(shame on you)
Inderdaad!
pi_30463300
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:

Lees es ff mee..
Het begint met jouw verhalen dat je er wel even heen zal gaan, compleet met schilden tegen kwade geesten, en één of ander mes ter klieving van demonen.
Dan blijft het stil.
Er komen wat vragen over hoe en wat.
Eerst ga je dan suggereren dat je er geweest bent, en je van alles weet over de diverse legendes etc. Uiteraard weer beter dan degenen die er écht en al meerdere malen geweest zijn. Vervolgens wordt je middels de vraag van Mirage geconfronteerd met een detail, waarvan je heel goed doorhebt dat foutieve beantwoording je de das kan om doen.
Dus dan ga je ineens vertellen dat je er astraal geweest bent. En dat wekt dan idd heel sterk de indruk dat je je verhalen minstens een stuk sensationeler en smeuiger wil maken dan de achterliggende realiteit is.

Dit soort gedrag suggereert een charlatannerie waar ons forum bepaald geen voordeel van ondervindt. Vandaar mijn dringend verzoek dat voortaan niet meer te doen.
pi_30463427
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad!
Jajajajajajaja..
Ik denk dat een user waarvan de naam met een E begint, en op nyalius eindigt, mij een stel astrale bacterien gestuurd heeft die me aardig plat gelegd hebben. Ik ben momenteel aan het overlijden aan een verkoudheid, ik ben nies en proest en lek en ik sterf.
Wellicht moge dat als excuus dienen voor de nog niet verzonden foto's...
En zo niet, dan niet.
Ik heb toch wel genoeg olie in mijn lampke.
pi_30463539
*proest*
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:32:38 #123
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30463561
hmmm waar in deze draad heb ik beweerd met schilden en andere dingen er heen te gaan? ja ik heb het een heeeeleee lange tijd elders kort vermeld en meer niet. VERMELD DUS GEEN ACTIE IN GEVOLG, alhoewel schilden doe ik altijd no matter waar ik heen ga. is gewoon standaard geworden bij mij. groot verschil. mijn athame was niet om demonen te doorklieven maar hier en daar wat takken of bladeren te verzamelen. jullie maken er zelf meer van.

ik heb ook niet gezegd of ik wel of niet geweest was. het gaat je trouwens niks aan. de twee mensen waar ik mee zou gaan die weten wel de details en de redenen. wat iemand online beweerd zonder iemand te hebben ontmoet en dus kent is gewoon onzin. hun hadden afgezegd omdat 1 niet mocht en de ander alleen meeging vanwege die persoon. en ik fout ingeschat had met mijn inkomsten.

ik beweer ook niet de expert te zijn over de legendes en weet alleen dat wat ik gelezen heb over monniken en kloosters. deze waren er maar zijn niet het meest actieve daar. er zijn andere geesten en dergelijke die die monniken overstemt. of ze kwaadaardig zijn heb ik niet gezegd. wat ik wel zag was een jager die er met andere mensen en honden jaagde op wilde dieren en door een ongelukkig schot van zijn makkers werd deze jager zelf geraakt. wat er voor de rest rondloopt zei ik niets en reageerde ik "jullie zijn er zelf geweest dus weten het ook als je kunt wat je beweerd".

en ik had helemaal geen intentie om verder te reageren tot jij je kop weer es open trek. en dit kan ondersteund worden omdat ik zo goed als nauwelijks meer in dit deel van het forum aanwezig ben om verscheidene persoonlijke redenen.

maar ga door. vindt het wel interesant om te zien wat jullie nog meer in mijn schoenen denken te schuiven. kan wel wat entertainment gebruiken deze week. heel leuk om te zien hoe oppervlakkig mensen zijn en conclusies trekken die nergens op slaan.
pi_30463589
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jajajajajajaja..
Ik denk dat een user waarvan de naam met een E begint, en op nyalius eindigt, mij een stel astrale bacterien gestuurd heeft die me aardig plat gelegd hebben. Ik ben momenteel aan het overlijden aan een verkoudheid, ik ben nies en proest en lek en ik sterf.
Dat betekent dat je je ziek had kunnen melden op je werk, waardoor je tijd had gehad om de foto's te sturen.
quote:
En zo niet, dan niet.
Ik wil ook zo'n lampke met olie.
pi_30463745
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jajajajajajaja..
En zo niet, dan niet.
MAN!!!!!!!

Sorry..... hier had eigenlijk moeten staan: ach, gut, arme man. Kopje thee met honing?

[ Bericht 10% gewijzigd door nokwanda op 10-09-2005 20:43:42 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30463924
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Enyalius het volgende:
wat iemand online beweerd zonder iemand te hebben ontmoet en dus kent is gewoon onzin. hun hadden afgezegd omdat 1 niet mocht en de ander alleen meeging vanwege die persoon. en ik fout ingeschat had met mijn inkomsten.
Dus je stelt hier dat het onzin is om iets te zeggen, op basis van alleen online kennen. Kan ik me wel in vinden ja.
Maar jij kent mijn toch ook alleen maar online, je kent zelfs het hele Solse Gat alleen maar online?
Of nee, je bent er astraal geweest.
Dus ik zou ook iets over jou kunnen zeggen, al ken ik je alleen maar online - want waarom zou ik jou niet astraal bezocht kunnen hebben..?
pi_30463957
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Enyalius het volgende:

het gaat je trouwens niks aan.
Zo typerend voor jou.... eerst maak je een hele hoop poeha, je hebt allerlei ervaringen en niet alleen in dit topic, en keer op keer als iemand je vragen terug stelt "wil je opeens niet meer kwijt".

Als jij zonder feedback jezelf als ..... (vul maar in) neer wilt zetten, schrijf dan een boek !
quote:
en ik had helemaal geen intentie om verder te reageren tot jij je kop weer es open trek. en dit kan ondersteund worden omdat ik zo goed als nauwelijks meer in dit deel van het forum aanwezig ben om verscheidene persoonlijke redenen.
Je post minder sinds je kritische vragen krijgt.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:45:06 #128
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30463992
als jij hier astraal was had ik je wel opgemerkt net zoals ik mijn gidsen e.d. opmerk. en niet alleen ik zou je opgemerkt hebben maar mijn ouders ook. dus dat is een te simpele vraag. 3 mensen zouden jouw gezien moeten hebben en aangezien dat niet is gebeurd weet ik dat jij niks kunt zeggen over mij dat waar is. en ik zeg ook niks over jouw, noch loop ik jouw belachelijk te maken terwijl jij het sport schijnt te vinden omdat wel met mij te doen

en nee ik was van plan stilletjes van het forum weg te gaan. en door zooi in me leven heb ik het druk daarmee dus daarom postte ik weinig. zoals gewoonlijk maken jullie weer conclusies. tot nu toe heb ik nog niet 1 kritische vraag gezien die ik niet kan antwoorden. het is wel zo dat steeds als ik antwoord geef dat jullie het afdoen als onzin omdat jullie het zelf niet kunnen/willen zien. dat is niet mijn probleem
pi_30464033
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef Enyalius het volgende:
als jij hier astraal was had ik je wel opgemerkt net zoals ik mijn gidsen e.d. opmerk. en niet alleen ik zou je opgemerkt hebben maar mijn ouders ook. dus dat is een te simpele vraag. 3 mensen zouden jouw gezien moeten hebben en aangezien dat niet is gebeurd weet ik dat jij niks kunt zeggen over mij dat waar is. en ik zeg ook niks over jouw, noch loop ik jouw belachelijk te maken terwijl jij het sport schijnt te vinden omdat wel met mij te doen
Misschien heb je hem wel voor een gids of een demoon gehouden.
Sir Winston Churchill
pi_30464101
Serieus Enyalius,

Het zou heel goed kunnen dat jij een heleboel in je mars hebt.

Ik denk alleen dat jij moet beginnen met jezelf serieus te nemen, de rest volgt dan vanzelf wel.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:48:29 #131
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30464122
denk het niet. verschillende gevoelens/energie soorten krijg je erbij. bij demonen voelen ik me niet echt op me gemakt wordt ik kortademig en zo. bij mijn gidsen voel ik me warm en vrolijk van binnen. bij andere geesten verschilt het afhankelijk van hun intenties sommige maken je verdrietig en andere weer iets vrolijker, anderen maken je angstig en anderen stellen je op je gemakt. je kent het wel. dus op zich relatief makkelijk te onderscheiden

neem mezelf heel serieus, te serieus af en toe. dan maakt iemand een grap bijvoorbeeld en ik snap het op dat moment niet hehe. maar omdat ik andere dingen aan me kop heb staat het paranormale zo wie zo op een laag pitje latste week of 2.
pi_30464291
Enyalius, laten we het hier nu maar verder bij laten, ik neem aan dat ik mijn punt duidelijk gemaakt heb. Dit ging over daadwerkelijke bezoeken aan het Solse Gat, niet over astraal gereis; en al helemaal niet over een terechtstelling van jou. Alsjeblieft, probeer te begrijpen wat ik bedoelde te zeggen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:54:30 #133
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30464348
ik kan me daar in vinden iteejer. tenminstje zolang jij me niet belachelijk blijft maken of conclusies maakt die er niet zijn. dan ga ik weer verder waar ik mee bezig was en neem weer wat afstand van fok voor een tijdje
pi_30464876
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef Enyalius het volgende:
ik kan me daar in vinden iteejer. tenminstje zolang jij me niet belachelijk blijft maken of conclusies maakt die er niet zijn. dan ga ik weer verder waar ik mee bezig was en neem weer wat afstand van fok voor een tijdje
Jongen, geloof me, ik wil je niet belachelijk maken, ik wil alleen een zekere kwaliteit binnen dit forum handhaven. Het is maar al te makkelijk om jezelf mee te laten slepen in je eigen ideeen, of woorden te gebruiken die voor anderen een totaal andere betekenis hebben.
Afstand nemen van truth is niet wat ik van je wil, in tegendeel. Ook jij bent eenn truth-user, en hoort bij ons forum en ons clubje.

Isoleer jezelf niet van anderen, door je eigen belevenissen zo extreem te presenteren. Dat is nergens goed voor, in hun authentieke vorm zijn de dingen die je denkt en doet veel interessanter.

Ik neem je serieuzer dan jezelf denkt. Jou, ik neem jou serieus. Niet noodzakelijkerwijs al je verhalen. Wij, de mods, zijn niet je vijand.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:14:57 #135
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30465052
tja ik weet niet. maar om misverstanden te voorkomen heb ik zojuist een draad gemaakt. misschien hebben mensen er wat aan. het is wel zo dat ik de wat sappigere ervaringen kies om te delen. in werkelijkheid zijn dat maar 2 handen vol en de rest, rustigere, ervaringen kun je op 20 handen tellen. het is net zoals tv...bijna niemand boeit het als het rustig en saai is :S

afstand van tru is niet omdat ik me isoleer. heb gewoon tijd nodig voor andere dingen, dus ik ben gewoon hier als ik daarmee klaar ben

ik hoor niet bij jullie clubje. dat is al duidelijk sinds dat hele irc incident. maar het is goed. no hard feelings. its how life is
pi_30465590
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:
het is net zoals tv...bijna niemand boeit het als het rustig en saai is :S
Dat beoordeel je niet helemaal goed. Kijk es naar de meeste mensen hier - geboeid door elkaars verhalen, ook al gaan ze maar over een simpele droom, of een gedachte. Het is hier geen tv, mensen die dat zoeken moeten een Zwartenekker-dvd gaan huren.
quote:
ik hoor niet bij jullie clubje. dat is al duidelijk sinds dat hele irc incident. maar het is goed. no hard feelings. its how life is
Je kent een veel te groot gewicht toe aan een incident. Iedereen komt wel es wat klote uit de bocht, so what. Tot op heden heb je alleen maar de meest fantastsiche verhalen laten zien; laat es zien wie je echt bent, dat zal de mensen hier meer interesseren. Echt waar
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:30:55 #137
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30465718
alsof mensen het boeit dat me plant tegen me roept... "HEY ik heb dorst je bent me vergeten deze week" en daarna "aahh ik verzuip je gaf te veel" en dat je dan de helft weer eruit moet kieperen ok moet toegeven, het is wel komisch en hoe zijn energieveld groeit of in een zakt afhankelijk van de muziek die ik op heb staan.

maar kan je mischien in die cursus astral projecteren reageren als je toevallig een host weet om de pdf bestande te hosten?
pi_30465882
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:

afstand van tru is niet omdat ik me isoleer. heb gewoon tijd nodig voor andere dingen, dus ik ben gewoon hier als ik daarmee klaar ben
Da´s begrijpelijk gezien de manier waarop de dingen voor je schijnen te zijn gegaan de laatste tijd. En ook de langere werkdagen.
quote:
Maar dit is dan weer gelul. jij bent even goed een smaakmaker hier en ik vind het echt jammer als je jezelf uitsluit.
En sommig commentaar kan je ook met humor bezien. En die heb je best.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30465963
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
alsof mensen het boeit dat me plant tegen me roept... "HEY ik heb dorst je bent me vergeten deze week" en daarna "aahh ik verzuip je gaf te veel" en dat je dan de helft weer eruit moet kieperen ok moet toegeven, het is wel komisch en hoe zijn energieveld groeit of in een zakt afhankelijk van de muziek die ik op heb staan.

maar kan je mischien in die cursus astral projecteren reageren als je toevallig een host weet om de pdf bestande te hosten?
Zo "ken" ik je weer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30466050
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
Het interesseert mij meer dan het klieven van demonen ja. In alle eerlijkheid.
quote:
Ware het niet dat ik door een ééncellig stuk sadisme tot bijna de dood gesard wordt, cq zwaar verkouden ben - én er van alles elders ook op werk extra tijd vroeg, zou er nu al een extra schijf in één van onze servers zitten waar we dit soort dingen op kunnen zetten. Dat gaat echter wel snel gebeuren, zodat ik snel een plekje op een fokserver hiervoor kan vrijmaken.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:39:21 #141
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30466112
ah ok..dan hoop ik voorlopig dat niemand dingen van die fileshack afgooit tot je beter bent en die exhtra HD in de server kon plaatsen
pi_30636693
Misschien dat ik de volgende keer wel meega. Niet dat ik veel heb met TRU of het solse gat, maar ik woon in Putten, en het lijkt me wel leuk om een keer bij een meet te wezen Voor info over Putten kun je dus ook bij mij wezen
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:28:36 #143
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30636940
* Alicey mompelt zachtjes iets over foto's
pi_30638776
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien dat ik de volgende keer wel meega. Niet dat ik veel heb met TRU of het solse gat, maar ik woon in Putten, en het lijkt me wel leuk om een keer bij een meet te wezen Voor info over Putten kun je dus ook bij mij wezen
Offtopic:
Kom je weleens in de Koepel in Garderen?
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:06:11 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30639971
ik wil de volgende keer ook wel mee
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30666257
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
* Alicey mompelt zachtjes iets over foto's
* Lynx666 mompelt iets harder mee.
pi_30666974
* Natalie kijkt boos naar Iteejer

(helpt 't?)
pi_30751239
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef Natalie het volgende:
* Natalie kijkt boos naar Iteejer

(helpt 't?)
Hmmm zo'n blik staat je wel..
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:32:53 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30751261

Het wordt eng...

Maar helpt het? Da's de vraag
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:33:45 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30751285
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef Natalie het volgende:

Het wordt eng...

Maar helpt het? Da's de vraag
Als het niet helpt kijk ik wel heel lief naar iteejer.
pi_30751822
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Intrepidity het volgende:
Deze meets zijn niet echt bedoeld als een soort bosfeestje; het solse gat en de belangstelling voor truth-sferen is toch echt wel iets waar we van uit gaan.
Bij enkelen schijnt de opvatting te heersen dat 'die para-chicks toch wel lekkere meiden zijn', en het de moeite loont om alleen daarom al te verschijnen op deze meets. Diegenen vewijs ik echter graag naar het fok userfoto forum, of het fotoboek
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:56:54 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30751856
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als het niet helpt kijk ik wel heel lief naar iteejer.
Schrikt ie dan niet?
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:57:01 #153
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30754876
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Deze meets zijn niet echt bedoeld als een soort bosfeestje; het solse gat en de belangstelling voor truth-sferen is toch echt wel iets waar we van uit gaan.
Bij enkelen schijnt de opvatting te heersen dat 'die para-chicks toch wel lekkere meiden zijn', en het de moeite loont om alleen daarom al te verschijnen op deze meets. Diegenen vewijs ik echter graag naar het fok userfoto forum, of het fotoboek
maar ik vind het wel boeiend en als ik alleen al naar een andere vrouw kijk slaat me vriendin me in elkaar
stay frosty
pi_30754890
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
Dit jaar nog? .
pi_30755275
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dit jaar nog? .
Graag .
pi_30755715
Fijn. Hup, datum prikken. Anders wordt het weer zo'n Beach Party. .
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:26:05 #157
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30755778
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Schrikt ie dan niet?
Misschien is het inderdaad een stimulans.
pi_30756080
Doe maar dan, want ondertussen hebben we nog steeds de fotos niet .
pi_31049458
15.10.05 ?
  vrijdag 30 september 2005 @ 07:19:58 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31049460
15e kan ik iig niet.
pi_31049546
22.10? Roep anders zelf maar wat. .
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:08:19 #162
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31049690
22.10 is mooi.
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:10:25 #163
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31050426
bbrrr is het dan niet erg koud? :S
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:56:33 #164
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31051273
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:10 schreef Enyalius het volgende:
bbrrr is het dan niet erg koud? :S
warme jas aantrekken
stay frosty
pi_31058354
Kasteel of Gat?
pi_31059295
Kasteel. .
pi_31065991
Mogen we wel eerst eens gaan slijmen of we daar wel een nacht mógen bivakkeren. .
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:40:47 #168
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31066075
het kasteel...spannend. zitten daar ook geestjes?
wil natuurlijk wel wat om mee te spelen hebben
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:18:02 #169
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31097034
Iteejer, foto's en zo
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:44:27 #170
34156 Mirage
Smile !!!
pi_31140471
het kasteel waar ik al een tijd naartoe wil zat in "verbouwing".
Ik zal navragen wanneer ( of dat het al ) weer veilig is om te betreden.

Andere ideeën van harte welkom
Sir Winston Churchill
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:06:16 #171
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31141072
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:44 schreef Mirage het volgende:

jeeej mirage! goedzo
stay frosty
pi_31141886
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:44 schreef Mirage het volgende:

Tipje van de sluier om welk kasteel 't gaat? .
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:49:47 #173
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31142217
Gaan we naar een kasteel?
Mag ik mee?
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:04:27 #174
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31142524
is het gerenoveerd...zonder gaten...met dak...dan kan ik me jas thuis laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')