Deze meets zijn niet echt bedoeld als een soort bosfeestje; het solse gat en de belangstelling voor truth-sferen is toch echt wel iets waar we van uit gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien dat ik de volgende keer wel meega. Niet dat ik veel heb met TRU of het solse gat, maar ik woon in Putten, en het lijkt me wel leuk om een keer bij een meet te wezenVoor info over Putten kun je dus ook bij mij wezen
Schrikt ie dan niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het niet helpt kijk ik wel heel lief naar iteejer.
maar ik vind het wel boeiend en als ik alleen al naar een andere vrouw kijk slaat me vriendin me in elkaarquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Deze meets zijn niet echt bedoeld als een soort bosfeestje; het solse gat en de belangstelling voor truth-sferen is toch echt wel iets waar we van uit gaan.
Bij enkelen schijnt de opvatting te heersen dat 'die para-chicks toch wel lekkere meiden zijn', en het de moeite loont om alleen daarom al te verschijnen op deze meets. Diegenen vewijs ik echter graag naar het fok userfoto forum, of het fotoboek
Dit jaar nog?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben ook best vóór een nachtelijk bezoek met evt overnachting in een 'beladen'' kasteel.. Doorwerth en Ammersoyen zijn misschien dan wel de bekendsten..
warme jas aantrekkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:10 schreef Enyalius het volgende:
bbrrr is het dan niet erg koud? :S
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:44 schreef Mirage het volgende:
het kasteel waar ik al een tijd naartoe wil zat in "verbouwing".
Ik zal navragen wanneer ( of dat het al ) weer veilig is om te betreden.
Andere ideeën van harte welkom
Tipje van de sluier om welk kasteel 't gaat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:44 schreef Mirage het volgende:
het kasteel waar ik al een tijd naartoe wil zat in "verbouwing".
Ik zal navragen wanneer ( of dat het al ) weer veilig is om te betreden.
Andere ideeën van harte welkom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |