quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
de trip naar het solse gaat is 1 week verlaat naar de nacht van 4 op 5 september zodat het beter uitkomt voor BoB. ik wil zooooo graag...maar 1 weekje wachten moet lukken
Ik zal mijn agenda op de hoogte stellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
de trip naar het solse gaat is 1 week verlaat naar de nacht van 4 op 5 september zodat het beter uitkomt voor BoB. ik wil zooooo graag...maar 1 weekje wachten moet lukken
Ja, zeg.... waar is ie gebleven? Al dagen niet gespot. Toch niet in een gat blijven steken, hoop ik.quote:Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:
Jaaaa, Enyalius !!
Hoe heb je het gevonden ? (letterlijk en figuurlijk![]()
)
Als je "gat" 1 hebt gevonden, heb je "gat" 2 ook gevonden ?
Ervaarde je het als rustig en mooi, of ervaarde je het als druk ?
iets meegemaakt of juist niets en alleen maar genoten van de natuur ?
Vertel vertel
foto's ?
Hij is ws net terugquote:Op maandag 5 september 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, zeg.... waar is ie gebleven? Al dagen niet gespot. Toch niet in een gat blijven steken, hoop ik.
Leuk dat je toch geweest bent !quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
niks angstvalligs aan.
maar waarom zou ik het moeten melden? jullie gaan er ook heen en zeggen ook van alles te kunnen waarnemen. jullie hebben de jager walter op zijn paard waarschijnlijk ook gezien, de gozer die tussen 1880-1910 daar gestorven is. of die lading leylijnen elk met hun eigen guardian. de boselementaal die er rond hangt. en weet ik wat nog meer.
en al die legendes...die zijn zo zwak aanwezig daar dat het nauwelijks noemenswaardig is. er zitten wel anderen geesten en entiteiten die actiever aanwezig zijn en de legendes gewoon overstemmen.
daar tegen over zeg ik zo wie zo weinig in dit deel van het forum omdat ik toch alleen maar belachelijk wordt gemaakt en dat ik een slechte invloed ben waardoor dit deel van de forum meer onz is dan tru.
ben trouwens ook met me gedachten elders bezig dus paranormaal bezig zijn staat laag op mijn doen lijstje de laatste tijd. dus sluit goed op elkaar aan
Weet je, ik probeer tegen allerlei betweters en semi-religieuze rationele dogmatici in, dit forum overeind te houden als een serieuze plek voor serieuze mensen. En die pogingen worden dus NIET geholpen door allerlei complete onzin hier neer te kwakken!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef Enyalius het volgende:
nee want ik had teveel geld uitgegeven deze maand dus ben alleen astraal geweest. althans ik dacht dat ik te weinig geld had aangezien ik nog wat aan de kant had liggen voor vaste lasten. maar die komen pas de 22e en dan heb ik al nieuw loon. heb dus net een paar boeken gekocht met het geld wat ik over had :S
van de natuur zelf heb ik dus niks meegekregen. nu komen de koude wintermaanden dus denk niet dat ik voorlopig ga. met alleen een deken is het te koud lijkt me :S
Enyalius, ik vraag je hier hetzelfde als via de mail...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:
zulke reacties bedoel ik dus. "ik kan het niet en daarom is het complete onzin". ik ben prima geaard dus ik sta met me benen diep genoeg in de aarde. en zal dus niet onderuit gehaald worden door zulke ontwetende reacties. voor de rest beslis ik zelf wel wat ik doe en zolang jij mij niet kent en mijn levenstijl niet weet zou ik voorstellen om je "adviezen" voor je te houden.
en voordat je weer allerlei dingen gaat inbeelden zoals een mogelijk toon die jezelf concludeerd uit mijn manier van typen...doe maar niet. er zit helemaal geen toon in behalve een neutrale.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef Natalie het volgende:
Solse Gat is gewoon een bijzondere plek.
* Natalie wacht intussen nog steeds op de foto's van Iteejer.
(shame on you)
Lees es ff mee..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:
zulke reacties bedoel ik dus. "ik kan het niet en daarom is het complete onzin". ik ben prima geaard dus ik sta met me benen diep genoeg in de aarde. en zal dus niet onderuit gehaald worden door zulke ontwetende reacties. voor de rest beslis ik zelf wel wat ik doe en zolang jij mij niet kent en mijn levenstijl niet weet zou ik voorstellen om je "adviezen" voor je te houden.
en voordat je weer allerlei dingen gaat inbeelden zoals een mogelijk toon die jezelf concludeerd uit mijn manier van typen...doe maar niet. er zit helemaal geen toon in behalve een neutrale.
Jajajajajajaja..quote:
Dat betekent dat je je ziek had kunnen melden op je werk, waardoor je tijd had gehad om de foto's te sturen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jajajajajajaja..
Ik denk dat een user waarvan de naam met een E begint, en op nyalius eindigt, mij een stel astrale bacterien gestuurd heeft die me aardig plat gelegd hebben. Ik ben momenteel aan het overlijden aan een verkoudheid, ik ben nies en proest en lek en ik sterf.
Wellicht moge dat als excuus dienen voor de nog niet verzonden foto's...![]()
Ik wil ook zo'n lampke met olie.quote:En zo niet, dan niet.
Ik heb toch wel genoeg olie in mijn lampke.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jajajajajajaja..
Ik denk dat een user waarvan de naam met een E begint, en op nyalius eindigt, mij een stel astrale bacterien gestuurd heeft die me aardig plat gelegd hebben. Ik ben momenteel aan het overlijden aan een verkoudheid, ik ben nies en proest en lek en ik sterf.
Wellicht moge dat als excuus dienen voor de nog niet verzonden foto's...![]()
En zo niet, dan niet.
Ik heb toch wel genoeg olie in mijn lampke.
Dus je stelt hier dat het onzin is om iets te zeggen, op basis van alleen online kennen. Kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Enyalius het volgende:
wat iemand online beweerd zonder iemand te hebben ontmoet en dus kent is gewoon onzin. hun hadden afgezegd omdat 1 niet mocht en de ander alleen meeging vanwege die persoon. en ik fout ingeschat had met mijn inkomsten.
Zo typerend voor jou.... eerst maak je een hele hoop poeha, je hebt allerlei ervaringen en niet alleen in dit topic, en keer op keer als iemand je vragen terug stelt "wil je opeens niet meer kwijt".quote:
Je post minder sinds je kritische vragen krijgt.quote:en ik had helemaal geen intentie om verder te reageren tot jij je kop weer es open trek. en dit kan ondersteund worden omdat ik zo goed als nauwelijks meer in dit deel van het forum aanwezig ben om verscheidene persoonlijke redenen.
Misschien heb je hem wel voor een gids of een demoon gehouden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef Enyalius het volgende:
als jij hier astraal was had ik je wel opgemerkt net zoals ik mijn gidsen e.d. opmerk. en niet alleen ik zou je opgemerkt hebben maar mijn ouders ook. dus dat is een te simpele vraag. 3 mensen zouden jouw gezien moeten hebben en aangezien dat niet is gebeurd weet ik dat jij niks kunt zeggen over mij dat waar is. en ik zeg ook niks over jouw, noch loop ik jouw belachelijk te maken terwijl jij het sport schijnt te vinden omdat wel met mij te doen
Jongen, geloof me, ik wil je niet belachelijk maken, ik wil alleen een zekere kwaliteit binnen dit forum handhaven. Het is maar al te makkelijk om jezelf mee te laten slepen in je eigen ideeen, of woorden te gebruiken die voor anderen een totaal andere betekenis hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef Enyalius het volgende:
ik kan me daar in vinden iteejer. tenminstje zolang jij me niet belachelijk blijft maken of conclusies maakt die er niet zijn. dan ga ik weer verder waar ik mee bezig was en neem weer wat afstand van fok voor een tijdje
Dat beoordeel je niet helemaal goed. Kijk es naar de meeste mensen hier - geboeid door elkaars verhalen, ook al gaan ze maar over een simpele droom, of een gedachte. Het is hier geen tv, mensen die dat zoeken moeten een Zwartenekker-dvd gaan huren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:
het is net zoals tv...bijna niemand boeit het als het rustig en saai is :S
Je kent een veel te groot gewicht toe aan een incident. Iedereen komt wel es wat klote uit de bocht, so what. Tot op heden heb je alleen maar de meest fantastsiche verhalen laten zien; laat es zien wie je echt bent, dat zal de mensen hier meer interesseren. Echt waarquote:ik hoor niet bij jullie clubje. dat is al duidelijk sinds dat hele irc incident. maar het is goed. no hard feelings. its how life is
Da´s begrijpelijk gezien de manier waarop de dingen voor je schijnen te zijn gegaan de laatste tijd. En ook de langere werkdagen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:
afstand van tru is niet omdat ik me isoleer. heb gewoon tijd nodig voor andere dingen, dus ik ben gewoon hier als ik daarmee klaar ben
Maar dit is dan weer gelul. jij bent even goed een smaakmaker hier en ik vind het echt jammer als je jezelf uitsluit.quote:ik hoor niet bij jullie clubje. dat is al duidelijk sinds dat hele irc incident. maar het is goed. no hard feelings. its how life is
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
alsof mensen het boeit dat me plant tegen me roept... "HEY ik heb dorst je bent me vergeten deze week" en daarna "aahh ik verzuip je gaf te veel" en dat je dan de helft weer eruit moet kieperenok moet toegeven, het is wel komisch
en hoe zijn energieveld groeit of in een zakt afhankelijk van de muziek die ik op heb staan.
maar kan je mischien in die cursus astral projecteren reageren als je toevallig een host weet om de pdf bestande te hosten?
Het interesseert mij meer dan het klieven van demonen ja. In alle eerlijkheid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
alsof mensen het boeit dat me plant tegen me roept... "HEY ik heb dorst je bent me vergeten deze week" en daarna "aahh ik verzuip je gaf te veel" en dat je dan de helft weer eruit moet kieperenok moet toegeven, het is wel komisch
en hoe zijn energieveld groeit of in een zakt afhankelijk van de muziek die ik op heb staan.
Ware het niet dat ik door een ééncellig stuk sadisme tot bijna de dood gesard wordt, cq zwaar verkouden ben - én er van alles elders ook op werk extra tijd vroeg, zou er nu al een extra schijf in één van onze servers zitten waar we dit soort dingen op kunnen zetten. Dat gaat echter wel snel gebeuren, zodat ik snel een plekje op een fokserver hiervoor kan vrijmaken.quote:maar kan je mischien in die cursus astral projecteren reageren als je toevallig een host weet om de pdf bestande te hosten?
Offtopic:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien dat ik de volgende keer wel meega. Niet dat ik veel heb met TRU of het solse gat, maar ik woon in Putten, en het lijkt me wel leuk om een keer bij een meet te wezenVoor info over Putten kun je dus ook bij mij wezen
* Lynx666 mompelt iets harder mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
* Alicey mompelt zachtjes iets over foto's
Hmmm zo'n blik staat je wel..quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef Natalie het volgende:
* Natalie kijkt boos naar Iteejer
(helpt 't?)
Als het niet helpt kijk ik wel heel lief naar iteejer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef Natalie het volgende:
Het wordt eng...
Maar helpt het? Da's de vraag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |