abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29969988
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
de trip naar het solse gaat is 1 week verlaat naar de nacht van 4 op 5 september zodat het beter uitkomt voor BoB. ik wil zooooo graag...maar 1 weekje wachten moet lukken
Dit voor alle liefhebbers van een athame-prikje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:08:40 #102
128334 Takhen
dragonology
pi_30212259
maar er zijn dus geen haunted places bezoekbaar in Zuid-Holland begrijp ik zo?
pi_30213113
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
de trip naar het solse gaat is 1 week verlaat naar de nacht van 4 op 5 september zodat het beter uitkomt voor BoB. ik wil zooooo graag...maar 1 weekje wachten moet lukken
Ik zal mijn agenda op de hoogte stellen.
pi_30213161
Huh, zondag op maandag? Is dat handig?
pi_30213618
Ik ga denk ik over een week of 2 er eens alleen heen
  maandag 5 september 2005 @ 15:50:15 #106
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30290122
*Kimske wacht af*
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30290475
Jaaaa, Enyalius !!
Hoe heb je het gevonden ? (letterlijk en figuurlijk )

Als je "gat" 1 hebt gevonden, heb je "gat" 2 ook gevonden ?
Ervaarde je het als rustig en mooi, of ervaarde je het als druk ?
iets meegemaakt of juist niets en alleen maar genoten van de natuur ?

Vertel vertel

foto's ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30290763
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:
Jaaaa, Enyalius !!
Hoe heb je het gevonden ? (letterlijk en figuurlijk )

Als je "gat" 1 hebt gevonden, heb je "gat" 2 ook gevonden ?
Ervaarde je het als rustig en mooi, of ervaarde je het als druk ?
iets meegemaakt of juist niets en alleen maar genoten van de natuur ?

Vertel vertel

foto's ?
Ja, zeg.... waar is ie gebleven? Al dagen niet gespot. Toch niet in een gat blijven steken, hoop ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30290866
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, zeg.... waar is ie gebleven? Al dagen niet gespot. Toch niet in een gat blijven steken, hoop ik.
Hij is ws net terug . Laat 'm ook eens even slapen ofzo.

aw, fsck it

Enya, laat eens wat van je horen man. Hoe was het? Foto's? Filmpjes? Verhalen?
pi_30424466
Heb ik het verslag nou gemist of blijft het angstvallig stil hier?
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:35:11 #111
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30447979
niks angstvalligs aan.

maar waarom zou ik het moeten melden? jullie gaan er ook heen en zeggen ook van alles te kunnen waarnemen. jullie hebben de jager walter op zijn paard waarschijnlijk ook gezien, de gozer die tussen 1880-1910 daar gestorven is. of die lading leylijnen elk met hun eigen guardian. de boselementaal die er rond hangt. en weet ik wat nog meer.

en al die legendes...die zijn zo zwak aanwezig daar dat het nauwelijks noemenswaardig is. er zitten wel anderen geesten en entiteiten die actiever aanwezig zijn en de legendes gewoon overstemmen.

daar tegen over zeg ik zo wie zo weinig in dit deel van het forum omdat ik toch alleen maar belachelijk wordt gemaakt en dat ik een slechte invloed ben waardoor dit deel van de forum meer onz is dan tru.

ben trouwens ook met me gedachten elders bezig dus paranormaal bezig zijn staat laag op mijn doen lijstje de laatste tijd. dus sluit goed op elkaar aan

[ Bericht 11% gewijzigd door Enyalius op 10-09-2005 11:41:04 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30449736
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:35 schreef Enyalius het volgende:
niks angstvalligs aan.

maar waarom zou ik het moeten melden? jullie gaan er ook heen en zeggen ook van alles te kunnen waarnemen. jullie hebben de jager walter op zijn paard waarschijnlijk ook gezien, de gozer die tussen 1880-1910 daar gestorven is. of die lading leylijnen elk met hun eigen guardian. de boselementaal die er rond hangt. en weet ik wat nog meer.

en al die legendes...die zijn zo zwak aanwezig daar dat het nauwelijks noemenswaardig is. er zitten wel anderen geesten en entiteiten die actiever aanwezig zijn en de legendes gewoon overstemmen.

daar tegen over zeg ik zo wie zo weinig in dit deel van het forum omdat ik toch alleen maar belachelijk wordt gemaakt en dat ik een slechte invloed ben waardoor dit deel van de forum meer onz is dan tru.

ben trouwens ook met me gedachten elders bezig dus paranormaal bezig zijn staat laag op mijn doen lijstje de laatste tijd. dus sluit goed op elkaar aan
Leuk dat je toch geweest bent !
Weer een gedeelde ervaring

Heb je je broek niet opengehaald aan het prikkeldraad toen je over het hek heen klom ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:14 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30451747
nee want ik had teveel geld uitgegeven deze maand dus ben alleen astraal geweest. althans ik dacht dat ik te weinig geld had aangezien ik nog wat aan de kant had liggen voor vaste lasten. maar die komen pas de 22e en dan heb ik al nieuw loon. heb dus net een paar boeken gekocht met het geld wat ik over had :S

van de natuur zelf heb ik dus niks meegekregen. nu komen de koude wintermaanden dus denk niet dat ik voorlopig ga. met alleen een deken is het te koud lijkt me :S
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30462177
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef Enyalius het volgende:
nee want ik had teveel geld uitgegeven deze maand dus ben alleen astraal geweest. althans ik dacht dat ik te weinig geld had aangezien ik nog wat aan de kant had liggen voor vaste lasten. maar die komen pas de 22e en dan heb ik al nieuw loon. heb dus net een paar boeken gekocht met het geld wat ik over had :S

van de natuur zelf heb ik dus niks meegekregen. nu komen de koude wintermaanden dus denk niet dat ik voorlopig ga. met alleen een deken is het te koud lijkt me :S
Weet je, ik probeer tegen allerlei betweters en semi-religieuze rationele dogmatici in, dit forum overeind te houden als een serieuze plek voor serieuze mensen. En die pogingen worden dus NIET geholpen door allerlei complete onzin hier neer te kwakken!

Zet je benen op de grond, das voor iedereen en voor jou in de eerste plaats het beste.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:04:11 #115
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30462646
zulke reacties bedoel ik dus. "ik kan het niet en daarom is het complete onzin". ik ben prima geaard dus ik sta met me benen diep genoeg in de aarde. en zal dus niet onderuit gehaald worden door zulke ontwetende reacties. voor de rest beslis ik zelf wel wat ik doe en zolang jij mij niet kent en mijn levenstijl niet weet zou ik voorstellen om je "adviezen" voor je te houden.

en voordat je weer allerlei dingen gaat inbeelden zoals een mogelijk toon die jezelf concludeerd uit mijn manier van typen...doe maar niet. er zit helemaal geen toon in behalve een neutrale.
pi_30462770
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:
zulke reacties bedoel ik dus. "ik kan het niet en daarom is het complete onzin". ik ben prima geaard dus ik sta met me benen diep genoeg in de aarde. en zal dus niet onderuit gehaald worden door zulke ontwetende reacties. voor de rest beslis ik zelf wel wat ik doe en zolang jij mij niet kent en mijn levenstijl niet weet zou ik voorstellen om je "adviezen" voor je te houden.

en voordat je weer allerlei dingen gaat inbeelden zoals een mogelijk toon die jezelf concludeerd uit mijn manier van typen...doe maar niet. er zit helemaal geen toon in behalve een neutrale.
Enyalius, ik vraag je hier hetzelfde als via de mail...
stop met onzin posten.

Je bent ongeloofwaardig, geweldadig en eerlijk gezegd vind ik je posts om van m'n stoel te rollen.

Géén van bovenstaand is wat mij betreft gewenst in truth.
Sir Winston Churchill
pi_30462783
Solse Gat is gewoon een bijzondere plek.

* Natalie wacht intussen nog steeds op de foto's van Iteejer.
(shame on you)
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:09:46 #118
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30462822
zoals ik zeg: zolang jullie me niet kennen boeit het op zich weinig wat jullie willen van mij
maar ga vooral door met conclusies te trekken. heb ik ook wat om te lachen
enige manier om mij stil te krijgen is een ban en daar zou ik niet wakker van liggen eerlijk gezegd
pi_30463042
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef Natalie het volgende:
Solse Gat is gewoon een bijzondere plek.

* Natalie wacht intussen nog steeds op de foto's van Iteejer.
(shame on you)
Inderdaad!
pi_30463300
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:

Lees es ff mee..
Het begint met jouw verhalen dat je er wel even heen zal gaan, compleet met schilden tegen kwade geesten, en één of ander mes ter klieving van demonen.
Dan blijft het stil.
Er komen wat vragen over hoe en wat.
Eerst ga je dan suggereren dat je er geweest bent, en je van alles weet over de diverse legendes etc. Uiteraard weer beter dan degenen die er écht en al meerdere malen geweest zijn. Vervolgens wordt je middels de vraag van Mirage geconfronteerd met een detail, waarvan je heel goed doorhebt dat foutieve beantwoording je de das kan om doen.
Dus dan ga je ineens vertellen dat je er astraal geweest bent. En dat wekt dan idd heel sterk de indruk dat je je verhalen minstens een stuk sensationeler en smeuiger wil maken dan de achterliggende realiteit is.

Dit soort gedrag suggereert een charlatannerie waar ons forum bepaald geen voordeel van ondervindt. Vandaar mijn dringend verzoek dat voortaan niet meer te doen.
pi_30463427
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad!
Jajajajajajaja..
Ik denk dat een user waarvan de naam met een E begint, en op nyalius eindigt, mij een stel astrale bacterien gestuurd heeft die me aardig plat gelegd hebben. Ik ben momenteel aan het overlijden aan een verkoudheid, ik ben nies en proest en lek en ik sterf.
Wellicht moge dat als excuus dienen voor de nog niet verzonden foto's...
En zo niet, dan niet.
Ik heb toch wel genoeg olie in mijn lampke.
pi_30463539
*proest*
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:32:38 #123
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30463561
hmmm waar in deze draad heb ik beweerd met schilden en andere dingen er heen te gaan? ja ik heb het een heeeeleee lange tijd elders kort vermeld en meer niet. VERMELD DUS GEEN ACTIE IN GEVOLG, alhoewel schilden doe ik altijd no matter waar ik heen ga. is gewoon standaard geworden bij mij. groot verschil. mijn athame was niet om demonen te doorklieven maar hier en daar wat takken of bladeren te verzamelen. jullie maken er zelf meer van.

ik heb ook niet gezegd of ik wel of niet geweest was. het gaat je trouwens niks aan. de twee mensen waar ik mee zou gaan die weten wel de details en de redenen. wat iemand online beweerd zonder iemand te hebben ontmoet en dus kent is gewoon onzin. hun hadden afgezegd omdat 1 niet mocht en de ander alleen meeging vanwege die persoon. en ik fout ingeschat had met mijn inkomsten.

ik beweer ook niet de expert te zijn over de legendes en weet alleen dat wat ik gelezen heb over monniken en kloosters. deze waren er maar zijn niet het meest actieve daar. er zijn andere geesten en dergelijke die die monniken overstemt. of ze kwaadaardig zijn heb ik niet gezegd. wat ik wel zag was een jager die er met andere mensen en honden jaagde op wilde dieren en door een ongelukkig schot van zijn makkers werd deze jager zelf geraakt. wat er voor de rest rondloopt zei ik niets en reageerde ik "jullie zijn er zelf geweest dus weten het ook als je kunt wat je beweerd".

en ik had helemaal geen intentie om verder te reageren tot jij je kop weer es open trek. en dit kan ondersteund worden omdat ik zo goed als nauwelijks meer in dit deel van het forum aanwezig ben om verscheidene persoonlijke redenen.

maar ga door. vindt het wel interesant om te zien wat jullie nog meer in mijn schoenen denken te schuiven. kan wel wat entertainment gebruiken deze week. heel leuk om te zien hoe oppervlakkig mensen zijn en conclusies trekken die nergens op slaan.
pi_30463589
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jajajajajajaja..
Ik denk dat een user waarvan de naam met een E begint, en op nyalius eindigt, mij een stel astrale bacterien gestuurd heeft die me aardig plat gelegd hebben. Ik ben momenteel aan het overlijden aan een verkoudheid, ik ben nies en proest en lek en ik sterf.
Dat betekent dat je je ziek had kunnen melden op je werk, waardoor je tijd had gehad om de foto's te sturen.
quote:
En zo niet, dan niet.
Ik wil ook zo'n lampke met olie.
pi_30463745
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jajajajajajaja..
En zo niet, dan niet.
MAN!!!!!!!

Sorry..... hier had eigenlijk moeten staan: ach, gut, arme man. Kopje thee met honing?

[ Bericht 10% gewijzigd door nokwanda op 10-09-2005 20:43:42 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30463924
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Enyalius het volgende:
wat iemand online beweerd zonder iemand te hebben ontmoet en dus kent is gewoon onzin. hun hadden afgezegd omdat 1 niet mocht en de ander alleen meeging vanwege die persoon. en ik fout ingeschat had met mijn inkomsten.
Dus je stelt hier dat het onzin is om iets te zeggen, op basis van alleen online kennen. Kan ik me wel in vinden ja.
Maar jij kent mijn toch ook alleen maar online, je kent zelfs het hele Solse Gat alleen maar online?
Of nee, je bent er astraal geweest.
Dus ik zou ook iets over jou kunnen zeggen, al ken ik je alleen maar online - want waarom zou ik jou niet astraal bezocht kunnen hebben..?
pi_30463957
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Enyalius het volgende:

het gaat je trouwens niks aan.
Zo typerend voor jou.... eerst maak je een hele hoop poeha, je hebt allerlei ervaringen en niet alleen in dit topic, en keer op keer als iemand je vragen terug stelt "wil je opeens niet meer kwijt".

Als jij zonder feedback jezelf als ..... (vul maar in) neer wilt zetten, schrijf dan een boek !
quote:
en ik had helemaal geen intentie om verder te reageren tot jij je kop weer es open trek. en dit kan ondersteund worden omdat ik zo goed als nauwelijks meer in dit deel van het forum aanwezig ben om verscheidene persoonlijke redenen.
Je post minder sinds je kritische vragen krijgt.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:45:06 #128
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30463992
als jij hier astraal was had ik je wel opgemerkt net zoals ik mijn gidsen e.d. opmerk. en niet alleen ik zou je opgemerkt hebben maar mijn ouders ook. dus dat is een te simpele vraag. 3 mensen zouden jouw gezien moeten hebben en aangezien dat niet is gebeurd weet ik dat jij niks kunt zeggen over mij dat waar is. en ik zeg ook niks over jouw, noch loop ik jouw belachelijk te maken terwijl jij het sport schijnt te vinden omdat wel met mij te doen

en nee ik was van plan stilletjes van het forum weg te gaan. en door zooi in me leven heb ik het druk daarmee dus daarom postte ik weinig. zoals gewoonlijk maken jullie weer conclusies. tot nu toe heb ik nog niet 1 kritische vraag gezien die ik niet kan antwoorden. het is wel zo dat steeds als ik antwoord geef dat jullie het afdoen als onzin omdat jullie het zelf niet kunnen/willen zien. dat is niet mijn probleem
pi_30464033
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef Enyalius het volgende:
als jij hier astraal was had ik je wel opgemerkt net zoals ik mijn gidsen e.d. opmerk. en niet alleen ik zou je opgemerkt hebben maar mijn ouders ook. dus dat is een te simpele vraag. 3 mensen zouden jouw gezien moeten hebben en aangezien dat niet is gebeurd weet ik dat jij niks kunt zeggen over mij dat waar is. en ik zeg ook niks over jouw, noch loop ik jouw belachelijk te maken terwijl jij het sport schijnt te vinden omdat wel met mij te doen
Misschien heb je hem wel voor een gids of een demoon gehouden.
Sir Winston Churchill
pi_30464101
Serieus Enyalius,

Het zou heel goed kunnen dat jij een heleboel in je mars hebt.

Ik denk alleen dat jij moet beginnen met jezelf serieus te nemen, de rest volgt dan vanzelf wel.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:48:29 #131
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30464122
denk het niet. verschillende gevoelens/energie soorten krijg je erbij. bij demonen voelen ik me niet echt op me gemakt wordt ik kortademig en zo. bij mijn gidsen voel ik me warm en vrolijk van binnen. bij andere geesten verschilt het afhankelijk van hun intenties sommige maken je verdrietig en andere weer iets vrolijker, anderen maken je angstig en anderen stellen je op je gemakt. je kent het wel. dus op zich relatief makkelijk te onderscheiden

neem mezelf heel serieus, te serieus af en toe. dan maakt iemand een grap bijvoorbeeld en ik snap het op dat moment niet hehe. maar omdat ik andere dingen aan me kop heb staat het paranormale zo wie zo op een laag pitje latste week of 2.
pi_30464291
Enyalius, laten we het hier nu maar verder bij laten, ik neem aan dat ik mijn punt duidelijk gemaakt heb. Dit ging over daadwerkelijke bezoeken aan het Solse Gat, niet over astraal gereis; en al helemaal niet over een terechtstelling van jou. Alsjeblieft, probeer te begrijpen wat ik bedoelde te zeggen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:54:30 #133
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30464348
ik kan me daar in vinden iteejer. tenminstje zolang jij me niet belachelijk blijft maken of conclusies maakt die er niet zijn. dan ga ik weer verder waar ik mee bezig was en neem weer wat afstand van fok voor een tijdje
pi_30464876
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef Enyalius het volgende:
ik kan me daar in vinden iteejer. tenminstje zolang jij me niet belachelijk blijft maken of conclusies maakt die er niet zijn. dan ga ik weer verder waar ik mee bezig was en neem weer wat afstand van fok voor een tijdje
Jongen, geloof me, ik wil je niet belachelijk maken, ik wil alleen een zekere kwaliteit binnen dit forum handhaven. Het is maar al te makkelijk om jezelf mee te laten slepen in je eigen ideeen, of woorden te gebruiken die voor anderen een totaal andere betekenis hebben.
Afstand nemen van truth is niet wat ik van je wil, in tegendeel. Ook jij bent eenn truth-user, en hoort bij ons forum en ons clubje.

Isoleer jezelf niet van anderen, door je eigen belevenissen zo extreem te presenteren. Dat is nergens goed voor, in hun authentieke vorm zijn de dingen die je denkt en doet veel interessanter.

Ik neem je serieuzer dan jezelf denkt. Jou, ik neem jou serieus. Niet noodzakelijkerwijs al je verhalen. Wij, de mods, zijn niet je vijand.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:14:57 #135
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30465052
tja ik weet niet. maar om misverstanden te voorkomen heb ik zojuist een draad gemaakt. misschien hebben mensen er wat aan. het is wel zo dat ik de wat sappigere ervaringen kies om te delen. in werkelijkheid zijn dat maar 2 handen vol en de rest, rustigere, ervaringen kun je op 20 handen tellen. het is net zoals tv...bijna niemand boeit het als het rustig en saai is :S

afstand van tru is niet omdat ik me isoleer. heb gewoon tijd nodig voor andere dingen, dus ik ben gewoon hier als ik daarmee klaar ben

ik hoor niet bij jullie clubje. dat is al duidelijk sinds dat hele irc incident. maar het is goed. no hard feelings. its how life is
pi_30465590
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:
het is net zoals tv...bijna niemand boeit het als het rustig en saai is :S
Dat beoordeel je niet helemaal goed. Kijk es naar de meeste mensen hier - geboeid door elkaars verhalen, ook al gaan ze maar over een simpele droom, of een gedachte. Het is hier geen tv, mensen die dat zoeken moeten een Zwartenekker-dvd gaan huren.
quote:
ik hoor niet bij jullie clubje. dat is al duidelijk sinds dat hele irc incident. maar het is goed. no hard feelings. its how life is
Je kent een veel te groot gewicht toe aan een incident. Iedereen komt wel es wat klote uit de bocht, so what. Tot op heden heb je alleen maar de meest fantastsiche verhalen laten zien; laat es zien wie je echt bent, dat zal de mensen hier meer interesseren. Echt waar
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:30:55 #137
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30465718
alsof mensen het boeit dat me plant tegen me roept... "HEY ik heb dorst je bent me vergeten deze week" en daarna "aahh ik verzuip je gaf te veel" en dat je dan de helft weer eruit moet kieperen ok moet toegeven, het is wel komisch en hoe zijn energieveld groeit of in een zakt afhankelijk van de muziek die ik op heb staan.

maar kan je mischien in die cursus astral projecteren reageren als je toevallig een host weet om de pdf bestande te hosten?
pi_30465882
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Enyalius het volgende:

afstand van tru is niet omdat ik me isoleer. heb gewoon tijd nodig voor andere dingen, dus ik ben gewoon hier als ik daarmee klaar ben
Da´s begrijpelijk gezien de manier waarop de dingen voor je schijnen te zijn gegaan de laatste tijd. En ook de langere werkdagen.
quote:
Maar dit is dan weer gelul. jij bent even goed een smaakmaker hier en ik vind het echt jammer als je jezelf uitsluit.
En sommig commentaar kan je ook met humor bezien. En die heb je best.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30465963
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
alsof mensen het boeit dat me plant tegen me roept... "HEY ik heb dorst je bent me vergeten deze week" en daarna "aahh ik verzuip je gaf te veel" en dat je dan de helft weer eruit moet kieperen ok moet toegeven, het is wel komisch en hoe zijn energieveld groeit of in een zakt afhankelijk van de muziek die ik op heb staan.

maar kan je mischien in die cursus astral projecteren reageren als je toevallig een host weet om de pdf bestande te hosten?
Zo "ken" ik je weer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30466050
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
Het interesseert mij meer dan het klieven van demonen ja. In alle eerlijkheid.
quote:
Ware het niet dat ik door een ééncellig stuk sadisme tot bijna de dood gesard wordt, cq zwaar verkouden ben - én er van alles elders ook op werk extra tijd vroeg, zou er nu al een extra schijf in één van onze servers zitten waar we dit soort dingen op kunnen zetten. Dat gaat echter wel snel gebeuren, zodat ik snel een plekje op een fokserver hiervoor kan vrijmaken.
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:39:21 #141
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30466112
ah ok..dan hoop ik voorlopig dat niemand dingen van die fileshack afgooit tot je beter bent en die exhtra HD in de server kon plaatsen
pi_30636693
Misschien dat ik de volgende keer wel meega. Niet dat ik veel heb met TRU of het solse gat, maar ik woon in Putten, en het lijkt me wel leuk om een keer bij een meet te wezen Voor info over Putten kun je dus ook bij mij wezen
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:28:36 #143
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30636940
* Alicey mompelt zachtjes iets over foto's
pi_30638776
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien dat ik de volgende keer wel meega. Niet dat ik veel heb met TRU of het solse gat, maar ik woon in Putten, en het lijkt me wel leuk om een keer bij een meet te wezen Voor info over Putten kun je dus ook bij mij wezen
Offtopic:
Kom je weleens in de Koepel in Garderen?
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:06:11 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30639971
ik wil de volgende keer ook wel mee
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30666257
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
* Alicey mompelt zachtjes iets over foto's
* Lynx666 mompelt iets harder mee.
pi_30666974
* Natalie kijkt boos naar Iteejer

(helpt 't?)
pi_30751239
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef Natalie het volgende:
* Natalie kijkt boos naar Iteejer

(helpt 't?)
Hmmm zo'n blik staat je wel..
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:32:53 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30751261

Het wordt eng...

Maar helpt het? Da's de vraag
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:33:45 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30751285
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef Natalie het volgende:

Het wordt eng...

Maar helpt het? Da's de vraag
Als het niet helpt kijk ik wel heel lief naar iteejer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')