Ontvangen. Leuke foto's.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Mirage het volgende:
iedereen heeft mail ( Minkeltje via een omweg als het goed is)
Ze zijn echt leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Mirage het volgende:
iedereen heeft mail ( Minkeltje via een omweg als het goed is)
Tip: zoek een goeie snackbar/eetcafé/bezorgdienst uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben vandaag ook nog helemaal uit m'n doen. Een vaatdoek is nog levendiger dan ik nu..
Ik heb m'n foto's zojuist nog even bekeken, en ze vallen me wat tegen(qua scherpte en beweging)
Ik zal ze ook eerst wat kleiner maken voor ik ze mail (met een ZIP van 137MB maak ik niemand blij denk ik).
Misschien dat ik mijn eigen ervaringen zo ook nog even kort hier neerzet..
Moeten we die zelf doorlinken? In dat geval moet ik ff uitzoeken hoe dat moet (met mijn suffe hoofd)quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:14 schreef Mirage het volgende:
wat mij betreft mag alles publiek ( al heb ik nog geen foto van mijzelf gezien dus dat is makkelijk praten)
Als de mensen geen bezwaar hebben kunnen ze ze zelf hier neerzetten.
De foto's staan namelijk al online van mij, maar prive met pasw., ze kunnen ze wel doorlinken naar hier als ze willen.
Nokwanda heeft al aangegeven geen problemen ermee te hebben, als Alicey dat ook niet heeft dan kunnen jullie die alvast hier neerzetten.
Als je het kan vinden kan je gewoon de link met de img tags [img] kopiëren en hier neerzetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moeten we die zelf doorlinken? In dat geval moet ik ff uitzoeken hoe dat moet (met mijn suffe hoofd)![]()
En dit klinkt erg verleidelijk. Alleen het lezen ervan al maakt me al wat fitterquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tip: zoek een goeie snackbar/eetcafé/bezorgdienst uit.
Bestel daar biefstuk, groentemix en patat ( gooi er extra zout op)
Geniet !!
en merk dat je je daarna een stuk fitter voelt![]()
Ik heb je linkje ontvangen, en ben nu aan het downloaden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Lynx666 het volgende:
Iedereen heeft (als het goed is) mail van me.
Erg leuke foto's van jou, Mirage. En ik heb ook geen bezwaar tegen publicatie van foto's waar ik op sta.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:36 schreef Mirage het volgende:
Het grappige van de heksenbol bij Kernhem vond ik dat die in een tuintje met geneeskrachtige kruiden stond !
Men maakt een "heksentuin" en probeert vervolgens heksen en trollerige aardwezens te weren...
*schenkt u een dankbare lach*quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
touristische route![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Stiekem was het inderdaad kraanwater.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:42 schreef Mirage het volgende:
en maar doen alsof het bronwater was wat je dronk...![]()
Kan toch nog wel even wachten, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb de foto's van lynx binnen en ze zijn wel degelijk leuk !!
Op veel foto's staan minkeltje en Myxo ook, ik heb hun nog niet gehoord over wel of niet foto's online zetten. Hun foto's nog even achterwege laten of even bewerken dat het gezicht niet herkenbaar is ?
vind ik wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan toch nog wel even wachten, toch?
Die voorste boom is wel apart ja.. Maar is het geen gezichtsbedrog?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand trouwens opgevallen dat op de foto's 2157 en 2158 op de bast van de bomen rond die steen allerlei symbolen zijn gekerfd, en dat de voorste boom wél hevig aan het bloeden was.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:57 schreef Mirage het volgende:
Ik heb de foto's van lynx binnen en ze zijn wel degelijk leuk !!
Op veel foto's staan minkeltje en Myxo ook, ik heb hun nog niet gehoord over wel of niet foto's online zetten. Hun foto's nog even achterwege laten of even bewerken dat het gezicht niet herkenbaar is ?
Voordat iedereen dezelfde foto's in dit topic plaatst.
Ik hou me even tot de volgende foto's die ik plaats (omdat ik hiervan weet dat niemand het erg vind/ omdat nokwanda het zelf lastig vind om te doen).
2148
2149
2150
2157
2161
2175
Foto's komen er iets verkleind aan, want jémig wat heeft lynx een camera !! (om jalours op te worden)
Ze staan op beide foto's hetzelfdequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die voorste boom is wel apart ja.. Maar is het geen gezichtsbedrog?
Sja, het was donker, dus ik handelde uitsluitend naar instinct.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lynx wist ze trouwens wel van me te maken....ene waar ik net mijn trui aan aan het doen ben![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja, het was donker, dus ik handelde uitsluitend naar instinct..
Wees blij dat ik m'n camera niet bij had bij het wachten bij het station.
Neeee, brandnetels, weet je nogquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:40 schreef Natalie het volgende:
Daar was iedereen zich massaal aan het omkleden?
Juist.quote:
jah duh !quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
Bleek trouwens dat ik jou al eens bij een Solse Gat meet in september 2003 heb gemeet, Mirage
Ik stuitte toevallig op dat oude topic.
Oi... 1,5 uur!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Juist.
EW en ik werden naar het station gebracht waar we net de eennalaatste trein voor onze neus weg zagen rijden. De volgende kwam pas 1,5 uur later en iedereen bleef om mee te wachten.
(nou ja..... EW dwong het ook min of meer af)
Iets van: "Ieeekksssssssssss!!!" gevolgd door de nodige vervloekingen tegen brandnetels en ander onkruid?quote:Maar goed ook. Anders hadden ze het kostelijke geluid van ikke die met mijn kont in een brandnetel in de struiken hurkt ook gemist.![]()
Weet zelf eigenlijk de eerste reactie niet meer. Alleen wel dat ik een daverende lachbui kreeg.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oi... 1,5 uur!
Arme julleDa's echt minder.
Maar gelukkig wilde iedereen wachten. Dan gaat de tijd ook veel sneller voorbij
[..]
Iets van: "Ieeekksssssssssss!!!" gevolgd door de nodige vervloekingen tegen brandnetels en ander onkruid?
Ik dacht dat je die meet van 4 weken geleden bedoeldequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah duh !
dat zei ik toch al toen ik en Alicey aan kwamen lopen.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:06 schreef Mirage het volgende:
http://i8.photobucket.com/albums/a17/vogelvlucht/IMG_2157.jpg ==> must voor nokwanda ! Je zoon![]()
sorry, hersteldquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die staat op heel veel foto´s. Mijn kloon euhhh..... zoon. Maar net op die foto die je aanwees minder duidelijk. Tis me der een.
Je moet hem eens meemaken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef Natalie het volgende:
Kloon-alert, kloon-alert
Wat een guitig koppie heeft je zoon, Nokwanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |