MUUS is uit de crew, dit kun je ook in diverse topics lezen. Mirage is er nog gewoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Stenny het volgende:
Om nog even te ouwehoeren over Muus. Is er iets gebeurd met Muus en Mirage?Ik wil graag weten of hier iets aan is. Zou toch jammer zijn als een van de twee hierom niet meer zou moden.
Sten
Klinkt als een geslaagde dagbestedingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik weer. Het zit er al weer op.![]()
Was leuk.... leuke groepen, gemotiveerde kids van verschilende leeftijdscategorieen. Ze deden lekker mee en leerden snel.
Dat krijg je ook niet overal. Soms zijn ze zo traag als dikke stront en moet ik werkelijk alles uit de kast halen om ze aan het bewegen te krijgen terwijl ik enthousiast rpobeer te dansen.![]()
Het weer werkt goed mee. Hete zon en Afrikaanse muzien. Hugh Masekela en Brenda Fassie. Moderne Township muziek en een dans met traditionele elementen in een modern jasje. Ze vonden het cool![]()
Ja, dat weet ik, maar ik vroeg me af of er onmin is tussen Muus en Mirage, omdat ik het jammer zou vinden als dit de reden is van Muus' vertrek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
MUUS is uit de crew, dit kun je ook in diverse topics lezen. Mirage is er nog gewoon.
Nee, dat is niet de reden van MUUS' vertrek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik vroeg me af of er onmin is tussen Muus en Mirage, omdat ik het jammer zou vinden als dit de reden is van Muus' vertrek.![]()
Hoe moet ik dat nou uitleggen?quote:
hier kunnen we wat mee. waar is coz als je hulp nodig hebt om een goeie conspiracy op te zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Stenny het volgende:
Om nog even te ouwehoeren over Muus. Is er iets gebeurd met Muus en Mirage?Ik wil graag weten of hier iets aan is. Zou toch jammer zijn als een van de twee hierom niet meer zou moden.
Sten
Alicey is crew en zal de reden dan eerder weten dan wij niet-blauwen. Zij zegt dat onmin niet de reden is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik vroeg me af of er onmin is tussen Muus en Mirage, omdat ik het jammer zou vinden als dit de reden is van Muus' vertrek.![]()
Incidenteel. Begon per toeval. Iemand wist dat ik mijn leven lang al dans en vroeg me ervoor. De meeste mensen weten dat ik schilder, of haren vlecht, of dans, maar bijna nooit dat ik het allemaal doe. Langzamerhand kan ik dus verschillende workshops gaan aanbieden. En het gaat gewoon via mond tot mond reclame. Meestal valt er niets of niet veel aan te verdienen. Maar het is gewoon vreselijk leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef Enyalius het volgende:
uhm de reden staat ook vermeld in het topic gewijd aan muus dus beetje lezen en je weet ook dat er niks aan de hand was
maar hoe vaak geef je die danslessen?
Ja, zit wat in: misschien is het wel een complot. Maar de vraag is: van wie, en wie zitten er allemaal in het complot? Gaat het tot de hoogste FOK rangen of blijft het beperkt tot FOK Truth? Wanneer is het complot begonnen en is het complot ten einde nu Muus op raadselachtige wijze en zonder eigen uitleg hier verdwenen is?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hier kunnen we wat mee. waar is coz als je hulp nodig hebt om een goeie conspiracy op te zetten
Worden wij als dom klootjesvolk misschien in het ongewisse gehouden door de FOK Mods? Is het een complot tegen de Truthjes?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden van MUUS' vertrek.
toe maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Incidenteel. Begon per toeval. Iemand wist dat ik mijn leven lang al dans en vroeg me ervoor. De meeste mensen weten dat ik schilder, of haren vlecht, of dans, maar bijna nooit dat ik het allemaal doe. Langzamerhand kan ik dus verschillende workshops gaan aanbieden. En het gaat gewoon via mond tot mond reclame. Meestal valt er niets of niet veel aan te verdienen. Maar het is gewoon vreselijk leuk.
Toch nog een afbeelding van een sixolo gevonden.... de Zuluhoed
[afbeelding]
Ik vind het gewoon vaag en iets wat vaag is, triggert mij tot onderzoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alicey is crew en zal de reden dan eerder weten dan wij niet-blauwen. Zij zegt dat onmin niet de reden is.
Blijkbaar heeft MUUS haar eigen reden en zolang zij er niet voor kiest om die openbaar te maken zullen we het ook niet weten.
En al zou er onmin zijn, dan zou dat tussen de onminnenden zijn en blijft het nog steeds een keuze om al dan niet te blijven modden. Lijkt me dat we dat wel moeten respecteren.
Natuurlijk, ik houd jullie dom, dat heb ik zo afgesproken met de FA's.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Worden wij als dom klootjesvolk misschien in het ongewisse gehouden door de FOK Mods?
Uiteraard.quote:Is het een complot tegen de Truthjes?![]()
Doe ik toch mijn werk niet goed.quote:Maar ik ben helemaal niet dom.![]()
De MED lijkt mij voor zich spreken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vaag en iets wat vaag is, triggert mij tot onderzoek.
Maar iemand die niet dom is, kun je niet dom houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik houd jullie dom, dat heb ik zo afgesproken met de FA's.
[..]
Uiteraard.
[..]
Doe ik toch mijn werk niet goed.
Hmm, ik voel mij pas verlicht als ik de zaak doorgrond heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
De MED lijkt mij voor zich spreken?
Dat zijn zo van die dingen waar je achter komt met mijn missie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar iemand die niet dom is, kun je niet dom houden.Maar dat had je zelf ook al beseft.
![]()
Wat valt er ign aan de doorgronden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hmm, ik voel mij pas verlicht als ik de zaak doorgrond heb.
Philips zorgt er voor dat ik me verlicht voel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:29 schreef Enyalius het volgende:
ik voel me pas verlicht als ik mezelf ophijs aan een paar vleeshaken. dan kom je pas echt los van de grond
Daarom was mijn vader zijn hele leven onderzoeker bij Philips Licht. Hij gaf me het goede voorbeeld, ik streef ook naar verlichting.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Philips zorgt er voor dat ik me verlicht voel.
philipsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Philips zorgt er voor dat ik me verlicht voel.
Ik denk dat muus@fok.nl nog wel werktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Stenny het volgende:
Is het mogelijk Muus te mailen: weet iemand dit?
Het knopje aanzetten is toch genoeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Daarom was mijn vader zijn hele leven onderzoeker bij Philips Licht. Hij gaf me het goede voorbeeld, ik streef ook naar verlichting.
ik weet niet. maar geloof dat als je het bericht gelezen had dat muus niet reageerd op menig vorm van contact. telefoon noch mail. maar kan altijd proberenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Stenny het volgende:
Is het mogelijk Muus te mailen: weet iemand dit?
het knopje omzetten is wel de belangrijkste eerste stap hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het knopje aanzetten is toch genoeg?
Absoluut.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:35 schreef Enyalius het volgende:
[..]
het knopje omzetten is wel de belangrijkste eerste stap hoor![]()
Muus woont in dezelfde stad als ik: misschien loop ik haar wel tegen het lijf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik weet niet. maar geloof dat als je het bericht gelezen had dat muus niet reageerd op menig vorm van contact. telefoon noch mail. maar kan altijd proberen
Weet je dit dan niet zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat muus@fok.nl nog wel werkt
Wat ben je toch een bloederig typje af en toequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:29 schreef Enyalius het volgende:
ik voel me pas verlicht als ik mezelf ophijs aan een paar vleeshaken. dan kom je pas echt los van de grond
Aan de juiste knopjes zitten leidt immer tot verlichtingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het knopje aanzetten is toch genoeg?
Een trouwe Truth hier is zonder eigen verklaring vertrokken. (PS 'TRUT' betekent oorspronkelijk 'schoonheid')quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat valt er ign aan de doorgronden?
Is Coz de expert in verdwijningen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Enyalius het volgende:
coz is al sinds vanochtend weg geloof ik
Maar die is hier niet, dus hebben we een Truthje nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef Enyalius het volgende:
nee david copperfield is de expert
Je trekt het licht daar ahw naar je toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:36 schreef Enyalius het volgende:
vraag me af hoe het gaat als je in een oud huis woont waar je geen schakelaar hebt maar aan een touwtje moet trekken
"ik ga ff het licht trekken - zo ik voel me opeens verlicht zeg"
Voor zover ik weet blijven @fok.nl adressen actief nadat iemand uit de crew gaat, maar er zijn hier wel weer wat uitzonderingen op. Je krijgt het echter als het goed is gebounced als het niet aankomt..quote:
Aha..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Een trouwe Truth hier is zonder eigen verklaring vertrokken. (PS 'TRUT' betekent oorspronkelijk 'schoonheid')
Dat boeit mij.
Dan wil ik weten waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |