dat las ik tenminstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben blauw, maar moet ik daar gebruik van maken om de plaatjes toe te voegen is de vraag?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TRUScquote:Dus wat mij betreft zijn: pas em gerust aan
ik ben er nu weer uit ... nuff saidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er niet vroeg uit hoeft is dat te doen.. Hoewel mijn biologische klokje toch niet toestaat dat ik later dan 10 uur wakker word, zelfs als ik 9 uur pas ga slapen.
[FO] [BUG] modereren van posts met /me --> verkeerde *naamquote:* Alicey was te lui om voor dit deel iets leuks te verzinnen (het zou leuk zijn als de topic starter hier standaard iets nieuws en leuks neer zet)
Ik zou willen dat ik gemiddeld 8 pak, maar het schiet er vaak bij in doordat ik te vroeg weer wakker word.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:44 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben er nu weer uit ... nuff said![]()
mijn bioritme stoort zich niet aan tijden en wil het liefst 8 uurtjes pakken![]()
Ruilen voor een weekje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef Enyalius het volgende:
bioritmes? klokjes? ik slaap hier 4 uur en daar nog 6 en dan pak hier en daar nog een uurtje of 2 er bij. die 8 uur op een dag kom ik wel aan uiteindelijk
Have fun coz!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef coz het volgende:
ow wacht , ik moet nog ff iets doen en dan rap andere dingen doen om op tijd met de groep aan te sluiten ... dussss goed weekend![]()
ik weet niet. ga je me uit mijn slaap houden?quote:
Welnee. Ik slaap zelf snel, en als ik slaap heb je niet veel meer last van me dan dat ik je wegdruk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik weet niet. ga je me uit mijn slaap houden?
Best wel jaquote:als het moet slaap ik zelfs op het werk. hmmm eigenlijk heb ik best een relaxte levensstijl nu ik er zo over na denk
Wel prettig als je trek krijgt ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik een ontbijtje kan scoren het is al 10 uur
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef Enyalius het volgende:
es kijken of ik een ontbijtje kan scoren het is al 10 uur
daar kan ik geen 22kg zware tas van slepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]mijn ontbijt bestaat uit een kop koffie en een wasa cracker
Als je naast me ligt wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef Enyalius het volgende:
er was bijna geen beleg meerff creatief geweest met pindakaas en jam
dus je gaat me wegdrukken als je slaapt huh
Dat helpt misschien ja.quote:ik duw trug mwahahaha.
Ik denk dat je met touw en ketting verder komt, het is vooral mijn lichaam dat duwt, en niet zo zeer mijn handen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
je mag wel de lakens jatten dat vind ik niet zo erg...maar NIET DUWEN!!!
mischien dat mirage's handboeien van pas komen dan. kan ik rustig verder slapen mwahahah![]()
Geen idee, maar zo erg lastig ben ik nou ook weer niet als ik slaap hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:13 schreef Enyalius het volgende:
waarom denk ik nu opeens aan zo'n ziekenhuis bed met van die dwangbuizen?
harde klap op gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
me pc is ook lastig. zometeen es ff herstarten. telkens als ik de pagina laad hapert de muziek *Sniff*
Hmmm je kunt niet gewoon wat processen die veel geheugen vreten afschieten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
me pc is ook lastig. zometeen es ff herstarten. telkens als ik de pagina laad hapert de muziek *Sniff*
Het zou niet mogen uitmaken, maar helaas is de praktijk bij sommige OS'en anders inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef Enyalius het volgende:
nou...denk eerder dat het komt omdat ie al bijna een maand onafgebroken aanstaat
Het is dan ook niet de meest lichte applicatie, en misschien dat het ook flink lekt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:20 schreef Enyalius het volgende:
uhu als je veel doet raakt ie beetje vol na een tijdje. maar het vreemde is. heb het alleen als ik regelmatig mediaplayer troep gebruik :S
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:58 schreef Enyalius het volgende:
ben er weerff helemaal opgeruimd en netjes nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |