abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:46:28 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29780927
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe

Jij denkt dat de maan harig wordt als jij je broek uittrekt

Of was het een grap?

De maan gaat ook nog veranderen, de invloed die de maan uitoefent op de aarde en mensen is aan verandering onderhevig. Maar er zullen geen haren op gaan groeien, eerder tulpen. Dat lijkt me meer waarschijnlijk.

De puzzel De leuke puzzel
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29784424
Solse Gat deeltje zoveel

-------> Dit is wat Mirage met jullie gaat doen. Spankspankspank.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:37:44 #227
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784483
die draad gaat helemaal de verkeerde kant op

mijn onschuld...wat doe je!!!
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:37:50 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29784488
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Solse Gat deeltje zoveel

-------> Dit is wat Mirage met jullie gaat doen. Spankspankspank.
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:38:55 #229
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784518
krijg steeds meer zin om naar het solse gat te gaan op die manier hahaha
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_29784546
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
die draad gaat helemaal de verkeerde kant op

mijn onschuld...wat doe je!!!
Onschuld? Jij?
Hou je moeder voor de gek..... ow ja... doe je al. Die denkt dat je nog maagd bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:41:06 #231
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784573
hey ik kan heel geloofwaardig zijn.
krijg nog steeds rooie oortjes

pi_29784586
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:43:24 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29784650
Jullie geloven vast niet in mijn onschuld.

Uiteindelijk is alles wat er gebeurt een logisch gevolg op de toestand zoals die was. m.a.w. : Het was voorbestemd dat ik die opmerkingen zou maken, en ben derhalve onschuldig.
pi_29784660
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Enyalius het volgende:
hey ik kan heel geloofwaardig zijn.
krijg nog steeds rooie oortjes

jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:44:04 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29784674
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*
Ik ben te eerlijk.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:44:58 #236
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784696
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Jullie geloven vast niet in mijn onschuld.

Uiteindelijk is alles wat er gebeurt een logisch gevolg op de toestand zoals die was. m.a.w. : Het was voorbestemd dat ik die opmerkingen zou maken, en ben derhalve onschuldig.
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of mirage

het zijn altijd dezelfde die ons in bekoring leiden /Tiesemans
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:46:17 #237
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29784734
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjes
[afbeelding]
neuj. lees manga comics
pi_29784969
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:

[..]

precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of mirage

het zijn altijd dezelfde die ons in bekoring leiden /Tiesemans
O, nou hebben wij het gedaan... lekker dan

En hoe dan? Stellen we de verkeerde vragen, maken we de verkeerde opmerkingen of zijn we gewoon bekoorlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door nokwanda op 19-08-2005 17:42:21 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:03:18 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29787066
Ik val uit elkaar

Het voelt fantastisch!!!

Weet je dat ik nu pas heel ben omdat ik gedeeld ben in miljoenen stukken?

Miljoenen stukken is te weinig, miljarden stukken is te weinig zelfs. Ik ga mezelf delen in triljarden fantastiljoen stukken. Zelfs een atoom of protoon of neutroon of electroon is niet klein genoeg

Dit is de hemel voor mij. Ik besta niet meer zoals ik was. Ik ben geen vaste materie meer. Ik ben losser dan los.

Ik ben er bijna maar nog steeds niet helemaal. Maar ik kan nu echt zeggen van. Ik heb 1029320 procent vertrouwen in de toekomst.

Ik hoef ook niet meer te huilen van blijdschap, omdat het vanzelfsprekend is geworden dat gelukkig zijn echt bestaat. Heb tijden gehad dat ik tranen in de ogen had als ik gelukkig was. Maar nu is het gelukkig zijn eerder gewoonte dan uitzondering. En de tijden dat ik moest huilen van blijdschap, dat was nog steeds niet de blijdschap waar ik altijd naar toe gestreeft heb.

En nog steeds valt er te streven naar meer. Want goed is nooit goed genoeg. En beter is ook niet goed. Het moet ultiem perfect zijn, dan pas geef ik het gevecht op hier.

Pefectie. Sommigen beweren dat je er nooit naar mag streven. Grote onzin. Perfectie is perfect. En als een situatie of gevoel perfect is dan heb je het beste te pakken wat er bestaat.

En dat is wat het doel moet zijn. Dat moet een streepje naar rechts op. Maar dat komt nog wel. Af en toe een steek laten vallen tijdens het bezig zijn moet kunnen. Het komt toch allemaal goed

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-08-2005 17:12:44 ]
pi_29788128
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben te eerlijk.
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:37:09 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29789167
Iedereen aan het mediteren?
pi_29789191
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen aan het mediteren?
Wat dacht je van koken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:39:28 #243
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29789213
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*
pi_29789343
* Mirage kan niet tegen Alicey d'r tranen en neemt haar over d'r knie...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:48:06 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29789386
Mirage
pi_29789414
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:49:37 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29789430
pi_29789466
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:49 schreef Mirage het volgende:
Je bent wel erg toegeeflijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:32:32 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29790455
Ik heb opera opstaan, een soort kerk muziek alleen anders

Nu Sarah Brightman, straks Beethoven

Echt geweldig om met muziek jezelf te genezen

Muziek is de beste therapie en niet in geld uit te drukken
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 07:03:39 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804331
Hallo

Iedereen in slaap gevallen?

Ik was aan het denken over alcohol en de invloed die het uitoefent. Ik krijg een slechte dronk van alcohol. Het verstoort mijn denken dusdanig dat ik ernstig twijfel of ik niet beter kan stoppen ermee. Of iets anders kan gaan drinken zoals redbull-wodka.

Gisteren 2 soorten bier door elkaar gedronken en dan ontstaat er weer chaos in mijn hoofd. Helemaal niet de bedoeling van alcohol. 4 kleine flesjes leffe van 8,5 procent dus naast 3 halve liters bier, eigenlijk veels te veel gezien ik ook medicatie heb die me in evenwicht moet houden

Waarschijnlijk kan ik beter niet meer drinken voorlopig. Totdat ik alles beter op orde heb.

Vanmorgen 3 red-bull moeten drinken om enigszins bij te komen

Maar ik kom wel bij

Maar toch moet ik het alcohol-gebruik anders aanpakken dus.
pi_29804361
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 07:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

Iedereen in slaap gevallen?

Ik was aan het denken over alcohol en de invloed die het uitoefent. Ik krijg een slechte dronk van alcohol. Het verstoort mijn denken dusdanig dat ik ernstig twijfel of ik niet beter kan stoppen ermee. Of iets anders kan gaan drinken zoals redbull-wodka.

Gisteren 2 soorten bier door elkaar gedronken en dan ontstaat er weer chaos in mijn hoofd. Helemaal niet de bedoeling van alcohol. 4 kleine flesjes leffe van 8,5 procent dus naast 3 halve liters bier, eigenlijk veels te veel gezien ik ook medicatie heb die me in evenwicht moet houden

Waarschijnlijk kan ik beter niet meer drinken voorlopig. Totdat ik alles beter op orde heb.

Vanmorgen 3 red-bull moeten drinken om enigszins bij te komen

Maar ik kom wel bij

Maar toch moet ik het alcohol-gebruik anders aanpakken dus.
Alcohol en medicatie.... lijkt mij een big NONO

Trouwens.... van wat jij daar opnoemt zou ik toch wel op mijn kop staan en wat moeite hebben met opstaan en bijkomen enzo.

Mijn advies.... kruidenthee met wat opwekkende kruiden erin zoals citroenmelisse, driekleurigviooltje, pepermunt.
En als je te hyper bent rooibosthee. Thee van st. Janskruid. Beetje honing erbij.....

Lijkt me beter voor je dan alcohol en redbull.

Maar goed.... tis maar een advies. Ik ben natuurlijk je moeder niet die zegt: dat mag je niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 07:31:31 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804401
Sint Jans kruid mag ik ook niet hebben. Gisteren gesproken met mijn spv en de psychiaters zijn aan het uitzoeken wat kruiden voor invloed hebben op een bipolaire stoornis. Ook thee met kruiden heeft invloed op de stemming.

Dus in principe zou ik alleen de medicatie mogen innemen zonder extra middeltjes. En dat zou ook voldoende moeten zijn.

Red-bull heb ik nu ff nodig om bij positieven te komen En daarnaast koffie

Maar je hebt gelijk met alcohol en dat zie ik zelf ook in. Vroeger kon ik ook meer hebben maar toen nam ik geen medicatie in

En ik kan nog altijd een kwade dronk krijgen van alcohol. Op de een of andere manier haalt alcohol het verleden naar boven op een slechte manier. Ze zeggen toch wel eens dat alchol de drank van de duivel is/kan zijn?

En red-bull...is lekker Red-bull wordt ik ook niet druk van. Die ene Carpe Diem drank is misschien zelfs niet goed voor me.

Ik kan beter op het wetenschappelijke vertrouwen.

Ik denk dat ik ga stoppen met alchol nuttigen want het voegt niet veel toe, ik raak ontspoort ervan en nog meer. Ik zeg altijd dat ik rechtlijnig wil denken en toch neem ik drank in die me alle kanten op doet zetten. Die alcohol die drink ik dus omdat ik denk dat het lekker is zo'n biertje en omdat ik al vanaf mijn 15e ben begonnen ermee.

Misschien kan ik beter zorgen dat ik te weinig tijd heb om een biertje te drinken. Of ik hou het bij 3 glazen of 4 glazen.

Toen ik vanmorgen opstond wist ik dus ook niet meer alles En het opstaan was van, uhhh, waar ben ik nu, is het al 's morgens en ik moest de draad helemaal oppakken weer. Terwijl het een hele maand vanzelf is gegaan.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 07:46:03 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804457
Het is trouwens duister buiten en donker en fris. En dan hoor ik buiten kraaien kraaien en dan lijkt het net zo'n duister sprookje Kraaien zijn aparte beesten ook.

Maar over die medicatie, depakine dus. Ik krijg die tegen het wisselen van de stemming, zodat ik op de middenweg blijf qua denken en gevoel. Dat middel bestaat al langer dan 50 jaar en van oorsprong tegen epileptie. De doktoren weten alleen dat het helpt tegen stemmingswisselingen maar de hele werking weten ze niet. Toevallig zijn ze erachter gekomen dat het werkzame bestandsdelen heeft tegen bipolair I of II

Mijn arts zei tegen me van, als jij weet hoe het in elkaar zit dan mag je het ons zeggen Ik zal sowieso eens de bijsluiters gaan lezen van alle medicatie die ik krijg, dat lijkt me niet meer dan logisch. Niet omdat ik wat tegen medicatie heb, maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Medicatie is 1000 maal prettiger dan alcohol.

Bij die medicatie krijg je een of andere waarde tussen 0-100. Mijn waarde zit nu op 75 en wisselt vaker. Meestal zit ik tussen de 70-80. Dat noemen ze de depakine-spiegel van het bloed. Dus er is een spiegel ergens schijnbaar.

Depakine is dus een licht medicijn. Zodat het in ---------------------------- evenwicht blijft.

En als ik dan alchol ga drinken die de stemming verwisselt is het ------- evenwicht weg en werken de medicijnen niet meer. En dus kan ik ook niet meer helder denken.

Dus wat is mijn voornemen Stoppen met alcohol.
pi_29804460
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 07:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Sint Jans kruid mag ik ook niet hebben. Gisteren gesproken met mijn spv en de psychiaters zijn aan het uitzoeken wat kruiden voor invloed hebben op een bipolaire stoornis. Ook thee met kruiden heeft invloed op de stemming.

Dus in principe zou ik alleen de medicatie mogen innemen zonder extra middeltjes. En dat zou ook voldoende moeten zijn.

Red-bull heb ik nu ff nodig om bij positieven te komen En daarnaast koffie

Maar je hebt gelijk met alcohol en dat zie ik zelf ook in. Vroeger kon ik ook meer hebben maar toen nam ik geen medicatie in

En ik kan nog altijd een kwade dronk krijgen van alcohol. Op de een of andere manier haalt alcohol het verleden naar boven op een slechte manier. Ze zeggen toch wel eens dat alchol de drank van de duivel is/kan zijn?

En red-bull...is lekker Red-bull wordt ik ook niet druk van. Die ene Carpe Diem drank is misschien zelfs niet goed voor me.

Ik kan beter op het wetenschappelijke vertrouwen.

Ik denk dat ik ga stoppen met alchol nuttigen want het voegt niet veel toe, ik raak ontspoort ervan en nog meer. Ik zeg altijd dat ik rechtlijnig wil denken en toch neem ik drank in die me alle kanten op doet zetten. Die alcohol die drink ik dus omdat ik denk dat het lekker is zo'n biertje en omdat ik al vanaf mijn 15e ben begonnen ermee.

Misschien kan ik beter zorgen dat ik te weinig tijd heb om een biertje te drinken. Of ik hou het bij 3 glazen of 4 glazen.

Toen ik vanmorgen opstond wist ik dus ook niet meer alles En het opstaan was van, uhhh, waar ben ik nu, is het al 's morgens en ik moest de draad helemaal oppakken weer. Terwijl het een hele maand vanzelf is gegaan.
Stom van me.... logisch dat je naast de medicatie ook geen kruiden kunt gebruiken. Of iig niet ongelimiteerd. Veel medicatie bevat een aantal werkzame stoffen uit die kruiden. Bipolaire stoornis....werkt teveel caffeine dan niet tegen je medicatie in?

En als je weet dat je er last van zult krijgen, is dat dan niet reden genoeg om gewoon geen alcohol te drinken?

Ik weet van mezelf dat ik na een bepaald aantal glazen de volgende dag gegarandeerd bagger schijt. Dus doe ik het niet. Simpel. Is dat voor jou zoveel moeilijker?

Klinkt raar misschien, maar ik voel precies wanneer ik moet stoppen met drinken als ik een bepaalde tinteling in mijn bovenlip voel
Als ik vanaf dat moment verder drink zal de volgende dag niet okay zijn. Niet eens een zwart gat zoals je eerder beschreef maar gewoon een hangerig gevoel.
Ik heb maar een keer in mijn leven zoveel gedronken dat er een zwart gat ontstond. Ik vond dat helemaal niet fijn en heb het dus ook niet meer gedaan. Ken je grenzen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 07:53:25 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804488
Grenzen kennen heeft weer te maken met het bipolaire gedoe

Het zijn de grenzen. De bovengrens en de ondergrens, zoals je een noordpool en een zuidpool hebt en dag en nacht en zon en maan en nog meer, de polen de tegenhangers van elkaar, ook met spanning en ontspanning heb je daarmee te maken. Het heeft eigenlijk allemaal met elkaar te maken en hangt allemaal samen als een ziekte. Daarom heb ik mijn ziekte aangenomen en geaccepteerd omdat ik er zelf geen invloed op kan uitoefenen hoewel ik in principe zou willen dat al die polen gaan samen werken met elkaar maar dan ben ik weer ambitieus bezig. Als ik zeg dat ik weiger te leven met een ziekte dan zet ik me dus meer dan 100 procent in om 100 procent te genezen. Al moet ik naar de maan vliegen en de maan omspitten en een rozenstruik planten die uitbloeit daar

De bovengrens is waar ik als een wilde leef dus helemaal doorschiet naar de manie, en de ondergrens is het depressieve waar ik gelukkig al lang niet meer inzit. Dan heb je nog het grijze gebied daartussen. Maar in het grijze gebied leven vind ik zo'n negatieve naklank hebben.

Op dit moment zit ik niet in het grijze gebied omdat ik genoeg levenslust heb en nog veel wil doen in het leven. Dus ik noem het niet grijze gebied, liever roze gebied omdat ik het leven door een roze bril bekijk of gele bril of blauwe bril. Geef het maar een kleur of naam.

Echt roze bril is het niet ook, omdat ik ook weet dat ik altijd moet blijven oppassen voor bedreigingen.

Over caffeine. Het mag wel in zekere mate. Maar als ik 3 potten koffie drink dan krijg ik diarree Dus teveel is niet goed.

Teveel is nooit goed. Heb alweer veels teveel geld uitgegeven voor mijn budget. Ik leef alsof ik 5000 euro per maand verdien en dat verdien ik nog niet.

Waar blijft die koopkracht die ze beloven?

Maar met alcohol is het ook zo, als je ineens helemaal niets drink is het ook weer te ( asc ii codes heb ik ff geen zin in want op te moet een apestrof) ik bedoel, een glaasje bier kan geen kwaad, het is beter om een grens te maken van, wanneer stop ik met drinken. Dat is pas sterk zijn denk ik.

Mijn spv zei ook van, je mag gerust drinken maar hou je in.

Het is een mix van ideale omstandigheden. Niet teveel, niet te weinig en ga zo door.

Een pakket van ideale omstandigheden dus. Je pakt wat van dit, en je pakt wat van dat, en van zus en van zo. En zo maak je van je eigen leven een ideaal leven. En zo bouw je ook steeds verder op naar een ideaal leven. Zonder dat je ontspoort of dat je crashed.

Je bent trouwens ook vroeg op Altijd zo vroeg wakker of is dit een uitzondering?

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 20-08-2005 07:59:29 ]
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:09:38 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804567
Laatste bericht voorlopig

Ik wil dus gewoon weten hoe de vinger in de steel zit. ( is dat een juist gezegde?)

Op de een of andere manier is het universum en alles dat daarmee samenhangt niet compleet. Misschien is het universum nu pas bezig om zich te volmaken en te voltooien. Ik bedoel dus ook, er is altijd enige onrust geweest in het denken van mensen.

Mozart had al last van wanen en nog meer. En dan heb je mensen met gedachtes die ze niet kunnen plaatsen en winterdepressie, het maandelijkse probleem van de vrouw en de pubertijd bij kinderen. Sla DSM IV erop na en zie eens wat allemaal niet mogelijk is in de menselijke geest of brein.

Al die zaken hangen samen weer. Ook hoe de hersens impulsen verzenden en het hart impulsen verzend en nog meer en nog meer.

Het is op de een of andere manier in het verleden niet goed geregeld. Maar ik ga ervan uit dat het alsnog goed geregeld gaat worden. Dat lijkt me niets meer dan logisch.

Mocht God bestaan daarboven dan is het zijn taak om alles tot in de puntjes goed te regelen. Anders heeft hij of zij gefaald. Ik zeg nu ook maar zij erbij want wie zegt dat God mannelijk is? Ik denk eerder dat het een onzijdig iets is.

Nognaals als het met God te maken heeft. Ik ben zo neutraal om te zeggen dat het ook kan zijn dat het toevallig is gegaan, een toevalstreffer in het universum dat de oerknal heet en dat het een evolutie is die zich nog moet voltooien voordat de echte revolutie kan plaats vinden.

Ik ga er dus ook vanuit dat we pas echt kunnen beginnen met de revolutie als alle problemen opgelost zijn hoewel de revolutie al in volle gang is.

Er valt nog veel te sleutelen aan de mensen en nog meer. Alle ziektes zullen opgelost moeten worden en alle beperkingen in het lichaam en geest en de ziel.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:13:09 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804580
Ik zeg dus nu, God bestaat niet het is toeval en geluk geweest. Het is geluk geweest dat het leven is ontstaan. Maar het is geen Godslaster, ik gebruik mijn heldere verstand een beetje. Het is gegaan zoals het is gegaan. En het heeft niets met een hogere macht te maken.

Had een hogere macht het gemaakt dan zou het toch beter geregeld moeten zijn?

Maar nog steeds weet ik het niet zeker. Ik weet wel zeker dat het allemaal een rits aan gebeurtenissen is, allemaal toevalligheden, kleine toevalligheden en grote toevalligheden. Het toeval. Straks eens in de dikke van Dale kijken wat het woord toeval betekent precies. Ik gebruik nu het woord toeval terwijl ik niet eens goed weet wat de betekenis is Hoezo dom van mezelf? En dan maar blijven zeggen dat volledigheid goed is

Ik heb weer veel geschreven, het moest eruit weer. Ik heb het nodig om het eruit te gooien. Ik ga zo ff roken en scheren en wassen en nog meer en daarna verder met het onderzoek

Prettige zaterdag en tot snel dan maar

Psssst...ik weet het soms ook niet meer. Het is allemaal zo ingewikkeld gemaakt terwijl het eigenlijk zo makkelijk is ook. Maar wat is het nu. Ingewikkeld of makkelijk? Orde in de chaos scheppen
pi_29804606
Al het bewijs is toch dat God bestaat.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:28:02 #259
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29804655
er is net zoveel bewijs dat hij niet bestaat als andersom

zelfs als een spiritueel mens geloof ik niet dat god niet bestaan omdat door persoonlijke ervaringen gezien heb dat de hierarchy en structuur beetje anders werkt.

maar waarom zijn jullie godverdomme zo vroeg op op een zaterdag?

* Enyalius gaat weer terug naar bed na 2 klote telefoontjes van me werkgever hehehe
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:29:26 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804661
Maar toch. Hoe zit het in elkaar?

Gisteren heb ik roulette zitten spelen en er is overal een verband in te herkennen. Ik was alles aan het analyseren tijdens het spelen. Ook bij de fruitautomaten was ik bezig met analyseren en analyseren. Roulette spelen is super leuk, om te kijken of je het spel naar je hand kan zetten

Het is allemaal een rijtje getallen en letters en moleculen en atomen en protonen en neutronen en die hangen samen en die werken samen en zo gaat dat door tot het nu. Ik bedoel dus ook, het gaat niet verder dan het nu. Het stopt op het moment nu en gaat pas verder met rollen als er een nieuwe seconde verder tikt.

En zo breidt zich dat uit. Ik weet niet hoe het zich gaat uitbreiden maar ik denk dat wij mensen steeds meer grip krijgen op ons eigen leven en op ons eigen lot. Dat je straks hebt dat ieder mens zijn eigen loterij wint. En het winnende lot betekent gelukkig zijn in alles.

Ik weet gewoon dat ieder mens gelukkig gaat worden zodra het balletje nog beter gaat rollen. En dat is een kwestie van tijd. Ik heb altijd wat tegen de tijd gehad, maar ook tijd is nodig om structuur te hebben. En tijd hoeft geen vijand te zijn als je tijd in het juiste perspectief plaatst en in de juiste volgorde.

Het rangschikken is een belangrijk iets volgens mij.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:30:11 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804666
Ik ben vroeg op omdat ik graag vroeg opsta en omdat ik nog werk te verzetten heb. Zowel persoonlijk als zakelijk. Ik werk graag door op zaterdagen. En echt werk is het niet eens te noemen, ik noem het liever hobby. Hoewel werken ook niet slecht is. Ik bedoel. Werken naar een beter leven is niet slecht te noemen.
pi_29804669
Olla

Sinds gister terug van een weekje Spanje met wife en kids.

Amai wat een weer is me dat hier zeg

En met al die vliegtuigcrashes van de laatste week was ik blij dat we geland waren in Brussel ...

Kunnen we terug ouwehoeren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:32:42 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804679
Welkom terug

Fijne tijd gehad in Spanje?

Eergisteren op TV hadden ze een aantal maatschappijen opgenoemd bij rtl 7 geloof ik. Vliegtuig maatschappijen die nog nooit een crash hebben gehad binnen de maatschappij. Mocht ik ooit gaan vliegen dan kies ik voor zulke maatschappijen.

Maatschappijen die crashes hebben die hebben hun zaakjes niet op orde. Of ze kopen de vliegtuigen niet op tijd in of bij de foute leverancier. Of het is weer iets dat met het lot te maken heeft. Zoals de Kennedy's altijd pech hebben, waarom hebben ze altijd pech?
pi_29804682
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 07:46 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik voel precies wanneer ik moet stoppen met drinken als ik een bepaalde tinteling in mijn bovenlip voel
Als ik vanaf dat moment verder drink zal de volgende dag niet okay zijn. Niet eens een zwart gat zoals je eerder beschreef maar gewoon een hangerig gevoel.
Ik heb maar een keer in mijn leven zoveel gedronken dat er een zwart gat ontstond. Ik vond dat helemaal niet fijn en heb het dus ook niet meer gedaan. Ken je grenzen.
Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.
Dus écht doorzakken zoals vroeger lukt gewoon niet meer
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:34:06 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804694
Ik denk dat ik voorlopig geen signature ga pakken en ondertitel. Ik weet toch niet wat ik moet kiezen en verander dat ding om de have klap. Het leidt me meer af met waar ik mee bezig ben

Maar een lege signature vind ik ook niets

Dat staat zo leeg.
pi_29804698
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Welkom terug

Fijne tijd gehad in Spanje?
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...
Echt ontspannen zat er dus niet in ...

Maar lekker warm weer ... zwembad ... strand en zee ... all-in hotel ... deed toch es deugd
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:36:07 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804706
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...
Echt ontspannen zat er dus niet in ...

Maar lekker warm weer ... zwembad ... strand en zee ... all-in hotel ... deed toch es deugd
Dus je bent weer opgeladen

Kinderen, hier in de speeltuin achterom hoor ik ze ook vaker van : "MAMAAAAH KIJK EENS, mamaaaah kijk eens wat ik kan" En dan hoor je de moeder van : " Nou dat is goed" en daarna weer en weer " Mamaaah kijk eens kijk eens" Op een gegeven moment beginnen die moeders zich wat te ergeren

Hoelang ben je weggeweest? Kom er nu pas achter dat je een tijd niet gepost hebt hier, valt me nu pas echt op
pi_29804719
We zijn voor 7 dagen gegaan ...

En idd , ik ben ongeveer 2 weken "stil" geweest

Stilte voor de storm

Maar mijn posts vallen ook zo niet op hé
pi_29804727
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderen, hier in de speeltuin achterom hoor ik ze ook vaker van : "MAMAAAAH KIJK EENS, mamaaaah kijk eens wat ik kan" En dan hoor je de moeder van : " Nou dat is goed" en daarna weer en weer " Mamaaah kijk eens kijk eens" Op een gegeven moment beginnen die moeders zich wat te ergeren
Nog leuker zijn de tafel-perikelen ...

Staan daar zo van die mega-buffetten om U tegen te zeggen en het enige wat ze willen eten is wat frieten met tomaat en augurk en een ijsje, wat ze dan zo snel mogelijk naar binnen werken om dan te beginnen zeuren "Kunnen we gaan ?"
grrr
pi_29804736
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je bent weer opgeladen
Laat ons zeggen dat ik goe bruin zie
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:53:50 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804804

Mijn bruinheid begint af te nemen weer, ik zit ook niet meer zoveel in de zon. Ik zit teveel binnen de laatste tijd.

Toch is dat wel prettig die zon.

Net ff me verzorgd en medicatie ingenomen. Sinds kort gebruik ik Listerine als spoelwater, goed spul is dat. Het doodt alle bacteriën in de mond. Na het spoelen, wat bij mij een heel ritueel is voelt dan mond weer helemaal schoon aan.

Tijd om nieuwe koffie te zetten. 2e pot van vanmorgen en dan ga ik ff roken.

Straks komt de lotto-trekking, heb mooie getallen ertussen zitten dus ik hoop eigenlijk op een prijs. Hoeft niet meteen de hoofdprijs te zijn, 1000 euro heb ik voorlopig genoeg aan. Dan kan ik weer verder gaan met kopen Ik zit nu bijna op 0 en dat is niet goed. Richting het rode saldo gaan is fout.

Tijd om sigaretje te pakken. Eigenlijk dom. Heb ik net mijn mond gespoeld ga ik rook inademen waardoor de adem weer vies wordt. Zo blijf ik bezig met spoelen en kauwgum.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:55:14 #272
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29804815
bah als ik 1maal wakker op deze manier kan ik niet meer slapen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:56:22 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804819

Ik heb zin in vandaag Ik zit weer op het juiste niveau en op de juiste frequentie. De juiste frequentie? Nee, nog niet helemaal. Ik zit nog niet op de miljoenste fractie goed. Ik bedoel dus, als je helemaal op de juiste frequentie zit dan voelt dat anders aan. Ik zit redelijk goed maar nog niet zoals het zijn moet

What's the frequentie

De juiste frequentie ga ik nog vinden En dan ga ik beginnen met uitzenden Pakketjes sturen naar het universum dus. Muziek zenden richting andere sterrenstelsels, contact opnemen beter. Het contact is nog niet zoals het zijn moet maar het gaat steeds beter.

Als ik straks het juiste contact heb via de juiste frequentie kan ik van hen ook informatie doorkrijgen die van belang is. Je kunt het zien als een soort telefoonlijn. En dan is het niet zo dat ik ongewenste zaken doorkrijg. Alleen de informatie die ertoe doet. De juiste scheidingen moeten dan worden aangebracht ook en kleppen moeten open gezet worden.

Is een heel technisch gebeuren maar het is een uitdaging om die frequentie op te zoeken en contact te leggen met andere werelden.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:59:35 #274
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29804835
soms ben ik jaloers op dromenvager , ik wil ook wel eens genieten
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29804838
Je zit aardig in de buurt
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:00:42 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804842
Komt vanzelf wel Baajguardian. Ik probeer de poorten open te zetten en dan krijg jij vanzelf ook waar je recht op heb. Geduld dus Het is nu een kwestie van tijd om het allemaal te voltooien.

Dan is ellende voltooid verleden tijd.
pi_29804843
*even langs fietst om Dromenvanger gedag te zeggen *
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:01:37 #278
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29804844
heb jezelf inde hand baaj. zo moeilijk is het ook weer niet om van de kleinste dingen in het leven te genieten. maar ja tegenwoordig zit bijna iedereen in het "ik moet haasten want ik moet zoveel dingen doen die ik zogenaamd leuk vind dat ik tijd te kort kom" gedachte.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:02:40 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804849
Hallo Darkelf

Ik ben op dreef en heb zin erin. Ik ga nu pas echt beginnen waar ik voor gemaakt ben

En dat is contact leggen. Ik heb al contact continue en altijd al gehad maar ze kwamen nooit door zoals ze moesten doorkomen. En "ze" , ze is de overleden mensen en nog meer misschien.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:03:54 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804854
Enyalius?? Hoezo zou je dingen "zogenaamd" leuk vinden. Je vindt dingen leuk of je vindt dingen niet leuk. Zogenaamd leuk vinden bestaat niet volgens mij.

En deze post is gemaakt als deja vus gevoel Niet deze hele post maar hetgeen ik hierboven schreef, de eerste 2 regels dus. Hetgeen wat hierna komt is na de deja vus geschreven.

Ik heb deze post al eens geschreven Het is de film die zich aan het herhalen is. De film hangt zich op? Of hoe zit dat nu precies. Ik zit tegen het einde van de film aan dus in principe moet er een nieuwe film aangebracht worden zodat ik niet steeds tegen het einde van de film loop aan te hikken.

Het is dus die poort die ik bedoel. Die poort waar ik tegenaan zit te hikken zal ik op de een of andere manier moeten openen zodat die deja vus niet meer bestaan. Dan is er openheid gekomen in alles.

En is er eindelijk complete vrijheid te krijgen. Misschien loop ik tegen het einde van het universum aan te lopen ofzo. Dat die poort naar andere dimensies eindelijk open moet. Want ik wordt moe van die deja vus continu.

In een boek van Stephen King gaat het ook op een gegeven moment over deja vus. Steeds opnieuw hetzelfde meemaken, tegen het einde loopt het anders en gaat die vrouw touwtje springen. En steeds kwam een bord terug over de heilige maagd maria, uiteindelijk was die heilige maagd maria niet goed en schreef King dat het beter was dat ze zou verdwijnen of iets dergelijks.

Maar dan moet ik wederom het boek lezen, want ik sla nog steeds de helft over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')