quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
krijg je wel een harige maan. denk niet dat ik jullie dat aandoe
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef nokwanda het volgende:
Solse Gat deeltje zoveel![]()
------->Dit is wat Mirage met jullie gaat doen. Spankspankspank.
Onschuld? Jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Enyalius het volgende:
die draad gaat helemaal de verkeerde kant op
mijn onschuld...wat doe je!!!
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doet Mirage vast niet als ze weet dat ik dat heerlijk vind.
jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Enyalius het volgende:
hey ik kan heel geloofwaardig zijn.
krijg nog steeds rooie oortjes![]()
![]()
![]()
Ik ben te eerlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan ook hier.....*insert een woord dat rijmt op pioenroos*
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of miragequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Jullie geloven vast niet in mijn onschuld.
Uiteindelijk is alles wat er gebeurt een logisch gevolg op de toestand zoals die was. m.a.w. : Het was voorbestemd dat ik die opmerkingen zou maken, en ben derhalve onschuldig.
neuj. lees manga comicsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaah, vast... zeker ook die stripboeken: Rooie oortjes
[afbeelding]
O, nou hebben wij het gedaan... lekker danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies. ik sluit mij aan bij jouw rationele uitleg. hmm nu nog de oorzaak vinden...dat is nok of mirage
het zijn altijd dezelfde die ons in bekoring leiden /Tiesemans
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*quote:
Wat dacht je van kokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen aan het mediteren?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat komt je duur te staan. Helaas...... zonder klapjes naar bed vanavond. *aai over bolletje*
Je bent wel erg toegeeflijkquote:
Alcohol en medicatie.... lijkt mij een big NONOquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Iedereen in slaap gevallen?
Ik was aan het denken over alcohol en de invloed die het uitoefent. Ik krijg een slechte dronk van alcohol. Het verstoort mijn denken dusdanig dat ik ernstig twijfel of ik niet beter kan stoppen ermee. Of iets anders kan gaan drinken zoals redbull-wodka.
Gisteren 2 soorten bier door elkaar gedronken en dan ontstaat er weer chaos in mijn hoofd. Helemaal niet de bedoeling van alcohol. 4 kleine flesjes leffe van 8,5 procent dus naast 3 halve liters bier, eigenlijk veels te veel gezien ik ook medicatie heb die me in evenwicht moet houden
Waarschijnlijk kan ik beter niet meer drinken voorlopig. Totdat ik alles beter op orde heb.
Vanmorgen 3 red-bull moeten drinken om enigszins bij te komen![]()
Maar ik kom wel bij
Maar toch moet ik het alcohol-gebruik anders aanpakken dus.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Sint Jans kruid mag ik ook niet hebben. Gisteren gesproken met mijn spv en de psychiaters zijn aan het uitzoeken wat kruiden voor invloed hebben op een bipolaire stoornis. Ook thee met kruiden heeft invloed op de stemming.
Dus in principe zou ik alleen de medicatie mogen innemen zonder extra middeltjes. En dat zou ook voldoende moeten zijn.
Red-bull heb ik nu ff nodig om bij positieven te komenEn daarnaast koffie
Maar je hebt gelijk met alcohol en dat zie ik zelf ook in. Vroeger kon ik ook meer hebben maar toen nam ik geen medicatie in
En ik kan nog altijd een kwade dronk krijgen van alcohol. Op de een of andere manier haalt alcohol het verleden naar boven op een slechte manier. Ze zeggen toch wel eens dat alchol de drank van de duivel is/kan zijn?
En red-bull...is lekkerRed-bull wordt ik ook niet druk van. Die ene Carpe Diem drank is misschien zelfs niet goed voor me.
Ik kan beter op het wetenschappelijke vertrouwen.
Ik denk dat ik ga stoppen met alchol nuttigen want het voegt niet veel toe, ik raak ontspoort ervan en nog meer. Ik zeg altijd dat ik rechtlijnig wil denken en toch neem ik drank in die me alle kanten op doet zetten. Die alcohol die drink ik dus omdat ik denk dat het lekker is zo'n biertje en omdat ik al vanaf mijn 15e ben begonnen ermee.
Misschien kan ik beter zorgen dat ik te weinig tijd heb om een biertje te drinken. Of ik hou het bij 3 glazen of 4 glazen.
Toen ik vanmorgen opstond wist ik dus ook niet meer allesEn het opstaan was van, uhhh, waar ben ik nu, is het al 's morgens en ik moest de draad helemaal oppakken weer. Terwijl het een hele maand vanzelf is gegaan.
Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:46 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik voel precies wanneer ik moet stoppen met drinken als ik een bepaalde tinteling in mijn bovenlip voel![]()
Als ik vanaf dat moment verder drink zal de volgende dag niet okay zijn. Niet eens een zwart gat zoals je eerder beschreef maar gewoon een hangerig gevoel.
Ik heb maar een keer in mijn leven zoveel gedronken dat er een zwart gat ontstond. Ik vond dat helemaal niet fijn en heb het dus ook niet meer gedaan. Ken je grenzen.
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Welkom terug
Fijne tijd gehad in Spanje?
Dus je bent weer opgeladenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...
Echt ontspannen zat er dus niet in ...![]()
Maar lekker warm weer ... zwembad ... strand en zee ... all-in hotel ... deed toch es deugd
Nog leuker zijn de tafel-perikelen ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderen, hier in de speeltuin achterom hoor ik ze ook vaker van : "MAMAAAAH KIJK EENS, mamaaaah kijk eens wat ik kan" En dan hoor je de moeder van : " Nou dat is goed" en daarna weer en weer " Mamaaah kijk eens kijk eens" Op een gegeven moment beginnen die moeders zich wat te ergeren
Laat ons zeggen dat ik goe bruin ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |