Alcohol en medicatie.... lijkt mij een big NONOquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Iedereen in slaap gevallen?
Ik was aan het denken over alcohol en de invloed die het uitoefent. Ik krijg een slechte dronk van alcohol. Het verstoort mijn denken dusdanig dat ik ernstig twijfel of ik niet beter kan stoppen ermee. Of iets anders kan gaan drinken zoals redbull-wodka.
Gisteren 2 soorten bier door elkaar gedronken en dan ontstaat er weer chaos in mijn hoofd. Helemaal niet de bedoeling van alcohol. 4 kleine flesjes leffe van 8,5 procent dus naast 3 halve liters bier, eigenlijk veels te veel gezien ik ook medicatie heb die me in evenwicht moet houden
Waarschijnlijk kan ik beter niet meer drinken voorlopig. Totdat ik alles beter op orde heb.
Vanmorgen 3 red-bull moeten drinken om enigszins bij te komen![]()
Maar ik kom wel bij
Maar toch moet ik het alcohol-gebruik anders aanpakken dus.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Sint Jans kruid mag ik ook niet hebben. Gisteren gesproken met mijn spv en de psychiaters zijn aan het uitzoeken wat kruiden voor invloed hebben op een bipolaire stoornis. Ook thee met kruiden heeft invloed op de stemming.
Dus in principe zou ik alleen de medicatie mogen innemen zonder extra middeltjes. En dat zou ook voldoende moeten zijn.
Red-bull heb ik nu ff nodig om bij positieven te komenEn daarnaast koffie
Maar je hebt gelijk met alcohol en dat zie ik zelf ook in. Vroeger kon ik ook meer hebben maar toen nam ik geen medicatie in
En ik kan nog altijd een kwade dronk krijgen van alcohol. Op de een of andere manier haalt alcohol het verleden naar boven op een slechte manier. Ze zeggen toch wel eens dat alchol de drank van de duivel is/kan zijn?
En red-bull...is lekkerRed-bull wordt ik ook niet druk van. Die ene Carpe Diem drank is misschien zelfs niet goed voor me.
Ik kan beter op het wetenschappelijke vertrouwen.
Ik denk dat ik ga stoppen met alchol nuttigen want het voegt niet veel toe, ik raak ontspoort ervan en nog meer. Ik zeg altijd dat ik rechtlijnig wil denken en toch neem ik drank in die me alle kanten op doet zetten. Die alcohol die drink ik dus omdat ik denk dat het lekker is zo'n biertje en omdat ik al vanaf mijn 15e ben begonnen ermee.
Misschien kan ik beter zorgen dat ik te weinig tijd heb om een biertje te drinken. Of ik hou het bij 3 glazen of 4 glazen.
Toen ik vanmorgen opstond wist ik dus ook niet meer allesEn het opstaan was van, uhhh, waar ben ik nu, is het al 's morgens en ik moest de draad helemaal oppakken weer. Terwijl het een hele maand vanzelf is gegaan.
Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:46 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik voel precies wanneer ik moet stoppen met drinken als ik een bepaalde tinteling in mijn bovenlip voel![]()
Als ik vanaf dat moment verder drink zal de volgende dag niet okay zijn. Niet eens een zwart gat zoals je eerder beschreef maar gewoon een hangerig gevoel.
Ik heb maar een keer in mijn leven zoveel gedronken dat er een zwart gat ontstond. Ik vond dat helemaal niet fijn en heb het dus ook niet meer gedaan. Ken je grenzen.
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Welkom terug
Fijne tijd gehad in Spanje?
Dus je bent weer opgeladenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja hoor , alhoewel de kids soms het bloed van onder onze nagels haalden ...
Echt ontspannen zat er dus niet in ...![]()
Maar lekker warm weer ... zwembad ... strand en zee ... all-in hotel ... deed toch es deugd
Nog leuker zijn de tafel-perikelen ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderen, hier in de speeltuin achterom hoor ik ze ook vaker van : "MAMAAAAH KIJK EENS, mamaaaah kijk eens wat ik kan" En dan hoor je de moeder van : " Nou dat is goed" en daarna weer en weer " Mamaaah kijk eens kijk eens" Op een gegeven moment beginnen die moeders zich wat te ergeren
Laat ons zeggen dat ik goe bruin ziequote:
Genieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:59 schreef BaajGuardian het volgende:
soms ben ik jaloers op dromenvager , ik wil ook wel eens genieten
van mijn lichamelijke lasten af zijn , verdomde hel atmquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Genieten.
Vertel eens waar jij van zou kunnen genieten.
veel mensen denken te weten wat ze leuk vullen dus ze hebben heel veel hobbies e.d. om hun tijd te vullen. maar eigenlijk weten heel veel mensen niet wat ze echt willen. ze doen het maar omdat de rest ook zoveel dingen doen omdat ze anders het idee hebben dat ze "saai" bezig zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Enyalius?? Hoezo zou je dingen "zogenaamd" leuk vinden. Je vindt dingen leuk of je vindt dingen niet leuk. Zogenaamd leuk vinden bestaat niet volgens mij.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
Olla![]()
Sinds gister terug van een weekje Spanje met wife en kids.
Amai wat een weer is me dat hier zeg![]()
En met al die vliegtuigcrashes van de laatste week was ik blij dat we geland waren in Brussel ...
Kunnen we terug ouwehoeren![]()
Heb niet eens de puf om door te zakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.
Dus écht doorzakken zoals vroeger lukt gewoon niet meer
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Mirage het volgende:
@Dromenvanger.... sssssssst..... het is nog vroeg....... zelfs die koter van mij zit nu nog even rustig zonder gespring op en neer naast mij.
Adem in....
adem uit....
Toen was ie al binnen. Hij houdt niet op met kletsen. Net heft ie wel 1,5 uur naast me gelegen. Achterpootjes uit elkaar, buikje naar boven, bovenlijfje zo gedraaid dat ie zijn voorpootje om mijn knie kon slaan en ik zijn koppie en buikje tegelijk kon kroelen. Daarbij lag ie met zijn bekje tegen mijn knie te kwijlen van puur genot onder een mekker hier en daar met een katteglimlach. Hij wil weer bij me zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef Electro-Worm het volgende:idd maar wou george naar binnen of wasie al binen ?
Ow, dat dacht ik al. Wilde er eik nog een grapje over maken maar vond dat ook weer zielig voor jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:20 schreef Mirage het volgende:
Oei, nog mijn excuses voor begin van gisteravond nokwanda.
Ik ben weggerent midden in ons gesprek voor welkbekende redenen, en toen mijn lichaam eindeljik weer rustig was ben ik een poos in slaap getuimeld !
Ja, da´s waar ook.... gember. Vergeten. Dat vertelde een Afrikaanse vriendin me eens. Mijn tante maakte gemberthee (niet teveel gember. Tis wat scherp) met een sinaasappelschil erin voor me.quote:Ik ga maandag toch maar even langs een arts, wantikbeginmij nu toch wel zorgen te maken. Mijn bui groeit enorm maar mijn gewicht wordt minder.
Dit herken ik niet van de vorige zwangerschappen. Ik vind het eng. En mijn maag/slokdarm/keel doen pijn van het spugen.
Ik ga zo maar gember halen en thee zetten ofzo, dat schijnt te kunnen helpen ?
Messen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Gezien ik in TRU ben vraag ik maar eens of vervloekte broodmessen bestaan. Ik heb me zojuist voor de zoveelste keer gesneden met dat mes, en diverse bezoekers hebben zich ook al opengehaald met dat mes.
Wat moet ik dan? Mijn brood doormidden mediteren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Messen!Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet ik dan? Mijn brood doormidden mediteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |