Ik verwacht ook wel dat als de succesvolle programmas (als ER, Big Brother en Barend en van Dorp) er eenmaal zijn dat dan de andere kijkcijfers ook omhoog zullen gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:40 schreef Mike het volgende:
Ik herhaal even wat ik op het einde van het vorige topic typte:
Talpa is nu vier dagen in de lucht en ik denk dat er nog weinig over de kijkcijfers te zeggen valt. Niet alleen zitten we nog midden in de zomer, maar een nieuwe zender heeft ook de tijd nodig om z'n plek te vinden. Ik denk dat je pas over een maand of twee echt kunt zien of het wat gaat worden dit seizoen.
Het spannendste zal voor Talpa de momenten zijn dat de bekende hits op tv gaan komen, zoals ER en Big Brother. Mochten deze programma's aanslaan, dan kan dat andere programma's van de zender meetrekken.
bronquote:Talpa is niet te spreken over de wijze waarop kinderzender Nickelodeon Talpa aankondigt, enkele seconden voor zes uur. 'Wegens een irritante storing kun je de televisie het best 8 uur flink laten afkoelen', zo sluit Nickelodeon de dag af. Acht uur later is het moment dat Nickelodeon weer begint met uitzenden; daar tussen is Talpa op zender.
Valt iets voor te zeggen natuurlijk. Een kinderzender en een zender die spermashows uitzend op 1 kanaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Mike het volgende:
'Wegens een irritante storing kun je de televisie het best 8 uur flink laten afkoelen', zo sluit Nickelodeon de dag af
quote:AMSTERDAM (ANP) - RTL (RTL4/5 en 7) is blij met de eerste slag die het mediaconcern heeft geslagen in de actuele strijd om de gunst van de kijkers. Dat zei RTL-baas Fons van Westerloo woensdag tijdens een presentatie van programma's van zijn tv-stations.
,,De oorlog met woorden is nu voorbij, we kunnen nu handelen met daden.'' Door de komst van de nieuwe zender Talpa is het hele medialandschap veranderd. Ook RTL had ermee te maken. Bijvoorbeeld Beau van Erven Dorens van Boulevard vertrok naar NSE van Talpa. Hij werd bij Boulevard opgevolgd door Daphne Bunskoek en dat blijkt goed uit te pakken. Dinsdagavond had Boulevard 796.000 kijkers en NSE 258.000. ,,Ik ben blij dat Boulevard gewoon doordendert met weer een kanjer achter de presentatiedesk'', constateert Van Westerloo.
Diverse tv-deskundigen zijn van mening dat de strijd om de kijkers zich in eerste instantie zal afspelen in de vooravond (18.00-20.30 uur). In dat tijdvak presteert Talpa vooralsnog niet goed. Zo behaalde het programma Thuis dinsdag 138.000 kijkers, Je leven in de steigers 288.000 en Funniest Home Videos 194.000. Het primetimeprogramma dat daarop volgde, Joling & Gordon over de vloer, deed het overigens goed met 729.000 belangstellenden.
De vooravond is voor zenders zo belangrijk omdat die kijkers moet uitnodigen om ook naar de latere programma's te kijken. Van Westerloo is van mening dat het vrijwel uitgesloten is dat de huidige Talpa-vooravond nog veel extra kijkers aan zich kan binden. ,,Als je na zoveel pr toch niet meteen veel binnenhaalt, is het heel moeilijk ze alsnog binnen te krijgen.'' Volgens Van Westerloo kan Talpa wel wat aan de programmaformules gaan sleutelen, maar een hausse aan kijkers daardoor binnenhalen lijkt hem uitgesloten.
Precies. Grappig detail overigens dat z'n zoon zo'n beetje directeur van Talpa is.quote:Van Westerloo is van mening dat het vrijwel uitgesloten is dat de huidige Talpa-vooravond nog veel extra kijkers aan zich kan binden. ,,Als je na zoveel pr toch niet meteen veel binnenhaalt, is het heel moeilijk ze alsnog binnen te krijgen.'' Volgens Van Westerloo kan Talpa wel wat aan de programmaformules gaan sleutelen, maar een hausse aan kijkers daardoor binnenhalen lijkt hem uitgesloten.
Nee, zonder link kan ik niets posten op de FPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef schatje het volgende:
ANP lieve schat. Staat in het bericht.
klik hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, zonder link kan ik niets posten op de FP.
Dank je, zeg dan dat de bron planet is, op die mislukte ANP-site kan geen hond iets vinden.quote:
Bedankt dat je het even hebt willen vertalen voor ons...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
uitzending gemist van takpa is vanaf vrijdag beschikbaar.
Wilde even Lieve lust kijken (of het wat is), maar er staat nu dus dat vrijdag "de dienst pas beschikbaar is".
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Bedankt dat je het even hebt willen vertalen voor ons...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:47 schreef Hapertje het volgende:
Voor de volledigheid:
Thuis 192.000
NSE 145.000
\quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Gaat Talpa ER uitzenden? Maar de AVRO heeft toch gewoon de rechten voor de nieuwste afleveringen? Gaat Talpa dan herhalen?![]()
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Gaat Talpa ER uitzenden? Maar de AVRO heeft toch gewoon de rechten voor de nieuwste afleveringen? Gaat Talpa dan herhalen?![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:47 schreef Hapertje het volgende:
Voor de volledigheid:
Thuis 95.000
NSE 135.000
Je Leven In De Steigers 233.000
American Funniest Home Videos 135.000
Hide And Seek 169.000
Je Leven In De Steigers 146.000
Thuis 192.000
NSE 145.000
Ze hadden de eerste week beter BeachVolley om 20:00 kunnen doen dan Funniest Homevideo's natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:15 schreef Juichtoon het volgende:
De eerste programmawijziging na de start van Talpa is een gegeven. Het programma Aruba Voetvolley is geschrapt uit de weekschema's. In het weekend wordt het programma nog wel ('s avonds laat) uitgezonden. Volgens Talpa TV-woordvoerder Maarten van Rooyen is hiertoe besloten omdat het programma niet aan de verwachtingen voldoet. Daarom is volgens de woordvoerder gekozen voor een 'tijdelijke oplossing' tot 22 augustus als de serie 'Samen' begint, waaraan de woordvoerder nog meldt dat de wijziging niet zozeer met de kijkcijfers te maken had. Alleen deze week zendt Talpa om 20 uur het programma 'America's Funniest Home Videos' ter vervanging uit. De verwachting is dat - net als bij andere commerciële zenders - de komende periode meer tussentijdse wijzigingen kunnen optreden in de schema's.
Alweer zo'n goede zet van Talpa![]()
't Is Bob niet. 't Is een ander.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME MAN! IK ZIT TOCH NIET OP DIE BOB FAGGET TE WACHTEN!
Ik kan me niet voorstellen dat behalve SC echt iemand lekker voor de tv gaat zitten om die home video's te kijken...
Toch niet Dom DeLouise he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is Bob niet. 't Is een ander.
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch niet Dom DeLouise he?
Dat is de enige optie die nog erger is....
Familie van Harm Edensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee.
't Is Tom Bergeron:
[afbeelding]
Is dit op een dag?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:47 schreef Hapertje het volgende:
Voor de volledigheid:
Thuis 95.000
NSE 135.000
Je Leven In De Steigers 233.000
American Funniest Home Videos 135.000
Hide And Seek 169.000
Je Leven In De Steigers 146.000
Thuis 192.000
NSE 145.000
gebeurde gisteren ook al, maar is idd wel wat vreemdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dit op een dag?
Is het dan niet vreemd dat Thuis en NSE meer kijkers trekken tijdens de herhalingen?![]()
Niet zo vreemd, aangezien er dan weinig anders op tv is van soortgelijk kaliber.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dit op een dag?
Is het dan niet vreemd dat Thuis en NSE meer kijkers trekken tijdens de herhalingen?![]()
Dat zegt dus genoeg over de kwaliteit van het programma... Alleen als er echt niks anders op is kijkt men ernaar...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, aangezien er dan weinig anders op tv is van soortgelijk kaliber.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over de kwaliteit van het programma... Alleen als er echt niks anders op is kijkt men ernaar...
En dan vervangen door de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van een Amerikaanse comedy.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Met zulke cijfers, zullen er wel koppen gaan rollen bij NSE en THUIS binnen niet al te lange tijd![]()
Das erg vreemd ja. Want NSE is een "actueel programma". Je gaat ook niet naar het weerbericht van gister kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dit op een dag?
Kaliber?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, aangezien er dan weinig anders op tv is van soortgelijk kaliber.
Van voetbal en Grote Broer alleen kan je niet levenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:08 schreef SlimShady het volgende:
Johnny heeft meer geld gestoken in voetbal en BN-ers dan in goede kwaliteit programma's.
daarmee heeft hij zichzelf gedwongen om 100% Nederlands te gaan.
ik bedoel: hij zou nieuwe goedlopende series kunnen kopen.
maar Big Brother moet goed gaan. op zich heb ik daar wel vertrouwen in.
klopt, kans is groot dat Talpa flopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Van voetbal en Grote Broer alleen kan je niet leven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Talpa_%28televisiezender%29quote:Prijsvraag zendernaam
Van 26 maart tot en met 2 april 2005 liep er een prijsvraag waarbij deelnemers een mogelijke naam voor de zender konden SMS'en. Op 20 april 2005 werd bekend dat deze zender de naam 'Tien' zal krijgen. Volgens de winnaar van de SMS-wedstrijd (Koen Jansen uit Tilburg) verwijst Tien naar Talpa, naar informatie en naar entertainment, maar ook naar een zendernummer dat nog niet wordt geclaimd. Verder staat 10 ook voor topkwaliteit en "Vanavond op Tien ligt goed in het gehoor". Deze argumenten maakten Jansen winnaar van een Hyundai Tucson 2.0i StyleVersion 4WD. Er waren iets meer dan 30.000 inzenders, waarvan er 23 de naam Tien (al dan niet met uitroepteken) hadden bedacht.
Doe maar ruig! 8000 mensenquote:Site BVD op openingsavond goed bekeken
Site BVD op openingsavond goed bekekenAfgelopen vrijdagavond ging de nieuwe website van Talpa de lucht in. Ook de Barend en Van Dorp-site is daarmee vernieuwd gestart. Op de openingsavond van Talpa (zaterdag 12 augustus) heeft de bezoeker de nieuwe BVD-site massaal weten te vinden. Bijna 8000 mensen bezochten zaterdag het nieuwe thuis van BVD.
Nieuwe elementen In de aanloop naar het nieuwe seizoen van Barend en Van Dorp zullen er de komende weken weer een aantal nieuwe elementen op de website geïntroduceerd worden. Vanaf 5 september zijn er als vanouds weer fragmenten uit de uitzendingen te zien, is er een uitgebreid muziek- en boekenarchief, zijn er nieuwe dossiers én zijn voortaan alle uitzendingen in zijn geheel online terug te zien.
Of te wel: Mensen we hebben een nieuwe website, kom snel kijken.quote:
Ik vind 8000 mensen niet bijster veel voor zo'n overhypt programma als Barend en van Dorp/Talpa.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Of te wel: Mensen we hebben een nieuwe website, kom snel kijken.
Ja, ze zijn helemaal de weg kwijt daar bij Talpa.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze nou Voetbvolley van de buis gehaald![]()
Dat snap ik dan ook niet, er zijn veel programma's die slechter scoren en dit is bovendien al opgenomen dus de kosten zijn toch al gemaakt.
volgens RTL BOulevard is het van de buis gehaald....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef Mike het volgende:
Voetvolley is er toch zaterdagavond weer?
Op de site van Talpa staat dat het zaterdag isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens RTL BOulevard is het van de buis gehaald....
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef ASroma het volgende:
talpa nu al het lelijke eendje van de Nederlandse Televisie?
quote:Na drie uitzendingen is het aantal kijkers inmiddels gedaald tot een schamele 135.000. Even ter vergelijking: dat is net zoveel als er afgelopen zondag keken naar het Teleacprogramma 'Nu Chinees' (best interessant!).
Het zal wel een super goedkoop programma zijn om aan te kopen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef pberends het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat America's Funniest Home Video's op Talpa doet. Das nou echt zo'n programma dat je er niet op zou verwachten. Dat is wel het laatste programma dat "vernieuwend" is lijkt mij.
Lijkt me sterk. Lijkt mij eerder dat Talpa geld toe heeft gekregen om dat programma uit te zenden. Je gaat dat programma toch niet serieus uitzenden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Het zal wel een super goedkoop programma zijn om aan te kopen..
Het is maar tijdelijk totdat ze met BB beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijkt mij eerder dat Talpa geld toe heeft gekregen om dat programma uit te zenden. Je gaat dat programma toch niet serieus uitzenden?
Je gaat de goede naam van je zender toch niet ten grabbel gooien door dat soort pulp (waarvan iedereen weet dat het pulp is) uit te zenden? Overigens is BB ook gigantische pulp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk totdat ze met BB beginnen.
Tja, ik vind America's Funniest... ook niks, maar het is wel handig als je tijdelijk een programma nodig hebt van een half uurtje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je gaat de goede naam van je zender toch niet ten grabbel gooien door dat soort pulp (waarvan iedereen weet dat het pulp is) uit te zenden? Overigens is BB ook gigantische pulp.
Zie ik een trend?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
De marktaandelen sinds afgelopen zaterdag:
Ter verduidelijking: John de Mol heeft zich als doel gesteld om komende zomer aan 10% te zitten. Tussen haakjes staat op welke plaats Talpa daarmee staat, in vergelijking tot de andere zenders die avond.
Zaterdag: 14,8% (1e plaats).
Zondag: 16,2% (1e plaats).
Maandag: 9,3% (5e plaats).
Dinsdag: 7,0% (6e plaats).
Woensdag: 3,4% (8e plaats).
Donderdag: 3,8% (10e plaats).
Zo John zou het wel te hoog in z'n bol hebben gekregen van de eerste 2 dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
Ter verduidelijking: John de Mol heeft zich als doel gesteld om komende zomer aan 10% te zitten. Tussen haakjes staat op welke plaats Talpa daarmee staat, in vergelijking tot de andere zenders die avond.
en je vergeet de spermashow en de uithuwelijkshow nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Juichtoon het volgende:
Geen zorgen jongens, het komt helemaal goed! De echte De Mol klappers komen er nog aan! De heruitvinding van televisie....
t' Mannetje - een echte make-over show!
Cinderella - pluk de dag voor de alleenstaande moeder!
Big Brother - #987?
Dating Mannen - voor het eerst op de NL televisie!
Van Zero tot Hero - Idols voor niet-zang talenten! (UNIEK!)
In de huid van - soundmix show zonder henny
Hij is aan dat geld gekomen door wat sluiproutes te nemen tijdens zijn carriere en zie hier het resultaat inspiratieloze televisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Als ik eerlijk ben had ik wel wat meer van John verwacht... Wat een troep zeg.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Juichtoon het volgende:
Geen zorgen jongens, het komt helemaal goed! De echte De Mol klappers komen er nog aan! De heruitvinding van televisie....
t' Mannetje - een echte make-over show!
Cinderella - pluk de dag voor de alleenstaande moeder!
Big Brother - #987?
Dating Mannen - voor het eerst op de NL televisie!
Van Zero tot Hero - Idols voor niet-zang talenten! (UNIEK!)
In de huid van - soundmix show zonder henny
Volgens mij is dat alleen in de eerste week ter opvulling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef pberends het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat America's Funniest Home Video's op Talpa doet. Das nou echt zo'n programma dat je er niet op zou verwachten. Dat is wel het laatste programma dat "vernieuwend" is lijkt mij.
Dom, dom, domquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
en je vergeet de spermashow en de uithuwelijkshow nog![]()
ik hoorde het. ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef Dementor het volgende:
FOk is zojuist genoemd in NSE i.v.m actie tegen de spermashow.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
Maar ze zijn wel schattigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
Dat programma nu over die Steigers met 5 van die mutsen die niks kunnen en als er dan echt iets moet gebeuren, huren ze een man in
Die is inderdaad indrukwekkend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Bekijk de programmering van over 2 weken eens, we zullen zien wat voor marktaandeel Talpa dan zal hebben![]()
Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Die is inderdaad indrukwekkend...
18.00u Thuis
19.00u NSE
19.30u Big Brother
20.00u Samen
20.30u In de huid van
21.30u Meneer de huisvrouw
22.25u Voorbeschouwing Oranje-uit
22.55u herhalingen
![]()
Dat denk ik ook wel ja, want dat waren het altijd. Het zou natuurlijk wel aardig zijn als er nog een paar nieuwe authentieke programma's gaan scoren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:33 schreef Flyduck het volgende:
Expeditie robinson, wordt dat nu die all stars aflevering ??
aan de aandacht die het nu al krijgt zal het niet liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
En ik denk dat die programmering van volgende week ook wel goed zal lopen. Ik doel dan op die TV-contest.
Exact.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Talpa als geheel zal best wel slagen, met een marktaandeel van tussen de 12 en 15% aan het eind van het seizoen.
Ik vrees alleen dat vooral nieuewe programma's als Thuis en NSE het voor geen meter doen en voor geen meter gaan doen. Oftewel, Talpa zal totaal geen vernieuwing brengen omdat de nieuwe programma's niet lopen.
De vernieuwing zit dan ook niet in de programma's die je noemtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Talpa als geheel zal best wel slagen, met een marktaandeel van tussen de 12 en 15% aan het eind van het seizoen.
Ik vrees alleen dat vooral nieuewe programma's als Thuis en NSE het voor geen meter doen en voor geen meter gaan doen. Oftewel, Talpa zal totaal geen vernieuwing brengen omdat de nieuwe programma's niet lopen.
John heeft gezegd dat de 'vernieuwde' programma's nu ontwikkeld worden en pas over 3 maanden (december/januari) gaan beginnen. Dat wordt dus nog ff afwachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Maar de vraag is dan wat Talpa voor vernieuwing of toevoeging biedt aan het bestaande tv-landschap: niets. Helemaal niets.quote:
Die programma's zullen waarschijnlijk zoeenbeetje dezelfde kwaliteit bieden als de andere nieuwe programma's als NSE. Waarschijnlijk zullen ze helemaal niet scoren. En gaat Talpa nog meer programma's opkopen die wel scoren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
John heeft gezegd dat de 'vernieuwde' programma's nu ontwikkeld worden en pas over 3 maanden (december/januari) gaan beginnen. Dat wordt dus nog ff afwachten![]()
De nieuwe programma's en de vernieuwing worden goddomme nog ontwikkeld... hoe kun je NU al zeggen dat Talpa niet geslaagd is... ze zijn pas 5 dagen bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan wat Talpa voor vernieuwing of toevoeging biedt aan het bestaande tv-landschap: niets. Helemaal niets.
Hoe moeilijk is het om een tv-zender te laten slagen? Helemaal niet moeilijk natuurlijk. Je koopt een zender en de goedscorende programma's op en je hebt hoogstwaarschijnlijk wel een goedlopende zender. Maar het voegt helemaal niets toe. Talpa kan je gewoon niet typisch Talpa noemen omdat het een samenvoeging is van delen van bestaande zenders/programma's.
Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De nieuwe programma's en de vernieuwing worden goddomme nog ontwikkeld... hoe kun je NU al zeggen dat Talpa niet geslaagd is... ze zijn pas 5 dagen bezig.
![]()
Dat zal dan wel... maar dat was de doelstelling van John ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.
Z'n doelstelling is onzinnig. Zijn doelstelling kan iedereen met zijn geld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel... maar dat was de doelstelling van John ook niet.
En enkele dagen geleden zei je nog dat het ontzettend ging floppen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.
En waarom zeg je dan vanaf zaterdag 20:00 uur al dat Talpa zal floppenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n doelstelling is onzinnig. Zijn doelstelling kan iedereen met zijn geld.
Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.
Sandy & Jeannettequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.
ik heb BB nog nooit gezien en ben het dit keer ook niet van plan, maar BB5 heeft als voordeel dat ze er een paar jaar tussenuit zijn geweest wat de interresse misschien weet te verhogen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Sandy was die lesbo en Jeannette was die jankerd met die grote bril?
klopt dat?
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
En nu de herhaling van Joling & Gordon, das wel armoe voor de vrijdagavond om nu al te gaan herhalen
dat het een Soundmix kloon was wisten we al, John heeft dat zelfs letterlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef TheVulture het volgende:
In de huid van oftewel de Soundmixshow in een nieuw jasje... nog meer van wat we al honderd keer eerder gezien hebben...
Morgen om 18.00u weer een herhaling. Tja, dat heb je als herhalingen beter scoren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
En nu de herhaling van Joling & Gordon, das wel armoe voor de vrijdagavond om nu al te gaan herhalen
Leuk programma, wat boeit het wie het presenteert, het principe is gewoon leuk toch!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
dat het een Soundmix kloon was wisten we al, John heeft dat zelfs letterlijk gezegd![]()
Aretha Franklin was veel beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Leuk programma, wat boeit het wie het presenteert, het principe is gewoon leuk toch!![]()
En die Alicia Keys.... was kei goed!![]()
![]()
Ze hadden het beter 'In de voorhuid van Henny Huisman' kunnen noemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef TheVulture het volgende:
In de huid van oftewel de Soundmixshow in een nieuw jasje... nog meer van wat we al honderd keer eerder gezien hebben...
Als je al een herhaling wilt zien op deze vrijdag, kun je beter naar 3 kijken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Dat was toch ook een herhaling?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
Het sterkste programma van de afgelopen werkweek, Gordon en Joling over de vloer, is qua marktaandeel gehalveerd.
Gordon en Joling bedoel je? Oh dat wist ik niet - maar zou kunnen. Wel vreemd: een herhaling binnen een week in het timeslot van 21.30?quote:
Dat laatste klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Gordon en Joling bedoel je? Oh dat wist ik niet - maar zou kunnen. Wel vreemd: een herhaling binnen een week in het timeslot van 21.30?
De soundmixshow was wel nieuw volgens mij.
Mja op zich welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:12 schreef Mike het volgende:
Typisch trouwens dat de herhaling van Gordon en Joling toch weer het best bekeken programma van de dag is.
Dat had volgens de bazen toch echt In de huid van moeten zijn - en dat was ook wel tegen de miljoen kijkers ingeschat, vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste klopt.
Typisch trouwens dat de herhaling van Gordon en Joling toch weer het best bekeken programma van de dag is.
bronnnnnnnnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
Talpa boeit de kijker nauwelijks
Door Ruth van Beek en Edine Wijnands/GPD
DEN HAAG - De nieuwe televisiezender Talpa kan de kijker nog niet boeien. Na een flitsende start is de belangstelling sterk afgenomen. Dat kan na één week worden geconcludeerd uit de kijkcijfers. Paradepaardje NSE (Nieuws, Sport, Entertainment) trok maandag slechts 364.000 kijkers. Donderdagavond was dat aantal al gehalveerd tot 182.000.
Ter vergelijking: RTL Boulevard, NSE’s grote concurrent, trok maandag 1.209.000 kijkers, donderdag keken 737.000 mensen naar het RTL-programma. Talpa lijkt in de eerste week dan ook de slag om de vooravond te hebben verloren, zegt een woordvoerder van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de Publieke Omroep. ,,Je kunt vaststellen dat programma’s als NSE en Thuis veel lager scoren dan Talpa waarschijnlijk had verwacht.’’
Een vervelende zaak, stelt programmadirecteur Van Stade van SBS Broadcasting. ,,De eerste klap is een daalder waard. Talpa zal na zo’n slechte start hard moeten knokken om de kijker alsnog voor zich te winnen.’’ Volgens Van Stade heeft Talpa last gehad van het relatief mooie weer en van de voetbalwedstrijd Nederlands-Duitsland. Programmastrateeg Santegoeds van RTL vindt dat onzin: ,,Het voetbal begon pas om half negen, dus daarvan had de programmering in de vooravond geen last.’’Maar Talpa nu al een mislukking noemen gaat te ver, meenttelevisierecensent Ben Siemerink. ,,De zender is nog geen week in de lucht, het kan nog alle kanten op.’’ Ook Talpa benadrukt dat na één week nog niet veel te zeggen is over de toekomst. De kijkers moeten de zender nog vinden.,,We hebben er vertrouwen in dat het nog goed komt, aldus een woordvoerder.’’ Fons van Westerloo, directeur van RTL, ziet het anders: ,,Talpa is met veel bombarie de lucht ingegaan. Dat kijkers nog niet zouden weten waar ze de programma’s kunnen vinden, is onzin.’’
Bron: Trouwquote:Het is een magere oogst, zeker na alle publiciteit en na het goed bekeken openingsweekeinde (met dank aan het voetbal). Met name de matige interesse van het publiek in de vaste onderdelen is opvallend. ’Thuis’ trok de eerste vier dagen in de vooravond gemiddeld 166000 kijkers, ’Je leven in de steigers’ 241000 en ’NSE’ 235000. Dat laatste programma, gebombardeerd tot vlaggenschip van de zo belangrijk geachte vooravond, zag directe concurrent ’RTL Boulevard’ met marktaandelen van ver boven de twintig procent weglopen. Ook de vroege avond van SBS 6, met ’Actienieuws’ en ’Shownieuws’, trekt meer belangstellenden dan Talpa.
Jort gaat die spermshow doen - hij heeft wel een zaadhoofd jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef pberends het volgende:
Jort Kelder is inderdaad eng. Maar typisch Talpa.
Als je het maar gesubmit hebt. Met bron bedoel ik natuurlijk een link en niet waar het vandaan is. Daar kom ik vanzelf wel achter als ik die link heb, duhhhh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Stond er toch bij? GPD - in dit geval uit het UN
Tuurlijk heb ik het gesubmit maar de FP doet alleen good news over talpaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je het maar gesubmit hebt. Met bron bedoel ik natuurlijk een link en niet waar het vandaan is. Daar kom ik vanzelf wel achter als ik die link heb, duhhhh.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het gesubmit maar de FP doet alleen good news over talpa![]()
komt omdat John Fok wil overnemen omdat Fok goed binnen zijn internetstrategie past, heb ik via via gehoordquote:
ze doet mee als Leann Rimes - Can't fight the moonlightquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:50 schreef postinggirl het volgende:
En nu las ik ergens ook nog eens dat Rachel Kramer (ex-K-Otic/Starmaker) volgende week mee gaat doen. Die heeft d'r 15 minutes of fame al lang gehad!
Ach ja, dat was het enige succesvolle programma van deze week. Dus dat was wel voor herhaling vatbaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:04 schreef BVO het volgende:!! Ze dachten vast van, we zenden J&G nog een keer uit?!
.
idd, ik heb ze ook niet eens zien werken, ze zitten alleen te zeuren over stank en gaan naar een hotel omdat het bed niet lekker ligt. Voor ieder normaal persoon (en Joling en Gordon) zou het "werk" niet al te zwaar zijn, dit lijkt me dus erg in scenne gezet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef SlimShady het volgende:
Dat programma is niks waard. Zoals Joling al toegaf: 'We zijn verwende nesten.'
Ze klagen alleen maar en daar is niks leuks aan.
Opnemen en doorspoelen heb ik vanavond gedaan, uit arren moede.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef Maquiladora het volgende:
Ik wil de voetbal terug bij Studio Sport
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Opnemen en doorspoelen heb ik vanavond gedaan, uit arren moede.
quote:
Bewijst maar weer eens dat het overnemen van succesformules niet altijd succes heeft. Het programmeren van 1 tegen 100 tegenover CSI op RTL4 is trouwens ook niet zo slim. CSI had dik 1 miljoen en het programma daarvoor, Dancing with the stars, had 1.3 miljoen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:06 schreef Mike het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:
Joling en Gordon 210.000
America's Funniest 338.000
5 tegen 5 469.000
50 meest valse krengen 175.000
1 tegen 100 679.000
De wedstrijden 1.300.000
Lieve Lust 247.000
Beachvolley 193.000
Tja, 1 tegen 100 haalde op NED2 altijd ruim 2 miljoen kijkers...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Lijntje. het volgende:
Ik als voetballiefhebber krijg het bij Talpa niet voor elkaar om een hele voetbaluitzending uit te kijken![]()
Het lukt mij ook nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Lijntje. het volgende:
Ik als voetballiefhebber krijg het bij Talpa niet voor elkaar om een hele voetbaluitzending uit te kijken![]()
Ik heb geen video- of dvd-recorderquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Opnemen en doorspoelen heb ik vanavond gedaan, uit arren moede.
Ik het de uitzending van vanavond alweer geprogrammeerd - lekker na 21.00 kijken en al dat gelul en de reclame doorspoelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:51 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik heb geen video- of dvd-recorder
GPD, levert artikelen aan vrijwel alle dagbladen.quote:
Moet je die bewerkte uitzendingen online zetten, denk dat er een grote markt voor isquote:Ik het de uitzending van vanavond alweer geprogrammeerd - lekker na 21.00 kijken en al dat gelul en de reclame doorspoelen
Nog niet geweldig, maar als ze nu de komende weken de weekprogrammering ook versterken dan kunnen ze de mensen misschien na het weekend ook vasthouden. Ze hebben in ieder geval een redelijk goedbekeken blok in het weekend waar ze reclame kunnen maken voor nieuwe programma's.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:06 schreef Mike het volgende:
Joling en Gordon 210.000
America's Funniest 338.000
5 tegen 5 469.000
50 meest valse krengen 175.000
1 tegen 100 679.000
De wedstrijden 1.300.000
Lieve Lust 247.000
Beachvolley 193.000
Tja, 1 tegen 100 haalde op NED2 altijd ruim 2 miljoen kijkers...
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
Talpa boeit de kijker nauwelijks
,De zender is nog geen week in de lucht, het kan nog alle kanten op.’’ Ook Talpa benadrukt dat na één week nog niet veel te zeggen is over de toekomst. De kijkers moeten de zender nog vinden.,,We hebben er vertrouwen in dat het nog goed komt, aldus een woordvoerder.’’ Fons van Westerloo, directeur van RTL, ziet het anders: ,,Talpa is met veel bombarie de lucht ingegaan. Dat kijkers nog niet zouden weten waar ze de programma’s kunnen vinden, is onzin.’’
Van de week hadden ze bijna op elke pagina een advertentie staanquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
Ik denk dat ze zich wel zorgen mogen maken nu RTL met een nieuw programma zo goed scoort.
Jij zeikt echt over elk programma van Talpa ofniet? Waarom kijk je er dan toch steeds naar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
Dat ze zoveel adverteren en media-aandacht kijken zou Talpa juist veel meer kijkers moeten opleveren dan RTL4 enzovoorts.
1 tegen 100 is compleet bagger geworden. Normaal leef je toe naar "de hoogtepunt van de uitzending" maar die opbouw wordt abrupt onderbroken door reclame. Ik vind 1 tegen 100 ook geen zaterdag-programma, maar het is echt iets voor de zondag. Ik zal het zeker niet gaan kijken, terwijl ik het vroeger wel vaak keek. Kijkcijfers waren vrij dramatisch, op ned2 hadden ze 3 keer meer kijkers.
zometeen is er alleen nog maar Gordon op Talpaquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef pberends het volgende:
5 tegen 5 scoort trouwens wel goed. kijken hoe lang ze dat volhouden.
Voor wat betreft het zaterdagavondgevoel heeft die vent wel gelijk. 1tegen100 is echt een programma voor de zondagavond en niet voor de zaterdag.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij zeikt echt over elk programma van Talpa ofniet? Waarom kijk je er dan toch steeds naar?
Sommige programma's moet je toch even "uitproberen"? Overigens zeik ik alleen op wat slecht is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij zeikt echt over elk programma van Talpa ofniet? Waarom kijk je er dan toch steeds naar?
T'is een ripp-off/mix van een gemiddelde Italiaanse spelshow en van Cash & Carloquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
Mijn God, dat programma van Rolf Wouters is echt kneuterig. Met 20 halfnaakte dames die de hele tijd dom blij zitten te zijn.
Echt eng gewoon, gaat nergens over. Ik snap de sociale cohesie niet van het programma.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
T'is een ripp-off/mix van een gemiddelde Italiaanse spelshow en van Cash & Carlo
Eeehhh, het programma van Joling en Gordon scoort gewoon goeie kijkcijfers hoor.... en het is wel degelijk grappige nichtenhumorquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:58 schreef Samson het volgende:
Ik vind het verbazend dat John de Mol blijkbaar helemaal niet zo goed in kan schatten wat de kijker leuk vind en op een goed inzicht kun je m echt niet betrappen, voorbeeld:
Dat programma van Gordon en Joling, dat is vanzelfsprekend een rip-off van The simple life.
Iedere mongool kan zich natuurlijk realiseren dat The simple life hoofdzakelijk een succes was omdat er gewoon een paar lekkere (persoonlijke smaak) meiden in rondwandelen die voor t geld niet eens hoeven te werken.
Tja, en dan kom je met Gordon en Joling op de proppen, twee bijna uitgerangeerde relnichten die met de dag minder leuk worden. Dan ben je slim bezig![]()
Tja, ik weet niet wat jij onder goeie kijkcijfers verstaat, maar zolang jij t maar leuk vind, aan mij is het niet besteedquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eeehhh, het programma van Joling en Gordon scoort gewoon goeie kijkcijfers hoor.... en het is wel degelijk grappige nichtenhumor
Tja, zo kan je overal op zitten zeiken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
LOL, je zult maar PSVFC Groningen-fan zijn en met dat bord eten op je schoot zitten.
4 reclamesEen heel journaal verder en 7590 minuten voordat je samenvatting eindelijk begint. Leve TalpaNOS.
Je zal maar ADO supporter zijn geweest de afgelopen jaren... heb je van 19:00 tot 20:45 moeten wachten en het journaal moeten doorworstelen voordat de samenvatting begon ... leve de NOSquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
LOL, je zult maar PSV-fan zijn en met dat bord eten op je schoot zitten.
4 reclames verder en 75 minuten voordat je samenvatting eindelijk begint. Leve Talpa.
Precies wat ik zeiquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, zo kan je overal op zitten zeiken.
Onzin-vergelijking. Er zijn immers meer PSV-fans dan Groningen-fans.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, zo kan je overal op zitten zeiken.
Onzin, dan zou je dus alleen maar wedstrijden van Feyenoord uit kunnen zenden omdat die club de meeste fans heeftquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin-vergelijking. Er zijn immers meer PSV-fans dan Groningen-fans.
Bijna goed. Je zou de wedstrijden van de clubs met de meeste fans als eerste moeten uitzenden zoals de NOS deed.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Onzin, dan zou je dus alleen maar wedstrijden van Feyenoord uit kunnen zenden omdat die club de meeste fans heeft.
Dus? Door het structueel beter behandelen van de topclubs en meer aandacht schenken aan de topclubs krijg je juist de Micky Mouse-competitie die Nederland heeft. Vind het juist goed van Talpa dat ze de aandacht evenredig over de clubs verdelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin-vergelijking. Er zijn immers meer PSV-fans dan Groningen-fans.
Daar heb je gelijk in, daar heb je een punt. Zij het niet dat het niet de kijkersbelangen dient.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Door het structueel beter behandelen van de topclubs en meer aandacht schenken aan de topclubs krijg je juist de Micky Mouse-competitie die Nederland heeft. Vind het juist goed van Talpa dat ze de aandacht evenredig over de clubs verdelen..
Nu was PSV als laatst, volgende keer misschien Groningen. Je moet niet altijd de belangen van de grootste groep dienen, ook de kleinere groepen moeten af en toe de uitverkorenen zijn.
de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:36 schreef Flyduck het volgende:
Volgens mij hebben ze wel paar veranderingen aangebracht in "de wedstrijden". De reclame was korter en meer voetbal tot nu toe..
Ik vind de duur van zo'n blok op zich wel meevallen. RTL is volgens mij langer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef evert het volgende:
[..]
de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
Onzin. Eigen promo's doen ze elke keer vrij veel. Daarnaast zullen ze de zendtijd heus wel kwijt kunnen, aangezien ze tegen lagere prijzen werken (No cure, No Pay onder meer) en het een gewild blok is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef evert het volgende:
[..]
de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
Ik snap ook niet helemaal wat ik me daarbij moet voorstellen. Zou een echtpaar nou echt tegen elkaar zeggen zo van "Nou, zullen we vanavond weer eens een poging gaan wagen om Talpa op te zoeken? We hebben gisteren de zenders 1 t/m 10 geprobeerd, vandaag zullen we eens kijken of de zender zit op 11 t/m 20".quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
Zooooo is het maar netquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zooooooooooo wat is "Je leven in de steigers" een traag programma zeg. Zooooooooooooo, echt wel.
Zooooooo je ziet gewoon alles wat je in de voorgaande week al hebt gezien. Zooooooooo, dan hoef je doordeweeks ook niet te kijken.
Zoooooooo of niet dan?
Wat een gezeur zeg. Als je voetballiefhebber bent wil je gewoon alles zien. Ik vind het prima dat talpa nu eindelijk eens aandacht geeft aan de kleinere clubs.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daar heb je een punt. Zij het niet dat het niet de kijkersbelangen dient.
Vandaag ook weer complete pagina's:quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
En ook nog een paginavullende advertentie, waarin Harm Edens en Johnny Kraaijkamp Jr. een stukje schrijven over die nieuwe comedyquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Vandaag ook weer complete pagina's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet te missen staat er zelfs.
Noemen ze dat comedy? Volgens mij was het een en al drama.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En ook nog een paginavullende advertentie, waarin Harm Edens en Johnny Kraaijkamp Jr. een stukje schrijven over die nieuwe comedy
Ja, totdat ze Ajax-Feyenoord pas in de laatste minuten uitzendenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:24 schreef Mike het volgende:
Voor het voetbal hebben ze volgend weekend een mooie testcase. Dan is het namelijk Ajax-Feyenoord en dat leverde bij de publieken altijd hoge kijkcijfers op.
Met de tv-competitie hebben ze deze week de pech tegenover het Champions League voetbal te zitten.
Wat zijn mensen toch dom zegquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef pberends het volgende:
Kijker start actie tegen reclame Talpa
Het is inderdaad behoorlijk lachwekkend ;')quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch dom zeg
Het voetbal moet weer van de kijker worden!
Wat een onzin allemaalSukkels. Met een hotmailadres ook nog.
De NOS heeft die 3D-beelden met "IJzeren Rinus" geintroduceerdquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:43 schreef pberends het volgende:
De Wedstrijden viel mij ook mee. Op zich redelijk commentaar en vrij professioneel. Ik mis alleen het warme sfeertje van de NOS, dat er geen reclame is, dat de belangrijkste wedstrijden meteen worden uitgezonden, dat er geen voor- en nabeschouwingen worden gehouden door de Tokkies, dat er geen rare amateuristische 3d-beelden te zien zijn en dat een er geen 50 minuten gedaan wordt over 2 samenvattingen. Maar dat was dan ook alles.
Maar wel weer de best bekeken zenderquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:09 schreef Mike het volgende:
Sponsorloterij Superbal 404.000
De Wedstrijden 2.101.000
Je leven in de steigers 818.000
TV Competitie 360.000
Cafe de Sport 363.000
Aruba Beach Footvolley 152.000
Eerste drie programma's zijn redelijk, daarna stort het weer in.
Je leven in de steigers valt erg mee.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:09 schreef Mike het volgende:
Sponsorloterij Superbal 404.000
De Wedstrijden 2.101.000
Je leven in de steigers 818.000
TV Competitie 360.000
Cafe de Sport 363.000
Aruba Beach Footvolley 152.000
Eerste drie programma's zijn redelijk, daarna stort het weer in.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:18 schreef MrBadGuy het volgende:
en dat gezeur van die voetbal'fans'.
- Als je een echte fan bent maakt het weinig uit of nou de besten of de slechtsten als eerste beginnen.
- De rechten kosten 40 miljoen euro, dat moet toch terug verdient worden. De manier dat het terug verdient kan worden is door reclame uit te zenden én door andere programma's mee te laten proviteren qua kijkcijfers. Maar de voetbalfans zien liever tientallen miljoenen aan belastinggeld verdwijnen in het voetbal(zoals nog steeds voor EK's en WK's gebeurt)
Maarja verandering is natuurlijk eng en verkeerd![]()
kijk voor zulke klachten kun je wel naar Talpa mailen, bij de F1 is het ook irritant dat ze "het publiek" om een oordeel vragen of nog erger, Tom Coronelquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had er erg veel zin in, en ben ook zeker voor verandering. Bovendien vond ik SS bij de NOS maar een matig programma. Maar de manier waarop Talpa het brengt begint met de aflevering te irriteren. Ik hoef wil voetbal zien en niet 30 minuten voetbal en een uur lang quasi-intelectueel geneuzel met de supporters/josit - interview als absoluut dieptepunt.
geen idee, heb gisteren niet gekeken, maar de programma's worden vanaf vanavond t/m vrijdag uitgezonden, ik denk dat er dan ook een realistischer beeld zal ontstaan van welke gaat winnen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
Even een vraagje over de Tv Competitie. Weet iemand de tussenstand? Welk programma stond bovenaan?
Ik hoop dat programma waarin 3 koppels 100.000 euro krijgen, en ik hoop ook dat Ik wil een kind van jou...en verder niks absoluut laatste staan
quote:SBS Broadcasting, de moedermaatschappij van SBS 6, Net 5 en Veronica, krijgt twee nieuwe eigenaren. Het bestuur van het Scandinavische concern heeft ingestemd met een bod van een Britse een Amerikaanse investeerder.
Voorwaarde is dat tweederde van de aandeelhouders instemt, maar SBS is ervan overtuigd dat dit wordt gehaald. Volgens woordvoerder Jeff Pryor wordt het bod al gesteund door twee groot-aandeelhouders die samen goed zijn voor meer dan 30 procent van de aandelen.
Het mediaconcern bestaat uit zestien tv-zenders en meer dan vijftig radiostations in Europa. De transactie zal nauwelijks gevolgen hebben voor de afzonderlijke zenders. "Het publiek zal er niets van merken", zegt de SBS-woordvoerder. Enige verandering van betekenis is dat het mediaconcern van de beurs zal verdwijnen.
Er waren meer gegadigden, maar volgens Pryor kwamen het Britse Permira en het Amerikaanse Kolhlberg Kravis Roberts & Co als enige met een serieus bod. Vorige week ging het aandeel SBS fors omhoog op overnamegeruchten. Onder meer de RTL-Groep en Talpa werden genoemd als potentiële kopers.
Geïnteresseerd
Talpa, dat volgend jaar met een tweede televisiezender wil beginnen, blijft ook na deze overname geïnteresseerd in onderdelen van SBS. ‘We willen graag met de nieuwe eigenaren in gesprek’, zegt Thomas Notermans van Talpa. Op dit moment zijn er nog geen contacten.
Notermansontkent dat SBS voor de neus van Talpa is weggekaapt. Hij denkt dat de kansen om Nederlandse onderdelen over te nemen groter zijn geworden. ‘Nu SBS van de beurs gaat wordt het gemakkelijker om zaken te doen. De nieuwe bazen zijn geen radio- en televisiemakers maar investeerders. Die zullen een aantrekkelijk bod niet zomaar negeren."
SBS verwacht dankzij de kapitaalkrachtige eigenaren nieuwe kansen voor het concern. De mogelijkheden om te investeren in digitale televisie worden groter, denkt Pryor. Maar SBS wil meer: "We hebben de laatste tijd enkele radio-stations in Scandinavië overgenomen, daar willen willen we mee doorgaan. Ook willen we in Turkije beginnen."
en op Fok!radioquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:25 schreef sportfreak het volgende:
De man van de e-mail handtekeningenactie mag zodadelijk in 2 vandaag wat meer reclame voor zijn actie maken.
ben benieuwd.
Geweldig kansloze actie wat mij betreft.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:25 schreef sportfreak het volgende:
De man van de e-mail handtekeningenactie mag zodadelijk in 2 vandaag wat meer reclame voor zijn actie maken.
ben benieuwd.
wat noem jij dramatisch? (qua marktaandeel)quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:49 schreef CloudStrife het volgende:
Morgen zijn de kijkcijfers weer dramatisch
Kijkcijfers meer dan gehalveerdquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Cafe de sport scoort echt superdramatisch. En dat terwijl uberkijkcijferkannonen Humberto Tan en de duurbetaalde Jack Spijkerman het presenteren. Daarvan kunnen we nu al zeggen dat het een dikke flop is. En het is zo slecht niet dat Spijkerman eindelijk op z'n plaats gewezen wordt.
John de Mol krijgt spontaan zn grijze haren terug, hehequote:Op maandag 22 augustus 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijkcijfers meer dan gehalveerd![]()
.
Kwaliteit is goed, maar het schermpje is veeeeeel te klein.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:37 schreef starbuck het volgende:
Uitzending gemist is online..
moet gezegd, de kwaliteit is perfect ( adsl planet comfort )
maar helaas is nog niet alles te zien, maar er is eindelijk een begin.
jongen wat zal jij een fijne avond hebben...quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijkcijfers meer dan gehalveerd![]()
.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:20 schreef cpcpb het volgende:
[..]
jongen wat zal jij een fijne avond hebben...
zucht...![]()
Nee het was niet zo grappig nee. Af en toe een glimlach. Maar ik zie er wel wat in eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:09 schreef ItaloDancer het volgende:
"Samen" mag dan een comedy heten, er viel weinig te lachen (vooralsnog)![]()
Niet zo best inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:40 schreef ItaloDancer het volgende:
18:00 Thuis: 206.000 kijkers (ma. 6,2 %)
19:00 NSE: 203.000 kijkers (ma. 5,3 %)
19:30 Je Leven in de Steigers: 309.000 kijkers (ma. 7,0 %)
20:00 Samen: 413.000 kijkers (ma. 7,7 %)
20:30 5 Sterren: 209.000 kijkers (ma. 3,6 %)
21:30 Black Point: 297.000 kijkers (ma. 5,1 %)
23:20 TV-Competitie Nababbel: 119.000 kijkers (ma. 3,7 %)
23:50 Samen (hh): 88.000 kijkers (ma. 4,5 %)
00:20 Je Leven in de Steigers (hh): 336.000 kijkers (ma. 9,6 %)
00:50 Thuis (hh): 69.000 kijkers (ma. 12,8 %)
01:50 NSE (hh): 76.000 kijkers (ma. 25,1 %)
Overall marktaandeel: 5,1 % (8e zender van NL)
Slecht dus...
En dan moet het nieuwe seizoen GTST nog beginnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Niet zo best inderdaad.
Kijkcijfers van Samen vallen ook tegen, gezien de drie paginavullende advertenties in De Telegraaf gister, en wellicht meerdere ochtendbladen.
marktaandeel van 25,1%quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:40 schreef ItaloDancer het volgende:
01:50 NSE (hh): 76.000 kijkers (ma. 25,1 %)
Niet te missen doelt allereerst natuurlijk op het feit, dat Talpa denkt dat ze zulke goede programma's in huis hebben waar je niet om heen kunt. In het geval van voetbal is Talpa natuurlijk niet te missen, want wil je de wedstrijden zien moet je er toch echt naar kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Die slogan slaat trouwens echt nergens op. Niet te missen. Hoezo niet te missen? Welke filosofie zit daar in Godsnaam achter?
Spijkerman is naar mijn mening ook veel te gemaakt leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Molluck het volgende:
Het viel me trouwens op dat in Café de Sport Humberto Tan veel meer centraal staat dan Spijkerman. In mijn ogen gewoon terecht, maar ik had het zeker andersom verwacht na al die commotie rond Spijkermans vertrek bij de Vara en zijn lovende woorden over Talpa daarna...
Dat snap ik, als ze die slagon alleen voor dat programma zouden gebruiken zou ik het me kunnen voorstellen. Maar NSE "niet te missen"?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Niet te missen doelt allereerst natuurlijk op het feit, dat Talpa denkt dat ze zulke goede programma's in huis hebben waar je niet om heen kunt. In het geval van voetbal is Talpa natuurlijk niet te missen, want wil je de wedstrijden zien moet je er toch echt naar kijken.
Verder verwijst de slogan ook naar het voetbal, "het schot op doel is niet te missen"
Ja inderdaad, als je die kijkcijfers bekijkt, krijgt die slogan iets lachwekkendsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat snap ik, als ze die slagon alleen voor dat programma zouden gebruiken zou ik het me kunnen voorstellen. Maar NSE "niet te missen"?.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als je die kijkcijfers bekijkt, krijgt die slogan iets lachwekkends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |