volgens RTL BOulevard is het van de buis gehaald....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef Mike het volgende:
Voetvolley is er toch zaterdagavond weer?
Op de site van Talpa staat dat het zaterdag isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens RTL BOulevard is het van de buis gehaald....
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef ASroma het volgende:
talpa nu al het lelijke eendje van de Nederlandse Televisie?
quote:Na drie uitzendingen is het aantal kijkers inmiddels gedaald tot een schamele 135.000. Even ter vergelijking: dat is net zoveel als er afgelopen zondag keken naar het Teleacprogramma 'Nu Chinees' (best interessant!).
Het zal wel een super goedkoop programma zijn om aan te kopen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef pberends het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat America's Funniest Home Video's op Talpa doet. Das nou echt zo'n programma dat je er niet op zou verwachten. Dat is wel het laatste programma dat "vernieuwend" is lijkt mij.
Lijkt me sterk. Lijkt mij eerder dat Talpa geld toe heeft gekregen om dat programma uit te zenden. Je gaat dat programma toch niet serieus uitzenden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Het zal wel een super goedkoop programma zijn om aan te kopen..
Het is maar tijdelijk totdat ze met BB beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijkt mij eerder dat Talpa geld toe heeft gekregen om dat programma uit te zenden. Je gaat dat programma toch niet serieus uitzenden?
Je gaat de goede naam van je zender toch niet ten grabbel gooien door dat soort pulp (waarvan iedereen weet dat het pulp is) uit te zenden? Overigens is BB ook gigantische pulp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk totdat ze met BB beginnen.
Tja, ik vind America's Funniest... ook niks, maar het is wel handig als je tijdelijk een programma nodig hebt van een half uurtje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je gaat de goede naam van je zender toch niet ten grabbel gooien door dat soort pulp (waarvan iedereen weet dat het pulp is) uit te zenden? Overigens is BB ook gigantische pulp.
Zie ik een trend?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
De marktaandelen sinds afgelopen zaterdag:
Ter verduidelijking: John de Mol heeft zich als doel gesteld om komende zomer aan 10% te zitten. Tussen haakjes staat op welke plaats Talpa daarmee staat, in vergelijking tot de andere zenders die avond.
Zaterdag: 14,8% (1e plaats).
Zondag: 16,2% (1e plaats).
Maandag: 9,3% (5e plaats).
Dinsdag: 7,0% (6e plaats).
Woensdag: 3,4% (8e plaats).
Donderdag: 3,8% (10e plaats).
Zo John zou het wel te hoog in z'n bol hebben gekregen van de eerste 2 dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
Ter verduidelijking: John de Mol heeft zich als doel gesteld om komende zomer aan 10% te zitten. Tussen haakjes staat op welke plaats Talpa daarmee staat, in vergelijking tot de andere zenders die avond.
en je vergeet de spermashow en de uithuwelijkshow nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Juichtoon het volgende:
Geen zorgen jongens, het komt helemaal goed! De echte De Mol klappers komen er nog aan! De heruitvinding van televisie....
t' Mannetje - een echte make-over show!
Cinderella - pluk de dag voor de alleenstaande moeder!
Big Brother - #987?
Dating Mannen - voor het eerst op de NL televisie!
Van Zero tot Hero - Idols voor niet-zang talenten! (UNIEK!)
In de huid van - soundmix show zonder henny
Hij is aan dat geld gekomen door wat sluiproutes te nemen tijdens zijn carriere en zie hier het resultaat inspiratieloze televisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Als ik eerlijk ben had ik wel wat meer van John verwacht... Wat een troep zeg.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Juichtoon het volgende:
Geen zorgen jongens, het komt helemaal goed! De echte De Mol klappers komen er nog aan! De heruitvinding van televisie....
t' Mannetje - een echte make-over show!
Cinderella - pluk de dag voor de alleenstaande moeder!
Big Brother - #987?
Dating Mannen - voor het eerst op de NL televisie!
Van Zero tot Hero - Idols voor niet-zang talenten! (UNIEK!)
In de huid van - soundmix show zonder henny
Volgens mij is dat alleen in de eerste week ter opvulling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef pberends het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat America's Funniest Home Video's op Talpa doet. Das nou echt zo'n programma dat je er niet op zou verwachten. Dat is wel het laatste programma dat "vernieuwend" is lijkt mij.
Dom, dom, domquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
en je vergeet de spermashow en de uithuwelijkshow nog![]()
ik hoorde het. ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef Dementor het volgende:
FOk is zojuist genoemd in NSE i.v.m actie tegen de spermashow.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
Maar ze zijn wel schattigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
Dat programma nu over die Steigers met 5 van die mutsen die niks kunnen en als er dan echt iets moet gebeuren, huren ze een man in
Die is inderdaad indrukwekkend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Bekijk de programmering van over 2 weken eens, we zullen zien wat voor marktaandeel Talpa dan zal hebben![]()
Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Die is inderdaad indrukwekkend...
18.00u Thuis
19.00u NSE
19.30u Big Brother
20.00u Samen
20.30u In de huid van
21.30u Meneer de huisvrouw
22.25u Voorbeschouwing Oranje-uit
22.55u herhalingen
![]()
Dat denk ik ook wel ja, want dat waren het altijd. Het zou natuurlijk wel aardig zijn als er nog een paar nieuwe authentieke programma's gaan scoren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:33 schreef Flyduck het volgende:
Expeditie robinson, wordt dat nu die all stars aflevering ??
aan de aandacht die het nu al krijgt zal het niet liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
En ik denk dat die programmering van volgende week ook wel goed zal lopen. Ik doel dan op die TV-contest.
Exact.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Talpa als geheel zal best wel slagen, met een marktaandeel van tussen de 12 en 15% aan het eind van het seizoen.
Ik vrees alleen dat vooral nieuewe programma's als Thuis en NSE het voor geen meter doen en voor geen meter gaan doen. Oftewel, Talpa zal totaal geen vernieuwing brengen omdat de nieuwe programma's niet lopen.
De vernieuwing zit dan ook niet in de programma's die je noemtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Talpa als geheel zal best wel slagen, met een marktaandeel van tussen de 12 en 15% aan het eind van het seizoen.
Ik vrees alleen dat vooral nieuewe programma's als Thuis en NSE het voor geen meter doen en voor geen meter gaan doen. Oftewel, Talpa zal totaal geen vernieuwing brengen omdat de nieuwe programma's niet lopen.
John heeft gezegd dat de 'vernieuwde' programma's nu ontwikkeld worden en pas over 3 maanden (december/januari) gaan beginnen. Dat wordt dus nog ff afwachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Maar de vraag is dan wat Talpa voor vernieuwing of toevoeging biedt aan het bestaande tv-landschap: niets. Helemaal niets.quote:
Die programma's zullen waarschijnlijk zoeenbeetje dezelfde kwaliteit bieden als de andere nieuwe programma's als NSE. Waarschijnlijk zullen ze helemaal niet scoren. En gaat Talpa nog meer programma's opkopen die wel scoren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
John heeft gezegd dat de 'vernieuwde' programma's nu ontwikkeld worden en pas over 3 maanden (december/januari) gaan beginnen. Dat wordt dus nog ff afwachten![]()
De nieuwe programma's en de vernieuwing worden goddomme nog ontwikkeld... hoe kun je NU al zeggen dat Talpa niet geslaagd is... ze zijn pas 5 dagen bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan wat Talpa voor vernieuwing of toevoeging biedt aan het bestaande tv-landschap: niets. Helemaal niets.
Hoe moeilijk is het om een tv-zender te laten slagen? Helemaal niet moeilijk natuurlijk. Je koopt een zender en de goedscorende programma's op en je hebt hoogstwaarschijnlijk wel een goedlopende zender. Maar het voegt helemaal niets toe. Talpa kan je gewoon niet typisch Talpa noemen omdat het een samenvoeging is van delen van bestaande zenders/programma's.
Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De nieuwe programma's en de vernieuwing worden goddomme nog ontwikkeld... hoe kun je NU al zeggen dat Talpa niet geslaagd is... ze zijn pas 5 dagen bezig.
![]()
Dat zal dan wel... maar dat was de doelstelling van John ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.
Z'n doelstelling is onzinnig. Zijn doelstelling kan iedereen met zijn geld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel... maar dat was de doelstelling van John ook niet.
En enkele dagen geleden zei je nog dat het ontzettend ging floppen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.
En waarom zeg je dan vanaf zaterdag 20:00 uur al dat Talpa zal floppenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n doelstelling is onzinnig. Zijn doelstelling kan iedereen met zijn geld.
Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.
Sandy & Jeannettequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |