Me topic uit! Je gaat hier niet Harmke Pijpers uitlachen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef Pingwingei het volgende:
DAT is dus wat er bedoelt wordt met Wandelend lijk/rimpelsauriër/levend skelet
"Hmmmm die Beau is heaumeau... Maar ik krijg hem wel, na de uitzending neuckt ie me plat!"quote:
"E.T. Phone Home!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Kijk me in me ogen, goedzo
IDD!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:36 schreef pberends het volgende:
Heerlijke vrouw. Het boegbeeld van het succes van NSE.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Talpa probeert kijkers te behouden door hypnose-taktiek
Gelukkig Hebben We De Foto's Nog [deel 23]
Yvonne?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:41 schreef LangeJan het volgende:
Doet me aan een bepaalde user denken die Harmke Pijpers. Props voor wie weet waar ze mij aan doet denken.
Krijgt elke user er een lange jan van?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:41 schreef LangeJan het volgende:
Doet me aan een bepaalde user denken die Harmke Pijpers. Props voor wie weet waar ze mij aan doet denken.
Nou, nee dat niet bepaaldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Krijgt elke user er een lange jan van?
Godverdomme zeg!! Wat is dat wijf lelijk. Nee, dan geef mij natte Els Borst maar....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Natuurlijk kent iedereen Harmke Pijpers, het prettige gezelschap in Talpa Nieuws Spot en Entertainment magazine NSE.
[afbeelding]
Harmke Pijpers
IK VIND HAAR ECHT WEL LEKKER ENZO!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef Brainvoyager het volgende:
Die Harmke lijkt me trouwens wél een gruwelijk geile en natte neukslet. D'r lelijke bek is eigenlijk niet zo belangrijk. D'r genotsgrotje en d'r aarsch zijn dat wel. Bovendien, als ik écht geil ben dan naai ik desnoods de koude aarsch van een lijk dat al 6 maanden dood is. Dus voor het gedrocht Harmke Pijpers draai ik m'n hand niet om....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |