abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29793612
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Talpa zal fantastisch slagen, maar het zal geen enkele toevoeging geven aan het tvlandschap van 2004-2005.
En enkele dagen geleden zei je nog dat het ontzettend ging floppen?
pi_29793649
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Z'n doelstelling is onzinnig. Zijn doelstelling kan iedereen met zijn geld.
En waarom zeg je dan vanaf zaterdag 20:00 uur al dat Talpa zal floppen .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29793870
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Expeditie Robinson en Big Brother zullen successen worden.
Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_29794010
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. BB1 was leuk, BB2 ook nog wel, maar daarna hadden we het wel gezien, als we de kijcijfers mogen geloven. Wie hebben BB3 en BB4 ook alweer gewonnen? Ik weet het niet. Eerst maar eens zien of BB5 niet voortijdig wordt afgebroken.
Sandy & Jeannette .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29794036
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Sandy & Jeannette .
Sandy was die lesbo en Jeannette was die jankerd met die grote bril?
klopt dat?
pi_29794045
In de huid van oftewel de Soundmixshow in een nieuw jasje... nog meer van wat we al honderd keer eerder gezien hebben...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29794066
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

ik heb BB nog nooit gezien en ben het dit keer ook niet van plan, maar BB5 heeft als voordeel dat ze er een paar jaar tussenuit zijn geweest wat de interresse misschien weet te verhogen.
pi_29794077
En nu de herhaling van Joling & Gordon, das wel armoe voor de vrijdagavond om nu al te gaan herhalen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29794082
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Sandy was die lesbo en Jeannette was die jankerd met die grote bril?
klopt dat?
Ja.
pi_29794094
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
En nu de herhaling van Joling & Gordon, das wel armoe voor de vrijdagavond om nu al te gaan herhalen
Dat is het zeker
pi_29794110
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef TheVulture het volgende:
In de huid van oftewel de Soundmixshow in een nieuw jasje... nog meer van wat we al honderd keer eerder gezien hebben...
dat het een Soundmix kloon was wisten we al, John heeft dat zelfs letterlijk gezegd
pi_29794145
ik hoop niet dat het Gordon is die komt
pi_29794189
quote:
Morgen om 18.00u weer een herhaling. Tja, dat heb je als herhalingen beter scoren.
pi_29794213
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

dat het een Soundmix kloon was wisten we al, John heeft dat zelfs letterlijk gezegd
Leuk programma, wat boeit het wie het presenteert, het principe is gewoon leuk toch!
En die Alicia Keys.... was kei goed!
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:39:14 #140
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29794248
Aan de ene kant is het wel leuk dat die oude programma's terugkomen, althans, de Soundmixshow dan, 5 tegen 5 hoeft voor mij niet zo, zeker niet als Gordon het presenteert...
Maar aan de andere kant zijn het toch een beetje achterhaalde formules, met geld is alles te bereiken en Talpa zal hoe dan ook een succes worden, maar ik had gehoopt dat ze het op een manier zouden doen die het Nederlandse televisielandschap wat meer eer aan zou doen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29794254
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Leuk programma, wat boeit het wie het presenteert, het principe is gewoon leuk toch!
En die Alicia Keys.... was kei goed!
Aretha Franklin was veel beter.
pi_29794255
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze hadden het beter 'In de voorhuid van Henny Huisman' kunnen noemen.
Wie zit hier in hemelsnaam op te wachten? En dan ook nog die Talpa-inteelt-jury.
pi_29794284
quote:
Als je al een herhaling wilt zien op deze vrijdag, kun je beter naar 3 kijken...
How could it hurt you when it looks so good...
pi_29805338
De absolute kijkcijfers van Thuis en NSE waren gisteren weer wat hoger maar het marktaandeel blijft achter en is zelfs iets gezakt.

Het sterkste programma van de afgelopen werkweek, Gordon en Joling over de vloer, is qua marktaandeel gehalveerd. En de soundmixshow (in de huid van) scoort op prime time marktaandeel 5,6 - ver achter bij Netwerk 13,4, Ter Land ter zee ... 19 en GTST 15) Alleen Nederland 3, RTL7 en Veronica scoren op dat tijdstip slechter.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:02:00 #145
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29805359
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:00 schreef SCH het volgende:

Het sterkste programma van de afgelopen werkweek, Gordon en Joling over de vloer, is qua marktaandeel gehalveerd.
Dat was toch ook een herhaling?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29805371
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:02 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat was toch ook een herhaling?
Gordon en Joling bedoel je? Oh dat wist ik niet - maar zou kunnen. Wel vreemd: een herhaling binnen een week in het timeslot van 21.30?

De soundmixshow was wel nieuw volgens mij.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:12:16 #147
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29805494
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Gordon en Joling bedoel je? Oh dat wist ik niet - maar zou kunnen. Wel vreemd: een herhaling binnen een week in het timeslot van 21.30?

De soundmixshow was wel nieuw volgens mij.
Dat laatste klopt.

Typisch trouwens dat de herhaling van Gordon en Joling toch weer het best bekeken programma van de dag is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29805527
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:12 schreef Mike het volgende:

Typisch trouwens dat de herhaling van Gordon en Joling toch weer het best bekeken programma van de dag is.
Mja op zich wel Ik heb het gisteren ook gezien, geweldig programma!
pi_29805531
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:12 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat laatste klopt.

Dat had volgens de bazen toch echt In de huid van moeten zijn - en dat was ook wel tegen de miljoen kijkers ingeschat, vermoed ik zo.
pi_29805534
Talpa boeit de kijker nauwelijks

Door Ruth van Beek en Edine Wijnands/GPD

DEN HAAG - De nieuwe televisiezender Talpa kan de kijker nog niet boeien. Na een flitsende start is de belangstelling sterk afgenomen. Dat kan na één week worden geconcludeerd uit de kijkcijfers. Paradepaardje NSE (Nieuws, Sport, Entertainment) trok maandag slechts 364.000 kijkers. Donderdagavond was dat aantal al gehalveerd tot 182.000.

Ter vergelijking: RTL Boulevard, NSE’s grote concurrent, trok maandag 1.209.000 kijkers, donderdag keken 737.000 mensen naar het RTL-programma. Talpa lijkt in de eerste week dan ook de slag om de vooravond te hebben verloren, zegt een woordvoerder van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de Publieke Omroep. ,,Je kunt vaststellen dat programma’s als NSE en Thuis veel lager scoren dan Talpa waarschijnlijk had verwacht.’’

Een vervelende zaak, stelt programmadirecteur Van Stade van SBS Broadcasting. ,,De eerste klap is een daalder waard. Talpa zal na zo’n slechte start hard moeten knokken om de kijker alsnog voor zich te winnen.’’ Volgens Van Stade heeft Talpa last gehad van het relatief mooie weer en van de voetbalwedstrijd Nederlands-Duitsland. Programmastrateeg Santegoeds van RTL vindt dat onzin: ,,Het voetbal begon pas om half negen, dus daarvan had de programmering in de vooravond geen last.’’Maar Talpa nu al een mislukking noemen gaat te ver, meenttelevisierecensent Ben Siemerink. ,,De zender is nog geen week in de lucht, het kan nog alle kanten op.’’ Ook Talpa benadrukt dat na één week nog niet veel te zeggen is over de toekomst. De kijkers moeten de zender nog vinden.,,We hebben er vertrouwen in dat het nog goed komt, aldus een woordvoerder.’’ Fons van Westerloo, directeur van RTL, ziet het anders: ,,Talpa is met veel bombarie de lucht ingegaan. Dat kijkers nog niet zouden weten waar ze de programma’s kunnen vinden, is onzin.’’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')