En dan vervangen door de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van een Amerikaanse comedy.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Met zulke cijfers, zullen er wel koppen gaan rollen bij NSE en THUIS binnen niet al te lange tijd![]()
Das erg vreemd ja. Want NSE is een "actueel programma". Je gaat ook niet naar het weerbericht van gister kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dit op een dag?
Is het dan niet vreemd dat Thuis en NSE meer kijkers trekken tijdens de herhalingen?![]()
Kaliber?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, aangezien er dan weinig anders op tv is van soortgelijk kaliber.
Van voetbal en Grote Broer alleen kan je niet levenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:08 schreef SlimShady het volgende:
Johnny heeft meer geld gestoken in voetbal en BN-ers dan in goede kwaliteit programma's.
daarmee heeft hij zichzelf gedwongen om 100% Nederlands te gaan.
ik bedoel: hij zou nieuwe goedlopende series kunnen kopen.
maar Big Brother moet goed gaan. op zich heb ik daar wel vertrouwen in.
klopt, kans is groot dat Talpa flopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Van voetbal en Grote Broer alleen kan je niet leven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Talpa_%28televisiezender%29quote:Prijsvraag zendernaam
Van 26 maart tot en met 2 april 2005 liep er een prijsvraag waarbij deelnemers een mogelijke naam voor de zender konden SMS'en. Op 20 april 2005 werd bekend dat deze zender de naam 'Tien' zal krijgen. Volgens de winnaar van de SMS-wedstrijd (Koen Jansen uit Tilburg) verwijst Tien naar Talpa, naar informatie en naar entertainment, maar ook naar een zendernummer dat nog niet wordt geclaimd. Verder staat 10 ook voor topkwaliteit en "Vanavond op Tien ligt goed in het gehoor". Deze argumenten maakten Jansen winnaar van een Hyundai Tucson 2.0i StyleVersion 4WD. Er waren iets meer dan 30.000 inzenders, waarvan er 23 de naam Tien (al dan niet met uitroepteken) hadden bedacht.
Doe maar ruig! 8000 mensenquote:Site BVD op openingsavond goed bekeken
Site BVD op openingsavond goed bekekenAfgelopen vrijdagavond ging de nieuwe website van Talpa de lucht in. Ook de Barend en Van Dorp-site is daarmee vernieuwd gestart. Op de openingsavond van Talpa (zaterdag 12 augustus) heeft de bezoeker de nieuwe BVD-site massaal weten te vinden. Bijna 8000 mensen bezochten zaterdag het nieuwe thuis van BVD.
Nieuwe elementen In de aanloop naar het nieuwe seizoen van Barend en Van Dorp zullen er de komende weken weer een aantal nieuwe elementen op de website geïntroduceerd worden. Vanaf 5 september zijn er als vanouds weer fragmenten uit de uitzendingen te zien, is er een uitgebreid muziek- en boekenarchief, zijn er nieuwe dossiers én zijn voortaan alle uitzendingen in zijn geheel online terug te zien.
Of te wel: Mensen we hebben een nieuwe website, kom snel kijken.quote:
Ik vind 8000 mensen niet bijster veel voor zo'n overhypt programma als Barend en van Dorp/Talpa.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Of te wel: Mensen we hebben een nieuwe website, kom snel kijken.
Ja, ze zijn helemaal de weg kwijt daar bij Talpa.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze nou Voetbvolley van de buis gehaald![]()
Dat snap ik dan ook niet, er zijn veel programma's die slechter scoren en dit is bovendien al opgenomen dus de kosten zijn toch al gemaakt.
volgens RTL BOulevard is het van de buis gehaald....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef Mike het volgende:
Voetvolley is er toch zaterdagavond weer?
Op de site van Talpa staat dat het zaterdag isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens RTL BOulevard is het van de buis gehaald....
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef ASroma het volgende:
talpa nu al het lelijke eendje van de Nederlandse Televisie?
quote:Na drie uitzendingen is het aantal kijkers inmiddels gedaald tot een schamele 135.000. Even ter vergelijking: dat is net zoveel als er afgelopen zondag keken naar het Teleacprogramma 'Nu Chinees' (best interessant!).
Het zal wel een super goedkoop programma zijn om aan te kopen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef pberends het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat America's Funniest Home Video's op Talpa doet. Das nou echt zo'n programma dat je er niet op zou verwachten. Dat is wel het laatste programma dat "vernieuwend" is lijkt mij.
Lijkt me sterk. Lijkt mij eerder dat Talpa geld toe heeft gekregen om dat programma uit te zenden. Je gaat dat programma toch niet serieus uitzenden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Het zal wel een super goedkoop programma zijn om aan te kopen..
Het is maar tijdelijk totdat ze met BB beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lijkt mij eerder dat Talpa geld toe heeft gekregen om dat programma uit te zenden. Je gaat dat programma toch niet serieus uitzenden?
Je gaat de goede naam van je zender toch niet ten grabbel gooien door dat soort pulp (waarvan iedereen weet dat het pulp is) uit te zenden? Overigens is BB ook gigantische pulp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk totdat ze met BB beginnen.
Tja, ik vind America's Funniest... ook niks, maar het is wel handig als je tijdelijk een programma nodig hebt van een half uurtje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je gaat de goede naam van je zender toch niet ten grabbel gooien door dat soort pulp (waarvan iedereen weet dat het pulp is) uit te zenden? Overigens is BB ook gigantische pulp.
Zie ik een trend?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
De marktaandelen sinds afgelopen zaterdag:
Ter verduidelijking: John de Mol heeft zich als doel gesteld om komende zomer aan 10% te zitten. Tussen haakjes staat op welke plaats Talpa daarmee staat, in vergelijking tot de andere zenders die avond.
Zaterdag: 14,8% (1e plaats).
Zondag: 16,2% (1e plaats).
Maandag: 9,3% (5e plaats).
Dinsdag: 7,0% (6e plaats).
Woensdag: 3,4% (8e plaats).
Donderdag: 3,8% (10e plaats).
Zo John zou het wel te hoog in z'n bol hebben gekregen van de eerste 2 dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
De marktaandelen sinds afgelopen zaterdag:
Ter verduidelijking: John de Mol heeft zich als doel gesteld om komende zomer aan 10% te zitten. Tussen haakjes staat op welke plaats Talpa daarmee staat, in vergelijking tot de andere zenders die avond.
Zaterdag: 14,8% (1e plaats).
Zondag: 16,2% (1e plaats).
Maandag: 9,3% (5e plaats).
Dinsdag: 7,0% (6e plaats).
Woensdag: 3,4% (8e plaats).
Donderdag: 3,8% (10e plaats).
en je vergeet de spermashow en de uithuwelijkshow nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Juichtoon het volgende:
Geen zorgen jongens, het komt helemaal goed! De echte De Mol klappers komen er nog aan! De heruitvinding van televisie....
t' Mannetje - een echte make-over show!
Cinderella - pluk de dag voor de alleenstaande moeder!
Big Brother - #987?
Dating Mannen - voor het eerst op de NL televisie!
Van Zero tot Hero - Idols voor niet-zang talenten! (UNIEK!)
In de huid van - soundmix show zonder henny
Hij is aan dat geld gekomen door wat sluiproutes te nemen tijdens zijn carriere en zie hier het resultaat inspiratieloze televisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Als ik eerlijk ben had ik wel wat meer van John verwacht... Wat een troep zeg.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Juichtoon het volgende:
Geen zorgen jongens, het komt helemaal goed! De echte De Mol klappers komen er nog aan! De heruitvinding van televisie....
t' Mannetje - een echte make-over show!
Cinderella - pluk de dag voor de alleenstaande moeder!
Big Brother - #987?
Dating Mannen - voor het eerst op de NL televisie!
Van Zero tot Hero - Idols voor niet-zang talenten! (UNIEK!)
In de huid van - soundmix show zonder henny
Volgens mij is dat alleen in de eerste week ter opvulling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef pberends het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat America's Funniest Home Video's op Talpa doet. Das nou echt zo'n programma dat je er niet op zou verwachten. Dat is wel het laatste programma dat "vernieuwend" is lijkt mij.
Dom, dom, domquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
en je vergeet de spermashow en de uithuwelijkshow nog![]()
ik hoorde het. ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef Dementor het volgende:
FOk is zojuist genoemd in NSE i.v.m actie tegen de spermashow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |