abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29841731
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef pberends het volgende:
5 tegen 5 scoort trouwens wel goed. kijken hoe lang ze dat volhouden.
zometeen is er alleen nog maar Gordon op Talpa
pi_29842561
Gordon roeleert Talpa idd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29844057
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Jij zeikt echt over elk programma van Talpa ofniet? Waarom kijk je er dan toch steeds naar?
Voor wat betreft het zaterdagavondgevoel heeft die vent wel gelijk. 1tegen100 is echt een programma voor de zondagavond en niet voor de zaterdag.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_29844476
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Jij zeikt echt over elk programma van Talpa ofniet? Waarom kijk je er dan toch steeds naar?
Sommige programma's moet je toch even "uitproberen"? Overigens zeik ik alleen op wat slecht is.
pi_29846290
Mijn God, dat programma van Rolf Wouters is echt kneuterig. Met 20 halfnaakte dames die de hele tijd dom blij zitten te zijn .
pi_29846328
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
Mijn God, dat programma van Rolf Wouters is echt kneuterig. Met 20 halfnaakte dames die de hele tijd dom blij zitten te zijn .
T'is een ripp-off/mix van een gemiddelde Italiaanse spelshow en van Cash & Carlo
pi_29846360
De website van Talpa is echt slecht Er is vanavond voetbal AZ-Vitesse en Sparta-NAC. Yeah right
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_29846382
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

T'is een ripp-off/mix van een gemiddelde Italiaanse spelshow en van Cash & Carlo
Echt eng gewoon, gaat nergens over. Ik snap de sociale cohesie niet van het programma.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:35:47 #209
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29847426
Rolf Wouters verdient beter dan zo'n programma. Laat em lekker zijn eigen ding doen. Mix van Now or Never en tandenborstel zou leuk zijn,
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29847458
Volgens mij hebben ze wel paar veranderingen aangebracht in "de wedstrijden". De reclame was korter en meer voetbal tot nu toe..
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_29847459
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Flyduck op 21-08-2005 19:37:09 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_29847866
Rolf Wouters was wel weer leuk
Gaat nergens over, kijkt lekker weg.
pi_29848324
Ik vind het verbazend dat John de Mol blijkbaar helemaal niet zo goed in kan schatten wat de kijker leuk vind en op een goed inzicht kun je m echt niet betrappen, voorbeeld:
Dat programma van Gordon en Joling, dat is vanzelfsprekend een rip-off van The simple life.
Iedere mongool kan zich natuurlijk realiseren dat The simple life hoofdzakelijk een succes was omdat er gewoon een paar lekkere (persoonlijke smaak) meiden in rondwandelen die voor t geld niet eens hoeven te werken.
Tja, en dan kom je met Gordon en Joling op de proppen, twee bijna uitgerangeerde relnichten die met de dag minder leuk worden. Dan ben je slim bezig
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29848431
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:58 schreef Samson het volgende:
Ik vind het verbazend dat John de Mol blijkbaar helemaal niet zo goed in kan schatten wat de kijker leuk vind en op een goed inzicht kun je m echt niet betrappen, voorbeeld:
Dat programma van Gordon en Joling, dat is vanzelfsprekend een rip-off van The simple life.
Iedere mongool kan zich natuurlijk realiseren dat The simple life hoofdzakelijk een succes was omdat er gewoon een paar lekkere (persoonlijke smaak) meiden in rondwandelen die voor t geld niet eens hoeven te werken.
Tja, en dan kom je met Gordon en Joling op de proppen, twee bijna uitgerangeerde relnichten die met de dag minder leuk worden. Dan ben je slim bezig
Eeehhh, het programma van Joling en Gordon scoort gewoon goeie kijkcijfers hoor.... en het is wel degelijk grappige nichtenhumor
pi_29848762
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eeehhh, het programma van Joling en Gordon scoort gewoon goeie kijkcijfers hoor.... en het is wel degelijk grappige nichtenhumor
Tja, ik weet niet wat jij onder goeie kijkcijfers verstaat, maar zolang jij t maar leuk vind, aan mij is het niet besteed
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29848933
LOL, je zult maar PSV-fan zijn en met dat bord eten op je schoot zitten.

4 reclames verder en 75 minuten voordat je samenvatting eindelijk begint. Leve Talpa .
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:20:42 #217
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29849231
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
LOL, je zult maar PSVFC Groningen-fan zijn en met dat bord eten op je schoot zitten.

4 reclamesEen heel journaal verder en 7590 minuten voordat je samenvatting eindelijk begint. Leve TalpaNOS .
Tja, zo kan je overal op zitten zeiken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29849326
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
LOL, je zult maar PSV-fan zijn en met dat bord eten op je schoot zitten.

4 reclames verder en 75 minuten voordat je samenvatting eindelijk begint. Leve Talpa .
Je zal maar ADO supporter zijn geweest de afgelopen jaren... heb je van 19:00 tot 20:45 moeten wachten en het journaal moeten doorworstelen voordat de samenvatting begon ... leve de NOS .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29849382
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Precies wat ik zei .
pi_29849483
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Onzin-vergelijking. Er zijn immers meer PSV-fans dan Groningen-fans.
pi_29849604
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Onzin, dan zou je dus alleen maar wedstrijden van Feyenoord uit kunnen zenden omdat die club de meeste fans heeft .
pi_29849704
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Onzin, dan zou je dus alleen maar wedstrijden van Feyenoord uit kunnen zenden omdat die club de meeste fans heeft .
Bijna goed. Je zou de wedstrijden van de clubs met de meeste fans als eerste moeten uitzenden zoals de NOS deed.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:35:31 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29849854
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Dus? Door het structueel beter behandelen van de topclubs en meer aandacht schenken aan de topclubs krijg je juist de Micky Mouse-competitie die Nederland heeft. Vind het juist goed van Talpa dat ze de aandacht evenredig over de clubs verdelen. .
Nu was PSV als laatst, volgende keer misschien Groningen. Je moet niet altijd de belangen van de grootste groep dienen, ook de kleinere groepen moeten af en toe de uitverkorenen zijn.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29850054
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Dus? Door het structueel beter behandelen van de topclubs en meer aandacht schenken aan de topclubs krijg je juist de Micky Mouse-competitie die Nederland heeft. Vind het juist goed van Talpa dat ze de aandacht evenredig over de clubs verdelen. .
Nu was PSV als laatst, volgende keer misschien Groningen. Je moet niet altijd de belangen van de grootste groep dienen, ook de kleinere groepen moeten af en toe de uitverkorenen zijn.
Daar heb je gelijk in, daar heb je een punt. Zij het niet dat het niet de kijkersbelangen dient.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:41:42 #225
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29850108
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:36 schreef Flyduck het volgende:
Volgens mij hebben ze wel paar veranderingen aangebracht in "de wedstrijden". De reclame was korter en meer voetbal tot nu toe..
de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')