Opnemen en doorspoelen heb ik vanavond gedaan, uit arren moede.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef Maquiladora het volgende:
Ik wil de voetbal terug bij Studio Sport
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Opnemen en doorspoelen heb ik vanavond gedaan, uit arren moede.
quote:
Bewijst maar weer eens dat het overnemen van succesformules niet altijd succes heeft. Het programmeren van 1 tegen 100 tegenover CSI op RTL4 is trouwens ook niet zo slim. CSI had dik 1 miljoen en het programma daarvoor, Dancing with the stars, had 1.3 miljoen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:06 schreef Mike het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:
Joling en Gordon 210.000
America's Funniest 338.000
5 tegen 5 469.000
50 meest valse krengen 175.000
1 tegen 100 679.000
De wedstrijden 1.300.000
Lieve Lust 247.000
Beachvolley 193.000
Tja, 1 tegen 100 haalde op NED2 altijd ruim 2 miljoen kijkers...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Lijntje. het volgende:
Ik als voetballiefhebber krijg het bij Talpa niet voor elkaar om een hele voetbaluitzending uit te kijken![]()
Het lukt mij ook nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Lijntje. het volgende:
Ik als voetballiefhebber krijg het bij Talpa niet voor elkaar om een hele voetbaluitzending uit te kijken![]()
Ik heb geen video- of dvd-recorderquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Opnemen en doorspoelen heb ik vanavond gedaan, uit arren moede.
Ik het de uitzending van vanavond alweer geprogrammeerd - lekker na 21.00 kijken en al dat gelul en de reclame doorspoelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:51 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik heb geen video- of dvd-recorder
GPD, levert artikelen aan vrijwel alle dagbladen.quote:
Moet je die bewerkte uitzendingen online zetten, denk dat er een grote markt voor isquote:Ik het de uitzending van vanavond alweer geprogrammeerd - lekker na 21.00 kijken en al dat gelul en de reclame doorspoelen
Nog niet geweldig, maar als ze nu de komende weken de weekprogrammering ook versterken dan kunnen ze de mensen misschien na het weekend ook vasthouden. Ze hebben in ieder geval een redelijk goedbekeken blok in het weekend waar ze reclame kunnen maken voor nieuwe programma's.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:06 schreef Mike het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:
Joling en Gordon 210.000
America's Funniest 338.000
5 tegen 5 469.000
50 meest valse krengen 175.000
1 tegen 100 679.000
De wedstrijden 1.300.000
Lieve Lust 247.000
Beachvolley 193.000
Tja, 1 tegen 100 haalde op NED2 altijd ruim 2 miljoen kijkers...
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
Talpa boeit de kijker nauwelijks
,De zender is nog geen week in de lucht, het kan nog alle kanten op.’’ Ook Talpa benadrukt dat na één week nog niet veel te zeggen is over de toekomst. De kijkers moeten de zender nog vinden.,,We hebben er vertrouwen in dat het nog goed komt, aldus een woordvoerder.’’ Fons van Westerloo, directeur van RTL, ziet het anders: ,,Talpa is met veel bombarie de lucht ingegaan. Dat kijkers nog niet zouden weten waar ze de programma’s kunnen vinden, is onzin.’’
Van de week hadden ze bijna op elke pagina een advertentie staanquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
Ik denk dat ze zich wel zorgen mogen maken nu RTL met een nieuw programma zo goed scoort.
Jij zeikt echt over elk programma van Talpa ofniet? Waarom kijk je er dan toch steeds naar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
Dat ze zoveel adverteren en media-aandacht kijken zou Talpa juist veel meer kijkers moeten opleveren dan RTL4 enzovoorts.
1 tegen 100 is compleet bagger geworden. Normaal leef je toe naar "de hoogtepunt van de uitzending" maar die opbouw wordt abrupt onderbroken door reclame. Ik vind 1 tegen 100 ook geen zaterdag-programma, maar het is echt iets voor de zondag. Ik zal het zeker niet gaan kijken, terwijl ik het vroeger wel vaak keek. Kijkcijfers waren vrij dramatisch, op ned2 hadden ze 3 keer meer kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |