Ik vind de duur van zo'n blok op zich wel meevallen. RTL is volgens mij langer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef evert het volgende:
[..]
de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
Onzin. Eigen promo's doen ze elke keer vrij veel. Daarnaast zullen ze de zendtijd heus wel kwijt kunnen, aangezien ze tegen lagere prijzen werken (No cure, No Pay onder meer) en het een gewild blok is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef evert het volgende:
[..]
de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
Ik snap ook niet helemaal wat ik me daarbij moet voorstellen. Zou een echtpaar nou echt tegen elkaar zeggen zo van "Nou, zullen we vanavond weer eens een poging gaan wagen om Talpa op te zoeken? We hebben gisteren de zenders 1 t/m 10 geprobeerd, vandaag zullen we eens kijken of de zender zit op 11 t/m 20".quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
Zooooo is het maar netquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zooooooooooo wat is "Je leven in de steigers" een traag programma zeg. Zooooooooooooo, echt wel.
Zooooooo je ziet gewoon alles wat je in de voorgaande week al hebt gezien. Zooooooooo, dan hoef je doordeweeks ook niet te kijken.
Zoooooooo of niet dan?
Wat een gezeur zeg. Als je voetballiefhebber bent wil je gewoon alles zien. Ik vind het prima dat talpa nu eindelijk eens aandacht geeft aan de kleinere clubs.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daar heb je een punt. Zij het niet dat het niet de kijkersbelangen dient.
Vandaag ook weer complete pagina's:quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
En ook nog een paginavullende advertentie, waarin Harm Edens en Johnny Kraaijkamp Jr. een stukje schrijven over die nieuwe comedyquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Vandaag ook weer complete pagina's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet te missen staat er zelfs.
Noemen ze dat comedy? Volgens mij was het een en al drama.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En ook nog een paginavullende advertentie, waarin Harm Edens en Johnny Kraaijkamp Jr. een stukje schrijven over die nieuwe comedy
Ja, totdat ze Ajax-Feyenoord pas in de laatste minuten uitzendenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:24 schreef Mike het volgende:
Voor het voetbal hebben ze volgend weekend een mooie testcase. Dan is het namelijk Ajax-Feyenoord en dat leverde bij de publieken altijd hoge kijkcijfers op.
Met de tv-competitie hebben ze deze week de pech tegenover het Champions League voetbal te zitten.
Wat zijn mensen toch dom zegquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef pberends het volgende:
Kijker start actie tegen reclame Talpa
Het is inderdaad behoorlijk lachwekkend ;')quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch dom zeg
Het voetbal moet weer van de kijker worden!
Wat een onzin allemaalSukkels. Met een hotmailadres ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |