abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29850249
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef evert het volgende:

[..]

de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
Ik vind de duur van zo'n blok op zich wel meevallen. RTL is volgens mij langer...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:49:33 #227
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29850463
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef evert het volgende:

[..]

de reclame was korter omdat er minder reclameblokken verkocht zijn. waren gewoon niet uitverkocht, kon je ook zien aan de grote hoeveelheid eigen promo's.
Onzin. Eigen promo's doen ze elke keer vrij veel. Daarnaast zullen ze de zendtijd heus wel kwijt kunnen, aangezien ze tegen lagere prijzen werken (No cure, No Pay onder meer) en het een gewild blok is.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:58:12 #228
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_29850857
Ik heb idd lang moeten wachten om mijn cluppie te zien winnen, maar het heeft me niet gestoort, tja en ergeren aan de reclame, da's zonde van m'n energie het is en blijft nou eenmaal zo.

Ik vond de achtergrond reportage wel grappig van sparta - feijenoord, maar iemand anders zal zich er wel weer aan ergeren.

Wilfred doet het gewoon goed.
pi_29851992
Die zoon van dat huishouden in "Je leven in de Steigers"

Hoe oud is die jongen, spoort die wel?

Staat alleen maar schaapachtig te lachen tegen Bridget...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:29:48 #230
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_29852151
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
Ik snap ook niet helemaal wat ik me daarbij moet voorstellen. Zou een echtpaar nou echt tegen elkaar zeggen zo van "Nou, zullen we vanavond weer eens een poging gaan wagen om Talpa op te zoeken? We hebben gisteren de zenders 1 t/m 10 geprobeerd, vandaag zullen we eens kijken of de zender zit op 11 t/m 20".
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:51:58 #231
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_29852906
Een Tokkie serie voor hoeren.
Een 'The Apprentice' imiteerprogramma.

Het begint al goed.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29853068
Zooooooooooo wat is "Je leven in de steigers" een traag programma zeg. Zooooooooooooo, echt wel.

Zooooooo je ziet gewoon alles wat je in de voorgaande week al hebt gezien. Zooooooooo, dan hoef je doordeweeks ook niet te kijken.

Zoooooooo of niet dan?
pi_29853683
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zooooooooooo wat is "Je leven in de steigers" een traag programma zeg. Zooooooooooooo, echt wel.

Zooooooo je ziet gewoon alles wat je in de voorgaande week al hebt gezien. Zooooooooo, dan hoef je doordeweeks ook niet te kijken.

Zoooooooo of niet dan?
Zooooo is het maar net
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29854760
Wat jammer het is niets met die meiden, waar zijn die leuke meisjes.
Daar keek je met plezier na, en de echte hulpen Meneer John en Arno.
Heer Wouters maak zelf je programa, dat was top.
pi_29858222
Hoe is dat spijkerman programma eigenlijk? Het enige wat ik tot nu toe van talpa gezien heb is 5 minuutjes saaie beach volley midden in de nacht :/
  maandag 22 augustus 2005 @ 02:12:48 #236
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_29858315
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, daar heb je een punt. Zij het niet dat het niet de kijkersbelangen dient.
Wat een gezeur zeg. Als je voetballiefhebber bent wil je gewoon alles zien. Ik vind het prima dat talpa nu eindelijk eens aandacht geeft aan de kleinere clubs.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_29861681
Ik moet zeggen dat ik De Wedstrijden gister best vermakelijk vond. Het leek allemaal een stukje sneller te gaan. Ook vond ik de achtergrondreportage rond Sparta - Feyenoord erg leuk gedaan.
De reclames waren gevoelsmatig minder lang, dus qua voetbal ben ik wel om.

Het programma Je Leven In De Stijgers kijk ik voortaan alleen op zondag, want 90 % is gewoon herhaling van wat je van de week hebt gezien.

Dat programma van Jort Kelder kon mij niet boeien, dus heb ik maar Namens André gekeken
pi_29861841
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze adverteren anders massaal in de kranten. Ik heb iedere dag wel een advertentie in de Telegraaf gezien. Ik vind het argument dat de kijkers de zender niet kunnen vinden daarom onzin.
Vandaag ook weer complete pagina's:

Niet te missen staat er zelfs .
pi_29861869
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Vandaag ook weer complete pagina's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Niet te missen staat er zelfs .
En ook nog een paginavullende advertentie, waarin Harm Edens en Johnny Kraaijkamp Jr. een stukje schrijven over die nieuwe comedy
  Moderator maandag 22 augustus 2005 @ 11:09:01 #240
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29861922
Kijkcijfers van gisteren:

Sponsorloterij Superbal 404.000
De Wedstrijden 2.101.000
Je leven in de steigers 818.000
TV Competitie 360.000
Cafe de Sport 363.000
Aruba Beach Footvolley 152.000

Eerste drie programma's zijn redelijk, daarna stort het weer in.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29862080
2 miljoen kijkers, dat zijn toch aardig wat kijkers minder dan Studio Sport had. Ik ken wel wat mensen die afhaken doordat de wedstrijden teringirritant is.

Kijker start actie tegen reclame Talpa

En die advertenties helpen voor geen flikker . Wat een dure grapjes. Ze leunen voor meer dan de helft van de kijkers op de superdure Beau.
pi_29862134
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

En ook nog een paginavullende advertentie, waarin Harm Edens en Johnny Kraaijkamp Jr. een stukje schrijven over die nieuwe comedy
Noemen ze dat comedy? Volgens mij was het een en al drama.
  Moderator maandag 22 augustus 2005 @ 11:24:40 #243
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29862153
Voor het voetbal hebben ze volgend weekend een mooie testcase. Dan is het namelijk Ajax-Feyenoord en dat leverde bij de publieken altijd hoge kijkcijfers op.

Met de tv-competitie hebben ze deze week de pech tegenover het Champions League voetbal te zitten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29862198
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:24 schreef Mike het volgende:
Voor het voetbal hebben ze volgend weekend een mooie testcase. Dan is het namelijk Ajax-Feyenoord en dat leverde bij de publieken altijd hoge kijkcijfers op.

Met de tv-competitie hebben ze deze week de pech tegenover het Champions League voetbal te zitten.
Ja, totdat ze Ajax-Feyenoord pas in de laatste minuten uitzenden .
pi_29862263
quote:
Wat zijn mensen toch dom zeg
Het voetbal moet weer van de kijker worden!
Wat een onzin allemaal Sukkels. Met een hotmailadres ook nog.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xrenity op 22-08-2005 11:33:00 (toevoeginkje) ]
  Moderator maandag 22 augustus 2005 @ 11:35:10 #246
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29862313
Ik heb trouwens zelf gisteren ook naar De Wedstrijden zitten kijken en ik vond het een prima programma. Lekker alleen maar voetbal zonder dat je opeens een hockey-wedstrijd voorbij ziet komen.
pi_29862373
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wat zijn mensen toch dom zeg
Het voetbal moet weer van de kijker worden!
Wat een onzin allemaal Sukkels. Met een hotmailadres ook nog.
Het is inderdaad behoorlijk lachwekkend ;')
pi_29862431
pi_29862460
De Wedstrijden viel mij ook mee. Op zich redelijk commentaar en vrij professioneel. Ik mis alleen het warme sfeertje van de NOS, dat er geen reclame is, dat de belangrijkste wedstrijden meteen worden uitgezonden, dat er geen voor- en nabeschouwingen worden gehouden door de Tokkies, dat er geen rare amateuristische 3d-beelden te zien zijn en dat een er geen 50 minuten gedaan wordt over 2 samenvattingen. Maar dat was dan ook alles.
pi_29862487
Zelfs met de video opnemen en doorspoelen duurt het nog langer dan gewoon studio sport kijken.

Zout toch op met die reportages tussendoor en die kutlaptop van Ruud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')