abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29717853
Hier verder over de hoge kijkcijfers ed
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:39:04 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29717967
Gister ff dat NSE proberen te kijken, maar het viel me zwaar tegen...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:39:17 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29717974
Joling en Gordon halen volgende week de miljoen. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29717977
In dit topic: De uithuwelijkshow staan een paar nieuwe programma's van productiebedrijven die het tegen de spermashow gaan opnemen om een nieuw vast programma bij Talpa te worden. De programma's zijn:

De spermashow (Eyeworks)
De uithuwelijkshow (Endemol)
Hoe verdien ik zoveel mogelijk geld (Stokvis)
De 5-sterrenshow (IdtV)

In De 5-sterrenshow moeten hoeren een succesvol restaurant proberen op te zetten, de andere titels spreken wel tot de verbeelding
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 13:40:17 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29718015
Ik herhaal even wat ik op het einde van het vorige topic typte:

Talpa is nu vier dagen in de lucht en ik denk dat er nog weinig over de kijkcijfers te zeggen valt. Niet alleen zitten we nog midden in de zomer, maar een nieuwe zender heeft ook de tijd nodig om z'n plek te vinden. Ik denk dat je pas over een maand of twee echt kunt zien of het wat gaat worden dit seizoen.

Het spannendste zal voor Talpa de momenten zijn dat de bekende hits op tv gaan komen, zoals ER en Big Brother. Mochten deze programma's aanslaan, dan kan dat andere programma's van de zender meetrekken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29718050
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:40 schreef Mike het volgende:
Ik herhaal even wat ik op het einde van het vorige topic typte:

Talpa is nu vier dagen in de lucht en ik denk dat er nog weinig over de kijkcijfers te zeggen valt. Niet alleen zitten we nog midden in de zomer, maar een nieuwe zender heeft ook de tijd nodig om z'n plek te vinden. Ik denk dat je pas over een maand of twee echt kunt zien of het wat gaat worden dit seizoen.

Het spannendste zal voor Talpa de momenten zijn dat de bekende hits op tv gaan komen, zoals ER en Big Brother. Mochten deze programma's aanslaan, dan kan dat andere programma's van de zender meetrekken.
Ik verwacht ook wel dat als de succesvolle programmas (als ER, Big Brother en Barend en van Dorp) er eenmaal zijn dat dan de andere kijkcijfers ook omhoog zullen gaan
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 13:44:15 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29718119
quote:
Talpa is niet te spreken over de wijze waarop kinderzender Nickelodeon Talpa aankondigt, enkele seconden voor zes uur. 'Wegens een irritante storing kun je de televisie het best 8 uur flink laten afkoelen', zo sluit Nickelodeon de dag af. Acht uur later is het moment dat Nickelodeon weer begint met uitzenden; daar tussen is Talpa op zender.
bron
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29718163
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Mike het volgende:

[..]

bron
pi_29718191

I am the greatest man on earth.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:48:26 #10
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_29718251
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Mike het volgende:
'Wegens een irritante storing kun je de televisie het best 8 uur flink laten afkoelen', zo sluit Nickelodeon de dag af
Valt iets voor te zeggen natuurlijk. Een kinderzender en een zender die spermashows uitzend op 1 kanaal.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_29718289
Ze zijn de wanhoop al nabij

De TV competitie Live

Dagelijks live programma waarin de kijker bepaalt welke tv-producent een programma mag gaan maken voor Talpa.Een vakjury bestaande uit tv-coryfeeen bespreekt de eerder op de avond uitgezonden pilot van één van de vijf meest toonaangevende tv-producenten van ons land. Presentatie Jort Kelder
pi_29718422

Cliniclown imiteert gemiddelde Talpa-kijker
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:59:08 #13
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_29718525
Het zijn nu 2 programma's plus en film, dan weer dezelfde twee programma's. Ik had eigenlijk gehoopt op wat meer "entertainment" 's nachts op de tv. Valt dus weer tegen.
Tot zover de kwaliteitspost
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:22:37 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29719150
ER gaan ze ook uitzenden?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:37:51 #15
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29719531
Ik vond Lieve Lust niet eens zo slecht trouwens!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29721723
We zitten dan wel al midden in de zomer, maar we moeten ook niet vergeten dat nu steeds meer mensen weer aan het werk gaan, en de kinderen weer naar school, dus veel mensen zitten gewoon alweer thuis (en dus ook weer veel voor de buis ).

Daarnaast is Talpa net begonnen, en vaak scoren beginnende zenders juist net iets meer, omdat iedereen wilt weten wat het is, dus zo bezien vallen de kijkcijfers echt wel tegen hoor!

Overigens verwacht ik van Big Brother 5 ook niet veel omdat dat programma idee al te veel is uitgemolken, wellicht dat de eerste paar uitzendingen nog wel goede kijkcijfers zullen scoren maar ik denk dat het de mensen niet lang zal boeien, dat hebben we immers ook pas 4x gezien.

Barend en van Dorp wordt wel een kijkcijfer-kanon ja, mits in dezelfde vorm als bij Rtl4.

Maar een goed begin is al het halve werk, maar van een goed begin is zeker geen sprake. Als je kijkt hoeveel negatieve reactie's er al te vinden zijn, oa. in de krant en op pagina 316 van de NOS.

Nee Talpa wordt net als Sport 7 een flop, en dat terwijl John de Mol de zender is gestart uit "revanche-gevoelens" mbt. het mislukte Sport 7, en omdat veel van zijn programma concepten zijn afgewezen door veel omroepen, waarvan hij zelf 'wél denkt dat ze werken

Iemand die zo zelfvoldaan is, en hoog van de toren blaast met "vernieuwing" etc. verdient het gewoon om te mislukken.

Talpa is dus gewoon Pulpa.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29723376
Barend en van Dorp kijkcijferkanon het laatste seizoen? Viel erg mee, ze hadden erg veel moeite om de 900k te halen. Terwijl ze normaliter op 1,5 miljoen zaten.
pi_29724308
Fons van Westerloo, die Beau in een interview met Nieuwe Revu tot mislukken gedoemd noemde is blij met de de eerste slag.
quote:
AMSTERDAM (ANP) - RTL (RTL4/5 en 7) is blij met de eerste slag die het mediaconcern heeft geslagen in de actuele strijd om de gunst van de kijkers. Dat zei RTL-baas Fons van Westerloo woensdag tijdens een presentatie van programma's van zijn tv-stations.

,,De oorlog met woorden is nu voorbij, we kunnen nu handelen met daden.'' Door de komst van de nieuwe zender Talpa is het hele medialandschap veranderd. Ook RTL had ermee te maken. Bijvoorbeeld Beau van Erven Dorens van Boulevard vertrok naar NSE van Talpa. Hij werd bij Boulevard opgevolgd door Daphne Bunskoek en dat blijkt goed uit te pakken. Dinsdagavond had Boulevard 796.000 kijkers en NSE 258.000. ,,Ik ben blij dat Boulevard gewoon doordendert met weer een kanjer achter de presentatiedesk'', constateert Van Westerloo.

Diverse tv-deskundigen zijn van mening dat de strijd om de kijkers zich in eerste instantie zal afspelen in de vooravond (18.00-20.30 uur). In dat tijdvak presteert Talpa vooralsnog niet goed. Zo behaalde het programma Thuis dinsdag 138.000 kijkers, Je leven in de steigers 288.000 en Funniest Home Videos 194.000. Het primetimeprogramma dat daarop volgde, Joling & Gordon over de vloer, deed het overigens goed met 729.000 belangstellenden.

De vooravond is voor zenders zo belangrijk omdat die kijkers moet uitnodigen om ook naar de latere programma's te kijken. Van Westerloo is van mening dat het vrijwel uitgesloten is dat de huidige Talpa-vooravond nog veel extra kijkers aan zich kan binden. ,,Als je na zoveel pr toch niet meteen veel binnenhaalt, is het heel moeilijk ze alsnog binnen te krijgen.'' Volgens Van Westerloo kan Talpa wel wat aan de programmaformules gaan sleutelen, maar een hausse aan kijkers daardoor binnenhalen lijkt hem uitgesloten.
pi_29724403
kijk eens naar het RTL Nieuws in de begindagen of naar Hart van Nederland, die programma's gingen echt 10 keer nergens over en kijk nu eens naar hun kijkcijfers, het zijn de meest succesvolle programma's van de avond. Al het begin is moeilijk, elke beginde zender begint slecht, maar als je het resultaat van Talpa vergelijkt met RTL Veronique, SBS 6 of TMF in hun begindagen dan doet Talpa het goed (zowel kwaliteit als kijkcijfers), ik denk wel dat het een succesvolle zender wordt (al zijn de meeste programma's niet aan mij besteed)
pi_29724460
Ik verwacht veel van programma's als Expeditie Robinson en Big Brother. Dat moet haast wel goed gaan scoren .
pi_29724923
Eerst die harmke pijpers een brisant granaat in dr bek proppen en dan praten we verder
pi_29725136
Wat is de bron, schatje?
quote:
Van Westerloo is van mening dat het vrijwel uitgesloten is dat de huidige Talpa-vooravond nog veel extra kijkers aan zich kan binden. ,,Als je na zoveel pr toch niet meteen veel binnenhaalt, is het heel moeilijk ze alsnog binnen te krijgen.'' Volgens Van Westerloo kan Talpa wel wat aan de programmaformules gaan sleutelen, maar een hausse aan kijkers daardoor binnenhalen lijkt hem uitgesloten.
Precies. Grappig detail overigens dat z'n zoon zo'n beetje directeur van Talpa is.
pi_29725185
ANP lieve schat. Staat in het bericht .
pi_29725466
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef schatje het volgende:
ANP lieve schat. Staat in het bericht .
Nee, zonder link kan ik niets posten op de FP .
pi_29725502
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, zonder link kan ik niets posten op de FP .
klik hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')