abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29862557
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:43 schreef pberends het volgende:
De Wedstrijden viel mij ook mee. Op zich redelijk commentaar en vrij professioneel. Ik mis alleen het warme sfeertje van de NOS, dat er geen reclame is, dat de belangrijkste wedstrijden meteen worden uitgezonden, dat er geen voor- en nabeschouwingen worden gehouden door de Tokkies, dat er geen rare amateuristische 3d-beelden te zien zijn en dat een er geen 50 minuten gedaan wordt over 2 samenvattingen. Maar dat was dan ook alles.
De NOS heeft die 3D-beelden met "IJzeren Rinus" geintroduceerd
pi_29862705
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:09 schreef Mike het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:

Sponsorloterij Superbal 404.000
De Wedstrijden 2.101.000
Je leven in de steigers 818.000
TV Competitie 360.000
Cafe de Sport 363.000
Aruba Beach Footvolley 152.000

Eerste drie programma's zijn redelijk, daarna stort het weer in.
Maar wel weer de best bekeken zender
pi_29863034
en dat gezeur van die voetbal'fans'.

- Als je een echte fan bent maakt het weinig uit of nou de besten of de slechtsten als eerste beginnen.
- De rechten kosten 40 miljoen euro, dat moet toch terug verdient worden. De manier dat het terug verdient kan worden is door reclame uit te zenden én door andere programma's mee te laten proviteren qua kijkcijfers. Maar de voetbalfans zien liever tientallen miljoenen aan belastinggeld verdwijnen in het voetbal (zoals nog steeds voor EK's en WK's gebeurt)

Maarja verandering is natuurlijk eng en verkeerd

Ik hoop trouwens ook dat de uitzendrechten van de Olympische Spelen snel naar de commercielen gaan, dat deed de NOS vorig jaar wel heel slecht namelijk
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:59:48 #254
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29863701
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:09 schreef Mike het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:

Sponsorloterij Superbal 404.000
De Wedstrijden 2.101.000
Je leven in de steigers 818.000
TV Competitie 360.000
Cafe de Sport 363.000
Aruba Beach Footvolley 152.000

Eerste drie programma's zijn redelijk, daarna stort het weer in.
Je leven in de steigers valt erg mee. .
Volgende week Big Brother direct achter de wedstrijden, ben benieuwd wat dat doet. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:11:57 #255
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29863884
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:18 schreef MrBadGuy het volgende:
en dat gezeur van die voetbal'fans'.

- Als je een echte fan bent maakt het weinig uit of nou de besten of de slechtsten als eerste beginnen.
- De rechten kosten 40 miljoen euro, dat moet toch terug verdient worden. De manier dat het terug verdient kan worden is door reclame uit te zenden én door andere programma's mee te laten proviteren qua kijkcijfers. Maar de voetbalfans zien liever tientallen miljoenen aan belastinggeld verdwijnen in het voetbal (zoals nog steeds voor EK's en WK's gebeurt)

Maarja verandering is natuurlijk eng en verkeerd

Ik had er erg veel zin in, en ben ook zeker voor verandering. Bovendien vond ik SS bij de NOS maar een matig programma. Maar de manier waarop Talpa het brengt begint met de aflevering te irriteren. Ik hoef wil voetbal zien en niet 30 minuten voetbal en een uur lang quasi-intelectueel geneuzel met de supporters/josit - interview als absoluut dieptepunt.
pi_29863986
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik had er erg veel zin in, en ben ook zeker voor verandering. Bovendien vond ik SS bij de NOS maar een matig programma. Maar de manier waarop Talpa het brengt begint met de aflevering te irriteren. Ik hoef wil voetbal zien en niet 30 minuten voetbal en een uur lang quasi-intelectueel geneuzel met de supporters/josit - interview als absoluut dieptepunt.
kijk voor zulke klachten kun je wel naar Talpa mailen, bij de F1 is het ook irritant dat ze "het publiek" om een oordeel vragen of nog erger, Tom Coronel misschien dat Talpa dit soort klachten wel serrieus neemt. Maar mail-acties tegen reclame is gewoon onzinnig.
pi_29865023
Even een vraagje over de Tv Competitie. Weet iemand de tussenstand? Welk programma stond bovenaan?
Ik hoop dat programma waarin 3 koppels 100.000 euro krijgen, en ik hoop ook dat Ik wil een kind van jou...en verder niks absoluut laatste staan
pi_29865401
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
Even een vraagje over de Tv Competitie. Weet iemand de tussenstand? Welk programma stond bovenaan?
Ik hoop dat programma waarin 3 koppels 100.000 euro krijgen, en ik hoop ook dat Ik wil een kind van jou...en verder niks absoluut laatste staan
geen idee, heb gisteren niet gekeken, maar de programma's worden vanaf vanavond t/m vrijdag uitgezonden, ik denk dat er dan ook een realistischer beeld zal ontstaan van welke gaat winnen.
pi_29865560
quote:
SBS Broadcasting, de moedermaatschappij van SBS 6, Net 5 en Veronica, krijgt twee nieuwe eigenaren. Het bestuur van het Scandinavische concern heeft ingestemd met een bod van een Britse een Amerikaanse investeerder.

Voorwaarde is dat tweederde van de aandeelhouders instemt, maar SBS is ervan overtuigd dat dit wordt gehaald. Volgens woordvoerder Jeff Pryor wordt het bod al gesteund door twee groot-aandeelhouders die samen goed zijn voor meer dan 30 procent van de aandelen.

Het mediaconcern bestaat uit zestien tv-zenders en meer dan vijftig radiostations in Europa. De transactie zal nauwelijks gevolgen hebben voor de afzonderlijke zenders. "Het publiek zal er niets van merken", zegt de SBS-woordvoerder. Enige verandering van betekenis is dat het mediaconcern van de beurs zal verdwijnen.

Er waren meer gegadigden, maar volgens Pryor kwamen het Britse Permira en het Amerikaanse Kolhlberg Kravis Roberts & Co als enige met een serieus bod. Vorige week ging het aandeel SBS fors omhoog op overnamegeruchten. Onder meer de RTL-Groep en Talpa werden genoemd als potentiële kopers.

Geïnteresseerd
Talpa, dat volgend jaar met een tweede televisiezender wil beginnen, blijft ook na deze overname geïnteresseerd in onderdelen van SBS. ‘We willen graag met de nieuwe eigenaren in gesprek’, zegt Thomas Notermans van Talpa. Op dit moment zijn er nog geen contacten.

Notermansontkent dat SBS voor de neus van Talpa is weggekaapt. Hij denkt dat de kansen om Nederlandse onderdelen over te nemen groter zijn geworden. ‘Nu SBS van de beurs gaat wordt het gemakkelijker om zaken te doen. De nieuwe bazen zijn geen radio- en televisiemakers maar investeerders. Die zullen een aantrekkelijk bod niet zomaar negeren."

SBS verwacht dankzij de kapitaalkrachtige eigenaren nieuwe kansen voor het concern. De mogelijkheden om te investeren in digitale televisie worden groter, denkt Pryor. Maar SBS wil meer: "We hebben de laatste tijd enkele radio-stations in Scandinavië overgenomen, daar willen willen we mee doorgaan. Ook willen we in Turkije beginnen."
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:27:18 #260
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29866972
Programma gemist werkt.
pi_29867022
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef Xrenity het volgende:
Programma gemist werkt.
Talpa
pi_29867114
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de beoordelingscijfers dan naar de absolute kijkcijfers. Volgens mij zegt dat in het begin meer over de toekomst van een programma.
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2005 @ 18:25:46 #264
109131 crew  sportfreak
pi_29868482
De man van de e-mail handtekeningenactie mag zodadelijk in 2 vandaag wat meer reclame voor zijn actie maken.

ben benieuwd.
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:37:35 #265
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29868665
En nog altijd werkt EPG van KPN Digitaal niet op Talpa
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29868943
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:25 schreef sportfreak het volgende:
De man van de e-mail handtekeningenactie mag zodadelijk in 2 vandaag wat meer reclame voor zijn actie maken.

ben benieuwd.
en op Fok!radio
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:27:53 #267
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29869401
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:25 schreef sportfreak het volgende:

ben benieuwd.
Geweldig kansloze actie wat mij betreft.

Straks Samen, ik houd m'n hart vast. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29869735
Morgen zijn de kijkcijfers weer dramatisch
pi_29869913
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:49 schreef CloudStrife het volgende:
Morgen zijn de kijkcijfers weer dramatisch
wat noem jij dramatisch? (qua marktaandeel)
pi_29869959
cool een lachbandje
pi_29870207
Cafe de sport scoort echt superdramatisch. En dat terwijl uberkijkcijferkannonen Humberto Tan en de duurbetaalde Jack Spijkerman het presenteren. Daarvan kunnen we nu al zeggen dat het een dikke flop is. En het is zo slecht niet dat Spijkerman eindelijk op z'n plaats gewezen wordt.
pi_29870267
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Cafe de sport scoort echt superdramatisch. En dat terwijl uberkijkcijferkannonen Humberto Tan en de duurbetaalde Jack Spijkerman het presenteren. Daarvan kunnen we nu al zeggen dat het een dikke flop is. En het is zo slecht niet dat Spijkerman eindelijk op z'n plaats gewezen wordt.
Kijkcijfers meer dan gehalveerd .
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:37:32 #273
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_29870418
Uitzending gemist is online..

moet gezegd, de kwaliteit is perfect ( adsl planet comfort )

maar helaas is nog niet alles te zien, maar er is eindelijk een begin.
pi_29870485
De hoeren zijn begonnen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29870522
oh ja, wat ik me nu afvroeg... zouden ze van de series alle uitgezonden afleveringen online zetten?
dus niet één voor één..?

[ Bericht 0% gewijzigd door SlimShady op 22-08-2005 20:52:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')