Wat is hier niet mooi aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Arghhhhh, m'n ogen!!!!
Tja. Voor jongedames in nood doe ik veel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef k_man het volgende:
Vijf van de laatste tien berichten uit het vorige deeltje ge-edit door UIO.
leuk die opmaak die ze bij FOK ooit eens verzonnen hadden, eigenlijk best wel leuker dan wat jij er nu van maaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef k_man het volgende:
De meningen over wat lime green is verschillen trouwens nogal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, ik had al ge-edit. Zeurkous.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
leuk die opmaak die ze bij FOK ooit eens verzonnen hadden, eigenlijk best wel leuker dan wat jij er nu van maakt
Daarop worden ze aangenomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't zijn ook altijd dezelfde hè
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef Douwe het volgende:
Mijn god, dit loopt echt vreselijk uit de hand
Ja, ik vond het een rotopmerking, maar ik had hem ook wel zien aankomen eigenlijk, ook een beetje stom van me dat op je vraag ingingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Ow, Vogue, was het echt zo'n kutopmerking? Was zeker niet zo bedoeld. beetje beduusd dat je volgens jou van mij wel kutopmerkingen kunt verwachten trouwens.
Mijn redder in noodquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja. Voor jongedames in nood doe ik veel.
sorry, ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
DT wat doe je!!
Het zegt dus niks over jouw kwaliteiten als reisbegeleider. Ik heb goede (en minder goede) ervaringen met mensen die zelf ook nog nooit eerder in het land waren geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
Ja, ik vond het een rotopmerking, maar ik had hem ook wel zien aankomen eigenlijk, ook een beetje stom van me dat op je vraag inging![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je boos werd [afbeelding]
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zegt dus niks over jouw kwaliteiten als reisbegeleider. Ik heb goede (en minder goede) ervaringen met mensen die zelf ook nog nooit eerder in het land waren geweest.
Ja, zo ben ik.quote:
quote:Als u tussen 16 en 25 augustus online boekt betaalt u voor een retourtje Parijs onze speciale internetprijs van slechts 48 euro. U reist met Thalys in comfort 2. In slechts 4 uur bent u van Amsterdam snel, gemakkelijk en comfortabel in hartje Parijs. Vanaf Rotterdam duurt de reis zelfs maar 3 uur!
Deze aanbieding, genaamd Flash tarief, geldt voor reizen in de periode 6 september t/m 25 november.Tijdens de boeking kunt u ervoor kiezen de tickets thuis printen. Dat is handig, snel en gemakkelijk. Let op: voor deze actie geldt op=op
Nog even de voorwaarden op een rijtje:
Niet omboekbaar, niet annuleerbaar
Boeken van 16 t/m 25 augustus
Reizen van 6 september t/m 25 november
De Thalys treinen zijn te boeken binnen 3 maanden voor
Dan wel een lime-groene TVP toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef flipsen het volgende:
Oeps, vergat ik toch bijna een tvp'tje te plaatsen...
En vanaf wanneer kun je je eindelijk weer eens douchen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef Lucille het volgende:
Voorlopig ben ik dus nog wel even zoet.
Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?quote:
Maar jij hebt dan waarschijnlijk ook meer aan de speciale aanbiedingen van de Thalys vanaf Luik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
48 Euro dat betaal ik normaal voor een enkeltje met de normale trein. (Via Maubeuge)
Gelukkig kan ik nu nog gebruik maken van mijn oude douche, dat had ik slim bekeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vanaf wanneer kun je je eindelijk weer eens douchen?
Gelukkig zie ik steeds weer stukjes die af zijn, dat houdt de motivatie er in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:17 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?
Ik weet niet wat de rozetten en afstandsbussen op S-koppelingen zijn, maar het klinkt erg tijdrovend als ik het hele verhaal zo samenvat.
Mijn hart ging even sneller kloppen, maar toen zag ik het knipoogje...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef k_man het volgende:
Hik, je weet dat ik het niet waardeer als er foto's van me op Fok gezet worden.
Babes & Hunks een idee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik dit topic niet een schop naar het klusforum moet geven. Nadat ik al twijfelde over een eventuele schop naar Lifestyle.
Al aan Tripoli, Libië gedacht? Of Tunesië / Marokko? Eventueel Libanon, nu het weer wat rustiger is. Of Malta, Cyprus of een ander eiland?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Hik het volgende:
Ok, om de boel nog maar eens naar travel terug te werpen... Stel dat ik inderdaad de eerste twee weken van september heb (vrij kort dus), waar zal ik dan eens heengaan?!
quote:Cockpit Country is a massive, dramatic, sculpted limestone plateau in Jamaica's central west.
Dat kan natuurlijk ook, gewoon een weekje naar Salou... Barcelona en Valencia dichtbij, strand aan je voeten en alle pubers al weer op schoolquote:GRATIS toegangskaart PortAventura voor transavia.com passagiers
Iedereen die tussen 15 september en 31 oktober 2005 met transavia.com naar Reus (Salou) vliegt (en geboekt heeft direct op transavia.com), krijgt een dag lang gratis toegang tot het nabijgelegen pretpark PortAventura, onderdeel van Universal Parks & Resorts. De mascotte Woody Woodpecker zorgt er persoonlijk voor dat elke passagier een voucher ontvangt bij aankomst op de luchthaven van Reus.
Dat weet ik. Dat was het verrassingselement in de suggestie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef Hik het volgende:
US (afgezien van New York) trekt me voor geen meter.![]()
(Om maar eens een kort door de bocht antwoord te geven... )
Overigens is een leuke stad wel een must inderdaad. Meer nog dan strand.
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...quote:
Als ik dat lees ...quote:Les Palétuviers profileert zich duidelijk op een geheel eigen manier in toeristisch Senegal en dat komt voor een groot stuk door de unieke ligging middenin de Afrikaanse savanne (wildernis) en de mangrovendelta, ver weg van geconcentreerde toeristische centra. De rode draad doorheen het verblijf van de gasten is het persoonlijke contact met de locale bevolking. De hotelgasten beschikken over een grote vrijheid: zij kunnen op eigen houtje wandelingen of fietstochten ondernemen en in de buurt op zoek gaan naar échte kleine Afrikaanse woonkernen. Ofwel kunnen ze kiezen uit de talrijke excursies die het hotel aanbiedt.
Och. Ik zou er geen twee weken willen zitten denk ik, maar zo fout lijkt me het niet hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef DutchTrain het volgende:
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...
Als ik dat lees ...
Of ben ik nou gewoon te wantrouwend en de te cynisch ten opzichte van dit soort reizen en het publiek dat het trekt. je kan er wel mee op de golfbaan aankomen in ieder geval![]()
Perfect voor de vroege kerstinkopen zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, kheb eens naar die Parijs aanbieding van de NS gekeken. Als ik voor die 48 euro een weekendje op en neer wil, kan dat pas op 5 en 6 november. Niet bepaald het ideale seizoen, lijkt me.
Gewoon hoop blijven houden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:30 schreef Vogue het volgende:
Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
En de kleur van het polo-shirt van Jantje Smitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef DutchTrain het volgende:
Hebben jullie overigens de kleur van het jasje van Louis van Gaal gezien op SBS6?
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vogue het volgende:
Parijs![]()
Misschien ga ik ook wel een weekendje op en neer, 48 euro is niet veel geld. Ik heb er een vriendin wonen, dat valt dan mooi te combineren
maar hij sinkt met een amsterdams aksent ik wil Lee Towersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef Vogue het volgende:
Jantje Smit is een Volendammer
dat ik dat weet![]()
Nee, dat moet je gewoon ervaren, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijs![]()
Is goed, open er maar een topic overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
Kan ik een weekendje Parijs vragen voor me verjaardag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
Hebben we hier de eerste deelnemer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is goed, open er maar een topic over
* checkt agendaquote:
Barbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben ook niet zo weg van Parijs.
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
de laatste trein op 6 november is al uitverkocht... nou ja, dan kan ik tenminste thuis eten
OK boek ik de één na laatste en dan heen op vrijdag om 9.54 vanaf Rotterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef k_man het volgende:
[..]
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 minquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef k_man het volgende:
Zaterdag om 13.05 in Parijs, zondag om 15.55 weer terug.
Part-time reisbegleidsterquote:Ik kreeg vanmiddag zomaar nóg een Marokko-reisje aangeboden. Dat is meer dan welkom natuurlijk, anders vallen er zoveel gaten. Zoals het er uitziet ben ik 14 sept. weg, kom ik 11 oktober terug en vlieg ik rond de 27e weer naar Mexico. Tussendoor zou ik dan naar Isla Margarita kunnen vliegen voor de bruiloft van mijn vriendin (die onverwachts dat kind had gekregen, heb ik ooit eens wat over geschreven). Alleen moet ik ná die Mexico reis natuurlijk wel weer wat reisjes hebben. Maar daar maak ik me niet zo druk om, ik zou nog die ene Costa Rica reis kunnen doen in december. Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 min
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.
Nu het hotel nog. Als ik zeg dat het hotel waar ik in Parijs steeds heb geslapen 142 euro per nacht kost, roept dat dan weerstand op?
Paris Hilton? Is dat geen heel dom hotel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?
Linkje?quote:ehmm, 150 euro was eigenlijk mijn budget voor 2 nachten... ik heb deze gevonden: Hotel Eden Montmartre
Bij ons werkt dat helaas met een sleutel (ook voor ambulances enzo is dat wel handig), vorige week is het me gelukt om op 16 van de 20 verdiepingen te stoppen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen.Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
Leuk hè, tijdeljke aanbiedingen die beperkt voorradig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:31 schreef Hik het volgende:
Godver
Kom ik speciaal vanmorgen naar huidig werk om baas in te lichten over mijn vertrek (toch gedelijk geladen natuurlijk) blijkt dat-ie er pas maandag is!![]()
Damn... ik wil hier gewoon vanaf zijn...![]()
Je moet ook op 5 november gaan...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
En stond je vooraan in de rij van kantine?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen.Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
ach, 't is maar 10 minuten op de fiets hiervandaan, en heb een jaarkaart... anders loop ik nog wel even binnen bij het NAI voor mijn maandelijkse dosis architectuurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef k_man het volgende:
Die over Gaudi valt nogal tegen. Veel plezier.
Ja, die fot's waren erg mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Ik vond die Gaudi tentoonstelling wel mooi. Niet erg diep allemaal, maar erg mooie opstellingen en héle mooie foto's (van de schoorstenen op...was dat Casa Mila?!).
quote:De 'Dag van de Romantische Muziek'
is een eendaags openlucht-festival voor romantische klassieke muziek in Rotterdam.
...
Om 21:30 uur, als de schemering ingevallen is, begint het meest romantische deel van de Dag van de Romantische Muziek namelijk het Maanlichtconcert.
Dit sfeervolle muziekfestival met picknick en romantische kleding trekt jaarlijks ruim 20.000 bezoekers en is gratis toegankelijk.
quote:Geniet op zaterdagavond 20 augustus in de veerhaven te Rotterdam van een uniek, klassiek, gratis toegankelijk openluchtconcert!
In een relaxte setting worden werken ten gehore gebracht van o.a. Verdi en Puccini. Het programma is speciaal voor deze avond samengesteld en wordt verzorgd door het Rotterdams Philharmonisch Orkest en drie solisten van wereldformaat
quote:Pleinbios
SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW
New York in de jaren 30. Wanneer gerenommeerde wetenschappers beginnen te verdwijnen en Manhattan aangevallen wordt door vliegende machines en gigantische robotten, gaat reporter Polly Perkins (Gwyneth Paltrow) op onderzoek uit.
quote:The Rotterdam Boatshow
Een evenement waar watersporters, botenbouwers en zakenleven elkaar kruisen. Doordeweeks zullen de kwalificaties plaatsvinden voor de zeilwedstrijd en in het weekend vinden de finales plaats t.h.v. de Boompjeskade.
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Nog een laatste leuke vraag aan mij... of ik vast de 3e week van oktober vrij wil houden om misschien mee te gaan naar Ecuador![]()
![]()
... Wat een kutbaan!
Oh vandaar dat jij ook UIO in je nickname hebt staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Al zijn er nu wel wat opstanden weer.
Dat zal het zijn inderdaad. Tweede TRV meet in UIO.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef Douwe het volgende:
Waarschijnlijk een post uit pure jaloezie
Ik zal binnenkort ook weer eens het Quito-fotoboek doorbladeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Douwe het volgende:
Ja, goed plan. UIO laat ons alle highlights van de stad zien, en qwerty_x en Diego hebben eindelijk ook eens kans om te komen
Inderdaad, Deventer is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Welnee. Ik ga liever naar de VS, Spanje, Turkije, Egypte of Engeland waar je geen kans hebt om om te komen bij een aanslag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef Douwe het volgende:
Waarschijnlijk een post uit pure jaloezie
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:53 schreef Hik het volgende:
Ik moest wel lachen om de mensen die het verzoek van de gemeente (om je vuilniszakken tot maandag binnen te houden) wilden negeren uit solidariteit met de vuilnismannen, onder het mom "Pleur die zak op straat"![]()
Zomerschoonmaak??? En hoe lang had je die dan al niet uitgesteld dat dat er zelfs niet meer bij kon op straat?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen kan ik eindelijk mijn vuil kwijt. Het mocht eens tijd worden. De grote zomerschoonmaak heb ik gewoon uit moeten stellen. Da's toch niet normaal?!?!?!?
Mooi hè, Amersfoort?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Hik het volgende:
Zaterdag naar de (zowaar droge!) Días Latinos in Amersfoort. Erg leuk festival, leuke muziek en sfeer en de binnenstad van Amersfoort kende ik ook nog niet.![]()
Gunstige data, op zich.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:29 schreef DutchTrain het volgende:
@ K_man, de Brazilië info laat nog even op zich wachten (luie Amerikanen)... voorlopige data 27 december - 15 januari.
You've got mailquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:51 schreef k_man het volgende:
Gunstige data, op zich.Betekent wel dat ik alweer mijn Chili / Paaseiland plannen zou moeten laten schieten; die reis vertrekt op 4 januari.
Je weet dus ook nog niet of Brasilia in de reis zit?
www.noticias.nlquote:
onderschat het niet:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Douwe het volgende:
Ja, goed plan. UIO laat ons alle highlights van de stad zien, en qwerty_x en Diego hebben eindelijk ook eens kans om te komen
Zo ver van alles? Amersfoort is zelfs het officiële middelpunt van Nederland dame.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:57 schreef Hik het volgende:
[..]
www.noticias.nl
Het zag er even wat donker uit overdag en er vielen een paar spatjes, maar al met al was het eigenlijk een hele mooie dag. En een leuk stadje inderdaad. Al denk ik niet dat ik ooit ergens zou willen wonen dat zover van alles ligt...![]()
Noemen alle Brazilianen hun hoofdstad tegenwoordig Den Bosch, of heb ik iets gemistquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
onderschat het niet:
Den-Bosch-drie-hoog-achter >>> Quito is nog best een afstand !
Mogen we dan nu gaan zingen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is morgen pas
Maak er maar een feestje vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel me niet jarig maar van mij mag je.
Gefeliciteerd Diego!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gaat zeker gebeuren
Al is er weinig los op dinsdag in BsAs
Iemand?quote:Hunebed op internet te koop
Uitgegeven: 22 augustus 2005 21:42
BAGNEUZ - Een 5000 jaar oude Franse hunebed is op internet te koop. De zogenoemde dolmen van Bagneux in de buurt van het West-Franse Saumur geldt als historisch monument.
Volgens de verkoper is de dolmen met zijn lengte van 23 meter de langste van Frankrijk. Samen met het hunebed krijgt de nieuwe eigenaar een lap grond van 2300 vierkante meter en een gebouw met daarin een café-restaurant en twee woningen.
kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is tot nu het hoogste bod?
Ziek melden op je laatste dag is waarschijnlijk wel heel verdachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Anders neem je toch gewoon vakantieverlof op.
Wat zouden ze doen dan? Me ontslaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ziek melden op je laatste dag is waarschijnlijk wel heel verdacht
nee helaas niet; staat wel op m'n lijstje trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Hik het volgende:
(..)
qwerty, ben jij wel eens op Jamaica geweest?
(..)
Laat ze mij maar bellen sinds de tapasmeet weet ik er alles van!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Hik het volgende:
Das een beeje op...![]()
Erg grappig ook: de presentatie die ik vorige week heb gegeven over "mijn" workshop staat nu in de aandacht en er bellen allemaal mensen om me te "boeken"... da ken dus nie meer!![]()
Heb ik weer teveel lopen ratelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef Litman het volgende:
Laat ze mij maar bellen sinds de tapasmeet weet ik er alles van!
Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Heb ik weer teveel lopen ratelen?
Als ik eenmaal wat gedronken heb...![]()
Ze kunnen je dan volgens mij aansprakelijk stellen voor geleden schade, loon terug vorderen, etc.quote:
Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze kunnen je dan volgens mij aansprakelijk stellen voor geleden schade, loon terug vorderen, etc.
Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.
Dan is dat redelijk eenvoudig inderdaad. Dat ticket wat later boeken dus. Ziekmelden om je koffers te pakken kan wel. Dan ben je fysiek thuis in elk geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...![]()
Tjonge... dat mijn invloed nog zo ver reikt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:28 schreef Litman het volgende:
Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.
en op 3 en 4 september is er gratis openbaar vervoer in Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
en de bewaking op schiphol is nu dik in orde
hebben ze in het dorp waar je woont dan niet zo'n ouderwetse ijscoboer die langs de huizen gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef k_man het volgende:
Stom dat vrieskisten 24 uur moeten 'rusten' na aflevering.
Ik wil ijsjes en ik wil ze NU!
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef k_man het volgende:
De ijsboer heeft geen Haägen Dasz en ik ben een snob. Duh!
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodigquote:En als ik ijs in de supermarkt koop, waar laat ik het dan vervolgens? Ik ga toch niet achter elkaar een hele bak ijs wegwerken?![]()
Hier niet dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?
Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt saladequote:
Jahaa! Die zijn lekker!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt salade![]()
*meldtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodig
Wanneer ga jij eens een keer kamperen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie de camping review wedstrijd vergeten?
Kom op nou jongens! Schrijven!
Misschien een keertje samen met UIO? Die schijnt er ook dol op te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een keer kamperen?
Dan moet je dit weekend naar de pleinbios komen... normaal gesproken altijd gratis B&Js op het laatste weekend. Ook nog wel een interessante film op zondag over Khayelitshaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:24 schreef Hik het volgende:
[..]
*meldt![]()
Overigens... doe mij maar B&Js hoor!![]()
quote:Geboekt!![]()
Paramaribo, here I come!![]()
De 16e september vlieg ik heen, op de 1e kom ik terug...
Véél te kort, I know, maar nu ik de zekerheid heb dat ik vóór het eind van het jaar nóg wel een keer op Latijnsamerikaanse grond sta is dat best te doen!
Het ijs dat ze daar uitdelen is toch vaak al over de datum? Of was dat een incindentje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef DutchTrain het volgende:
Dan moet je dit weekend naar de pleinbios komen... normaal gesproken altijd gratis B&Js op het laatste weekend. Ook nog wel een interessante film op zondag over Khayelitsha
Dat is één keer gebeurd iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:32 schreef k_man het volgende:
Het ijs dat ze daar uitdelen is toch vaak al over de datum? Of was dat een incindentje?
Volgens mij ben je blijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Hik het volgende:
En ik meld mij nogmaals om te zeggen:
Geboekt!![]()
Madrid, here we come!![]()
Nieuwe baan, twee vakanties in het verschiet en twee werkreizen...quote:
En morgen begint ook nog eens Preuvenemint!quote:
Je bent ook meteen je eigen ticketservice begonnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Hik het volgende:
Lekker decadent: 5 tickets op één dag boeken... Nou goed: er zijn er slechts twee voor mij zelf!
Oud en nieuw in Madrid met 3 vrienden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent ook meteen je eigen ticketservice begonnen?
Kom je nog naar Parijs trouwens?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef Hik het volgende:
Oud en nieuw in Madrid met 3 vrienden...![]()
Typisch weer zo'n zeikpost die we van jou wel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie de camping review wedstrijd vergeten?
Kom op nou jongens! Schrijven!
Heb je kritiek op de grote K_man?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n zeikpost die we van jou wel kunnen verwachten.
Ja sorry, het is een groot succes en toch blijf ik maar zeiken. Iedereen vindt het leuk, de inzendingen stromen binnen, maar ik blijf maar doorgaan met neerbuigende opmerkingen. Mijn diepe, wel gemeende excuses.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n zeikpost die we van jou wel kunnen verwachten.
*Ironie is ok olé olé*quote:
HTL #46 - CampingReview Wedstrijd een overweldigend succes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja sorry, het is een groot succes en toch blijf ik maar zeiken. Iedereen vindt het leuk, de inzendingen stromen binnen, maar ik blijf maar doorgaan met neerbuigende opmerkingen. Mijn diepe, wel gemeende excuses.
Laten we duidelijk zijn: De Camping Review Wedstrijd Is Leuk En Een Succes! net zoals de TRV-awards...
Ik ben helemaal voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
HTL #46 - CampingReview Wedstrijd een overweldigend succes.
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
Ja sorry, het is een groot succes en toch blijf ik maar zeiken. Iedereen vindt het leuk, de inzendingen stromen binnen, maar ik blijf maar doorgaan met neerbuigende opmerkingen. Mijn diepe, wel gemeende excuses.
Laten we duidelijk zijn: De Camping Review Wedstrijd Is Leuk En Een Succes! net zoals de TRV-awards...
Als er maar niet een of andere moderator meent de topictitel te moeten wijzigen.quote:
Of ze tongen is niet te zien, maar het zijn wel twee meiden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef k_man het volgende:
zie ik daar nou twee tongende meiden?
Ga toch mailen met K_man joh!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?
Ja, ga er nog serieus op in ook. Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?
Ik ben helemaal om. Wie weet er een leuke camping? Waar blijven verdorie die reviews?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of ze tongen is niet te zien, maar het zijn wel twee meiden.
Een naamtopic!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef UIO_AMS het volgende:
HTL #46 - Het vervolg van k_man's gezanik
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga toch mailen met K_man joh!
Of vat alles niet zo serieus op ofzo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.
Ik maak heel wat in Liejannuh los.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.
Je hebt hier al eerder uitgewijd over het feit dat je geen ochtendmens bent en je van vroeg opstaan chagerijnig wordt... gezien de reactie op k_man leek me dat de enige verklaring voor dequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat was toch niet zo vroeg.Of ging het om de inhoud van die post. In dat laatste geval heb ik geen flauw benul waar je het over hebt. Wat zei ik daar?
OKquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is jammer dat deniet als PI beschikbaar is. De
vind ik een beetje te gay. Die gebruik ik dus ook als het even kan niet.
quote:
Je maakt het beest in haar los inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik maak heel wat in Liejannuh los.
Jij gaat nog een héél zwaar weekend tegemoet, begin november.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu eigenlijk al weer stukken minder
Masochisme heet datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij gaat nog een héél zwaar weekend tegemoet, begin november.![]()
Of zusterlijk natuurlijk... ook goed!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben helemaal om. Wie weet er een leuke camping? Waar blijven verdorie die reviews?![]()
Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:12 schreef Vogue het volgende:
Een vriendin van me werkt op een camping tussen Parijs en Disney. Kan haar wel vragen of jullie wat korting kunnen krijgen
En overnachten op die camping bij Disneyland.quote:
Geen idee eigenlijk, ik heb haar nog nooit opgezocht daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Hik het volgende:
Kinders kinders... geen ruzie maken!
Laten we broederlijk nog even juichen voor mijn vakanties!![]()
Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef _Liquid het volgende:
Boeie, neem gewoon een dag vrij.. niet huilen. Je wilt toch graag naar Suri?
Wat maakt het nou uit, als je het moet regelen moet je het regelen. Ga je s middags gelijk met je meissie ff ergens wat drinken ofzo in Amsterdam, is die ook weer blij![]()
Veel plezier in suri
Mijn god, ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef DutchTrain het volgende:
Nominatie voor de reactie van de dag:
[..]
Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of niet
Ehhh... BHFH: Visum... Paspoort opsturen?quote:@ Hik, vraag maar aan BHFH die heeft er wel wat ervaring mee... er is ook ergens nog een ander topic over.
Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl
zie ook http://www.ambassade.nl/sitenl/visadetails.php?type=visa&country=181
maar wat is 35 euro op je totale reisbudget...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...
*twijfelt...
Of www.visum.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl
Rotterdam:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef k_man het volgende:
Antwerp Weather Forecast
Sat - Partly Cloudy- High 20 - Low 11
Sun - Mostly Cloudy - High 22 - Low 12
Niet slecht.
*juicht maar weer meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is
Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.
11 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Of www.visum.nl
En wat betreft opsturen: ik denk dat je met twee keer aangetekend opsturen ook al aardig in de buurt van 35 euro uitkomt.
Venezuela!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is
Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.
Sushi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Litman het volgende:
Jammer genoeg begon het pas om 6 uur en kon ik niet zo lang blijven. Maar toch heel wat lekkere wijn, sushi en vishapjes gegeten. Ook de opmerking: 'hmm beetje kipachtig' weer veel gehoord.
*meldtquote:
Huh hoe dan? Dat is toch gewoon echt? (ga je me nu van een van mijn laatste illusies beroven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Messenwerpers!
Zag laatst hoe dat gaat trouwens, in zo'n illusionistenshow. Cool gedaan!![]()
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Hik het volgende:
Nee, is dus niet echt. Ze hebben een soort mechaniek aan de áchterkant van het bord met de lieftallige assistente. De messenwerper werpt niet echt, maar verbergt het mes in zijn mouw. Aan de achterkand van het bord schiet het mes razendsnel dóór het boord naar voren. Maar omdat het allemaal zo snel gaat zie je niet dat het uit de achterkant komt...![]()
*visualiseertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Litman het volgende:
[..]
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
Ja, maar die verklapte toch altijd van die suffe 'geheimen', kaartrucjes enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |