Gelukkig zie ik steeds weer stukjes die af zijn, dat houdt de motivatie er in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:17 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?
Ik weet niet wat de rozetten en afstandsbussen op S-koppelingen zijn, maar het klinkt erg tijdrovend als ik het hele verhaal zo samenvat.
Mijn hart ging even sneller kloppen, maar toen zag ik het knipoogje...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef k_man het volgende:
Hik, je weet dat ik het niet waardeer als er foto's van me op Fok gezet worden.
Babes & Hunks een idee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik dit topic niet een schop naar het klusforum moet geven. Nadat ik al twijfelde over een eventuele schop naar Lifestyle.
Al aan Tripoli, Libië gedacht? Of Tunesië / Marokko? Eventueel Libanon, nu het weer wat rustiger is. Of Malta, Cyprus of een ander eiland?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Hik het volgende:
Ok, om de boel nog maar eens naar travel terug te werpen... Stel dat ik inderdaad de eerste twee weken van september heb (vrij kort dus), waar zal ik dan eens heengaan?!
quote:Cockpit Country is a massive, dramatic, sculpted limestone plateau in Jamaica's central west.
Dat kan natuurlijk ook, gewoon een weekje naar Salou... Barcelona en Valencia dichtbij, strand aan je voeten en alle pubers al weer op schoolquote:GRATIS toegangskaart PortAventura voor transavia.com passagiers
Iedereen die tussen 15 september en 31 oktober 2005 met transavia.com naar Reus (Salou) vliegt (en geboekt heeft direct op transavia.com), krijgt een dag lang gratis toegang tot het nabijgelegen pretpark PortAventura, onderdeel van Universal Parks & Resorts. De mascotte Woody Woodpecker zorgt er persoonlijk voor dat elke passagier een voucher ontvangt bij aankomst op de luchthaven van Reus.
Dat weet ik. Dat was het verrassingselement in de suggestie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef Hik het volgende:
US (afgezien van New York) trekt me voor geen meter.![]()
(Om maar eens een kort door de bocht antwoord te geven... )
Overigens is een leuke stad wel een must inderdaad. Meer nog dan strand.
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...quote:
Als ik dat lees ...quote:Les Palétuviers profileert zich duidelijk op een geheel eigen manier in toeristisch Senegal en dat komt voor een groot stuk door de unieke ligging middenin de Afrikaanse savanne (wildernis) en de mangrovendelta, ver weg van geconcentreerde toeristische centra. De rode draad doorheen het verblijf van de gasten is het persoonlijke contact met de locale bevolking. De hotelgasten beschikken over een grote vrijheid: zij kunnen op eigen houtje wandelingen of fietstochten ondernemen en in de buurt op zoek gaan naar échte kleine Afrikaanse woonkernen. Ofwel kunnen ze kiezen uit de talrijke excursies die het hotel aanbiedt.
Och. Ik zou er geen twee weken willen zitten denk ik, maar zo fout lijkt me het niet hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef DutchTrain het volgende:
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...
Als ik dat lees ...
Of ben ik nou gewoon te wantrouwend en de te cynisch ten opzichte van dit soort reizen en het publiek dat het trekt. je kan er wel mee op de golfbaan aankomen in ieder geval![]()
Perfect voor de vroege kerstinkopen zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, kheb eens naar die Parijs aanbieding van de NS gekeken. Als ik voor die 48 euro een weekendje op en neer wil, kan dat pas op 5 en 6 november. Niet bepaald het ideale seizoen, lijkt me.
Gewoon hoop blijven houden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:30 schreef Vogue het volgende:
Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
En de kleur van het polo-shirt van Jantje Smitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef DutchTrain het volgende:
Hebben jullie overigens de kleur van het jasje van Louis van Gaal gezien op SBS6?
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vogue het volgende:
Parijs![]()
Misschien ga ik ook wel een weekendje op en neer, 48 euro is niet veel geld. Ik heb er een vriendin wonen, dat valt dan mooi te combineren
maar hij sinkt met een amsterdams aksent ik wil Lee Towersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef Vogue het volgende:
Jantje Smit is een Volendammer
dat ik dat weet![]()
Nee, dat moet je gewoon ervaren, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijs![]()
Is goed, open er maar een topic overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
Kan ik een weekendje Parijs vragen voor me verjaardag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
Hebben we hier de eerste deelnemer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is goed, open er maar een topic over
* checkt agendaquote:
Barbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben ook niet zo weg van Parijs.
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
de laatste trein op 6 november is al uitverkocht... nou ja, dan kan ik tenminste thuis eten
OK boek ik de één na laatste en dan heen op vrijdag om 9.54 vanaf Rotterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef k_man het volgende:
[..]
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 minquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef k_man het volgende:
Zaterdag om 13.05 in Parijs, zondag om 15.55 weer terug.
Part-time reisbegleidsterquote:Ik kreeg vanmiddag zomaar nóg een Marokko-reisje aangeboden. Dat is meer dan welkom natuurlijk, anders vallen er zoveel gaten. Zoals het er uitziet ben ik 14 sept. weg, kom ik 11 oktober terug en vlieg ik rond de 27e weer naar Mexico. Tussendoor zou ik dan naar Isla Margarita kunnen vliegen voor de bruiloft van mijn vriendin (die onverwachts dat kind had gekregen, heb ik ooit eens wat over geschreven). Alleen moet ik ná die Mexico reis natuurlijk wel weer wat reisjes hebben. Maar daar maak ik me niet zo druk om, ik zou nog die ene Costa Rica reis kunnen doen in december. Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 min
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.
Nu het hotel nog. Als ik zeg dat het hotel waar ik in Parijs steeds heb geslapen 142 euro per nacht kost, roept dat dan weerstand op?
Paris Hilton? Is dat geen heel dom hotel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?
Linkje?quote:ehmm, 150 euro was eigenlijk mijn budget voor 2 nachten... ik heb deze gevonden: Hotel Eden Montmartre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |