abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29723484
Hik, je weet dat ik het niet waardeer als er foto's van me op Fok gezet worden.
pi_29723680
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:17 schreef Vogue het volgende:

[..]

Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?
Ik weet niet wat de rozetten en afstandsbussen op S-koppelingen zijn, maar het klinkt erg tijdrovend als ik het hele verhaal zo samenvat.
Gelukkig zie ik steeds weer stukjes die af zijn, dat houdt de motivatie er in.
Rozetten zijn de afdekdoppen tussen de kraan en de muur, zodat je niet de S-koppeling (gebogen buis in de vorm van een S waar het water doorheen komt) ziet.

kraanrozet:

Hier zie je ze tussen de kraan en de muur zitten:
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 17:09:18 #53
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29723956
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik dit topic niet een schop naar het klusforum moet geven. Nadat ik al twijfelde over een eventuele schop naar Lifestyle.

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29724234
Zal ik een topic openen "s-koppelingen over de hele wereld", waarin mensen foto's kunnen plaatsen van s-koppelingen gemaakt in hotels en zo?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:07:00 #55
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29725461
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef k_man het volgende:
Hik, je weet dat ik het niet waardeer als er foto's van me op Fok gezet worden.
Mijn hart ging even sneller kloppen, maar toen zag ik het knipoogje...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29725605
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik dit topic niet een schop naar het klusforum moet geven. Nadat ik al twijfelde over een eventuele schop naar Lifestyle.

Babes & Hunks een idee?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:14:30 #57
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29725659
Ok, om de boel nog maar eens naar travel terug te werpen... Stel dat ik inderdaad de eerste twee weken van september heb (vrij kort dus), waar zal ik dan eens heengaan?!
Ik ben een beetje aan het surfen en heb een spotgoedkoop ticket gevonden naar San José (Costa Rica heeft nooit erg hoog op mijn lijstje gestaan, maar het is een beetje te behappen en voor net iets meer dan 500 euro wel leuk om eens rond te hangen). Ook leuk: Jamaica voor iets meer dan 600... Verder gezocht op: Bejing, Bombay, Port of Spain, Dakar en Zagreb-Skopje (heb ooit een keer het plan opgevat de hoofdsteden van voormalig Joegoslavië aan te doen....).

Jullie kennen mijn voorkeuren wel zo'n beetje... Mooi weer, leuke dingen zien maar niet teveel (desnoods een beetje op 1 plek blijven hangen), leuke locals waar ik -liefst- een beetje mee kan leuteren... Deze keer wordt het vooral ontspannen (net of ik dat gewoon niet doe) tussen de twee banen in. Aangezien ik maar 2 weken ga wil ik niet veel geld uitgeven voor een ticket. Rond de 600 is wel de max eigenlijk...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29725708
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:38 schreef Hik het volgende:
Weer eens wat anders dan lime-groen...

pi_29725734
Hik, kun je voor 600 euro niet naar LA vliegen? Mooi weer, strand, is ook wel wat te zien en met Spaans kom je daar een heel eind.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2005 18:17:44 ]
pi_29725876
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Hik het volgende:
Ok, om de boel nog maar eens naar travel terug te werpen... Stel dat ik inderdaad de eerste twee weken van september heb (vrij kort dus), waar zal ik dan eens heengaan?!
Al aan Tripoli, Libië gedacht? Of Tunesië / Marokko? Eventueel Libanon, nu het weer wat rustiger is. Of Malta, Cyprus of een ander eiland?

Ik ben er zelf ook achter gekomen dat ik dit jaar nog wat vakantie op moet nemen, waarbij dat bijna alleen maar kan nog in oktober. Ben dus ook op zoek, maar ik denk niet dat ik in m'n eentje naar Marokko, Libië of Libanon wil, dus wordt het waarschijnlijk Zuid Spanje of Cyprus oid.

De Balkan landen heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht, is ook wel een idee.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:22:21 #61
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29725887
US (afgezien van New York) trekt me voor geen meter.
(Om maar eens een kort door de bocht antwoord te geven... )

Overigens is een leuke stad wel een must inderdaad. Meer nog dan strand.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:24:50 #62
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29725964
Zit even te lezen over Jamaica (op de nieuwe worldguide-sectie van LP... ziet er mooi uit trouwens!)
quote:
Cockpit Country is a massive, dramatic, sculpted limestone plateau in Jamaica's central west.
pi_29726049
quote:
GRATIS toegangskaart PortAventura voor transavia.com passagiers

Iedereen die tussen 15 september en 31 oktober 2005 met transavia.com naar Reus (Salou) vliegt (en geboekt heeft direct op transavia.com), krijgt een dag lang gratis toegang tot het nabijgelegen pretpark PortAventura, onderdeel van Universal Parks & Resorts. De mascotte Woody Woodpecker zorgt er persoonlijk voor dat elke passagier een voucher ontvangt bij aankomst op de luchthaven van Reus.
Dat kan natuurlijk ook, gewoon een weekje naar Salou... Barcelona en Valencia dichtbij, strand aan je voeten en alle pubers al weer op school
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:30:48 #64
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29726141
Hou op zeg!
Brrr....

Ik ga waarschijnlijk met Oud en nieuw naar Madrid en voor die tijd nog wel een keer naar Malaga (maar dus niet in September, zoals het er nu uitziet), dus Spanje wordt het niet waarschijnlijk...
pi_29726297
Hier staan nog wel wat leuke bestemmingen: KLIK

Ook leuk Kenia
Heel fout: Senegal

En anders is er altijd nog Bulgarije

*had beter niet op al die reis-sites kunnen kijken, want nu weer vol ideeën
pi_29727088
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef Hik het volgende:
US (afgezien van New York) trekt me voor geen meter.
(Om maar eens een kort door de bocht antwoord te geven... )

Overigens is een leuke stad wel een must inderdaad. Meer nog dan strand.
Dat weet ik. Dat was het verrassingselement in de suggestie.
pi_29727139
Wat is er fout aan Senegal?
pi_29727176
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:09 schreef k_man het volgende:
Wat is er fout aan Senegal?
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...
quote:
Les Palétuviers profileert zich duidelijk op een geheel eigen manier in toeristisch Senegal en dat komt voor een groot stuk door de unieke ligging middenin de Afrikaanse savanne (wildernis) en de mangrovendelta, ver weg van geconcentreerde toeristische centra. De rode draad doorheen het verblijf van de gasten is het persoonlijke contact met de locale bevolking. De hotelgasten beschikken over een grote vrijheid: zij kunnen op eigen houtje wandelingen of fietstochten ondernemen en in de buurt op zoek gaan naar échte kleine Afrikaanse woonkernen. Ofwel kunnen ze kiezen uit de talrijke excursies die het hotel aanbiedt.
Als ik dat lees ...

Of ben ik nou gewoon te wantrouwend en de te cynisch ten opzichte van dit soort reizen en het publiek dat het trekt. je kan er wel mee op de golfbaan aankomen in ieder geval
pi_29727504
Hik, mag ik de Krim aanraden? Veel cultuur, veel locals en veel strand/zee. Retourtje Kiev kun je makkelijk voor 300 Euro krijgen, nachttrein naar Simferopol kost je hooguit een paar tientjes. Een leuk alternatief is Odesa. Of je combineert gewoon alletwee
pi_29727749
Hee Hik, dat ziet er zeker niet verkeerd uit. Inderdaad leuk om naast wakker te worden

Ik kreeg vanmiddag zomaar nóg een Marokko-reisje aangeboden. Dat is meer dan welkom natuurlijk, anders vallen er zoveel gaten. Zoals het er uitziet ben ik 14 sept. weg, kom ik 11 oktober terug en vlieg ik rond de 27e weer naar Mexico. Tussendoor zou ik dan naar Isla Margarita kunnen vliegen voor de bruiloft van mijn vriendin (die onverwachts dat kind had gekregen, heb ik ooit eens wat over geschreven). Alleen moet ik ná die Mexico reis natuurlijk wel weer wat reisjes hebben. Maar daar maak ik me niet zo druk om, ik zou nog die ene Costa Rica reis kunnen doen in december. Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.

Gisteren sprak ik op MSN een kennis die in Mexico haar eigen agentschap heeft, en die zoekt nog iemand die haar kantoor wil runnen en af een toe een reisje wil begeleiden. Lijkt me óók leuk, maar dan ga ik wel weer voor een behoorlijke lange aaneengesloten tijd weg, ik weet niet of dat gaat werken.

Dingen genoeg op het oog dus, maar nog steeds niets concreets
pi_29728061
Hmm, kheb eens naar die Parijs aanbieding van de NS gekeken. Als ik voor die 48 euro een weekendje op en neer wil, kan dat pas op 5 en 6 november. Niet bepaald het ideale seizoen, lijkt me.
pi_29728105
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:10 schreef DutchTrain het volgende:
Niets, maar die reis die daar staat beschreven wel...

Als ik dat lees ...

Of ben ik nou gewoon te wantrouwend en de te cynisch ten opzichte van dit soort reizen en het publiek dat het trekt. je kan er wel mee op de golfbaan aankomen in ieder geval
Och. Ik zou er geen twee weken willen zitten denk ik, maar zo fout lijkt me het niet hoor.
pi_29729229
Hebben jullie overigens de kleur van het jasje van Louis van Gaal gezien op SBS6?

en ik maar denken waarom er vanmiddag overal ME busjes stonden, er een helicopter een stukje verderop in de lucht hangt en ik de hele dag al mensen in oranje kleding rond zag lopen.
pi_29729278
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, kheb eens naar die Parijs aanbieding van de NS gekeken. Als ik voor die 48 euro een weekendje op en neer wil, kan dat pas op 5 en 6 november. Niet bepaald het ideale seizoen, lijkt me.
Perfect voor de vroege kerstinkopen zou ik zo zeggen
pi_29729417
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:30 schreef Vogue het volgende:
Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
Gewoon hoop blijven houden...
pi_29729475
Parijs
Misschien ga ik ook wel een weekendje op en neer, 48 euro is niet veel geld. Ik heb er een vriendin wonen, dat valt dan mooi te combineren
pi_29729477
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef DutchTrain het volgende:
Hebben jullie overigens de kleur van het jasje van Louis van Gaal gezien op SBS6?
En de kleur van het polo-shirt van Jantje Smit waarom zingt er een Amsterdammer in de Kuip
pi_29729590
Jantje Smit is een Volendammer

dat ik dat weet
pi_29729610
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vogue het volgende:
Parijs
Misschien ga ik ook wel een weekendje op en neer, 48 euro is niet veel geld. Ik heb er een vriendin wonen, dat valt dan mooi te combineren
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijs

Ik ken een aantal Parijzenaars, die zelf ook niet echt enthousiast over hun stad zijn. Ik ben er nu 2x een week geweest, maar heb nooit het gevoel gekregen dat die stad iets heeft als London, New York, Rome of zelfs Brussel.
pi_29729635
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef Vogue het volgende:
Jantje Smit is een Volendammer

dat ik dat weet
maar hij sinkt met een amsterdams aksent ik wil Lee Towers
pi_29733886
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand mij ooit uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Parijs
Nee, dat moet je gewoon ervaren, denk ik. Voor mij is het een prima combinatie van modern en oud, kassiek sjiek en modern hip, cultuur, architectuur, sfeer en dat slechts op een paar uurtjes reizen. Londen en Berlijn zijn er in Europa wel mee te vergelijken, denk ik, maar ken ik wat minder goed. En NYC is ook de moeite waard ja.

Maarre... kerstinkopen?
pi_29733946
Zullen we een internationale TRV-meet Parijs doen? 5 en 6 november...
pi_29734491
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Is goed, open er maar een topic over

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTrain op 17-08-2005 22:37:29 ]
pi_29734771
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Kan ik een weekendje Parijs vragen voor me verjaardag.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29734912
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Is goed, open er maar een topic over
Hebben we hier de eerste deelnemer?
pi_29734979
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef k_man het volgende:
Hebben we hier de eerste deelnemer?
* checkt agenda

3 november oasis
4 november tandarts
5 november leeg
6 november leeg
7 november leeg

Kortom... wat mij betreft OK... moet ik natuurlijk wel nu boeken
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 22:53:08 #87
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29735640
Ik ben ook niet zo weg van Parijs.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29735908
Mijn baas vroeg zit af wat mijn plannen zijn voor dit jaar qua vakantie. Hij is bang dat ik weer ruim een maand weg ben.
pi_29736834
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben ook niet zo weg van Parijs.
Barbaar.

Kom je op 5 november wel?
pi_29737420
de laatste trein op 6 november is al uitverkocht... nou ja, dan kan ik tenminste thuis eten
pi_29737474
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
de laatste trein op 6 november is al uitverkocht... nou ja, dan kan ik tenminste thuis eten
De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2005 23:39:19 ]
pi_29737582
Zaterdag om 13.05 in Parijs, zondag om 15.55 weer terug.
pi_29737583
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef k_man het volgende:

[..]

De een-na-laatste niet. Met de laatste zou ik pas zeer laat thuis zijn.
OK boek ik de één na laatste en dan heen op vrijdag om 9.54 vanaf Rotterdam.
pi_29737637
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef k_man het volgende:
Zaterdag om 13.05 in Parijs, zondag om 15.55 weer terug.
26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 min
pi_29737712
quote:
Ik kreeg vanmiddag zomaar nóg een Marokko-reisje aangeboden. Dat is meer dan welkom natuurlijk, anders vallen er zoveel gaten. Zoals het er uitziet ben ik 14 sept. weg, kom ik 11 oktober terug en vlieg ik rond de 27e weer naar Mexico. Tussendoor zou ik dan naar Isla Margarita kunnen vliegen voor de bruiloft van mijn vriendin (die onverwachts dat kind had gekregen, heb ik ooit eens wat over geschreven). Alleen moet ik ná die Mexico reis natuurlijk wel weer wat reisjes hebben. Maar daar maak ik me niet zo druk om, ik zou nog die ene Costa Rica reis kunnen doen in december. Of ik hoor ineens wat van die super-functie in Leiden, maar mijn hoop neemt met de dag af.
Part-time reisbegleidster
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29738122
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

26u50m is mij iets te kort, ik ga dus op vrijdag al, dan heb ik 50u50 min
Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.

Nu het hotel nog. Als ik zeg dat het hotel waar ik in Parijs steeds heb geslapen 142 euro per nacht kost, roept dat dan weerstand op?
pi_29738716
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, dan mag je me afhalen van Gare du Nord op zaterdag 5 november.

Nu het hotel nog. Als ik zeg dat het hotel waar ik in Parijs steeds heb geslapen 142 euro per nacht kost, roept dat dan weerstand op?
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?

ehmm, 150 euro was eigenlijk mijn budget voor 2 nachten... ik heb deze gevonden: Hotel Eden Montmartre
pi_29738879
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
Wat is er mis met het Hilton voor 425 euro per nacht ?
Paris Hilton? Is dat geen heel dom hotel?
quote:
ehmm, 150 euro was eigenlijk mijn budget voor 2 nachten... ik heb deze gevonden: Hotel Eden Montmartre
Linkje?
pi_29738977
De reviews zijn goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')