Mijn redder in noodquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja. Voor jongedames in nood doe ik veel.
sorry, ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
DT wat doe je!!
Het zegt dus niks over jouw kwaliteiten als reisbegeleider. Ik heb goede (en minder goede) ervaringen met mensen die zelf ook nog nooit eerder in het land waren geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
Ja, ik vond het een rotopmerking, maar ik had hem ook wel zien aankomen eigenlijk, ook een beetje stom van me dat op je vraag inging![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je boos werd [afbeelding]
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zegt dus niks over jouw kwaliteiten als reisbegeleider. Ik heb goede (en minder goede) ervaringen met mensen die zelf ook nog nooit eerder in het land waren geweest.
Ja, zo ben ik.quote:
quote:Als u tussen 16 en 25 augustus online boekt betaalt u voor een retourtje Parijs onze speciale internetprijs van slechts 48 euro. U reist met Thalys in comfort 2. In slechts 4 uur bent u van Amsterdam snel, gemakkelijk en comfortabel in hartje Parijs. Vanaf Rotterdam duurt de reis zelfs maar 3 uur!
Deze aanbieding, genaamd Flash tarief, geldt voor reizen in de periode 6 september t/m 25 november.Tijdens de boeking kunt u ervoor kiezen de tickets thuis printen. Dat is handig, snel en gemakkelijk. Let op: voor deze actie geldt op=op
Nog even de voorwaarden op een rijtje:
Niet omboekbaar, niet annuleerbaar
Boeken van 16 t/m 25 augustus
Reizen van 6 september t/m 25 november
De Thalys treinen zijn te boeken binnen 3 maanden voor
Dan wel een lime-groene TVP toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef flipsen het volgende:
Oeps, vergat ik toch bijna een tvp'tje te plaatsen...
En vanaf wanneer kun je je eindelijk weer eens douchen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef Lucille het volgende:
Voorlopig ben ik dus nog wel even zoet.
Jeetje Lucille, wat een karwei!! Heb je er nog wel plezier in?quote:
Maar jij hebt dan waarschijnlijk ook meer aan de speciale aanbiedingen van de Thalys vanaf Luik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
48 Euro dat betaal ik normaal voor een enkeltje met de normale trein. (Via Maubeuge)
Gelukkig kan ik nu nog gebruik maken van mijn oude douche, dat had ik slim bekeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vanaf wanneer kun je je eindelijk weer eens douchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |