Jammer, is juist zo leuk met jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar kan ze niet zo goed tegen begreep ik...
hoe komt mijn misschien opeens aan een hoofdletter M ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan die stofzuiger er alvast aan wennen
De hoofdletter-fee?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe komt mijn misschien opeens aan een hoofdletter M ?
Was je handen dan ook voordat je hier binnenwandeltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef Haushofer het volgende:
Plak!
Ik snap de nut niet van hulp vragen aan hulp behoevenden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Open er een topic over in R&P
Misschien zijn er wel anderen die ervaring hebben met dat dilemma.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik snap de nut niet van hulp vragen aan hulp behoevenden.![]()
Wellicht komt hij daar lotgenoten tegen die door omstandigheden ook geen stofzuiger hebben of geen leuke stofzuiger hebben kunnen krijgen, eventueel één willen adopteren of in hun sociale status zijn gezakt en zich nu onzeker voelen omdat ze nog altijd geen (eigen) stofzuiger hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Monus het volgende:
Ik snap de nut niet van hulp vragen aan hulp behoevenden.![]()
Ik begin er wel bang van te worden.. De hype is nu nog binnen WFL, maar laat alsjeblieft de ONZ'ers hier niet binnen vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef DutchTrain het volgende:
is de stofzuiger misschien de nieuwe 'cavia' van FOK! ?
112 bellen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik ben gewond geraakt.]
ik vraag me af of je ook zo blij was als het om jequote:\En zakloos.
Lupa wil geen kleine stofzuigers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
112 bellen ?
[..]
ik vraag me af of je ook zo blij was als het om jeging ?
Stofzuigers zuigen zwaar. Maar ik ben dan ook een echte stofzuigerfoob.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wellicht komt hij daar lotgenoten tegen die door omstandigheden ook geen stofzuiger hebben of geen leuke stofzuiger hebben kunnen krijgen, eventueel één willen adopteren of in hun sociale status zijn gezakt en zich nu onzeker voelen omdat ze nog altijd geen (eigen) stofzuiger hebben.
Ook schijn je daar wel hulp te kunnen krijgen om een date te krijgen met een stofzuiger en dat het helemaal niet erg is als je al ouder bent dan 25 en nog nooit iets met een stofzuiger hebt gedaan.
In GC is er ook een topic over stofzuigerlozen, maar dat komt vaak omdat ze veel te veeleisend zijn ten aanzien van stofzuigers.
is de stofzuiger misschien de nieuwe 'cavia' van FOK! ?
Hoewel er sprake is van een zekere mate van bloedverlies, acht ik dat niet nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
112 bellen ?
Iets minder. Zijn zak wil ik best legen.quote:ik vraag me af of je ook zo blij was als het om jeging ?
En dat terwijl die van schaap nog wel netjes kan volgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mijn stofzuiger trouwens achterop de fiets mee naar huis genomen. Schaap is lui.
het is een stofzuiger, geen hond met Martin Gaus kwaliteitenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat terwijl die van schaap nog wel netjes kan volgen
Ik zie je al wandelen door Amsterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een stofzuiger, geen hond met Martin Gaus kwaliteiten
in het park m'n stofzuiger uitlaten...en dan gooi ik bij het hondentoilet z'n reservoir leegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie je al wandelen door Amsterdam
Kun je'm niet leren om dat zelf te doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het park m'n stofzuiger uitlaten...en dan gooi ik bij het hondentoilet z'n reservoir leeg
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het park m'n stofzuiger uitlaten...en dan gooi ik bij het hondentoilet z'n reservoir leeg
Ik voorzie een nieuwe verkeersbord: Stofzuiger in de gootquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je'm niet leren om dat zelf te doen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar dan wel aangelijnd ! voor je het weet is ie het hele park aan het schoonmaken
Of ze worden slachtoffer van een kruimeldiefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daar houden mensen niet van, van die los rondzuigende stofzuigers
en jij wilt toch ook niet dat je stofzuiger zo'n allemansvriendin is
juist wel, dan nemen ze haar mee naar huis om daar de boel te zuigenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daar houden mensen niet van, van die los rondzuigende stofzuigers
quote:en jij wilt toch ook niet dat je stofzuiger zo'n allemansvriendin is
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of ze worden slachtoffer van een kruimeldief
Tuurlijk wil we wel, schaapje! Jij gaat toch goed voor haar zorgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar ondertussen is ze er nog niet. misschien wil ze niet
ja, ook hier kun je een R&P topic over openen.. ik wacht op m'n stofzuiger, heb om 12.00 afgesproken, maar ze is er nog steeds niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kun je je alvast goed voorbereiden met al onze goede adviezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja, duh, dan moet je haar wel een badpak aan doen natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Alicey het volgende:
Je moet ook oppassen dat je stofzuiger niet zomaar in het water springt, want niet elke stofzuiger is daar geschikt voor.
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
Dan moet je nog wat wildpoepen om harder te bloeien.
Doe dat! Doe dat alsjeblieft! LOLquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, ook hier kun je een R&P topic over openen.. ik wacht op m'n stofzuiger, heb om 12.00 afgesproken, maar ze is er nog steeds niet...
ik denk dat het idee leuker is dan de uitvoeringquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe dat! Doe dat alsjeblieft! LOL
Bloeien duidt op plantaardige activiteit. Planten doen het meestal beter met mest.quote:
Foto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ze is gearriveerd
ik ga haar nu even uitkledenpakken
Have fun!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ze is gearriveerd
ik ga haar nu even uitkledenpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |