www.noticias.nlquote:

onderschat het niet:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Douwe het volgende:
Ja, goed plan. UIO laat ons alle highlights van de stad zien, en qwerty_x en Diego hebben eindelijk ook eens kans om te komen

Zo ver van alles? Amersfoort is zelfs het officiële middelpunt van Nederland dame.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:57 schreef Hik het volgende:
[..]
www.noticias.nl
Het zag er even wat donker uit overdag en er vielen een paar spatjes, maar al met al was het eigenlijk een hele mooie dag. En een leuk stadje inderdaad. Al denk ik niet dat ik ooit ergens zou willen wonen dat zover van alles ligt...![]()

Noemen alle Brazilianen hun hoofdstad tegenwoordig Den Bosch, of heb ik iets gemistquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
onderschat het niet:
Den-Bosch-drie-hoog-achter >>> Quito is nog best een afstand !

Mogen we dan nu gaan zingen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is morgen pas

Maak er maar een feestje vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel me niet jarig maar van mij mag je.

Gefeliciteerd Diego!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gaat zeker gebeuren
Al is er weinig los op dinsdag in BsAs

Iemand?quote:Hunebed op internet te koop
Uitgegeven: 22 augustus 2005 21:42
BAGNEUZ - Een 5000 jaar oude Franse hunebed is op internet te koop. De zogenoemde dolmen van Bagneux in de buurt van het West-Franse Saumur geldt als historisch monument.
Volgens de verkoper is de dolmen met zijn lengte van 23 meter de langste van Frankrijk. Samen met het hunebed krijgt de nieuwe eigenaar een lap grond van 2300 vierkante meter en een gebouw met daarin een café-restaurant en twee woningen.

kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is tot nu het hoogste bod?

Ziek melden op je laatste dag is waarschijnlijk wel heel verdachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Anders neem je toch gewoon vakantieverlof op.

Wat zouden ze doen dan? Me ontslaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ziek melden op je laatste dag is waarschijnlijk wel heel verdacht

nee helaas niet; staat wel op m'n lijstje trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Hik het volgende:
(..)
qwerty, ben jij wel eens op Jamaica geweest?
(..)

Laat ze mij maar bellen sinds de tapasmeet weet ik er alles van!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Hik het volgende:
Das een beeje op...![]()
Erg grappig ook: de presentatie die ik vorige week heb gegeven over "mijn" workshop staat nu in de aandacht en er bellen allemaal mensen om me te "boeken"... da ken dus nie meer!![]()

Heb ik weer teveel lopen ratelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef Litman het volgende:
Laat ze mij maar bellen sinds de tapasmeet weet ik er alles van!

Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Heb ik weer teveel lopen ratelen?
Als ik eenmaal wat gedronken heb...![]()

Ze kunnen je dan volgens mij aansprakelijk stellen voor geleden schade, loon terug vorderen, etc.quote:

Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze kunnen je dan volgens mij aansprakelijk stellen voor geleden schade, loon terug vorderen, etc.

Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.

Dan is dat redelijk eenvoudig inderdaad. Dat ticket wat later boeken dus. Ziekmelden om je koffers te pakken kan wel. Dan ben je fysiek thuis in elk geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...![]()

Tjonge... dat mijn invloed nog zo ver reikt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:28 schreef Litman het volgende:
Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.

en op 3 en 4 september is er gratis openbaar vervoer in Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
en de bewaking op schiphol is nu dik in orde

hebben ze in het dorp waar je woont dan niet zo'n ouderwetse ijscoboer die langs de huizen gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef k_man het volgende:
Stom dat vrieskisten 24 uur moeten 'rusten' na aflevering.
Ik wil ijsjes en ik wil ze NU!

In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef k_man het volgende:
De ijsboer heeft geen Haägen Dasz en ik ben een snob. Duh!
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodigquote:En als ik ijs in de supermarkt koop, waar laat ik het dan vervolgens? Ik ga toch niet achter elkaar een hele bak ijs wegwerken?![]()

Hier niet dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?

Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt saladequote:

Jahaa! Die zijn lekker!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt salade![]()

*meldtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodig

Wanneer ga jij eens een keer kamperen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie de camping review wedstrijd vergeten?
Kom op nou jongens! Schrijven!

Misschien een keertje samen met UIO? Die schijnt er ook dol op te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een keer kamperen?

Dan moet je dit weekend naar de pleinbios komen... normaal gesproken altijd gratis B&Js op het laatste weekend. Ook nog wel een interessante film op zondag over Khayelitshaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:24 schreef Hik het volgende:
[..]
*meldt![]()
Overigens... doe mij maar B&Js hoor!![]()
quote:Geboekt!![]()
Paramaribo, here I come!![]()
De 16e september vlieg ik heen, op de 1e kom ik terug...
Véél te kort, I know, maar nu ik de zekerheid heb dat ik vóór het eind van het jaar nóg wel een keer op Latijnsamerikaanse grond sta is dat best te doen!

Het ijs dat ze daar uitdelen is toch vaak al over de datum? Of was dat een incindentje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef DutchTrain het volgende:
Dan moet je dit weekend naar de pleinbios komen... normaal gesproken altijd gratis B&Js op het laatste weekend. Ook nog wel een interessante film op zondag over Khayelitsha

Dat is één keer gebeurd iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:32 schreef k_man het volgende:
Het ijs dat ze daar uitdelen is toch vaak al over de datum? Of was dat een incindentje?

Volgens mij ben je blijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Hik het volgende:
En ik meld mij nogmaals om te zeggen:
Geboekt!![]()
Madrid, here we come!![]()

Nieuwe baan, twee vakanties in het verschiet en twee werkreizen...quote:

En morgen begint ook nog eens Preuvenemint!quote:

Je bent ook meteen je eigen ticketservice begonnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Hik het volgende:
Lekker decadent: 5 tickets op één dag boeken... Nou goed: er zijn er slechts twee voor mij zelf!

Oud en nieuw in Madrid met 3 vrienden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent ook meteen je eigen ticketservice begonnen?

Kom je nog naar Parijs trouwens?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef Hik het volgende:
Oud en nieuw in Madrid met 3 vrienden...![]()

Typisch weer zo'n zeikpost die we van jou wel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie de camping review wedstrijd vergeten?
Kom op nou jongens! Schrijven!

Heb je kritiek op de grote K_man?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n zeikpost die we van jou wel kunnen verwachten.

Ja sorry, het is een groot succes en toch blijf ik maar zeiken. Iedereen vindt het leuk, de inzendingen stromen binnen, maar ik blijf maar doorgaan met neerbuigende opmerkingen. Mijn diepe, wel gemeende excuses.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n zeikpost die we van jou wel kunnen verwachten.

*Ironie is ok olé olé*quote:

HTL #46 - CampingReview Wedstrijd een overweldigend succes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja sorry, het is een groot succes en toch blijf ik maar zeiken. Iedereen vindt het leuk, de inzendingen stromen binnen, maar ik blijf maar doorgaan met neerbuigende opmerkingen. Mijn diepe, wel gemeende excuses.
Laten we duidelijk zijn: De Camping Review Wedstrijd Is Leuk En Een Succes! net zoals de TRV-awards...

Ik ben helemaal voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
HTL #46 - CampingReview Wedstrijd een overweldigend succes.

En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
Ja sorry, het is een groot succes en toch blijf ik maar zeiken. Iedereen vindt het leuk, de inzendingen stromen binnen, maar ik blijf maar doorgaan met neerbuigende opmerkingen. Mijn diepe, wel gemeende excuses.
Laten we duidelijk zijn: De Camping Review Wedstrijd Is Leuk En Een Succes! net zoals de TRV-awards...

Als er maar niet een of andere moderator meent de topictitel te moeten wijzigen.quote:

Of ze tongen is niet te zien, maar het zijn wel twee meiden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef k_man het volgende:
zie ik daar nou twee tongende meiden?

Ga toch mailen met K_man joh!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?

Ja, ga er nog serieus op in ook. Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?

Ik ben helemaal om. Wie weet er een leuke camping? Waar blijven verdorie die reviews?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of ze tongen is niet te zien, maar het zijn wel twee meiden.

Een naamtopic!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef UIO_AMS het volgende:
HTL #46 - Het vervolg van k_man's gezanik

Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga toch mailen met K_man joh!
Of vat alles niet zo serieus op ofzo.

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.

Ik maak heel wat in Liejannuh los.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.

Je hebt hier al eerder uitgewijd over het feit dat je geen ochtendmens bent en je van vroeg opstaan chagerijnig wordt... gezien de reactie op k_man leek me dat de enige verklaring voor dequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat was toch niet zo vroeg.Of ging het om de inhoud van die post. In dat laatste geval heb ik geen flauw benul waar je het over hebt. Wat zei ik daar?

OKquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is jammer dat deniet als PI beschikbaar is. De
vind ik een beetje te gay. Die gebruik ik dus ook als het even kan niet.

quote:

Je maakt het beest in haar los inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik maak heel wat in Liejannuh los.

Jij gaat nog een héél zwaar weekend tegemoet, begin november.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu eigenlijk al weer stukken minder

Masochisme heet datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij gaat nog een héél zwaar weekend tegemoet, begin november.![]()

Of zusterlijk natuurlijk... ook goed!quote:

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben helemaal om. Wie weet er een leuke camping? Waar blijven verdorie die reviews?![]()

Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:12 schreef Vogue het volgende:
Een vriendin van me werkt op een camping tussen Parijs en Disney. Kan haar wel vragen of jullie wat korting kunnen krijgen

En overnachten op die camping bij Disneyland.quote:

Geen idee eigenlijk, ik heb haar nog nooit opgezocht daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Hik het volgende:
Kinders kinders... geen ruzie maken!
Laten we broederlijk nog even juichen voor mijn vakanties!![]()

Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef _Liquid het volgende:
Boeie, neem gewoon een dag vrij.. niet huilen. Je wilt toch graag naar Suri?
Wat maakt het nou uit, als je het moet regelen moet je het regelen. Ga je s middags gelijk met je meissie ff ergens wat drinken ofzo in Amsterdam, is die ook weer blij![]()
Veel plezier in suri

Mijn god, ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef DutchTrain het volgende:
Nominatie voor de reactie van de dag:
[..]
Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of niet
Ehhh... BHFH: Visum... Paspoort opsturen?quote:@ Hik, vraag maar aan BHFH die heeft er wel wat ervaring mee... er is ook ergens nog een ander topic over.

Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl
zie ook http://www.ambassade.nl/sitenl/visadetails.php?type=visa&country=181

maar wat is 35 euro op je totale reisbudget...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...
*twijfelt...

Of www.visum.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl

Rotterdam:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef k_man het volgende:
Antwerp Weather Forecast
Sat - Partly Cloudy- High 20 - Low 11
Sun - Mostly Cloudy - High 22 - Low 12
Niet slecht.

*juicht maar weer meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is
Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.

11 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Of www.visum.nl
En wat betreft opsturen: ik denk dat je met twee keer aangetekend opsturen ook al aardig in de buurt van 35 euro uitkomt.

Venezuela!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is
Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.

Sushi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Litman het volgende:
Jammer genoeg begon het pas om 6 uur en kon ik niet zo lang blijven. Maar toch heel wat lekkere wijn, sushi en vishapjes gegeten. Ook de opmerking: 'hmm beetje kipachtig' weer veel gehoord.

*meldtquote:

Huh hoe dan? Dat is toch gewoon echt? (ga je me nu van een van mijn laatste illusies beroven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Messenwerpers!
Zag laatst hoe dat gaat trouwens, in zo'n illusionistenshow. Cool gedaan!![]()

Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Hik het volgende:
Nee, is dus niet echt. Ze hebben een soort mechaniek aan de áchterkant van het bord met de lieftallige assistente. De messenwerper werpt niet echt, maar verbergt het mes in zijn mouw. Aan de achterkand van het bord schiet het mes razendsnel dóór het boord naar voren. Maar omdat het allemaal zo snel gaat zie je niet dat het uit de achterkant komt...![]()

*visualiseertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Litman het volgende:
[..]
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!

Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...

Ja, maar die verklapte toch altijd van die suffe 'geheimen', kaartrucjes enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?

De assistente is niet alleen, het is een tweeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |