abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29895097
Terecht en waarschijnlijk zijn ze blij dat je zelf opgestapt bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29895113
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.
Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...
pi_29895156
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...
Dan is dat redelijk eenvoudig inderdaad. Dat ticket wat later boeken dus. Ziekmelden om je koffers te pakken kan wel. Dan ben je fysiek thuis in elk geval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:41:20 #179
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29907842
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:28 schreef Litman het volgende:
Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.
Tjonge... dat mijn invloed nog zo ver reikt...
(Hofstede trouwens)

Overigens hoef ik me niet ziek te melden hoor. Het was allemaal 2 uur na mijn brief al geregeld. Erg grappig trouwens, want na 2 maanden geheimzinnigheid en uitstellen ben ik nog niet helemaal gewend aan de nieuwe situatie. Komt mijn baas vanavond langs: "Goh, fijn hè, kun je eindelijk gaan boeken!"... begon het ineens tot me door te dringen: Verdómd ja zeg... ik kan gaan boeken!
Dus dat gaan we morgen maar eens doen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29911162
Dus het wordt Suriname?

Veel over gehoord van twee vriendinnen die er ruim een half jaar stage hebben gelopen. Bij de één heeft het grote heimwee naar Suriname opgeleverd (en een Surinaams vriendje) bij de ander was dat gevoel stukken minder, juist vanwege de opdringere Surinamers.

Maar het land schijnt mooi te zijn en de bevolking zeer bijzonder (vriendelijk en behulpzaam), dus ik denk dat je het daar wel naar je zin gaat hebben. Alleen zal het vreemd zijn om gewoon Nederlands te kunnen praten zo ver weg
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 08:24:15 #181
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29911203
Ah, de illustere meneer Hofstede. Zit je op een universiteit in het zuiden van China, krijg je nog zijn theorieën te verwerken.

en de bewaking op schiphol is nu dik in orde
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29911216
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
en de bewaking op schiphol is nu dik in orde
en op 3 en 4 september is er gratis openbaar vervoer in Rotterdam
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:01:13 #183
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29912320
Ik ben inderdaad een beetje aan het rondkijken naar Suriname. Snap alleen nog niet al te veel van de visumaanvraag en baal ook een beetje dat ik daar speciaal voor naar Amsterdam schijn te moeten...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29915093
Stom dat vrieskisten 24 uur moeten 'rusten' na aflevering.

Ik wil ijsjes en ik wil ze NU!

pi_29915258
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef k_man het volgende:
Stom dat vrieskisten 24 uur moeten 'rusten' na aflevering.

Ik wil ijsjes en ik wil ze NU!

hebben ze in het dorp waar je woont dan niet zo'n ouderwetse ijscoboer die langs de huizen gaat

of anders bestaat er hier wel zoiets als winkels en supermarkten, alwaar ijs gekocht kan worden
pi_29916313
De ijsboer heeft geen Haägen Dasz en ik ben een snob. Duh!

En als ik ijs in de supermarkt koop, waar laat ik het dan vervolgens? Ik ga toch niet achter elkaar een hele bak ijs wegwerken?

pi_29916595
Als het allemaal zo moet maak ik wel een tosti hoor.

Moet je nagaan, met dit weer, een tosti. Mên, wat een kutleven heb ik toch.

pi_29917378
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef k_man het volgende:
De ijsboer heeft geen Haägen Dasz en ik ben een snob. Duh!
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?
quote:
En als ik ijs in de supermarkt koop, waar laat ik het dan vervolgens? Ik ga toch niet achter elkaar een hele bak ijs wegwerken?
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodig
pi_29917475
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?
Hier niet dus.
pi_29917495
Ik heb trouwens lekkere aardbeitjes. Dat dan weer wel.
pi_29917838
Dat wordt dan een tosti met aardbeien
pi_29918018
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:15 schreef Vogue het volgende:
Dat wordt dan een tosti met aardbeien
Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt salade
pi_29918066
Overigens is dit nog wel een erg stoffig melig topic om je middag mee te vullen: [WFL-LFC#218] Pimpen met stoffer en blik.

gaat over iemand die een volautomatische stofzuiger heeft gekocht...
pi_29918150
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt salade
Jahaa! Die zijn lekker!
pi_29919126
Heb ik nu het vervang één letter spel kapot gemaakt ?
pi_29919574
Welnee joh.
pi_29920124
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:13 schreef k_man het volgende:
Welnee joh.
O ja, nu doet ie het weer (kreeg net een foutmelding)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:24:37 #199
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29923931
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodig
*meldt

Overigens... doe mij maar B&Js hoor!

Anyways, hier ook maar even:

Geboekt!
Paramaribo, here I come!

De 16e september vlieg ik heen, op de 1e kom ik terug...
Véél te kort, I know, maar nu ik de zekerheid heb dat ik vóór het eind van het jaar nóg wel een keer op Latijnsamerikaanse grond sta is dat best te doen!
pi_29924031
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie de camping review wedstrijd vergeten?

Kom op nou jongens! Schrijven!
Wanneer ga jij eens een keer kamperen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')