Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.
Dan is dat redelijk eenvoudig inderdaad. Dat ticket wat later boeken dus. Ziekmelden om je koffers te pakken kan wel. Dan ben je fysiek thuis in elk geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk niet zo lastig is als je op Hawaii zit...![]()
Tjonge... dat mijn invloed nog zo ver reikt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:28 schreef Litman het volgende:
Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.
en op 3 en 4 september is er gratis openbaar vervoer in Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
en de bewaking op schiphol is nu dik in orde
hebben ze in het dorp waar je woont dan niet zo'n ouderwetse ijscoboer die langs de huizen gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:47 schreef k_man het volgende:
Stom dat vrieskisten 24 uur moeten 'rusten' na aflevering.
Ik wil ijsjes en ik wil ze NU!
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef k_man het volgende:
De ijsboer heeft geen Haägen Dasz en ik ben een snob. Duh!
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodigquote:En als ik ijs in de supermarkt koop, waar laat ik het dan vervolgens? Ik ga toch niet achter elkaar een hele bak ijs wegwerken?![]()
Hier niet dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
In elke zichzelf respecterende stad zit toch wel een Haägen Dasz winkel, waar je een normale portie ijs kan kopen ?
Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt saladequote:
Jahaa! Die zijn lekker!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Doet me denken aan die nieuwe sandwiches bij AH op het station: Sandwich met aarbeien- yoghurt salade![]()
*meldtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, daar heb je dan weer een vrouw voor nodig
Wanneer ga jij eens een keer kamperen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef k_man het volgende:
Zijn jullie de camping review wedstrijd vergeten?
Kom op nou jongens! Schrijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |