www.noticias.nlquote:
onderschat het niet:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Douwe het volgende:
Ja, goed plan. UIO laat ons alle highlights van de stad zien, en qwerty_x en Diego hebben eindelijk ook eens kans om te komen
Zo ver van alles? Amersfoort is zelfs het officiële middelpunt van Nederland dame.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:57 schreef Hik het volgende:
[..]
www.noticias.nl
Het zag er even wat donker uit overdag en er vielen een paar spatjes, maar al met al was het eigenlijk een hele mooie dag. En een leuk stadje inderdaad. Al denk ik niet dat ik ooit ergens zou willen wonen dat zover van alles ligt...![]()
Noemen alle Brazilianen hun hoofdstad tegenwoordig Den Bosch, of heb ik iets gemistquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
onderschat het niet:
Den-Bosch-drie-hoog-achter >>> Quito is nog best een afstand !
Mogen we dan nu gaan zingen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is morgen pas
Maak er maar een feestje vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel me niet jarig maar van mij mag je.
Gefeliciteerd Diego!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat gaat zeker gebeuren
Al is er weinig los op dinsdag in BsAs
Iemand?quote:Hunebed op internet te koop
Uitgegeven: 22 augustus 2005 21:42
BAGNEUZ - Een 5000 jaar oude Franse hunebed is op internet te koop. De zogenoemde dolmen van Bagneux in de buurt van het West-Franse Saumur geldt als historisch monument.
Volgens de verkoper is de dolmen met zijn lengte van 23 meter de langste van Frankrijk. Samen met het hunebed krijgt de nieuwe eigenaar een lap grond van 2300 vierkante meter en een gebouw met daarin een café-restaurant en twee woningen.
kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is tot nu het hoogste bod?
Ziek melden op je laatste dag is waarschijnlijk wel heel verdachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Anders neem je toch gewoon vakantieverlof op.
Wat zouden ze doen dan? Me ontslaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ziek melden op je laatste dag is waarschijnlijk wel heel verdacht
nee helaas niet; staat wel op m'n lijstje trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Hik het volgende:
(..)
qwerty, ben jij wel eens op Jamaica geweest?
(..)
Laat ze mij maar bellen sinds de tapasmeet weet ik er alles van!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Hik het volgende:
Das een beeje op...![]()
Erg grappig ook: de presentatie die ik vorige week heb gegeven over "mijn" workshop staat nu in de aandacht en er bellen allemaal mensen om me te "boeken"... da ken dus nie meer!![]()
Heb ik weer teveel lopen ratelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef Litman het volgende:
Laat ze mij maar bellen sinds de tapasmeet weet ik er alles van!
Nee hoor integendeel! ik heb naderhand nog wat opgezocht over Hofstra (?) ivm het feit dat veel allochtone sollicitanten worden afgewezen (op naam al), omdat 'het management' in het dagelijks leven vrijwel nooit omgaat met turken, marokkanen etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Heb ik weer teveel lopen ratelen?
Als ik eenmaal wat gedronken heb...![]()
Ze kunnen je dan volgens mij aansprakelijk stellen voor geleden schade, loon terug vorderen, etc.quote:
Mits men kan aantonen dat je niet ziek was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze kunnen je dan volgens mij aansprakelijk stellen voor geleden schade, loon terug vorderen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |