Kssst... terug naar je eigen forum!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:26 schreef _Liquid het volgende:
ga nou maar huilie
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef Hik het volgende:
[..]
Kssst... terug naar je eigen forum!![]()
Daar had ik inderdaad al rekening mee gehouden. Ik weet niet of ik dat ga doen, maar voor dat tientje extra...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:40 schreef Levitation het volgende:
Ik denk toch dat ik zou kiezen voor opsturen... Aangetekend is op zich veilig. Al moet ik zeggen dat ik ook de kriebels zou krijgen als ik mijn paspoort in een envelopje zou stoppen...
Bij TPG post hebben ze een "track & trace" optie voor aangetekende post. Misschien dat dat je een wat prettiger gevoel geeft? Dat je kunt zien waar je paspoort zich ergens bevindt?
Edit: let trouwens op dat als je naar Frans-Guyana wilt je een visum moet hebben dat meervoudig toegang geeft voor Suriname...
O ja, je hebt gelijk. Maar dan heb je als 17 jarige nog wel een probleem als je een visum nodig hebt, of als meerderjarige zonder rijbewijs...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Hik het volgende:
Jawel hoor. Rijbewijs is welzeker een geldig identificatiebewijs. Alleen niet voor álles. Voor de notaris, of bij registratie op je werk heb je bijvoorbeeld een ID-kaart of paspoort nodig. Maar bij identificatie op straat (ofzo) is een rijbewijs voldoende.
In zo'n geval is het handig om een ID card te hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
O ja, je hebt gelijk. Maar dan heb je als 17 jarige nog wel een probleem als je een visum nodig hebt, of als meerderjarige zonder rijbewijs...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |