abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29947704
Een vriendin van me werkt op een camping tussen Parijs en Disney. Kan haar wel vragen of jullie wat korting kunnen krijgen
pi_29947836
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:12 schreef Vogue het volgende:
Een vriendin van me werkt op een camping tussen Parijs en Disney. Kan haar wel vragen of jullie wat korting kunnen krijgen
Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:31:08 #253
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29947946
k_man in Disneyland...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29948063
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:31 schreef Hik het volgende:
k_man in Disneyland...
En overnachten op die camping bij Disneyland.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_29949411
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Lucille het volgende:

[..]

Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.
Geen idee eigenlijk, ik heb haar nog nooit opgezocht daar Hij heet Le soleil de.... (nogwat)
pi_29949545

Ze hebben daar dan wel weer hele bijzondere architectuur
pi_29949568
quote:
k_man in Disneyland...
Als ie Jemen leuk vond, moet ie Disneyland toch ook leuk vinden zou ik zeggen
pi_29949665
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Hik het volgende:
Kinders kinders... geen ruzie maken!

Laten we broederlijk nog even juichen voor mijn vakanties!
pi_29949778
Nominatie voor de reactie van de dag:
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef _Liquid het volgende:
Boeie, neem gewoon een dag vrij.. niet huilen. Je wilt toch graag naar Suri?
Wat maakt het nou uit, als je het moet regelen moet je het regelen. Ga je s middags gelijk met je meissie ff ergens wat drinken ofzo in Amsterdam, is die ook weer blij

Veel plezier in suri
Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of niet

@ Hik, vraag maar aan BHFH die heeft er wel wat ervaring mee... er is ook ergens nog een ander topic over.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:13:48 #260
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29949995
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef DutchTrain het volgende:
Nominatie voor de reactie van de dag:
[..]

Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of niet
Mijn god, ja...
Staan mooie kwaliteitsposts bij...
quote:
@ Hik, vraag maar aan BHFH die heeft er wel wat ervaring mee... er is ook ergens nog een ander topic over.
Ehhh... BHFH: Visum... Paspoort opsturen? ?!

Weet je nog wel ander topic dat was toevallig?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29950289
Binnenkort visum nodig voor Indonesië.. daar staat het geloof ik ergens in
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:26:09 #263
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29950312
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl

zie ook http://www.ambassade.nl/sitenl/visadetails.php?type=visa&country=181
Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...

*twijfelt...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:28:18 #264
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29950375
Inderdaad... blijkbaar doet hij het dus wel gewoon...
Tja... bij twee keer aangetekend verzenden kan er in feite alleen op de ambassade zélf een probleem ontstaan...
pi_29950405
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:26 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...

*twijfelt...
maar wat is 35 euro op je totale reisbudget...

ja ik weet dat je daar heel veel kleurboekjes en potloden voor de lokale schoolkinderen (die overigens helemaal niet zo arm zijn) kan kopen, maar daar gaat het nu niet om
pi_29966087
Over vervelende uitgaven gesproken: net m'n horloge wéér weggebracht.

Februari dit jaar gekocht voor dik 150 euro. Stond meteen al stil. Nieuw batterijtje erin. Half jaar later stond ie weer stil. Nu, drie weken later, alweer. Moet dus opgestuurd worden, want aan het batterijtje ligt het kennelijk niet. En als het nou nog een goedkoop rotding was geweest...
pi_29966197
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl
Of www.visum.nl

En wat betreft opsturen: ik denk dat je met twee keer aangetekend opsturen ook al aardig in de buurt van 35 euro uitkomt.
pi_29966228
quote:
k_man in Disneyland...
Is it that obvious?
pi_29969149
Antwerp Weather Forecast

Sat - Partly Cloudy- High 20 - Low 11
Sun - Mostly Cloudy - High 22 - Low 12

Niet slecht.
pi_29969287
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef k_man het volgende:
Antwerp Weather Forecast

Sat - Partly Cloudy- High 20 - Low 11
Sun - Mostly Cloudy - High 22 - Low 12

Niet slecht.
Rotterdam:
Saturday showers
67°F (19°C) | 55°F (13°C)
Sunday partly cloudy
71°F (22°C) | 58°F (14°C)

En hier hebben we het straattheaterfestival
pi_29970941
Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.
pi_29971098
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.
*juicht maar weer mee

vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:53:50 #273
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29981747
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Of www.visum.nl

En wat betreft opsturen: ik denk dat je met twee keer aangetekend opsturen ook al aardig in de buurt van 35 euro uitkomt.
11 euro
En dan hoef ik er niet voor naar het visumbureau.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:54:52 #274
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29981779
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:
Venezuela!
Erg mooi!
pi_29987225

zo dat moest er even uit... tevens ter compensatie van alle vrolijke berichten in dit topic
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:22:32 #276
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29987256
Heb je iets op je lever Dutchtrain?
Wil je erover praten?

Ik ben moe
pi_29987497
Samengevat in google plaatjes:

Dit was de bedoeling vandaag:

Het werd:

nou ja, het is bijna allemaal weer opgelost hopelijk.. ga ik toch nog maar naar Zandvoort om even uit te waaien
pi_29989066
Jezus DT!!! Wat erg! Zijn er veel waardevolle spullen meegenomen? Sterkte!

moest stiekem wel een beetje lachen om je beeldverslag
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:44:18 #279
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29989731
Jeetje wat balen...
Ik snap nu eigenlijk niet zo goed of dit over je huis of je kantoor gaat....

Sterkte!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:39:20 #280
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29991664
Zo Preuvenemint is een aanrader. Minder pretentieus dan Amsterdam Culinair (gelukkig tegenwoordig op de Nieuwmarkt, ipv Amstelveld). Veel mensen die gewoon van lekker eten genoten (al blijft het redelijk prijzig, en liepen er natuurlijk weer heel wat rotary/kiwanis-types rond ) Jammer genoeg begon het pas om 6 uur en kon ik niet zo lang blijven. Maar toch heel wat lekkere wijn, sushi en vishapjes gegeten. Ook de opmerking: 'hmm beetje kipachtig' weer veel gehoord.

En wat is Maastricht toch ook eigenlijk een leuke stad: mensen zijn vriendelijk, minder gehaast etc.
's Middags bier gedronken gewerkt op een terras. Ik heb eigenlijk het gevoel of ik een dagje in het buitenland ben geweest.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:42:40 #281
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29991748
@DT Was je thuis toen er ingebroken werd? En je bent niet wakker geworden?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:21:14 #282
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29993117
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Litman het volgende:
Jammer genoeg begon het pas om 6 uur en kon ik niet zo lang blijven. Maar toch heel wat lekkere wijn, sushi en vishapjes gegeten. Ook de opmerking: 'hmm beetje kipachtig' weer veel gehoord.
Sushi...

Volgende keer een sushi-meeting?
(O kut, bij de Japanner hebben ze vast ook geen appeltaart.. )
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:36:36 #283
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29993646
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef Hik het volgende:

[..]

Volgende keer een sushi-meeting?
*meldt

Ik liep trouwens nog even een kaas/wijnwinkeltje in waar ze ook cabrales verkochten. Toen ik vertelde dat ik wel van cabrales hield, werd de verkoper helemaal enthousiast en kreeg ik een stukje om te proeven en dit was echt de heftigste versie die ik ooit heb gegeten! Daarmee vergeleken was de cabrales van Duende echt een soort boursin.

Toch maar een lekker Picorinokaasje gekocht..
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:48:33 #284
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29996325
Hoe krijg je mensen aan het lachen? Vraag of ze mee gaan naar het circus. Het leek me wel leuk om weer eens naar het circus te gaan, vroeger vond ik het namelijk altijd geweldig. Maar goed het schijnt not done te zijn tegenwoordig...

vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:23:19 #285
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29997613
Ik heb bij een circus altijd zo'n associatie van van die hele sneue gedrilde leeuwen.... Behalve in het geval van Cirque du Soleil dan, maar die vragen dan weer zulke schofterige prijzen...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:41:59 #286
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29998387
Ja die dieren vind ik ook een beetje dubieus, maar het leek me leuk om weer eens trapezewerkers (zonder net of kabel!), acrobaten en messenwerpers te zien.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:13:38 #287
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30000121
Messenwerpers!
Zag laatst hoe dat gaat trouwens, in zo'n illusionistenshow. Cool gedaan!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:17:39 #288
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30000297
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Messenwerpers!
Zag laatst hoe dat gaat trouwens, in zo'n illusionistenshow. Cool gedaan!
Huh hoe dan? Dat is toch gewoon echt? (ga je me nu van een van mijn laatste illusies beroven? )
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:27:08 #289
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30000629
Nee, is dus niet echt. Ze hebben een soort mechaniek aan de áchterkant van het bord met de lieftallige assistente. De messenwerper werpt niet echt, maar verbergt het mes in zijn mouw. Aan de achterkand van het bord schiet het mes razendsnel dóór het boord naar voren. Maar omdat het allemaal zo snel gaat zie je niet dat het uit de achterkant komt...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:30:59 #290
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30000793
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Hik het volgende:
Nee, is dus niet echt. Ze hebben een soort mechaniek aan de áchterkant van het bord met de lieftallige assistente. De messenwerper werpt niet echt, maar verbergt het mes in zijn mouw. Aan de achterkand van het bord schiet het mes razendsnel dóór het boord naar voren. Maar omdat het allemaal zo snel gaat zie je niet dat het uit de achterkant komt...
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:32:08 #291
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30000845
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:32:09 #292
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30000846
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Litman het volgende:

[..]

Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!
*visualiseert

Ik ook niet hoor, voor ik die show zag...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:33:36 #293
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30000904
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:40:06 #294
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30001141
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Hik het volgende:

[..]

Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?
Ja, maar die verklapte toch altijd van die suffe 'geheimen', kaartrucjes enzo.

Haha weet je wat ik me plotseling bedenk: 'het menselijk kanon'werkt misschien wel net zo als het 'messenwerpen': je hoort een harde knal en ziet veel rook en glitters uit dat kanon komen. En plotseling zie je ver weg in de nok iemand zwaaien dat hij is 'aangekomen'.

Ik krijg trouwens nu pas écht zin om naar circus Renz te gaan, om te ontdekken of ik kan zien dat die man dat mes in zijn mouw verbergt!
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:42:29 #295
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30001242
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:46:03 #296
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_30001386
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

De assistente is niet alleen, het is een tweeling.
pi_30002199
Dank voor de bezorgdheid. Het was dus thuis. Zal hier niet het hele verhaal posten, maar 't kwam er op neer dat ik vanochtend in een kamer boven in huis twee gasten slapend aantrof aan wie die kamer volgens mij (en later ook volgens de huisbuis / plaatje 4) niet verhuurd was.

Dus ik huisbaas en politie (plaatje2) gebeld, maar gasten waren al zo bang van mij (pas op mensen, kom mij nooit tegen om 7u 's ochtends) dat ze snel het huis uit vluchtten zonder verder iets mee te nemen. De politie dus maar weer afbesteld, blijkt wel dat ze later nog langs zijn geweest.

En daarbij kwam ook nog eens dat een lekkage (plaatje3) die eerst opgelost leek, nu weer is gaan lekken, waardoor de muur hier onder de schimmel zit.

Met andere woorden: hoog tijd om te verhuizen.

En nu ook nog even naar Zandvoort geweest... vond er vreemdgenoeg niet veel aan... van de 100 foto's zijn 10 met een auto 30 met een leeg stuk baan en 60 met personen langs de baan. (en er waren vandaag nog niet eens pitbabes) ... maar geen van de foto's is echt bijzonder.
pi_30002694
Gelukkig stond er nog wel dit in m'n horoscoop van de Sp!ts vandaag:

pi_30002712
O en dit topic is bijna vol... had iemand nou al een titel verzonnen?
pi_30003105
En K_man veel plezier in Antwerpen

En de rest ook nog een prettig weekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')