Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:12 schreef Vogue het volgende:
Een vriendin van me werkt op een camping tussen Parijs en Disney. Kan haar wel vragen of jullie wat korting kunnen krijgen
En overnachten op die camping bij Disneyland.quote:
Geen idee eigenlijk, ik heb haar nog nooit opgezocht daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat een camping die in een voormalige steengroeve is gemaakt? Die ken ik namelijk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:14 schreef Hik het volgende:
Kinders kinders... geen ruzie maken!
Laten we broederlijk nog even juichen voor mijn vakanties!![]()
Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef _Liquid het volgende:
Boeie, neem gewoon een dag vrij.. niet huilen. Je wilt toch graag naar Suri?
Wat maakt het nou uit, als je het moet regelen moet je het regelen. Ga je s middags gelijk met je meissie ff ergens wat drinken ofzo in Amsterdam, is die ook weer blij![]()
Veel plezier in suri
Mijn god, ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef DutchTrain het volgende:
Nominatie voor de reactie van de dag:
[..]
Op de vraag of Hik 'r paspoort op zou moeten sturen of niet
Ehhh... BHFH: Visum... Paspoort opsturen?quote:@ Hik, vraag maar aan BHFH die heeft er wel wat ervaring mee... er is ook ergens nog een ander topic over.
Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl
zie ook http://www.ambassade.nl/sitenl/visadetails.php?type=visa&country=181
maar wat is 35 euro op je totale reisbudget...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik had ook al bij het Visumbureau gekeken, maar het si op die manier gewoon écht heel duur. Een visum kost 35 euro, zij rekenen het dubbele...
*twijfelt...
Of www.visum.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Je zou het ook nog kunnen laten regelen via www.ambassade.nl
Rotterdam:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef k_man het volgende:
Antwerp Weather Forecast
Sat - Partly Cloudy- High 20 - Low 11
Sun - Mostly Cloudy - High 22 - Low 12
Niet slecht.
*juicht maar weer meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is
Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.
11 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Of www.visum.nl
En wat betreft opsturen: ik denk dat je met twee keer aangetekend opsturen ook al aardig in de buurt van 35 euro uitkomt.
Venezuela!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Vogue het volgende:Ik heb een betrouwbare onderhuurder gevonden voor mijn appartement! Dat betekent dat ik een ticket kan boeken voor de bruiloft van mijn vriendin in Isla Margarita. Daar wil ik héél graag bij zijn, omdat ze me erg dierbaar is
Wie weet kan ik dan gelijk wat uitstapjes maken naar wat interessantere plekken op het vasteland.
Sushi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Litman het volgende:
Jammer genoeg begon het pas om 6 uur en kon ik niet zo lang blijven. Maar toch heel wat lekkere wijn, sushi en vishapjes gegeten. Ook de opmerking: 'hmm beetje kipachtig' weer veel gehoord.
*meldtquote:
Huh hoe dan? Dat is toch gewoon echt? (ga je me nu van een van mijn laatste illusies beroven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Messenwerpers!
Zag laatst hoe dat gaat trouwens, in zo'n illusionistenshow. Cool gedaan!![]()
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Hik het volgende:
Nee, is dus niet echt. Ze hebben een soort mechaniek aan de áchterkant van het bord met de lieftallige assistente. De messenwerper werpt niet echt, maar verbergt het mes in zijn mouw. Aan de achterkand van het bord schiet het mes razendsnel dóór het boord naar voren. Maar omdat het allemaal zo snel gaat zie je niet dat het uit de achterkant komt...![]()
*visualiseertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Litman het volgende:
[..]
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
Ja, maar die verklapte toch altijd van die suffe 'geheimen', kaartrucjes enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |