Nee dus...zie mijn post op vorige pagina.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:03 schreef blieblie het volgende:
Maar waarom klap je dan wel voor een voorstelling in de schouwburg/het theater? Is stiekum wel hetzelfde.
Niet iedereen ziet maar 25 posts op één paginaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dus...zie mijn post op vorige pagina.
OK...zie BOVENquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet maar 25 posts op één pagina![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Die piloten maken er nog kutgrappen over ook.
Alle mensen die in hun werk te maken hebben met andere mensen maken daar grappen over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Die piloten maken er nog kutgrappen over ook.
Ik moet zeggen dat ik dan ook bijna niet klap, of ik moet me echt super vermaakt hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:03 schreef blieblie het volgende:
Maar waarom klap je dan wel voor een voorstelling in de schouwburg/het theater? Is stiekum wel hetzelfde.
Haha wij ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef diesel82 het volgende:
Wij vlogen met onur air, en we klapten toen t vliegtuig de lucht in ging.![]()
LOSER!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ligt eraan, als de anderen wel klappen doe ik ook 2 klapjes mee
Dat soort mensen in een vliegtuig stoppen en neer laten storten. Eens kijken of ze dan nog klappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
LOSER!
Kapotschieten dat soort mensen!
Want zij doen de show maar 1 keer en het is een wereldprestatie???quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:19 schreef Rio het volgende:
Kijk, de vuilnisman leegt een afvalbak! Applaus!
Oeh, een manager zet iemand aan het werk! Applaus!
Jeetje, een groenteman verkoopt iemand een krop sla! Applaus!
Waah, een electriciën schroeft een stopcontact dicht! Applaus!
Totale onzin toch? Klappen doe je maar in het theater.
Ik vlieg sept. as met Onur, dus reken er maar op dat ik heeeel hard klap als ik geland ben hahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:28 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zit het met Onur Air vluchten e.d.?
Hahaha, ik zou mij ook niet echt zeker voelen in zo'n goedkope vlucht. Zeker niet na al die vliegtuig ongelukken van de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef hakkie-takkie het volgende:
[..]
Ik vlieg sept. as met Onur, dus reken er maar op dat ik heeeel hard klap als ik geland ben hahaha
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:38 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je hebt gelijk. Op de keper genomen zou je dan in het theater ook niet moeten klappen.
Ja, je landing wordt een grote klapquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef hakkie-takkie het volgende:
[..]
Ik vlieg sept. as met Onur, dus reken er maar op dat ik heeeel hard klap als ik geland ben hahaha
![]()
![]()
![]()
Klap ook maar als je van de gate vertrekt... soms blijkt er kerosine te lekken en mag je het vliegtuig uit nog voordat het vertrekt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef hakkie-takkie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat klappen wanneer je bagage ingechecked is ook een mooie..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Klap ook maar als je van de gate vertrekt... soms blijkt er kerosine te lekken en mag je het vliegtuig uit nog voordat het vertrekt...
eh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:41 schreef popolon het volgende:
Nou vind ik Vlaardingen wel een reden om hard te klappen als je daar aankomt.
Niet klappen, je hebt beide handen nodig om óf te bidden óf je stoel vast te houden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:28 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zit het met Onur Air vluchten e.d.?
de laatste weken wel jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:55 schreef minkuukel het volgende:
Nou, tegenwoordig is het wel een applausje waard als ze hem heelhuids aan de gond zetten.![]()
Zoals eerder gezegd heb je op de keper genomen gelijk wat het theater betreft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef hakkie-takkie het volgende:
[..]
Want zij doen de show maar 1 keer en het is een wereldprestatie???
Ok, voor mij wordt ook niet geklapt als ik mijn werk goed doe (please don't), maar onzin om te zeggen dat het in het theater wel 'hoort' en het in een vliegtuig overbodig is, ieder zijn keuze lijkt me.
Als jij wil klappen, doe dat dan, en stoor je niet aan de mensen die niet willen klappen, wil jij niet klappen? stoor je dan gewoon niet aan de mensen wel willen klappen.
Maak je het jezelf zoveel makkelijker mee.
Kan me voorstellen dat je als je 1x per 4 jaar vliegt, je eerder klapt, dan wanneer je 4 jaar per jaar in een vliegtuig stapt.
Jammer dat ik al heb gezegd dat ik met Onur vlieg, nu neem je mijn aanbod om mee te vliegen en in het vliegtuig onderzoek te doen zeker niet meer aan... jammerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd heb je op de keper genomen gelijk wat het theater betreft.
En wij (ik) storen ons niet aan mensen die het wel doen, we zijn slechts nieuwsgierig naar de motivatie erachter.
Misschien omdat die mensen een fysieke inspanning leveren?? Een piloot stijgt beetje op, drukt paar knoppen voor de automagisch piloot in en gaat lekker boekkie lezen en de stewardess neuken. Als ie er bijna is doet ie weer paar knopjes, trekt paar keer aan de knuppel en voila.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:58 schreef ChillyWilly het volgende:
Een voetballer die een doelpunt scoort doet ook alleen zijn werk, een popster die een liedje zingt (waar je overigens geen brains whatsoever voor nodig hebt) doet ook alleen zijn/haar werk, een cabaretier met een mooie voorstelling doet ook alleen zijn/haar werk. En ze krijgen er allemaal dik voor betaald. Waarom wordt daar dan wel voor geklapt?
Ik wel. Sinds het me bij een bepaalde landing een aantal jaren geleden duidelijk is geworden hoe blij je iedere keer dat je normaal landt wel niet mag zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:22 schreef Nembrionic het volgende:
Wie doet het?
Ik niet. De reden lijkt me duidelijk.
Dat is onzin, het gaat vrijwel altijd goed. Als het bij jou een keer mis gegaan is, is da zeer jammer, want er was een grotere kans dat je de loterij zou winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:43 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik wel. Sinds het me bij een bepaalde landing een aantal jaren geleden duidelijk is geworden hoe blij je iedere keer dat je normaal landt wel niet mag zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |