Ik heb dat niet echt.. Ik reageer soms niet als ik weinig te zeggen heb, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:05 schreef nokwanda het volgende:
ik heb soms de neiging om er te reageren maar bovenstaande effecten houden houden me tegen![]()
Wel al gaten afgetekend en/of geboord?quote:planken hangen nog niet......... kreeg teveel foon
waar kunnen we gamen?quote:
* Mirage wijst je de weg uit het grote donkere truth moeras waar alle verloren schaapsjes in vast komen te zitten....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
is er nog ruimte voor een verloren schaap die eindelijk klaar is met zijn levensles (waterval van emoties)? wat een rotzooi heeft dat met zich meegebracht laatste 2 maanden hehe
bij deze excuses
es kijken of ik me weg naar irc kan vinden...geloof dat er iemand zit die ik nog het 1 en ander te vertellen heb
YW , Tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee mijn icoon staat in de OPMooie OP verder
quote:ThanksDeze icoon zal voorlopig blijven staan. Dus ik pas mijn icoon ff niet meer aan.
ik denk ik maak de T van Truth {jaja idee gejat van H, boeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef Enyalius het volgende:
coz de tweede reeks icons, kunnen die ook netter naast elkaar zoals de eerste rij?
Nou ik heb de laatste maanden iedere dag gewisseld van icoon maar deze is ultra violet blauw. Dus die blijft staan. Het is een of ander iets dat ik via google gevonden had. Ik zocht ergens op de kleur blauw en kreeg deze ronde blauwe bolquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef coz het volgende:
[..]
YW , Tnx
[..]
![]()
en anders moet je hem zelf even aanpassen![]()
die ronde blauwe bol is de zon gezien door de EIT 171 telescoopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou ik heb de laatste maanden iedere dag gewisseld van icoon maar deze is ultra violet blauw. Dus die blijft staan. Het is een of ander iets dat ik via google gevonden had. Ik zocht ergens op de kleur blauw en kreeg deze ronde blauwe bol
http://sohowww.nascom.nas(...)age-description.htmlquote:EIT (Extreme ultraviolet Imaging Telescope) images the solar atmosphere at several wavelengths, and therefore, shows solar material at different temperatures. In the images taken at 304 Angstroms the bright material is at 60,000 to 80,000 degrees Kelvin. In those taken at 171, at 1 million degrees. 195 Angstrom images correspond to about 1.5 million Kelvin. 284 Angstrom, to 2 million degrees. The hotter the temperature, the higher you look in the solar atmosphere.
Inmiddels wel.... mijn muren....oud huis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt.. Ik reageer soms niet als ik weinig te zeggen heb, dat dan weer wel.
[..]
Wel al gaten afgetekend en/of geboord?
Gaat toch juist makkelijk dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inmiddels wel.... mijn muren....oud huis...![]()
Haha dat heb ik ook altijd, van alles tussendoor.. Maar het is dus gelukt!quote:Kreeg nog visite. Mijn mams kwam langs: of ik haar haartjes even wilde knippen. Heb ik ff tussendoor gedaan. Dus nu pas gaten en pluggen enzo.
NEEEEE nog niet aaaaarrgghhh. Muren zijnop de ene plek te poreus en op de andere te hard. Je moet net de mazzel hebben dat je onder de stuclaag net een voeg tussen de bakstenen treft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat toch juist makkelijk dan?
[..]
Haha dat heb ik ook altijd, van alles tussendoor.. Maar het is dus gelukt!
Ja, leuk. Welcomequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef elfenvleugels het volgende:
dag dag allemaal, ik ga proberen dit topic ook eens wat vaker te bezoeken... silence is to be forgotten
aiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEEE nog niet aaaaarrgghhh. Muren zijnop de ene plek te poreus en op de andere te hard. Je moet net de mazzel hebben dat je onder de stuclaag net een voeg tussen de bakstenen treft.
Ik laat mijn haar altijd door een professional doen, beter niet zelf.quote:Maar de haren lukken altijd![]()
Knip en vlecht en doe ook al jaren mijn eigen haar. Daar ben ik dan wel weer handig mee.
Nou ja...... ik werk ook af en toe in een blackhair salon. Vlechten is mijn specialiteit. Maar knippen gaat wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
aieNouja, succes dan nog maar even.
[..]
Ik laat mijn haar altijd door een professional doen, beter niet zelf.
Dan zul je vast wel de nodige ervaring hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja...... ik werk ook af en toe in een blackhair salon. Vlechten is mijn specialiteit. Maar knippen gaat wel.
En dat laatste is nou net zo leuk als je dat lukt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef coz het volgende:
Knippen lukt mij ook wel ...
alleen of er dan nog een model in zit betwijfel ik
Heb het jaren geleden mogen oefenen op een vriendin die een chemokuur moest ondergaan. Ze zei: het gaat er toch af, dus als het mislukt scheer ik het wel vast. Als het leuk is heb ik tenminste die laatste weken nog een leuk kapsel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef coz het volgende:
Knippen lukt mij ook wel ...
alleen of er dan nog een model in zit betwijfel ik
Goed zo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Het werden trouwens 2 kleine boekenplanken ipv een grote. Dat wil ook zeggen: 8 gaten boren ipv 4. Acht keer meer kans om niet in een voeg te boren.![]()
Maar..... ze hangen en de boeken staan erop.![]()
Hoe moet ik dat zien?quote:En weet je wat ik ontdekte? Ik heb een tafel![]()
Die was zo bedolven onder de stapels boeken en half afgemaakt schilderwerk en verfpotten, kwasten en ouwe lappen dat er geen tafel meer te zien was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Euhh... juist.... LOL..... Jouw lief begonquote:
soms zijn ze strontvervelendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhh... juist.... LOL..... Jouw lief begonIkke niet..... ik ging er alleenmaar op in. Ik ben onschuldig.
Klinkt alsof het opruimt, vind ik altijd erg lekker zoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die was zo bedolven onder de stapels boeken en half afgemaakt schilderwerk en verfpotten, kwasten en ouwe lappen dat er geen tafel meer te zien was.
Nu heb ik een hoek apart voor mijn schilderwerk en staat alleen mijn ezel nog op tafel.
... nee laat maar .. te flauwquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt alsof het opruimt, vind ik altijd erg lekker zoiets
dont make me say i told you soquote:
Oh, zo. Maar wat ik lekker aan opruimen vind is het opgeruimde gevoel achteraf. Bij jouw kamer heb ik dat gevoel niet, omdat het niet de mijne is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:02 schreef coz het volgende:
[..]
dont make me say i told you so![]()
nou als je opruimen lekker vindt ik weet nog wel een kamer ....
![]()
Ze??? Heb je er meer dan?quote:
nou ja.... lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt alsof het opruimt, vind ik altijd erg lekker zoiets
nee maar ik dan wel , dus netto lijkt het me een goede actiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar wat ik lekker aan opruimen vind is het opgeruimde gevoel achteraf. Bij jouw kamer heb ik dat gevoel niet, omdat het niet de mijne is.
* Alicey heeft zojuist veel en erg vet gegeten. Maar vooral erg veel. En vet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja.... lekker![]()
Lekker... bij dat woord krijg ik andere associaties.
Heb net de aardappels opstaan voor de aarappelpuree. Da´s pas lekker!![]()
Kom jij mijn gang over schilderen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:24 schreef coz het volgende:
[..]
nee maar ik dan wel , dus netto lijkt het me een goede actie![]()
Als ik dat nou doe.... maar dan staat er waarschijnlijk gelijk een muurschildering opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom jij mijn gang over schilderen dan?
Niets mis mee als het mooi isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dat nou doe.... maar dan staat er waarschijnlijk gelijk een muurschildering op![]()
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?quote:Over dat lekkere gevoel gesproken. Laatst deed ik dat eens met mijn slaapkamer. Opruimen, nieuwe gorgijnen gekocht en opgehangen.
Het wordt langzaam een Paul Gaugin kamer. KOmt ook nog een Tahitiaans Paul Gaugin tafereel op de kast en mijn Gaugin lamp die ik ooit heb gemaakt moet ik daar nog ophangen.
Iets gezelliger maken is altijd lekker.quote:Voelde best lekker... moet ik toegeven
ik vrees dat het geen gelijke ruil zal zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom jij mijn gang over schilderen dan?
Neehoor, de gang waardoor je mijn huis binnen komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef coz het volgende:
[..]
ik vrees dat het geen gelijke ruil zal zijn
of bedoel je de gehele gallerij van je flatgebouw
Mijn persoonlijke favoriet: Ia Orana Mariaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee als het mooi is
[..]
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?
[..]
Iets gezelliger maken is altijd lekker.Net alsof je iets nog meer een stukje van jezelf maakt.
En mijn huis is zeer extreem van mezelf gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee als het mooi is
[..]
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?
[..]
Iets gezelliger maken is altijd lekker.Net alsof je iets nog meer een stukje van jezelf maakt.
Maffe (Althans, minder gebruikelijke) kleuren heb ik hier ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mijn huis is zeer extreem van mezelf gemaakt
Maffe prullaria en kleuren
hoe lang is jouw huis dan dat je denkt dat zo'n beetje schilderen gelijk staat aan het opruimen van mijn kamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neehoor, de gang waardoor je mijn huis binnen komt.
De betreffende gang is ongeveer 6,5 meter lang, en het gaat om hout en deuren, plus wat leidingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef coz het volgende:
[..]
hoe lang is jouw huis dan dat je denkt dat zo'n beetje schilderen gelijk staat aan het opruimen van mijn kamer![]()
mijn bureau 3 meterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
De betreffende gang is ongeveer 6,5 meter lang, en het gaat om hout en deuren, plus wat leidingen.
En ik sta in het puntje van de T, lief welquote:
Eh, was een complimentje hoor (mooie OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:34 schreef coz het volgende:![]()
, eigenlijk is het enige waar ik rekening mee gehouden heb dat overzichie en mirage een beetje in de buurt van elkaar staan
, verder een beetje op volgorde van topic 11 volgens mij
![]()
quote:
morwen = vanaf-nu-dus-wel-2quote:Ik sta nergens in de OP, vond het wel geinig gewoon![]()
En, ik ben niet zo'n SC'er verder, maar lees weleens mee en post wat............zoals nu![]()
quote:*slapeloos is en uit mag slapen (mannetje is liev)![]()
Wat ben ik vanaf nu welquote:
quote:Ik sta nergens in de OP
quote:En, ik ben niet zo'n SC'er
Je bent een schatje, maar ik stond er alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:09 schreef coz het volgende:heb hem geëdit, mss nu iets duidelijker maar
[..]
[..]beide vanaf nu dus wel
Lowlands weekend komt eraanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:15 schreef Morwen het volgende:
Je bent een schatje, u is een gentleman..........maar dat wist ik al![]()
Voor mij een raadsel dat jij nog geen vriendin hebt![]()
Gelukkig is er overal wat te doen. Het stoplicht springt op rood EN op groen.......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef coz het volgende:
*mompelt* schoonouders iets tegen kinderen *mompel*![]()
Zet mijn msn-adres er maar onder, ga ik die dames vertellen dat je echt leuk bent. "Coz Light...........een beetje vreemd maar wel lekker"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:27 schreef coz het volgende:
Morgen Vandaag maar een T-shirt maken met
[..]
Lowlands weekend komt eraan
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mijn msn-adres er maar onder, ga ik die dames vertellen dat je echt leuk bent. "Coz Light...........een beetje vreemd maar wel lekker"![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, veel plezier alvast, als ik je niet meer spreek![]()
Je bent dus ook al zo'n doordenkertje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:09 schreef coz het volgende:
[..]
mijn bureau 3 meter..
edit..en dan bedoel ik dat qua vergelijking niet een flauw grapje over wat uhm, leidingen
Mjah, mijn schoonouders kunnen ook geen kinderen krijgen zo lijkt het.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef coz het volgende:
*mompelt* schoonouders iets tegen kinderen *mompel*![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent dus ook al zo'n doordenkertje.
Jahoor, prima. Maar eik had ik gehoopt om naast de zwaar oversexte WFL slow chat eens een kuise slow chat aan te treffen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier niet echt andere types zult vinden. Feelin right at home, aye!
![]()
Moet ik toch ook es een keer op de WTF euhhhh.... WFL slowchat komen loeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor, prima. Maar eik had ik gehoopt om naast de zwaar oversexte WFL slow chat eens een kuise slow chat aan te treffen.
Oh God, daar gaat mijn goede reputatie die ik vast nog wel had op TRU.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik toch ook es een keer op de WTF euhhhh.... WFL slowchat komen loeren.![]()
Je had niks te verliezen. So don´t worryquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh God, daar gaat mijn goede reputatie die ik vast nog wel had op TRU.
Mijn reputatie snelt me alweer vooruit dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je had niks te verliezen. So don´t worry
Konijnen zijn ook best sexuele wezens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:07 schreef Enyalius het volgende:
gekuist? iedereen doet aan sex en heeft sexuele gedachtes, daar ontkom je niet aan...
* Enyalius doet draaideur impersonatie en achtervolgt een konijn
Klinkt allemaal erg goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, terras schoon geveegd,, klimop gesnoeid en het gras gemaaid. Het gras maaien is leuk werk en secuur werk. Alleen op het laatste toen ik bochten moest maken en nog meer begon ik gefrustreerd te raken en dat is goed, dan maai ik de frustraties we. Kreeg op een gegeven moment flash-backs tijdens het maaien, flash backs van periodes tijdens chaos in mijn leven. En die flash backs zullen verder gaan nog. Een soort verwerking is het ook. En zo komen de zaakjes steeds meer op orde.
Gras maaien is therapeutisch verantwoord
Nu ff rust en zometeen met de juiste muziek de randjes knippen. Ik zal de muziek goed selecteren voor tijdens het knippen zodat het knippen zo vanzelf mogelijk en goed mogelijk gaat
Is zz-top verantwoord voor het knippen van de randjes? Of kan ik beter wat anders nemen. Ik heb knip muziek nodig. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden
Allemaal over het achtervolgen van konijnen? OMFG!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Enyalius het volgende:
heb 13 pagina's tekst getyped OMG
denk niet dat ik die allemaal hier ga posten :S
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Allemaal over het achtervolgen van konijnen? OMFG!![]()
Ik zeg net tegen mijn pa van. "Alles op de juiste plek op de juiste plaats en op het juiste tijdstip". Ik werk zowel binnen als buiten. Onder de overkapping buiten net asbakken schoon gemaakt en nog meer. En de computer tafel blijft schoon. Hoewel rotzooi altijd terug komt, maar toch keert de rotzooi straks niet meer terug, op een gegeven moment blijft het schoon allemaal. De slaapkamer is eigenlijk het belangrijkste maar ik pak het nog iets te willekeurig aan. Hoewel het met plezier gedaan moet worden, anders is de lol er snel afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed.
Mjah, mijn tuin is iets waar ik ook nog steeds aan moet beginnen.. Maar ik wil eerst binnen alles af hebben.
precies....en dat beest maar rennen en rennen door dat grote enge bos met mij er achter aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.
Dat maak ik mezelf ook wel eens wijs ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen mijn pa van. "Alles op de juiste plek op de juiste plaats en op het juiste tijdstip". Ik werk zowel binnen als buiten. Onder de overkapping buiten net asbakken schoon gemaakt en nog meer. En de computer tafel blijft schoon. Hoewel rotzooi altijd terug komt, maar toch keert de rotzooi straks niet meer terug, op een gegeven moment blijft het schoon allemaal.
Da's ook weer zo ja.quote:De slaapkamer is eigenlijk het belangrijkste maar ik pak het nog iets te willekeurig aan. Hoewel het met plezier gedaan moet worden, anders is de lol er snel af
Vroeger wel jaquote:Albert Heyn bijvoorbeeld in Brunssum. Die beginnen hun assortiment met frituurvetIk bedoel, als winkel begin je toch met brood aanbieden?
Ik zou ze een boze brief sturen.quote:C1000 pakt het goed aan. Die doen het logischer. En ik had nog wel wat tegen C1000. C1000 eindigt met bier en dat is goed. Eerst brood, dan yoghurt, koffie, en dan pas bier. Hoewel je het beste met koffie kunt beginnen of met andere oppep drankjes, nee toch niet, eerst het brood, de broodafdeling komt als eerste aan bod . Het gaat allemaal om de kleine details. Het zijn de details die ertoe doen.
Albert Heyn klopt niet, die hebben de zaakjes niet op orde
Ik weet natuurlijk niet hoe leuk jij bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies....en dat beest maar rennen en rennen door dat grote enge bos met mij er achter aan
mischien dat ik het kan laten verfilmen
De vraag is vooral of ik als konijntje erg hard moet rennen om uit je buurt te blijven, of alleen hard hoef te rennen voor jouw conditie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:
kan ik weinig over zeggen. maar mischien de eerst volgende meet kan ik er bij zijn en kun je zelf oordelen hoe gestoord ik ben
Een belangrijke vraag is nat. wat je met me gaat doen als je me te pakken hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
je moet hard rennen om uit me buurt te blijven. maar na een uur mag je wel stoppen want dan ben ik kapot
is dit een Freudiaanse verspreking?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een belangrijke vraag is nat. wat je met me gaat doen als je me te pakken hebt.
Ik zie geen verspreking.. Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is dit een Freudiaanse verspreking?![]()
Dan doelde je waarschijnlijk op het laatste deel van mijn post... OMFGquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.
Je schrijft: een belangrijke vraag is nat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie geen verspreking.. Waar doel je precies op?
Oh, je wist toch stiekem nog niet hoe erg ik kan zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan doelde je waarschijnlijk op het laatste deel van mijn post... OMFG![]()
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:
kan ik weinig over zeggen. maar mischien de eerst volgende meet kan ik er bij zijn en kun je zelf oordelen hoe gestoord ik ben
Kleine konijntjes houden wel van grote niet-konijntjes hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......
Hou opquote:Gaan we dan bij een meet aanschouwen hoe jij je vergrijpt aan een konijntje?![]()
mwoah...... het was maar ter bevestiging. Ik wil dat soort zaken liever niet projecteren. Ik ga er meestal niet van uit dat er velen erger zijn dan ik zelf ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, je wist toch stiekem nog niet hoe erg ik kan zijn?
Playboy Bunnies wel ja. Maar echte kleine bontkonijntjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleine konijntjes houden wel van grote niet-konijntjes hoor.
[..]
Hou op
Je vind mij erger dan jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah...... het was maar ter bevestiging. Ik wil dat soort zaken liever niet projecteren. Ik ga er meestal niet van uit dat er velen erger zijn dan ik zelf ben.![]()
Ik dacht aan een hoop dingen tegelijk eik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Playboy Bunnies wel ja. Maar echte kleine bontkonijntjes?![]()
Misschien lezen ze toevallig mee, je weet nooitquote:
klein maar fijn. trouwens die beesten zijn snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......
Gaan we dan bij een meet aanschouwen hoe jij je vergrijpt aan een konijntje?![]()
help me herinneren dat ik je moet leren hoe je zelf die usericoon kan veranderenquote:
Ik voel me niet zo slecht en evil hoor, maar dat zwak en niet willen laten zegenen door God klopt wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Het konijn is het zwakste dier omdat hij zich niet wilde laten zegenen door God. In principe zijn konijnen slechte dieren. De meest evil soort van het dierenrijk ook.
moest meteen denken aan Monty Python and the Holy Grail. KILLER BUNNY!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Het konijn is het zwakste dier omdat hij zich niet wilde laten zegenen door God. In principe zijn konijnen slechte dieren. De meest evil soort van het dierenrijk ook.
Op zondag eet ik wel eens konijn in zure saus. En dat smaakt zoet. Het is dus echt zoet vlees. Daar moet dan zuur in om het eetbaar te maken
Gebakken haantjes zijn ook lekker
Ik help je bij deze eraan herinnerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef coz het volgende:
[..]
help me herinneren dat ik je moet leren hoe je zelf die usericoon kan veranderen![]()
Bij ons zijn kleine kinderen bezig daarmee. Echt overal zie je USB of zoiets. En dan helemaal niet mooi. Ze schrijven het overal op. Gewoon van die letters overal waar je komt. Op lantaarnpalen ook, fuck police in ass en nog meer van die onzin. Je zou die poeten op heterdaad moeten betrappen en taakstraffen laten uitvoeren. Mogen ze alles schoonmaken dat zo volgeschreven hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:
yup met graffiti als je je alternatieve naam op een muur pleurt. dat heet Tagging en de naam zelf is een Tag...engels bleh idioten
sommige zien er wel heel mooi uit
Welnee, juist niet. Ik wilde straks mijn idee alleen verifieren omdat ik er juist niet vanuit ging dat je even erg of erger was dan ik. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het even erg in dit geval wel opging. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over andere gevallenquote:
Ah, ok. Ik voel me alweer enigszins gerust gesteld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee, juist niet. Ik wilde straks mijn idee alleen verifieren omdat ik er juist niet vanuit ging dat je even erg of erger was dan ik. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het even erg in dit geval wel opging. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over andere gevallen
Veel succesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga maar weer es aan de klus.......
Heb nieuwe moed na de boekenplankjes van gister.![]()
Heb net een paar boekenrekjes gekocht en een pot verf en een emmertje turqoise latex. Mijn slaapkamer heeft een paar paarse muren. Is me ´s avonds toch net ietsje te somber en ik erger me er eigenlijk al een jaar aan. Dus alles wat paars is moet turqoise worden. Is wat frisser. Het cyclaam en oranje mag blijven zitten.![]()
Een offersteen in het midden van mijn slaapkamer lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
ik ga volgende week een plekje in me kamer aanpassen. stukje rood tapijt, antieke tafel er op en dat gaat mijn nieuwe altaar worden
Ik het ook niet zo op offeren, maar het houdt vast tuig uit de buurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
ik weet niet...offeren is niet echt mijn ding. maar heb wel een kleintje besteld om op te kunnen offeren als het moet
Ik ben van mezelf ook best eng, maar niet eng genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:14 schreef Enyalius het volgende:
oh maar kijk als je gewoon je boline en athame zo positioneerd dat je het kan zien dan schrikt het tuig al
ach kan ik ook wel voor LL uitleggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik help je bij deze eraan herinneren
Ik weet het dus echt niet hoe dat moet
1 | [img=30,30]http://forum.fok.nl/usericons/84252/latest_eit_171.jpg[/img] |
Konijntjes zijn lief, niet eng..quote:
Mjah. En die eikel staat plotseling voor je neus te zwaaien als je een beetje slaperig bent en niet oplet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:20 schreef Enyalius het volgende:
uhu de paashaas heeft hele grote voeten en een enorme zak...uhm...om zijn grote hoeveelheid blauwe bal..uhm...eieren in te bewaren
Ik heb niet eens een ei van hem gekregen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:24 schreef Enyalius het volgende:
pfft en dan klagen bij de vakbond die ie overreden word
Ik ga het nog proberen te doen straks maar ik heb het geduld ff niet, het tolt me voor de ogen, in de toekomst als ik ga programmeren zal ik eerst meer geduld moeten hebben en tevens zal het schrijven over andere zaken minder belangrijk dienen te zijn. Ik schakel nu ff gemakshalve terug naar die blauwe ultra violette bol.quote:
Maar de Heideroosjes hebben hem gesmolten! Ha!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Enyalius het volgende:
nee daarom begon hij ook over mij te klagen bij de bond :S
die aso hazen van tegenwoordig
{dig humor}quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schakel nu ff gemakshalve terug naar die blauwe ultra violette bol.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
Maar de Heideroosjes hebben hem gesmolten! Ha!
Exacte wetenschap is belangrijk. Dus ik zal zorgvuldiger moeten worden. Tis humor jah van de ene kant want het is maar een spelletje en het spelletje wordt met de dag leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef coz het volgende:
[..]
{dig humor}, wel dezelfde naamgeving gebruiken he
{/dig humor}
Als je je ircname op "Wil jij mijn eitjes zien?" zet, krijg je trouwens heel wat PM'etjes over je cupmaat.quote:
ik vond het maar een matige grapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis humor jah
Dat kan nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je ircname op "Wil jij mijn eitjes zien?" zet, krijg je trouwens heel wat PM'etjes over je cupmaat.
Ik bedoel dus wat je in je whois ziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:41 schreef coz het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
* Coz|bijnaBLowlandzZz is now known as Wil
Tis humor of niet. Nee tis geen humor. Het is pure ernst om voodoo te lijf te gaan.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel dus wat je in je whois ziet.
quote:alicey is [snip] * Heilige Maagd
ik bedoelde mijn eigen grap ..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis humor of niet
Schijnbaar, gezien mijn eitjes erg interessant bleken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef coz het volgende:
[..].. whoisen die mensen je zo vaak dan ?
hmm , inderdaad maybe
Er zit een geschiedenis achter.quote:[..]
Huhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Enyalius het volgende:
kinky irc activiteiten net zoals Finger
ik finger mensen vaak, geen idee wat het doet, maar klinkt leuk
yupquote:
De meesten zullen de Heideroosjes wel niet kennen schat ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef nokwanda het volgende:
imo zijn de eieren van de paashaas toch wel iets anders dan een cupmaat. Is nou niet direct de associatie die ik zou leggen.
Ik kan er wel iets bij voorstellen.quote:Waarom krijg ik nou constant het beeld voor ogen van eenvrouwelijke teringtubbie met enorme tieten?![]()
nupquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:05 schreef Enyalius het volgende:
yup
nee , klapvee kent de heideroosjes nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
De meesten zullen de Heideroosjes wel niet kennen schat ik.
Wiskundig en logisch gezien klop da niequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef coz het volgende:
[..]
nup
* Enyalius has quit IRC (Quit: Reveal not every secret you have to a friend, for how can you tell but that friend may hereafter become an enemy. And bring not all mischief you are able to upon an enemy, for he may one day become your friend.)
[..]
nee , klapvee kent de heideroosjes niet
en als je de heideroosjes kent ken je klapvee![]()
rage is ver izjn tijd vooruit, ik kwam er een half jaar geleden pas achterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik weer ff.
Ik heb nummers van rage against the machine op mijn harde schijf staan. Die ga ik er nu af gooien. Mijn computer is een machine en op mijn computer hoort zulke muziek totaal niet thuis
mooi hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wiskundig en logisch gezien klop da nie
Niet echt bijzonder nee, maar dat geldt weer voor zo'n beetje alles.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef coz het volgende:
[..]
mooi he.. maar hij klopt wel , in 99% van de gevallen
je gaat toch niet zeggen dat je die 1% bent die wel heideroosjes kent maar niet
* coz begint te fluiten "De bejaardenbond uit Klazinaratjetoe ......
uit bombtrackquote:Hey yo, it's just another bombtrack
And suckas be thinkin' that they can fade this
But I'm gonna drop it at a higher level
'Cause I'm inclined to stoop down
Hand out some beat-downs
Cold runna train on punk ho's that
Think they run the game
uit Wake Upquote:Departments of police, the judges, the feds
Networks at work, keepin' people calm
You know they went after King
When he spoke out on Vietnam
He turned the power to the have-nots
And then came the shot
bullet in the headquote:Just victims of the in-house drive-by
They say jump, you say how high
Check-a, check-a, check it out
They load the clip in omnicolour
Said they pack the 9, they fire it at prime time
The sleeping gas, every home was like alcatraz
And mutha fuckas lost their minds
No escape from the mass mind rape
Play it again jack and then rewind the tape
[snipquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Wiskundig en logisch gezien klop da nie
misschien issie zo logischer dan ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Niet echt bijzonder nee, maar dat geldt weer voor zo'n beetje alles.
nee, dan zouden er daadwerkelijk meer mensen knippen en plakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:54 schreef RSH11 het volgende:
lyrics knip-plak topic?
ik mag hier vast niet iets mompelen over email ... dus zal ik dat ook weglatenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel van gehoord. Maar ga bij de naam alleen al op de loop. Dus nee..... ken ze niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meesten zullen de Heideroosjes wel niet kennen schat ik.
Houden zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel van gehoord. Maar ga bij de naam alleen al op de loop. Dus nee..... ken ze niet.
poeh !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Enyalius het volgende:
mirage...heb je een mailtje gestuurd met veel leesvoer
mwahahah evil ben ik toch heh?
Ahhh, je bent er wel. Was even bang dat je gearresteerd was omdat je te zeer heibel had geschopt op schoolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
poeh !
Mail is binnen, vanavond als de kindjes op bed liggen ga ik ervoor zitten
tnx
Ik moest daar ook weer aan denken, om een of andere reden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ahhh, je bent er wel. Was even bang dat je gearresteerd was omdat je te zeer heibel had geschopt op school
Een enigszins denigrerend toontje kan er wel bij helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:42 schreef Mirage het volgende:
Nee nee, hoe kan je nou opgepakt worden als je met een rustige stem en af en toe een glimlach iemand volledig de kast uitveegt ?
Áls er al iemand opgepakt wordt dan is dat omdat de ander uit zijn vel springt. Want niets is zo frustrerend dan een verbale ruzie aan te willen gaan maar dat de andere partij maar rustig/vriendelijk blijft praten.![]()
En is het nog gelukt?quote:Deze methode pas ik echter alleen toe als ik mijn ei kwijt wil of het juist mijn doel is de ander zijn boekje te buiten te laten gaan.
In dit geval was de bedoeling dat we tot een oplossing kwamen.
Dat vergt een andere aanpak
Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een enigszins denigrerend toontje kan er wel bij helpen.
quote:[..]
En is het nog gelukt?
Het is iets wat ik van nature automatisch doe bij domme mensen.. Mensen die kinderlijk denken behandel ik automatisch als een kind lijkt het. Niet goed voor conflict oplossing trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?![]()
Euhm, denigrerende toontjes komen idd van pas als je iemand over de zeik wilt helpen.
Zeker weten. Het eens een keer op vragende toon herhalen enzoquote:Maar juist dat denigrerende toontje achterwege laten en eerde vol verbazing (alsof je bij jezelf te rade gaat of jij het misschien helemala verkeerd ziet) is ook een leuk spel.
Ik ben dan ook altijd onschuldig. Ik heb echter vooral het idee dat dat lichaamstaal is, want echte oorlogen heb ik doorgaans telefonisch, en slechts zelden wanneer ik iemand in persoon tref..quote:Je kan daarmee de ander heel goed het (natuurlijk terechte) gevoel geven dat hij de dingen verkeerd ziet/ doet en dat ik eigenlijk maar onschuldig ben.
Mooi zo !quote:Túúrlijk !![]()
Lichaamstaal, een machtig wapen idd !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ben dan ook altijd onschuldig. Ik heb echter vooral het idee dat dat lichaamstaal is, want echte oorlogen heb ik doorgaans telefonisch, en slechts zelden wanneer ik iemand in persoon tref..
[..]
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Enyalius het volgende:
iemand vastbinden aan een boom helpt soms ook. maar dat ben ik dan weer
Het valt mij op dat veel mensen, voornamelijk vrouwen, er een handje van hebben om onder de gordel minstens nog even een keertje na te trappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:
en dat doe ik dus weer niet.. "onder de gordel".
Bij mij is alles wel altijd heel open en eerlijk, zeker als je mij een vraag stelt en ik daar antwoord op geef of als ik oplossingsgericht (zoals meestal) bezig ben.
Ik ga meestal conflicten uit de weg. Als het zo ver komt probeer ik gewoon op een rustige, rationele manier tot een oplossing te komen. Wanneer echter blijkt dat iemand niet zelfstandig kan nadenken kan ik behoorlijk giftig en emotioneel worden. En inderdaad, dat leidt zelden tot een oplossing. Onder de gordel trappen zal ik zelf niet snel doen.quote:Ik bedenk mij altijd wat het doel is van het aangaan van de discussie of het onder ogen komen van het conflict.
Meestal is dit oplossing.
Oplossingen bereik je niet met emoties of onder de gordel uitspraken.
Inderdaad. Op onder-de-gordel opmerkingen reageer ik ook doorgaans niet, maar vaak raken ze me wel, en is dat ook merkbaar. In die zin is het toch jammer dat iemand ergens er iets mee bereikt..quote:In dit geval hou ik van open, eerlijk, rustige gesprekken waarin je het "hanengevoel" even uitschakeld. (dus opmerkingen jouw kant op langs je heen laten gaan. reageren = hanengevecht niet oplossend zoals je doel was. In geval van reageren streef je dus je doel voorbij )
drie keerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt mij op dat veel mensen, voornamelijk vrouwen, er een handje van hebben om onder de gordel minstens nog even een keertje na te trappen.
[..]
Ik ga meestal conflicten uit de weg. Als het zo ver komt probeer ik gewoon op een rustige, rationele manier tot een oplossing te komen. Wanneer echter blijkt dat iemand niet zelfstandig kan nadenken kan ik behoorlijk giftig en emotioneel worden. En inderdaad, dat leidt zelden tot een oplossing. Onder de gordel trappen zal ik zelf niet snel doen.
[..]
Inderdaad. Op onder-de-gordel opmerkingen reageer ik ook doorgaans niet, maar vaak raken ze me wel, en is dat ook merkbaar. In die zin is het toch jammer dat iemand ergens er iets mee bereikt..
Inderdaad, hoewel het bij mij toch grotendeels onbewust is. Kennelijk kom ik in persoon vriendelijk over, en zonder mijn lichaamstaal erg offensief..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lichaamstaal, een machtig wapen idd !
een glimlach of een knipoog wordt niet gezien door de foon.
Misschien is dat wel wat ik onbewust doe, doorgaans ben ik open, eerlijk en stel ik me niet bij voorbaat al verdedigend of superieur op.. Misschien is het bij gebreke hier van dat anderen een erg defensieve/offensieve houding aannemen..quote:Soms is het belangrijk om ondanks dat je je niet nederig voelt je "ontwapenend" opstelt.
Je kan hiermee de ander die misschien ängstig/ terughoudend" is op zijn/haar gemak stellen.
Dat blijkt dus.quote:Dit doe je voornamelijk met je lichaamshouding.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?![]()
Euhm, denigrerende toontjes komen idd van pas als je iemand over de zeik wilt helpen.
Maar juist dat denigrerende toontje achterwege laten en eerde vol verbazing (alsof je bij jezelf te rade gaat of jij het misschien helemala verkeerd ziet) is ook een leuk spel.
Je kan daarmee de ander heel goed het (natuurlijk terechte) gevoel geven dat hij de dingen verkeerd ziet/ doet en dat ik eigenlijk maar onschuldig ben.
[..]
Túúrlijk !![]()
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:
hmm...weet niet. slaapkamer gaat het meestal wat harder en dan ben ik niet zo met de natuur bezig
maar mischien een idee om een boom in me slaapkamer te plaatsen hehehe
We waren er toch al uit dat Mirage erg manipulatief is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat noemde mij een paar dagen geleden indirect nog manipulatief
![]()
Vergeleken hierbij voel ik me een doetje.
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.
Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Enyalius het volgende:
iemand vastbinden aan een boom helpt soms ook. maar dat ben ik dan weer
vrouwelijk trekjequote:
Het hoeft zich niet daartoe te beperken vind ik. Als het maar wel functioneel is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doen
Het is wel als geheel te zien ja..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
vrouwelijk trekje
niet oplossend
jammer dat iemand op deze manier toch iets bereikt![]()
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doen
zat meer te denken aan een zweep met paardenharenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.
Ik manipuleer altijd op mijn best als ik erg emotioneel ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Mirage het volgende:
manipulatief ?
hoe durven jullie tegen een zwanger vrouwtje..... wij zwangeren zijn al zo emotioneel en snel te kwetsen... snik.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?![]()
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?![]()
wie denk je dat aan de andere kant van de hijglijn zit dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nee..... Ik had verder door moeten lezen.
Een houten bed en metalen handboeien.
Nou.... geef mij persoonlijk dan dan maar touw..... houden we het natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.
Ik denk het wel. Als je zwanger bent maak je meer hormonen aan, en daardoor verwond je je sneller, en heb je sneller blauwe plekken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Mirage het volgende:
ander vraagje
Is het normaal dat je zo snel blauwe plekken krijgt als je zwanger bent ?
Weet je wel hoe je er aan komt?quote:nu is het mooi weer en kan ik geen rok aan !
Ik heb 2 behoorlijk grote blauwe plekken op mijn benen.
Ah, deels dus..quote:éénis geloof ik van Merlyn ( die heeft op mijn schoot gestaan, degene die wel eens een klimmende peuter op schoot heeft gehad weet dat dat toch best een kracht is) en één aan de achterkant van mijn onderbeen, geen idee waar die vandaan komt.
Huh? Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
wat een nuchtere opmerking toch weer![]()
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En weeeer ben ik van de slome....... Tuuuuurlij heb je die
![]()
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Enyalius het volgende:
ach beetje pijn is fijn. ligt natuurlijk ook an wat voor touw je neemt. de een schuurt harder dan de ander
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.
dat word wat van het zachtere touw bestellen en fluffy handboeienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.
ik heb een glasverzekering !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?![]()
Het scheelt als je niet iedere dezelfde verzekering aanspreekt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Enyalius het volgende:
die verzekering die vliegt ook door het dak heen qua premies of niet?
and kotsende....quote:
de wortels waren niet te pruimen en de pruim kon geen wortel schieten in jouw spijsverteringssysteem ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
and kotsende....
sorry, was ffe weg naar de wc![]()
ik heb het lef gehad 2 wortels en een pruim te eten.
alleen de yeti staat nog maar op de wiki ......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
even 3 threads gemaakt over mysterieuze beesten. eens kijken hoe dat hier op tru aan slaat
don't look at me. not my area of expertice, but i am fascinated by it thoughquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef coz het volgende:
[..]
alleen de yeti staat nog maar op de wiki ......
Touw..... Gamma? Btw.....Ik kom nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
wie denk je dat aan de andere kant van de hijglijn zit dan?
nok touw komt ook goed van pas. weet je een goeie zaak? heb nog een paar meter nodig voor een mini meet die ik volgende week zondag heb opgezet. ff wat mensjes vastbinden mwahaha![]()
hmm...met al deze insinuaties herinner ik me opeens dat ik nog wat sexdice zou gaan bestellen
Oooooowwww jaaahhh.... was ik weer ff vergeten. Het monster dat in de GFT-bak verdween als zijnde plaatsvervangend vlees. Uiteindelijk mieter je beschimmelde tepeh ook in de GFT-bakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
ja net zoals dat monster dat je kreeg en niks mee deed. pfft niet eens op je nachtkastje gezet toen. cadeau's zijn niet aan jouw besteed
Ach meid tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
and kotsende....
sorry, was ffe weg naar de wc![]()
ik heb het lef gehad 2 wortels en een pruim te eten.
ik las bieren , komt zeker door de contextquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Ik hoor namelijk die kutsupporters hier bleren als er een doelpunt wordt gemaakt.
Dat zullen ze vast ook wel doen, maar dat kan ik hier niet horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef coz het volgende:
[..]
ik las bieren , komt zeker door de context![]()
Je kunt me mailen als je wilt als je ideeen hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Enyalius het volgende:
zin om te helpen om de EWO op te zetten? het is een orde die Enyalius on top of the World Order zet
wedden dat alles dan beter zal gaan. ff heel veel opofferingen maken voor het groter goed en iedereen die er op korte termijn last van heeft die houden we onder de duim. grote veranderingen gaan nu eenmaal gepaard met opofferingen en problemen. en mensen moeten niet aan hun zelf en hun eigen voordelen denken maar aan het groter geheel. ik zou een geweldige keizer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |