Je vind mij erger dan jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah...... het was maar ter bevestiging. Ik wil dat soort zaken liever niet projecteren. Ik ga er meestal niet van uit dat er velen erger zijn dan ik zelf ben.![]()
Ik dacht aan een hoop dingen tegelijk eik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Playboy Bunnies wel ja. Maar echte kleine bontkonijntjes?![]()
Misschien lezen ze toevallig mee, je weet nooitquote:
klein maar fijn. trouwens die beesten zijn snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......
Gaan we dan bij een meet aanschouwen hoe jij je vergrijpt aan een konijntje?![]()
help me herinneren dat ik je moet leren hoe je zelf die usericoon kan veranderenquote:
Ik voel me niet zo slecht en evil hoor, maar dat zwak en niet willen laten zegenen door God klopt wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Het konijn is het zwakste dier omdat hij zich niet wilde laten zegenen door God. In principe zijn konijnen slechte dieren. De meest evil soort van het dierenrijk ook.
moest meteen denken aan Monty Python and the Holy Grail. KILLER BUNNY!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Het konijn is het zwakste dier omdat hij zich niet wilde laten zegenen door God. In principe zijn konijnen slechte dieren. De meest evil soort van het dierenrijk ook.
Op zondag eet ik wel eens konijn in zure saus. En dat smaakt zoet. Het is dus echt zoet vlees. Daar moet dan zuur in om het eetbaar te maken
Gebakken haantjes zijn ook lekker
Ik help je bij deze eraan herinnerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef coz het volgende:
[..]
help me herinneren dat ik je moet leren hoe je zelf die usericoon kan veranderen![]()
Bij ons zijn kleine kinderen bezig daarmee. Echt overal zie je USB of zoiets. En dan helemaal niet mooi. Ze schrijven het overal op. Gewoon van die letters overal waar je komt. Op lantaarnpalen ook, fuck police in ass en nog meer van die onzin. Je zou die poeten op heterdaad moeten betrappen en taakstraffen laten uitvoeren. Mogen ze alles schoonmaken dat zo volgeschreven hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:17 schreef Enyalius het volgende:
yup met graffiti als je je alternatieve naam op een muur pleurt. dat heet Tagging en de naam zelf is een Tag...engels bleh idioten
sommige zien er wel heel mooi uit
Welnee, juist niet. Ik wilde straks mijn idee alleen verifieren omdat ik er juist niet vanuit ging dat je even erg of erger was dan ik. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het even erg in dit geval wel opging. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over andere gevallenquote:
Ah, ok. Ik voel me alweer enigszins gerust gesteld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee, juist niet. Ik wilde straks mijn idee alleen verifieren omdat ik er juist niet vanuit ging dat je even erg of erger was dan ik. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het even erg in dit geval wel opging. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over andere gevallen
Veel succesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga maar weer es aan de klus.......
Heb nieuwe moed na de boekenplankjes van gister.![]()
Heb net een paar boekenrekjes gekocht en een pot verf en een emmertje turqoise latex. Mijn slaapkamer heeft een paar paarse muren. Is me ´s avonds toch net ietsje te somber en ik erger me er eigenlijk al een jaar aan. Dus alles wat paars is moet turqoise worden. Is wat frisser. Het cyclaam en oranje mag blijven zitten.![]()
Een offersteen in het midden van mijn slaapkamer lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
ik ga volgende week een plekje in me kamer aanpassen. stukje rood tapijt, antieke tafel er op en dat gaat mijn nieuwe altaar worden
Ik het ook niet zo op offeren, maar het houdt vast tuig uit de buurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
ik weet niet...offeren is niet echt mijn ding. maar heb wel een kleintje besteld om op te kunnen offeren als het moet
Ik ben van mezelf ook best eng, maar niet eng genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:14 schreef Enyalius het volgende:
oh maar kijk als je gewoon je boline en athame zo positioneerd dat je het kan zien dan schrikt het tuig al
ach kan ik ook wel voor LL uitleggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik help je bij deze eraan herinneren
Ik weet het dus echt niet hoe dat moet
| 1 | [img=30,30]http://forum.fok.nl/usericons/84252/latest_eit_171.jpg[/img] |
Konijntjes zijn lief, niet eng..quote:
Mjah. En die eikel staat plotseling voor je neus te zwaaien als je een beetje slaperig bent en niet oplet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:20 schreef Enyalius het volgende:
uhu de paashaas heeft hele grote voeten en een enorme zak...uhm...om zijn grote hoeveelheid blauwe bal..uhm...eieren in te bewaren
Ik heb niet eens een ei van hem gekregen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:24 schreef Enyalius het volgende:
pfft en dan klagen bij de vakbond die ie overreden word
Ik ga het nog proberen te doen straks maar ik heb het geduld ff niet, het tolt me voor de ogen, in de toekomst als ik ga programmeren zal ik eerst meer geduld moeten hebben en tevens zal het schrijven over andere zaken minder belangrijk dienen te zijn. Ik schakel nu ff gemakshalve terug naar die blauwe ultra violette bol.quote:
Maar de Heideroosjes hebben hem gesmolten! Ha!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Enyalius het volgende:
nee daarom begon hij ook over mij te klagen bij de bond :S
die aso hazen van tegenwoordig
{dig humor}quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schakel nu ff gemakshalve terug naar die blauwe ultra violette bol.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
Maar de Heideroosjes hebben hem gesmolten! Ha!
Exacte wetenschap is belangrijk. Dus ik zal zorgvuldiger moeten worden. Tis humor jah van de ene kant want het is maar een spelletje en het spelletje wordt met de dag leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef coz het volgende:
[..]
{dig humor}, wel dezelfde naamgeving gebruiken he
{/dig humor}
Als je je ircname op "Wil jij mijn eitjes zien?" zet, krijg je trouwens heel wat PM'etjes over je cupmaat.quote:
ik vond het maar een matige grapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis humor jah
Dat kan nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je ircname op "Wil jij mijn eitjes zien?" zet, krijg je trouwens heel wat PM'etjes over je cupmaat.
Ik bedoel dus wat je in je whois ziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:41 schreef coz het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
* Coz|bijnaBLowlandzZz is now known as Wil
Tis humor of niet. Nee tis geen humor. Het is pure ernst om voodoo te lijf te gaan.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel dus wat je in je whois ziet.
quote:alicey is [snip] * Heilige Maagd
ik bedoelde mijn eigen grap ..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis humor of niet
Schijnbaar, gezien mijn eitjes erg interessant bleken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef coz het volgende:
[..].. whoisen die mensen je zo vaak dan ?
hmm , inderdaad maybe
Er zit een geschiedenis achter.quote:[..]
Huhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Enyalius het volgende:
kinky irc activiteiten net zoals Finger
ik finger mensen vaak, geen idee wat het doet, maar klinkt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |