En mijn huis is zeer extreem van mezelf gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee als het mooi is
[..]
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?
[..]
Iets gezelliger maken is altijd lekker.Net alsof je iets nog meer een stukje van jezelf maakt.
Maffe (Althans, minder gebruikelijke) kleuren heb ik hier ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mijn huis is zeer extreem van mezelf gemaakt
Maffe prullaria en kleuren
hoe lang is jouw huis dan dat je denkt dat zo'n beetje schilderen gelijk staat aan het opruimen van mijn kamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neehoor, de gang waardoor je mijn huis binnen komt.
De betreffende gang is ongeveer 6,5 meter lang, en het gaat om hout en deuren, plus wat leidingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef coz het volgende:
[..]
hoe lang is jouw huis dan dat je denkt dat zo'n beetje schilderen gelijk staat aan het opruimen van mijn kamer![]()
mijn bureau 3 meterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
De betreffende gang is ongeveer 6,5 meter lang, en het gaat om hout en deuren, plus wat leidingen.
En ik sta in het puntje van de T, lief welquote:
Eh, was een complimentje hoor (mooie OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:34 schreef coz het volgende:![]()
, eigenlijk is het enige waar ik rekening mee gehouden heb dat overzichie en mirage een beetje in de buurt van elkaar staan
, verder een beetje op volgorde van topic 11 volgens mij
![]()
quote:
morwen = vanaf-nu-dus-wel-2quote:Ik sta nergens in de OP, vond het wel geinig gewoon![]()
En, ik ben niet zo'n SC'er verder, maar lees weleens mee en post wat............zoals nu![]()
quote:*slapeloos is en uit mag slapen (mannetje is liev)![]()
Wat ben ik vanaf nu welquote:
quote:Ik sta nergens in de OP
quote:En, ik ben niet zo'n SC'er
Je bent een schatje, maar ik stond er alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:09 schreef coz het volgende:heb hem geëdit, mss nu iets duidelijker maar
[..]
[..]beide vanaf nu dus wel
Lowlands weekend komt eraanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:15 schreef Morwen het volgende:
Je bent een schatje, u is een gentleman..........maar dat wist ik al![]()
Voor mij een raadsel dat jij nog geen vriendin hebt![]()
Gelukkig is er overal wat te doen. Het stoplicht springt op rood EN op groen.......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef coz het volgende:
*mompelt* schoonouders iets tegen kinderen *mompel*![]()
Zet mijn msn-adres er maar onder, ga ik die dames vertellen dat je echt leuk bent. "Coz Light...........een beetje vreemd maar wel lekker"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:27 schreef coz het volgende:
Morgen Vandaag maar een T-shirt maken met
[..]
Lowlands weekend komt eraan
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mijn msn-adres er maar onder, ga ik die dames vertellen dat je echt leuk bent. "Coz Light...........een beetje vreemd maar wel lekker"![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, veel plezier alvast, als ik je niet meer spreek![]()
Je bent dus ook al zo'n doordenkertje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:09 schreef coz het volgende:
[..]
mijn bureau 3 meter..
edit..en dan bedoel ik dat qua vergelijking niet een flauw grapje over wat uhm, leidingen
Mjah, mijn schoonouders kunnen ook geen kinderen krijgen zo lijkt het.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef coz het volgende:
*mompelt* schoonouders iets tegen kinderen *mompel*![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent dus ook al zo'n doordenkertje.
Jahoor, prima. Maar eik had ik gehoopt om naast de zwaar oversexte WFL slow chat eens een kuise slow chat aan te treffen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier niet echt andere types zult vinden. Feelin right at home, aye!
![]()
Moet ik toch ook es een keer op de WTF euhhhh.... WFL slowchat komen loeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor, prima. Maar eik had ik gehoopt om naast de zwaar oversexte WFL slow chat eens een kuise slow chat aan te treffen.
Oh God, daar gaat mijn goede reputatie die ik vast nog wel had op TRU.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik toch ook es een keer op de WTF euhhhh.... WFL slowchat komen loeren.![]()
Je had niks te verliezen. So don´t worryquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh God, daar gaat mijn goede reputatie die ik vast nog wel had op TRU.
Mijn reputatie snelt me alweer vooruit dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je had niks te verliezen. So don´t worry
Konijnen zijn ook best sexuele wezens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:07 schreef Enyalius het volgende:
gekuist? iedereen doet aan sex en heeft sexuele gedachtes, daar ontkom je niet aan...
* Enyalius doet draaideur impersonatie en achtervolgt een konijn
Klinkt allemaal erg goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, terras schoon geveegd,, klimop gesnoeid en het gras gemaaid. Het gras maaien is leuk werk en secuur werk. Alleen op het laatste toen ik bochten moest maken en nog meer begon ik gefrustreerd te raken en dat is goed, dan maai ik de frustraties we. Kreeg op een gegeven moment flash-backs tijdens het maaien, flash backs van periodes tijdens chaos in mijn leven. En die flash backs zullen verder gaan nog. Een soort verwerking is het ook. En zo komen de zaakjes steeds meer op orde.
Gras maaien is therapeutisch verantwoord
Nu ff rust en zometeen met de juiste muziek de randjes knippen. Ik zal de muziek goed selecteren voor tijdens het knippen zodat het knippen zo vanzelf mogelijk en goed mogelijk gaat
Is zz-top verantwoord voor het knippen van de randjes? Of kan ik beter wat anders nemen. Ik heb knip muziek nodig. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden
Allemaal over het achtervolgen van konijnen? OMFG!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Enyalius het volgende:
heb 13 pagina's tekst getyped OMG
denk niet dat ik die allemaal hier ga posten :S
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Allemaal over het achtervolgen van konijnen? OMFG!![]()
Ik zeg net tegen mijn pa van. "Alles op de juiste plek op de juiste plaats en op het juiste tijdstip". Ik werk zowel binnen als buiten. Onder de overkapping buiten net asbakken schoon gemaakt en nog meer. En de computer tafel blijft schoon. Hoewel rotzooi altijd terug komt, maar toch keert de rotzooi straks niet meer terug, op een gegeven moment blijft het schoon allemaal. De slaapkamer is eigenlijk het belangrijkste maar ik pak het nog iets te willekeurig aan. Hoewel het met plezier gedaan moet worden, anders is de lol er snel afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed.
Mjah, mijn tuin is iets waar ik ook nog steeds aan moet beginnen.. Maar ik wil eerst binnen alles af hebben.
precies....en dat beest maar rennen en rennen door dat grote enge bos met mij er achter aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.
Dat maak ik mezelf ook wel eens wijs ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen mijn pa van. "Alles op de juiste plek op de juiste plaats en op het juiste tijdstip". Ik werk zowel binnen als buiten. Onder de overkapping buiten net asbakken schoon gemaakt en nog meer. En de computer tafel blijft schoon. Hoewel rotzooi altijd terug komt, maar toch keert de rotzooi straks niet meer terug, op een gegeven moment blijft het schoon allemaal.
Da's ook weer zo ja.quote:De slaapkamer is eigenlijk het belangrijkste maar ik pak het nog iets te willekeurig aan. Hoewel het met plezier gedaan moet worden, anders is de lol er snel af
Vroeger wel jaquote:Albert Heyn bijvoorbeeld in Brunssum. Die beginnen hun assortiment met frituurvetIk bedoel, als winkel begin je toch met brood aanbieden?
Ik zou ze een boze brief sturen.quote:C1000 pakt het goed aan. Die doen het logischer. En ik had nog wel wat tegen C1000. C1000 eindigt met bier en dat is goed. Eerst brood, dan yoghurt, koffie, en dan pas bier. Hoewel je het beste met koffie kunt beginnen of met andere oppep drankjes, nee toch niet, eerst het brood, de broodafdeling komt als eerste aan bod . Het gaat allemaal om de kleine details. Het zijn de details die ertoe doen.
Albert Heyn klopt niet, die hebben de zaakjes niet op orde
Ik weet natuurlijk niet hoe leuk jij bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
precies....en dat beest maar rennen en rennen door dat grote enge bos met mij er achter aan
mischien dat ik het kan laten verfilmen
De vraag is vooral of ik als konijntje erg hard moet rennen om uit je buurt te blijven, of alleen hard hoef te rennen voor jouw conditie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:
kan ik weinig over zeggen. maar mischien de eerst volgende meet kan ik er bij zijn en kun je zelf oordelen hoe gestoord ik ben
Een belangrijke vraag is nat. wat je met me gaat doen als je me te pakken hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:56 schreef Enyalius het volgende:
je moet hard rennen om uit me buurt te blijven. maar na een uur mag je wel stoppen want dan ben ik kapot
is dit een Freudiaanse verspreking?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een belangrijke vraag is nat. wat je met me gaat doen als je me te pakken hebt.
Ik zie geen verspreking.. Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is dit een Freudiaanse verspreking?![]()
Dan doelde je waarschijnlijk op het laatste deel van mijn post... OMFGquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het gezichtspunt van een konijntje misschien nog best interessant.
Je schrijft: een belangrijke vraag is nat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie geen verspreking.. Waar doel je precies op?
Oh, je wist toch stiekem nog niet hoe erg ik kan zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan doelde je waarschijnlijk op het laatste deel van mijn post... OMFG![]()
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Enyalius het volgende:
kan ik weinig over zeggen. maar mischien de eerst volgende meet kan ik er bij zijn en kun je zelf oordelen hoe gestoord ik ben
Kleine konijntjes houden wel van grote niet-konijntjes hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij is groot, konijntje is klein, en da´s nie eerlijk......
Hou opquote:Gaan we dan bij een meet aanschouwen hoe jij je vergrijpt aan een konijntje?![]()
mwoah...... het was maar ter bevestiging. Ik wil dat soort zaken liever niet projecteren. Ik ga er meestal niet van uit dat er velen erger zijn dan ik zelf ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, je wist toch stiekem nog niet hoe erg ik kan zijn?
Playboy Bunnies wel ja. Maar echte kleine bontkonijntjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleine konijntjes houden wel van grote niet-konijntjes hoor.
[..]
Hou op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |