Maar de Heideroosjes hebben hem gesmolten! Ha!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Enyalius het volgende:
nee daarom begon hij ook over mij te klagen bij de bond :S
die aso hazen van tegenwoordig
{dig humor}quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schakel nu ff gemakshalve terug naar die blauwe ultra violette bol.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
Maar de Heideroosjes hebben hem gesmolten! Ha!
Exacte wetenschap is belangrijk. Dus ik zal zorgvuldiger moeten worden. Tis humor jah van de ene kant want het is maar een spelletje en het spelletje wordt met de dag leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef coz het volgende:
[..]
{dig humor}, wel dezelfde naamgeving gebruiken he
{/dig humor}
Als je je ircname op "Wil jij mijn eitjes zien?" zet, krijg je trouwens heel wat PM'etjes over je cupmaat.quote:
ik vond het maar een matige grapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis humor jah
Dat kan nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je ircname op "Wil jij mijn eitjes zien?" zet, krijg je trouwens heel wat PM'etjes over je cupmaat.
Ik bedoel dus wat je in je whois ziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:41 schreef coz het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
* Coz|bijnaBLowlandzZz is now known as Wil
Tis humor of niet. Nee tis geen humor. Het is pure ernst om voodoo te lijf te gaan.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel dus wat je in je whois ziet.
quote:alicey is [snip] * Heilige Maagd
ik bedoelde mijn eigen grap ..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis humor of niet
Schijnbaar, gezien mijn eitjes erg interessant bleken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef coz het volgende:
[..].. whoisen die mensen je zo vaak dan ?
hmm , inderdaad maybe
Er zit een geschiedenis achter.quote:[..]
Huhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Enyalius het volgende:
kinky irc activiteiten net zoals Finger
ik finger mensen vaak, geen idee wat het doet, maar klinkt leuk
yupquote:
De meesten zullen de Heideroosjes wel niet kennen schat ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef nokwanda het volgende:
imo zijn de eieren van de paashaas toch wel iets anders dan een cupmaat. Is nou niet direct de associatie die ik zou leggen.
Ik kan er wel iets bij voorstellen.quote:Waarom krijg ik nou constant het beeld voor ogen van eenvrouwelijke teringtubbie met enorme tieten?![]()
nupquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:05 schreef Enyalius het volgende:
yup
nee , klapvee kent de heideroosjes nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
De meesten zullen de Heideroosjes wel niet kennen schat ik.
Wiskundig en logisch gezien klop da niequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef coz het volgende:
[..]
nup
* Enyalius has quit IRC (Quit: Reveal not every secret you have to a friend, for how can you tell but that friend may hereafter become an enemy. And bring not all mischief you are able to upon an enemy, for he may one day become your friend.)
[..]
nee , klapvee kent de heideroosjes niet
en als je de heideroosjes kent ken je klapvee![]()
rage is ver izjn tijd vooruit, ik kwam er een half jaar geleden pas achterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik weer ff.
Ik heb nummers van rage against the machine op mijn harde schijf staan. Die ga ik er nu af gooien. Mijn computer is een machine en op mijn computer hoort zulke muziek totaal niet thuis
mooi hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wiskundig en logisch gezien klop da nie
Niet echt bijzonder nee, maar dat geldt weer voor zo'n beetje alles.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef coz het volgende:
[..]
mooi he.. maar hij klopt wel , in 99% van de gevallen
je gaat toch niet zeggen dat je die 1% bent die wel heideroosjes kent maar niet
* coz begint te fluiten "De bejaardenbond uit Klazinaratjetoe ......
uit bombtrackquote:Hey yo, it's just another bombtrack
And suckas be thinkin' that they can fade this
But I'm gonna drop it at a higher level
'Cause I'm inclined to stoop down
Hand out some beat-downs
Cold runna train on punk ho's that
Think they run the game
uit Wake Upquote:Departments of police, the judges, the feds
Networks at work, keepin' people calm
You know they went after King
When he spoke out on Vietnam
He turned the power to the have-nots
And then came the shot
bullet in the headquote:Just victims of the in-house drive-by
They say jump, you say how high
Check-a, check-a, check it out
They load the clip in omnicolour
Said they pack the 9, they fire it at prime time
The sleeping gas, every home was like alcatraz
And mutha fuckas lost their minds
No escape from the mass mind rape
Play it again jack and then rewind the tape
[snipquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Wiskundig en logisch gezien klop da nie
misschien issie zo logischer dan ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Niet echt bijzonder nee, maar dat geldt weer voor zo'n beetje alles.
nee, dan zouden er daadwerkelijk meer mensen knippen en plakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:54 schreef RSH11 het volgende:
lyrics knip-plak topic?
ik mag hier vast niet iets mompelen over email ... dus zal ik dat ook weglatenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel van gehoord. Maar ga bij de naam alleen al op de loop. Dus nee..... ken ze niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meesten zullen de Heideroosjes wel niet kennen schat ik.
Houden zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel van gehoord. Maar ga bij de naam alleen al op de loop. Dus nee..... ken ze niet.
poeh !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Enyalius het volgende:
mirage...heb je een mailtje gestuurd met veel leesvoer
mwahahah evil ben ik toch heh?
Ahhh, je bent er wel. Was even bang dat je gearresteerd was omdat je te zeer heibel had geschopt op schoolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
poeh !
Mail is binnen, vanavond als de kindjes op bed liggen ga ik ervoor zitten
tnx
Ik moest daar ook weer aan denken, om een of andere reden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ahhh, je bent er wel. Was even bang dat je gearresteerd was omdat je te zeer heibel had geschopt op school
Een enigszins denigrerend toontje kan er wel bij helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:42 schreef Mirage het volgende:
Nee nee, hoe kan je nou opgepakt worden als je met een rustige stem en af en toe een glimlach iemand volledig de kast uitveegt ?
Áls er al iemand opgepakt wordt dan is dat omdat de ander uit zijn vel springt. Want niets is zo frustrerend dan een verbale ruzie aan te willen gaan maar dat de andere partij maar rustig/vriendelijk blijft praten.![]()
En is het nog gelukt?quote:Deze methode pas ik echter alleen toe als ik mijn ei kwijt wil of het juist mijn doel is de ander zijn boekje te buiten te laten gaan.
In dit geval was de bedoeling dat we tot een oplossing kwamen.
Dat vergt een andere aanpak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |