abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:47:52 #201
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29723336
mirage. je weet dat je ook kan valsspelen door bepaalde suggesties in iemands hoofd te plaatsen of niet?

ja maar dat zeg ik niet. je legt de woorden in me mond *duwt nog ff door tot ie stikt in zijn woorden*
maar das weer meer mijn methode
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29723430
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een enigszins denigrerend toontje kan er wel bij helpen.
Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?

Euhm, denigrerende toontjes komen idd van pas als je iemand over de zeik wilt helpen.

Maar juist dat denigrerende toontje achterwege laten en eerde vol verbazing (alsof je bij jezelf te rade gaat of jij het misschien helemala verkeerd ziet ) is ook een leuk spel.
Je kan daarmee de ander heel goed het (natuurlijk terechte ) gevoel geven dat hij de dingen verkeerd ziet/ doet en dat ik eigenlijk maar onschuldig ben.
quote:
[..]

En is het nog gelukt?

Túúrlijk !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:51:43 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723434
Mijn aanpak voor oplossing van onenigheden en conflicten leidt overigens bij mannen vaak tot resultaat, en bij vrouwen is vaak het resultaat vooral dat er niet-relevante onder-de-gordel-opmerkingen worden gemaakt, waardoor ikzelf ook geneigd ben iets minder vriendelijk te worden.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:53:48 #204
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723488
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

Euhm, denigrerende toontjes komen idd van pas als je iemand over de zeik wilt helpen.
Het is iets wat ik van nature automatisch doe bij domme mensen.. Mensen die kinderlijk denken behandel ik automatisch als een kind lijkt het. Niet goed voor conflict oplossing trouwens.
quote:
Maar juist dat denigrerende toontje achterwege laten en eerde vol verbazing (alsof je bij jezelf te rade gaat of jij het misschien helemala verkeerd ziet ) is ook een leuk spel.
Zeker weten. Het eens een keer op vragende toon herhalen enzo
quote:
Je kan daarmee de ander heel goed het (natuurlijk terechte ) gevoel geven dat hij de dingen verkeerd ziet/ doet en dat ik eigenlijk maar onschuldig ben.
Ik ben dan ook altijd onschuldig. Ik heb echter vooral het idee dat dat lichaamstaal is, want echte oorlogen heb ik doorgaans telefonisch, en slechts zelden wanneer ik iemand in persoon tref..
quote:
Túúrlijk !
Mooi zo !
pi_29723546
en dat doe ik dus weer niet.. "onder de gordel".
Bij mij is alles wel altijd heel open en eerlijk, zeker als je mij een vraag stelt en ik daar antwoord op geef of als ik oplossingsgericht (zoals meestal) bezig ben.

Ik bedenk mij altijd wat het doel is van het aangaan van de discussie of het onder ogen komen van het conflict.
Meestal is dit oplossing.
Oplossingen bereik je niet met emoties of onder de gordel uitspraken.

In dit geval hou ik van open, eerlijk, rustige gesprekken waarin je het "hanengevoel" even uitschakeld. (dus opmerkingen jouw kant op langs je heen laten gaan. reageren = hanengevecht niet oplossend zoals je doel was. In geval van reageren streef je dus je doel voorbij )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:58:59 #206
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29723645
precies. het is ook belangrijk even privé te spreken.

zodra je ze aanspreekt waar iedereen bij staat voelen ze zich aangevallen en heb je dat ze erg defensief worden of alles wat je zegt aan gaan vallen tenzij er geen reden voor is.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_29723692
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:

Ik ben dan ook altijd onschuldig. Ik heb echter vooral het idee dat dat lichaamstaal is, want echte oorlogen heb ik doorgaans telefonisch, en slechts zelden wanneer ik iemand in persoon tref..
[..]
Lichaamstaal, een machtig wapen idd !
een glimlach of een knipoog wordt niet gezien door de foon.

Soms is het belangrijk om ondanks dat je je niet nederig voelt je "ontwapenend" opstelt.
Je kan hiermee de ander die misschien ängstig/ terughoudend" is op zijn/haar gemak stellen.

Dit doe je voornamelijk met je lichaamshouding.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:01:44 #208
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29723738
iemand vastbinden aan een boom helpt soms ook. maar dat ben ik dan weer
pi_29723817
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Enyalius het volgende:
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doen
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:05:25 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723852
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:
en dat doe ik dus weer niet.. "onder de gordel".
Bij mij is alles wel altijd heel open en eerlijk, zeker als je mij een vraag stelt en ik daar antwoord op geef of als ik oplossingsgericht (zoals meestal) bezig ben.
Het valt mij op dat veel mensen, voornamelijk vrouwen, er een handje van hebben om onder de gordel minstens nog even een keertje na te trappen.
quote:
Ik bedenk mij altijd wat het doel is van het aangaan van de discussie of het onder ogen komen van het conflict.
Meestal is dit oplossing.
Oplossingen bereik je niet met emoties of onder de gordel uitspraken.
Ik ga meestal conflicten uit de weg. Als het zo ver komt probeer ik gewoon op een rustige, rationele manier tot een oplossing te komen. Wanneer echter blijkt dat iemand niet zelfstandig kan nadenken kan ik behoorlijk giftig en emotioneel worden. En inderdaad, dat leidt zelden tot een oplossing. Onder de gordel trappen zal ik zelf niet snel doen.
quote:
In dit geval hou ik van open, eerlijk, rustige gesprekken waarin je het "hanengevoel" even uitschakeld. (dus opmerkingen jouw kant op langs je heen laten gaan. reageren = hanengevecht niet oplossend zoals je doel was. In geval van reageren streef je dus je doel voorbij )
Inderdaad. Op onder-de-gordel opmerkingen reageer ik ook doorgaans niet, maar vaak raken ze me wel, en is dat ook merkbaar. In die zin is het toch jammer dat iemand ergens er iets mee bereikt..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:07:24 #211
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29723902
hmm...weet niet. slaapkamer gaat het meestal wat harder en dan ben ik niet zo met de natuur bezig
maar mischien een idee om een boom in me slaapkamer te plaatsen hehehe
pi_29723914
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het valt mij op dat veel mensen, voornamelijk vrouwen, er een handje van hebben om onder de gordel minstens nog even een keertje na te trappen.
[..]

Ik ga meestal conflicten uit de weg. Als het zo ver komt probeer ik gewoon op een rustige, rationele manier tot een oplossing te komen. Wanneer echter blijkt dat iemand niet zelfstandig kan nadenken kan ik behoorlijk giftig en emotioneel worden. En inderdaad, dat leidt zelden tot een oplossing. Onder de gordel trappen zal ik zelf niet snel doen.
[..]

Inderdaad. Op onder-de-gordel opmerkingen reageer ik ook doorgaans niet, maar vaak raken ze me wel, en is dat ook merkbaar. In die zin is het toch jammer dat iemand ergens er iets mee bereikt..
drie keer
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:08:02 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723926
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

Lichaamstaal, een machtig wapen idd !
een glimlach of een knipoog wordt niet gezien door de foon.
Inderdaad, hoewel het bij mij toch grotendeels onbewust is. Kennelijk kom ik in persoon vriendelijk over, en zonder mijn lichaamstaal erg offensief..
quote:
Soms is het belangrijk om ondanks dat je je niet nederig voelt je "ontwapenend" opstelt.
Je kan hiermee de ander die misschien ängstig/ terughoudend" is op zijn/haar gemak stellen.
Misschien is dat wel wat ik onbewust doe, doorgaans ben ik open, eerlijk en stel ik me niet bij voorbaat al verdedigend of superieur op.. Misschien is het bij gebreke hier van dat anderen een erg defensieve/offensieve houding aannemen..
quote:
Dit doe je voornamelijk met je lichaamshouding.
Dat blijkt dus.
pi_29723939
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

[..]

Túúrlijk !
En dat noemde mij een paar dagen geleden indirect nog manipulatief
Vergeleken hierbij voel ik me een doetje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:08:28 #215
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723940
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

drie keer
Huh? Wat bedoel je nu?
pi_29723944
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:
hmm...weet niet. slaapkamer gaat het meestal wat harder en dan ben ik niet zo met de natuur bezig
maar mischien een idee om een boom in me slaapkamer te plaatsen hehehe
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.

Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:08:56 #217
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723948
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En dat noemde mij een paar dagen geleden indirect nog manipulatief
Vergeleken hierbij voel ik me een doetje.
We waren er toch al uit dat Mirage erg manipulatief is?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:09:23 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723958
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.

Klinkt goed
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:10:03 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723981
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Enyalius het volgende:
Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.
pi_29723996
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Huh? Wat bedoel je nu?
vrouwelijk trekje
niet oplossend
jammer dat iemand op deze manier toch iets bereikt

Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:10:30 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29723997
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doen
Het hoeft zich niet daartoe te beperken vind ik. Als het maar wel functioneel is.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:11:15 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724019
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

vrouwelijk trekje
niet oplossend
jammer dat iemand op deze manier toch iets bereikt

Het is wel als geheel te zien ja..
pi_29724022
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:12:05 #224
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724049
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

zat meer te denken aan een zweep met paardenharen

maar vrouwen zijn inderdaad erg hoor. beetje fucken met het hoofd. een vent die slaat een andere gewoon op de bek, trapt hem mischien nog na als de ander op de grond ligt...en daarna zijn ze weer maatjes en gaan ze een biertje halen.

bij vrouwen...zo nauw dan kan ik nog wel een voorbeeld van me vorige werkgever naar voren halen. dat mens probeerde iedereen te manipuleren. jammer genoeg speelde ik niet mee en werd ze betrapt en weggestuurd. geniepige mensjes, je moet het ook maar per ongeluk door hebben dat ze bezig zijn te manipuleren. meestal merk je het niet eens. zoals bij een schoonmoeder/dochter heel geniepig. en dat soort gevechten gaan maar door. helemaal niet productief noch efficient
pi_29724050
manipulatief ?
hoe durven jullie tegen een zwanger vrouwtje..... wij zwangeren zijn al zo emotioneel en snel te kwetsen... snik.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:12:50 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724073
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Mirage het volgende:
manipulatief ?
hoe durven jullie tegen een zwanger vrouwtje..... wij zwangeren zijn al zo emotioneel en snel te kwetsen... snik.
Ik manipuleer altijd op mijn best als ik erg emotioneel ben.

Q.E.D.
pi_29724076
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:13:40 #228
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724099
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijn
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:14:05 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724110
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:13 schreef Enyalius het volgende:

[..]

tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijn
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?
pi_29724148
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow nee..... Ik had verder door moeten lezen.

Een houten bed en metalen handboeien.
Nou.... geef mij persoonlijk dan dan maar touw..... houden we het natuurlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29724149
ander vraagje

Is het normaal dat je zo snel blauwe plekken krijgt als je zwanger bent ?
nu is het mooi weer en kan ik geen rok aan !
Ik heb 2 behoorlijk grote blauwe plekken op mijn benen.
éénis geloof ik van Merlyn ( die heeft op mijn schoot gestaan, degene die wel eens een klimmende peuter op schoot heeft gehad weet dat dat toch best een kracht is) en één aan de achterkant van mijn onderbeen, geen idee waar die vandaan komt.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:15:44 #232
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724166
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?
wie denk je dat aan de andere kant van de hijglijn zit dan?

nok touw komt ook goed van pas. weet je een goeie zaak? heb nog een paar meter nodig voor een mini meet die ik volgende week zondag heb opgezet. ff wat mensjes vastbinden mwahaha

hmm...met al deze insinuaties herinner ik me opeens dat ik nog wat sexdice zou gaan bestellen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:15:45 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724169
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow nee..... Ik had verder door moeten lezen.

Een houten bed en metalen handboeien.
Nou.... geef mij persoonlijk dan dan maar touw..... houden we het natuurlijk
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.
pi_29724188
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Mirage het volgende:

[..]

En weeeer ben ik van de slome....... Tuuuuurlij heb je die
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29724200
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.

wat een nuchtere opmerking toch weer
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:17:07 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724214
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Mirage het volgende:
ander vraagje

Is het normaal dat je zo snel blauwe plekken krijgt als je zwanger bent ?
Ik denk het wel. Als je zwanger bent maak je meer hormonen aan, en daardoor verwond je je sneller, en heb je sneller blauwe plekken..
quote:
nu is het mooi weer en kan ik geen rok aan !
Ik heb 2 behoorlijk grote blauwe plekken op mijn benen.
Weet je wel hoe je er aan komt?
quote:
éénis geloof ik van Merlyn ( die heeft op mijn schoot gestaan, degene die wel eens een klimmende peuter op schoot heeft gehad weet dat dat toch best een kracht is) en één aan de achterkant van mijn onderbeen, geen idee waar die vandaan komt.
Ah, deels dus..

Het kan in ieder geval normaal zijn.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:17:43 #237
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724230
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat een nuchtere opmerking toch weer
Huh? Wat is er mis mee dan?
pi_29724274
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En weeeer ben ik van de slome....... Tuuuuurlij heb je die
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:19:15 #239
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724291
ach beetje pijn is fijn. ligt natuurlijk ook an wat voor touw je neemt. de een schuurt harder dan de ander
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:19:31 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29724301
Ik ga rusten buiten. Genoeg gedaan voorlopig.

Rust
Reinheit
Regelmaat.

De 3 RRR
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:19:59 #241
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29724311
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Enyalius het volgende:
ach beetje pijn is fijn. ligt natuurlijk ook an wat voor touw je neemt. de een schuurt harder dan de ander
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:20:21 #242
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724319
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:21:58 #243
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724374
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.
dat word wat van het zachtere touw bestellen en fluffy handboeien
die metalen dingen snijden ook diep als je niet uitkijkt :S
pi_29724378
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Enyalius het volgende:

[..]

hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?
ik heb een glasverzekering !
Als ik van al deze toestanden af wil dan kinkel ik per ongeluk een stuk speelgoed van de kinderen door het raam en alles is verdwenen.

misschien moet ik erbij vertellen dat ik op de vroegere slaapkamer van Brian slaap tegenwoordig en dat ik indertijd zijn raam beschilderd heb
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:23:18 #245
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724422
die verzekering die vliegt ook door het dak heen qua premies of niet?
pi_29724487
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Enyalius het volgende:
die verzekering die vliegt ook door het dak heen qua premies of niet?
Het scheelt als je niet iedere dezelfde verzekering aanspreekt.
Soms moet je tussendoor een andere constructie bedenken, bv vertellen dat het zoontje van je vriendin iets door je raam heeft gegooid. In dat geval kan je hun wa aanspreken.

Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:29:00 #247
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29724557
* coz radio goed hard zet , tas gaat inpakken
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:29:32 #248
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724568
hmmm je spreekt uit ervaring blijkt maar weer
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:31:28 #249
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29724602
goede truth vandaag
aivd zal er blij mee zijn
hoe licht je een verzekering op
hoe kom ik aan wat liedjes ..

whats the next crime to discuss ?

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 17-08-2005 17:36:05 (:o) ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:33:45 #250
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29724670
what crime? what sort of conspiracy are you forcing on us again?
we're bloody and innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')