Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een enigszins denigrerend toontje kan er wel bij helpen.
quote:[..]
En is het nog gelukt?
Het is iets wat ik van nature automatisch doe bij domme mensen.. Mensen die kinderlijk denken behandel ik automatisch als een kind lijkt het. Niet goed voor conflict oplossing trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?![]()
Euhm, denigrerende toontjes komen idd van pas als je iemand over de zeik wilt helpen.
Zeker weten. Het eens een keer op vragende toon herhalen enzoquote:Maar juist dat denigrerende toontje achterwege laten en eerde vol verbazing (alsof je bij jezelf te rade gaat of jij het misschien helemala verkeerd ziet) is ook een leuk spel.
Ik ben dan ook altijd onschuldig. Ik heb echter vooral het idee dat dat lichaamstaal is, want echte oorlogen heb ik doorgaans telefonisch, en slechts zelden wanneer ik iemand in persoon tref..quote:Je kan daarmee de ander heel goed het (natuurlijk terechte) gevoel geven dat hij de dingen verkeerd ziet/ doet en dat ik eigenlijk maar onschuldig ben.
Mooi zo !quote:Túúrlijk !![]()
Lichaamstaal, een machtig wapen idd !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ben dan ook altijd onschuldig. Ik heb echter vooral het idee dat dat lichaamstaal is, want echte oorlogen heb ik doorgaans telefonisch, en slechts zelden wanneer ik iemand in persoon tref..
[..]
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Enyalius het volgende:
iemand vastbinden aan een boom helpt soms ook. maar dat ben ik dan weer
Het valt mij op dat veel mensen, voornamelijk vrouwen, er een handje van hebben om onder de gordel minstens nog even een keertje na te trappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:
en dat doe ik dus weer niet.. "onder de gordel".
Bij mij is alles wel altijd heel open en eerlijk, zeker als je mij een vraag stelt en ik daar antwoord op geef of als ik oplossingsgericht (zoals meestal) bezig ben.
Ik ga meestal conflicten uit de weg. Als het zo ver komt probeer ik gewoon op een rustige, rationele manier tot een oplossing te komen. Wanneer echter blijkt dat iemand niet zelfstandig kan nadenken kan ik behoorlijk giftig en emotioneel worden. En inderdaad, dat leidt zelden tot een oplossing. Onder de gordel trappen zal ik zelf niet snel doen.quote:Ik bedenk mij altijd wat het doel is van het aangaan van de discussie of het onder ogen komen van het conflict.
Meestal is dit oplossing.
Oplossingen bereik je niet met emoties of onder de gordel uitspraken.
Inderdaad. Op onder-de-gordel opmerkingen reageer ik ook doorgaans niet, maar vaak raken ze me wel, en is dat ook merkbaar. In die zin is het toch jammer dat iemand ergens er iets mee bereikt..quote:In dit geval hou ik van open, eerlijk, rustige gesprekken waarin je het "hanengevoel" even uitschakeld. (dus opmerkingen jouw kant op langs je heen laten gaan. reageren = hanengevecht niet oplossend zoals je doel was. In geval van reageren streef je dus je doel voorbij )
drie keerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt mij op dat veel mensen, voornamelijk vrouwen, er een handje van hebben om onder de gordel minstens nog even een keertje na te trappen.
[..]
Ik ga meestal conflicten uit de weg. Als het zo ver komt probeer ik gewoon op een rustige, rationele manier tot een oplossing te komen. Wanneer echter blijkt dat iemand niet zelfstandig kan nadenken kan ik behoorlijk giftig en emotioneel worden. En inderdaad, dat leidt zelden tot een oplossing. Onder de gordel trappen zal ik zelf niet snel doen.
[..]
Inderdaad. Op onder-de-gordel opmerkingen reageer ik ook doorgaans niet, maar vaak raken ze me wel, en is dat ook merkbaar. In die zin is het toch jammer dat iemand ergens er iets mee bereikt..
Inderdaad, hoewel het bij mij toch grotendeels onbewust is. Kennelijk kom ik in persoon vriendelijk over, en zonder mijn lichaamstaal erg offensief..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lichaamstaal, een machtig wapen idd !
een glimlach of een knipoog wordt niet gezien door de foon.
Misschien is dat wel wat ik onbewust doe, doorgaans ben ik open, eerlijk en stel ik me niet bij voorbaat al verdedigend of superieur op.. Misschien is het bij gebreke hier van dat anderen een erg defensieve/offensieve houding aannemen..quote:Soms is het belangrijk om ondanks dat je je niet nederig voelt je "ontwapenend" opstelt.
Je kan hiermee de ander die misschien ängstig/ terughoudend" is op zijn/haar gemak stellen.
Dat blijkt dus.quote:Dit doe je voornamelijk met je lichaamshouding.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou oef...moet ik dat hier allemaal wel neerzetten ?![]()
Euhm, denigrerende toontjes komen idd van pas als je iemand over de zeik wilt helpen.
Maar juist dat denigrerende toontje achterwege laten en eerde vol verbazing (alsof je bij jezelf te rade gaat of jij het misschien helemala verkeerd ziet) is ook een leuk spel.
Je kan daarmee de ander heel goed het (natuurlijk terechte) gevoel geven dat hij de dingen verkeerd ziet/ doet en dat ik eigenlijk maar onschuldig ben.
[..]
Túúrlijk !![]()
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:
hmm...weet niet. slaapkamer gaat het meestal wat harder en dan ben ik niet zo met de natuur bezig
maar mischien een idee om een boom in me slaapkamer te plaatsen hehehe
We waren er toch al uit dat Mirage erg manipulatief is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat noemde mij een paar dagen geleden indirect nog manipulatief
![]()
Vergeleken hierbij voel ik me een doetje.
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.
Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Enyalius het volgende:
iemand vastbinden aan een boom helpt soms ook. maar dat ben ik dan weer
vrouwelijk trekjequote:
Het hoeft zich niet daartoe te beperken vind ik. Als het maar wel functioneel is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doen
Het is wel als geheel te zien ja..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
vrouwelijk trekje
niet oplossend
jammer dat iemand op deze manier toch iets bereikt![]()
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
persoonlijk geef ik dan de voorkeur dit soort spelletjes op de slaapkamer te doen
zat meer te denken aan een zweep met paardenharenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een houten bed, een stel metalen handboeien en je hebt hard en natuurlijk gecombineerd.
Ik manipuleer altijd op mijn best als ik erg emotioneel ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Mirage het volgende:
manipulatief ?
hoe durven jullie tegen een zwanger vrouwtje..... wij zwangeren zijn al zo emotioneel en snel te kwetsen... snik.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?![]()
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?![]()
wie denk je dat aan de andere kant van de hijglijn zit dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nee..... Ik had verder door moeten lezen.
Een houten bed en metalen handboeien.
Nou.... geef mij persoonlijk dan dan maar touw..... houden we het natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.
Ik denk het wel. Als je zwanger bent maak je meer hormonen aan, en daardoor verwond je je sneller, en heb je sneller blauwe plekken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Mirage het volgende:
ander vraagje
Is het normaal dat je zo snel blauwe plekken krijgt als je zwanger bent ?
Weet je wel hoe je er aan komt?quote:nu is het mooi weer en kan ik geen rok aan !
Ik heb 2 behoorlijk grote blauwe plekken op mijn benen.
Ah, deels dus..quote:éénis geloof ik van Merlyn ( die heeft op mijn schoot gestaan, degene die wel eens een klimmende peuter op schoot heeft gehad weet dat dat toch best een kracht is) en één aan de achterkant van mijn onderbeen, geen idee waar die vandaan komt.
Huh? Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
wat een nuchtere opmerking toch weer![]()
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En weeeer ben ik van de slome....... Tuuuuurlij heb je die
![]()
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Enyalius het volgende:
ach beetje pijn is fijn. ligt natuurlijk ook an wat voor touw je neemt. de een schuurt harder dan de ander
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.
dat word wat van het zachtere touw bestellen en fluffy handboeienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.
ik heb een glasverzekering !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?![]()
Het scheelt als je niet iedere dezelfde verzekering aanspreekt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Enyalius het volgende:
die verzekering die vliegt ook door het dak heen qua premies of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |