Ik heb dat niet echt.. Ik reageer soms niet als ik weinig te zeggen heb, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:05 schreef nokwanda het volgende:
ik heb soms de neiging om er te reageren maar bovenstaande effecten houden houden me tegen![]()
Wel al gaten afgetekend en/of geboord?quote:planken hangen nog niet......... kreeg teveel foon
waar kunnen we gamen?quote:
* Mirage wijst je de weg uit het grote donkere truth moeras waar alle verloren schaapsjes in vast komen te zitten....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
is er nog ruimte voor een verloren schaap die eindelijk klaar is met zijn levensles (waterval van emoties)? wat een rotzooi heeft dat met zich meegebracht laatste 2 maanden hehe
bij deze excuses
es kijken of ik me weg naar irc kan vinden...geloof dat er iemand zit die ik nog het 1 en ander te vertellen heb
YW , Tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee mijn icoon staat in de OPMooie OP verder
quote:ThanksDeze icoon zal voorlopig blijven staan. Dus ik pas mijn icoon ff niet meer aan.
ik denk ik maak de T van Truth {jaja idee gejat van H, boeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef Enyalius het volgende:
coz de tweede reeks icons, kunnen die ook netter naast elkaar zoals de eerste rij?
Nou ik heb de laatste maanden iedere dag gewisseld van icoon maar deze is ultra violet blauw. Dus die blijft staan. Het is een of ander iets dat ik via google gevonden had. Ik zocht ergens op de kleur blauw en kreeg deze ronde blauwe bolquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef coz het volgende:
[..]
YW , Tnx
[..]
![]()
en anders moet je hem zelf even aanpassen![]()
die ronde blauwe bol is de zon gezien door de EIT 171 telescoopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou ik heb de laatste maanden iedere dag gewisseld van icoon maar deze is ultra violet blauw. Dus die blijft staan. Het is een of ander iets dat ik via google gevonden had. Ik zocht ergens op de kleur blauw en kreeg deze ronde blauwe bol
http://sohowww.nascom.nas(...)age-description.htmlquote:EIT (Extreme ultraviolet Imaging Telescope) images the solar atmosphere at several wavelengths, and therefore, shows solar material at different temperatures. In the images taken at 304 Angstroms the bright material is at 60,000 to 80,000 degrees Kelvin. In those taken at 171, at 1 million degrees. 195 Angstrom images correspond to about 1.5 million Kelvin. 284 Angstrom, to 2 million degrees. The hotter the temperature, the higher you look in the solar atmosphere.
Inmiddels wel.... mijn muren....oud huis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt.. Ik reageer soms niet als ik weinig te zeggen heb, dat dan weer wel.
[..]
Wel al gaten afgetekend en/of geboord?
Gaat toch juist makkelijk dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inmiddels wel.... mijn muren....oud huis...![]()
Haha dat heb ik ook altijd, van alles tussendoor.. Maar het is dus gelukt!quote:Kreeg nog visite. Mijn mams kwam langs: of ik haar haartjes even wilde knippen. Heb ik ff tussendoor gedaan. Dus nu pas gaten en pluggen enzo.
NEEEEE nog niet aaaaarrgghhh. Muren zijnop de ene plek te poreus en op de andere te hard. Je moet net de mazzel hebben dat je onder de stuclaag net een voeg tussen de bakstenen treft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat toch juist makkelijk dan?
[..]
Haha dat heb ik ook altijd, van alles tussendoor.. Maar het is dus gelukt!
Ja, leuk. Welcomequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef elfenvleugels het volgende:
dag dag allemaal, ik ga proberen dit topic ook eens wat vaker te bezoeken... silence is to be forgotten
aiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEEE nog niet aaaaarrgghhh. Muren zijnop de ene plek te poreus en op de andere te hard. Je moet net de mazzel hebben dat je onder de stuclaag net een voeg tussen de bakstenen treft.
Ik laat mijn haar altijd door een professional doen, beter niet zelf.quote:Maar de haren lukken altijd![]()
Knip en vlecht en doe ook al jaren mijn eigen haar. Daar ben ik dan wel weer handig mee.
Nou ja...... ik werk ook af en toe in een blackhair salon. Vlechten is mijn specialiteit. Maar knippen gaat wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
aieNouja, succes dan nog maar even.
[..]
Ik laat mijn haar altijd door een professional doen, beter niet zelf.
Dan zul je vast wel de nodige ervaring hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja...... ik werk ook af en toe in een blackhair salon. Vlechten is mijn specialiteit. Maar knippen gaat wel.
En dat laatste is nou net zo leuk als je dat lukt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef coz het volgende:
Knippen lukt mij ook wel ...
alleen of er dan nog een model in zit betwijfel ik
Heb het jaren geleden mogen oefenen op een vriendin die een chemokuur moest ondergaan. Ze zei: het gaat er toch af, dus als het mislukt scheer ik het wel vast. Als het leuk is heb ik tenminste die laatste weken nog een leuk kapsel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef coz het volgende:
Knippen lukt mij ook wel ...
alleen of er dan nog een model in zit betwijfel ik
Goed zo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Het werden trouwens 2 kleine boekenplanken ipv een grote. Dat wil ook zeggen: 8 gaten boren ipv 4. Acht keer meer kans om niet in een voeg te boren.![]()
Maar..... ze hangen en de boeken staan erop.![]()
Hoe moet ik dat zien?quote:En weet je wat ik ontdekte? Ik heb een tafel![]()
Die was zo bedolven onder de stapels boeken en half afgemaakt schilderwerk en verfpotten, kwasten en ouwe lappen dat er geen tafel meer te zien was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Euhh... juist.... LOL..... Jouw lief begonquote:
soms zijn ze strontvervelendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhh... juist.... LOL..... Jouw lief begonIkke niet..... ik ging er alleenmaar op in. Ik ben onschuldig.
Klinkt alsof het opruimt, vind ik altijd erg lekker zoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die was zo bedolven onder de stapels boeken en half afgemaakt schilderwerk en verfpotten, kwasten en ouwe lappen dat er geen tafel meer te zien was.
Nu heb ik een hoek apart voor mijn schilderwerk en staat alleen mijn ezel nog op tafel.
... nee laat maar .. te flauwquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt alsof het opruimt, vind ik altijd erg lekker zoiets
dont make me say i told you soquote:
Oh, zo. Maar wat ik lekker aan opruimen vind is het opgeruimde gevoel achteraf. Bij jouw kamer heb ik dat gevoel niet, omdat het niet de mijne is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:02 schreef coz het volgende:
[..]
dont make me say i told you so![]()
nou als je opruimen lekker vindt ik weet nog wel een kamer ....
![]()
Ze??? Heb je er meer dan?quote:
nou ja.... lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt alsof het opruimt, vind ik altijd erg lekker zoiets
nee maar ik dan wel , dus netto lijkt het me een goede actiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar wat ik lekker aan opruimen vind is het opgeruimde gevoel achteraf. Bij jouw kamer heb ik dat gevoel niet, omdat het niet de mijne is.
* Alicey heeft zojuist veel en erg vet gegeten. Maar vooral erg veel. En vet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja.... lekker![]()
Lekker... bij dat woord krijg ik andere associaties.
Heb net de aardappels opstaan voor de aarappelpuree. Da´s pas lekker!![]()
Kom jij mijn gang over schilderen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:24 schreef coz het volgende:
[..]
nee maar ik dan wel , dus netto lijkt het me een goede actie![]()
Als ik dat nou doe.... maar dan staat er waarschijnlijk gelijk een muurschildering opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom jij mijn gang over schilderen dan?
Niets mis mee als het mooi isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dat nou doe.... maar dan staat er waarschijnlijk gelijk een muurschildering op![]()
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?quote:Over dat lekkere gevoel gesproken. Laatst deed ik dat eens met mijn slaapkamer. Opruimen, nieuwe gorgijnen gekocht en opgehangen.
Het wordt langzaam een Paul Gaugin kamer. KOmt ook nog een Tahitiaans Paul Gaugin tafereel op de kast en mijn Gaugin lamp die ik ooit heb gemaakt moet ik daar nog ophangen.
Iets gezelliger maken is altijd lekker.quote:Voelde best lekker... moet ik toegeven
ik vrees dat het geen gelijke ruil zal zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom jij mijn gang over schilderen dan?
Neehoor, de gang waardoor je mijn huis binnen komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef coz het volgende:
[..]
ik vrees dat het geen gelijke ruil zal zijn
of bedoel je de gehele gallerij van je flatgebouw
Mijn persoonlijke favoriet: Ia Orana Mariaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets mis mee als het mooi is
[..]
Wat voor soort stijl is Paul Gaugin?
[..]
Iets gezelliger maken is altijd lekker.Net alsof je iets nog meer een stukje van jezelf maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |